Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Jauzaaa
Erinomaisesti on ainakin minulla toiminut muutaman viikon treenin jälkeen. Muhkeutta tullut lisää, ja mittaakin jonkun verran. Lisäksi itsetunto on parantunut huomattavasti. Voin siis ilman mainostamista ja tunteilua suositella.
 
dddererer
ite just pistin tilauksee. eli jos ohjeitten mukaan käyttää ei vedä liikaa ja rauhallisesti ei tunnu kipua ja ei tuu sivuvaikutuksia?. Ja voisisitko laittaa myös tääl tuloksii et onko pituutta ja paksuut tullu kui paljo?
 
Kädetön............
Alkuperäinen kirjoittaja Jauzaaa:
Erinomaisesti on ainakin minulla toiminut muutaman viikon treenin jälkeen. Muhkeutta tullut lisää, ja mittaakin jonkun verran. Lisäksi itsetunto on parantunut huomattavasti. Voin siis ilman mainostamista ja tunteilua suositella.
Mistä nyt on oikein kysymys?
 
Kake666
Alkuperäinen kirjoittaja Kädetön............:
Alkuperäinen kirjoittaja Jauzaaa:
Erinomaisesti on ainakin minulla toiminut muutaman viikon treenin jälkeen. Muhkeutta tullut lisää, ja mittaakin jonkun verran. Lisäksi itsetunto on parantunut huomattavasti. Voin siis ilman mainostamista ja tunteilua suositella.
Mistä nyt on oikein kysymys?
Tästä taitavat puhua: http://www.hotlips.fi/product_details.php?p=5406
 
Jaskakäyttäjä
Mulla tuli punasia pisteitä ensialkuun ja keskustelin asiast urologin kanssa joka oli sitämieltä, että ois allerginen reaktio..jatkoin varoituksesta huolimatta jatkaa käyttöä joka johti siihen, et koko kalu turpos muutaman kättökerran jälkeen niin ettei sitä enää saannu pois koko pirun vekottimesta rikkomatta sitä!!
Nyt on penis salvassa ja kääreet päällä ja varmana tytöt tykkää epämuodostuneesta norsunkärsä peeniksestä!
 
toimii miten toimii
Alkuperäinen kirjoittaja Jaskakäyttäjä:
Mulla tuli punasia pisteitä ensialkuun ja keskustelin asiast urologin kanssa joka oli sitämieltä, että ois allerginen reaktio..jatkoin varoituksesta huolimatta jatkaa käyttöä joka johti siihen, et koko kalu turpos muutaman kättökerran jälkeen niin ettei sitä enää saannu pois koko pirun vekottimesta rikkomatta sitä!!
Nyt on penis salvassa ja kääreet päällä ja varmana tytöt tykkää epämuodostuneesta norsunkärsä peeniksestä!
Jassoo, no kasvoihan se kun ei saanut vekottimesta pois.
 
heeelpmeh
Tekis mieli itekki ostaa bathmate, mut ei ihan riitä rohekus hankkia.
Oisko täällä joku pk-seudulta joka suostuisi käydä ostamaan meitsin puolesta?

jos löytyy ni jubaillaa lisää;[email moderoitu]
 
Lååte
nimittäin vitutus. Puolen vuoden bathmate-treenin jälkeen kullissa melko muhkeet patilliset suonikohjut. Aikaisempi puolikova ereksito on vaihtunut täydelliseen velttouteen. Muna ei kylläkään kasvanut yhtään, pikemminkin päinvastoin. Nyt on kiva työnnellä tämmöstä pientä kurttuista matopattia kenkalusikalla vaginaan. Suosittelen.
 
kokotti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaveri12:
mukavahan tuo on :) onko kellekkään tullut pattia esinahkaan? tai punasia pisteitä peenikseen pumppauksen jälkeen?
Kandeeko siihen nakkiin niitä muutamia senttejä haluta, jos koko vehkeellä ei pian voi muuta tehdä kuin pissiä.
 
vaan sattuu
Mä ostin Bathmaten jokin aika sitten ja ei oo kyllä kummoiset kokemukset. Mulla käy niin että se vetää ihoa peniksen ympäriltä putkeen sisään, ja sitä myöten myös kivekset painuvat laitteen reunaa vasten. On kivuliasta ja arvatenkin aika epäterveellistä hedelmällisyyden kannalta. Onko kenelläkään muilla vastaavia kokemuksia?
 
vaan satttuu
No hyvä kuulla etten oo ainoa. Lähetin niiden verkkosivujen kautta kysymystä aiheesta, mutta eipä tuolta vastata.
Ohjeen mukaanhan siihen saa laittaa täydet alipaineet heti, joten siinä mielessä siitä ei pitäisi olla kyse. Mutta toki pienempi paine auttaisi asiaan, en vaan tiedä onko siitä sitten mitään hyötyä.
 
Pari kuukautta käyttänyt
No niin...mä olen käyttänyt laitetta nyt reilun 2 kk ja täytyy sanoa että alun epämukavuuden jälkeen laitetta on tottunut käyttämään.Eli alussa mustakin tuntui hankalalta kun nahkaa meni mukana sisään ja kiveksiä pakotti ku reuna painoi niihin.Nyt lähes joka päivä käytettyäni olen oppinut asettamaan laitteen niin ettei niin enää käy.Ja kyllä tuloksiakin on tullut: pituutta 2cm ja paksuutta ainakin saman verran.Ja vaimokin on tykännyt vaikka ei välttämättä lisää kokoa ole kaivannut.Mun lähtötilanne oli n.17cm ja ympmitta 14..nuyt pituus 19cm ja ympmitta 16cm..
Toiminut on vaikka alku vähän hankala.....
 
vaan sattuu
Niin, osaatko sanoa mikä siinä asettamisessa on muuttunut? Laitatko sen mahdollisimman ylös? Itse olen koittanut laittaa mahdollisimman ylös, mutta ei siitä ole juurikaan ollut apua.
Lisäksi imu tuntuu kivuliaalta siellä nivusalueella missä on alipainetta, vetääköhän se siemenjohtimia tai jotain. Ei oo toi anatomia ihan niin hyvin hallussa...
 
Mate käyttäjä
Empä ole tämäntyyppisiä vehkeitä ennen käyttänyt, mutta pitää sanoa että tyytyväinen olen vaikka tuo 80e oli riskiveto "humpuukiin". Alkuun (suihkussa) oli vaikea saada laitetta tiiviisti, mutta makuulla onnistuu hyvin. Mittoja en ottanut ja olen vasta kolmena päivänä tuotetta käyttänyt, mutta mukavasti näyttää roikkuvan :) itse en ole mitään kipuja huomannut täydelläkään tyjiöllä. Toivottavasti käyttö alkaa sujua vielä näppärämmin. Vaimon mielestä ei laitetta olisi tarvinnut alunperinkään, mutta myöntää että vähän paksummalta tuntuu/näyttää =)
 
Lievä pettymys
Aluksi laitetta oli vaikea käyttää, mutta sitten pääsi jujulle miten tuubiin saa paineen ja se pysyy tiukasti kiinni. Alkuun penis ei juurikaan kasvanut pituutta paineessa, mutta oli reunoja myöten täynnä ja laitteen poisoton jälkeen peniksen iho oli jonkin aikaa paksua. ekan n 15 minuutin session jälkeen penis oli tosi tumma ja sen jälkeen en ole pitänyt sitä kuin lyhyitä aikoja (max minuutti) useamman kerran peräkkäin. Nykyään penis venyy laitteessa n. 2 cm pidemmäksi kuin alkuun, mutta on ohuempi eikä lepomittaan ole tullut mitään kasvua. Session jälkeen on usein peniksen varressa oleva suoni makkarala ja keskellä menevä suoni tms on tosi kireällä. Siksi bathmaten käyttö on lähes jäänyt, kun jo alussa näki ettei se näkyvää kasvua tee, ja vähän pelottaa sen käyttö. Mutta erektiota se on hieman parantanut.
 
sjsdiojndfdfd
Tilasin bathmaten 2008 marraskuussa ja on ollu ongelmii paketin tulossa ja oon yrittäny täs saada hotmailil heihin yhteyttä n.4kk ei vastausta vittu haluun sen huntin takas. Muuteki saa olla tyytyväinen siihe minkä luoja anto mielummi se 15cm ku 15cm joka ei nouse
 

Yhteistyössä