M
Mitä mieltä?
Vieras
Ostin 1,5 vuotiaalle lapselleni suklaakalenterin. Muuten ei herkkuja syödä. Saanut kyllä maistaa suklaata ja karkkia.
Onko typerää? Antaisitko itse?
Onko typerää? Antaisitko itse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
Ei ole porvoolainen.Oikeasti asiaa mietin, kun tuntuu, että nuo herkut aina tuomitaan. Ei se suklaa kyllä mitään myrkkyä ole. Ensimmäinen lapsi meillä, niin luulen että siksi itsekin joskus nipotan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
Ei ole porvoolainen.Oikeasti asiaa mietin, kun tuntuu, että nuo herkut aina tuomitaan. Ei se suklaa kyllä mitään myrkkyä ole. Ensimmäinen lapsi meillä, niin luulen että siksi itsekin joskus nipotan.
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
En koe nipottavani, kun meidän 1-vuotiaalla ei ole suklaakalenteria. Eihän hän ole sellaista edes halunnut. Kyse on vain aikuisten haluista/päätöksistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En antaisi, ei meillä vielä 3veekään mitään karkkikalenteria saa/tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
En koe nipottavani, kun meidän 1-vuotiaalla ei ole suklaakalenteria. Eihän hän ole sellaista edes halunnut. Kyse on vain aikuisten haluista/päätöksistä.
Meillä ainakin osaa kitistä ja riskata, kun huomaa kahden isomman saavan.
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jos tää onkin porvoolainen:Siis kyllähän lapsi menee ihan pilalle jos sillä on suklaakalenteri alle kouluikäisenä. Eli juu kyllä antaisin. Neuvo tulevaisuuteen: Omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa!
Meillä ainakin osaa kitistä ja riskata, kun huomaa kahden isomman saavan.
Meillä vain yksi lapsi toistaiseksi, kuten myös ap:llä. Tuo onkin kokonaan eri tilanne, jos on isompia lapsia talossa.