Ajeltu märkä pillu

  • Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen ja ajeltu
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen nainen ja ajeltu
Saunassa käydessä tuli ajeltua pitkästä aikaa pillusta karvoja. Huulet paljaiksi, eteen vain siistitty kolmio. Nyt sitten on pillu märkänä ja turvoksissa kun naitattaa. Onpahan miehelle ylläri kun kotiin.
 
Halunsa kullakin
Saunassa käydessä tuli ajeltua pitkästä aikaa pillusta karvoja. Huulet paljaiksi, eteen vain siistitty kolmio. Nyt sitten on pillu märkänä ja turvoksissa kun naitattaa. Onpahan miehelle ylläri kun kotiin.
Olen yli 30 vuotta ajellut karvat pois ja varsinkin saunan tai suihkun jälkeen vehkeet on niin puhtaat että narisee. Pelkkä karvojen sheivaus ei saa meikäläistä syttymään vaan hommaan tarvitaan kyllä ihka elävä mies. Mietin tuota naitattaa juttua, että kyllä pitää olla kovassa puutteessa jos pelkkä ajelu ja ajattelu saa paikat turpoamaan. Toisaalta onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia, joka voi laittaa mielikuvituksen jylläämään ja saa aikaan erektion tai pöksyt kastumaan. Todennäköisesti kirjoituksestasi joku Esko epätoivo jo vetää handuun täpöillä.
 
Viimeksi muokattu:
MinnaK.
Meillä karvojen ajelu on kiva esileikki, on ihana maata sängyllä tai saunan lauteilla kun mies ajaa karvat. Aluksi jätettiin kans pikku kolmio mutta nykyään ajellaan kaikki pois.
 
Swed
Saunassa käydessä tuli ajeltua pitkästä aikaa pillusta karvoja. Huulet paljaiksi, eteen vain siistitty kolmio. Nyt sitten on pillu märkänä ja turvoksissa kun naitattaa. Onpahan miehelle ylläri kun kotiin.

Tuli mieleen et, mistä vois saada kontaktia ihmisiin jotka haluais pientä säpinää elämään, ei mitään vakinaista eikä mitään vaati, vaan itse naimiZsissa ja ukko ei enää jaksa ja haluan dominoida siististi mihin ottaa yhtettä pliis auttakAa pillu märkä
 
Viimeksi muokattu:
vahavaxaaja
ajelusta kasvaa ikävä sänki. parempi on vahata, karvat on kauemmin pois ja kasvaessaan pehmeämpi ja taas sitte helppo vahata. sattuu vain ekalla ja ehkä tokalla kerralla. suosittelen
 
Karri
Ai vittu kunhan se ei ole semmoinen haiseva vanha pillu. käykää pesulla. kukaan ei halua nuolla mitään visvaista,hikistä kaljuuntuvaa pillua karvat hampaiden välissä. ja antakaa nuolla persereikää kostoksi että saavat salmonellan.
 
Herkko Iisalmesta
Kerran vappuna ajelin munakarvat kaverini luona. kaveri tuli siihen sössöttämään että on koirien trimmauskone. no siinä sitten syötettiin ne munakarvat kaverille ai että olin mutuilevan näköinen kun ryki karvoja suusta ja sormilla veti niitä pois. Samana iltana löin kivekset saman tyypin shamppanja lasiin kun katsoi muualle. ei edes pelästynyt vaan kysyi mitäs kivekset täällä tai jtn sinnepäin.
 
micce42v
Tuli mieleen et, mistä vois saada kontaktia ihmisiin jotka haluais pientä säpinää elämään, ei mitään vakinaista eikä mitään vaati, vaan itse naimiZsissa ja ukko ei enää jaksa ja haluan dominoida siististi mihin ottaa yhtettä pliis auttakAa pillu märkä
mä voin milloin vain tulla ja auttaa missä ikinä tarviit apua.terve ja luotettava mies.kestävä ja kielimies.ota yht
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä