Hae Anna.fi-sivustolta

162cm

Viestiketju osiossa 'Syömishäiriöt' , käynnistäjänä aprikoosi, 03.06.2006.

1. KC Vierailija

Kyllä eniten taitaa vaikuttaa minkä mallinen keho on, miten on lihasta yms., sekä ikä ja liikunta. Itse olen 163 cm 22v ja pari viime vuoden aikana lihonnut 10kg, nyt painan 58kg ja olen edelleen pienikokoinen. Mittani eivät ole 10kg kohdalla juurikaan muuttuneet, vyötärönympärykseen on tullut +2cm, peppuun +5cm muuten olen samankokoinen. Käytän koko 34-38 ja olen vartalotyypiltäni X:n ja päärynän sekoitus. Painaessani täällä ihannepainoksi mainitun 52kg näytin anorektikolta. Minulle ihanne paino olisi 56kg ja ihanne painolla tarkoitan painoa jossa koen olevani laiha, vatsani on litteä ja mahdun aina S koon vaatteisiin.

2. mie Vierailija

Kunpa nämä painontarkkailijat vain ymmärtäisivät,että LIHAS PAINAA ENEMMÄN KUIN LÄSKI.... Ihan tosi asia, kuten totesit viestissä :D Eli, jos olen vaikka 158cm pitkä ja painan 58kg, voi suuri osa massastani olla lihasmassaa - ei läskiä. Eli paino ei kerro ihmisen vartalosta paljoa mitään :)

3.  
  4. 160 senttiä Vierailija

No minä painan nyt 53 kiloa, ja olen onnellinen, että nousi siihen. Välillä oli 50 kiloa, laski jostain syystä välillä jopa 48:aan ja se ei todellakaan ollut tervettä. En myöskään voinut hyvin. Nyt on hyvä. Jos olisi lihaksia, eli urheilisin, painaisin enemmän ja se olisi silloin ok.

5. Eng Vierailija

Niin se vaan menee.
    Saman pituiset , saman vartalotyypin omaavat ja vieläpä saman painoiset voivat olla hyvin eri näköisiä ulkomuodoltaan .
    Toisella voi olla lihaksikas, tiukka ulkomuoto ja toinen vastaavasti rasvainen pallero.

Jaa tämä sivu