Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Aki pumppari
Ei kasvata enää kalua liian pieni, kyllä se sinne menee ,mutta heti on pummppu täynnä ,joten öli pakko lopettaa sen käyttö. Käytän nyt racin pumppua vedellä täytettynä, toimii ihan hyvin ja paisumistila kyllä riittää.
Uskon, että se tehoo aivan samalla lailla kuin bathmatekin. Muuten on ihan miellyttävä käyttää veden kanssa. Tehoja kyllä riittää. PIdän putkessa kalua sen 20 min kerralla aivan samoin kuin bathmatessa. Voitte kokeilla jos teillä on racin pumppu.
Kiitos vinkistä! Minulla on tuo Racing pumppu ja kokeilin veden kanssa pesuhuoneessa. Hyvin toimii veden kanssa ja paisuttaa mahtavasti kalua ja pumpun koko kyllä riittää ,paksuutta on tarpeeksi ja pituutta putkella noin 30 cm, että ei kyllä käy pieneksi. On kyllä pumppailtava varoen, kun veden kanssa saa kovat paineet. Käyttö onnistuu myös siten ,että pidät painetta 5 min ja lasket paineen pois ja pieni tauko ja uudestaan pumpataan paine ja pidetään 5 min ja taas löysätään paine jne. Pumppua pidetään siten, että venttiili puoli on yläviistossa asennossa, ettei vesi karkaa putkesta pois. Venttiilin alle jää pieni ilmatila pumpun sisälle. Näyttää pelaavan ihan hyvin, kun istuu jakkaralla hieman taka kenossa asennossa. Kenellä on tuo pumppu niin voi kokeilla itse. Kalu vaan rasvattuna sisään. Helppo pumppailla ja torpoo kyllä kalu.
 
Viimeksi muokattu:
pumppumestari
en ole kitisijä. mutta nuo eivät toimi.
se on fakta.
kai tämä nyt olisi jo koko maailman tiedossa ja joka paikassa mainostettaisiin.
Tiedottelen vaan sinulle, kun et tuntunut tietävän tätä, että Racin pumppu pelaa hienosti veden kanssa toisethan sen jo tietävätkin. Olen käyttänyt jo pitemmän aikaa ja hyvin toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Fjongabob
vittu kun noi vitsipellet sais karsittua pois näistä foorumeista niin... ihme venkulaporukkaa. Jos ulottuville sais niin takuuvarmasti läsähtää keskelle naamataulua niin että korvat läpsää yhteen.
 
hyvämeininki
Kiitos vinkistä! Minulla on tuo Racing pumppu ja kokeilin veden kanssa pesuhuoneessa. Hyvin toimii veden kanssa ja paisuttaa mahtavasti kalua ja pumpun koko kyllä riittää ,paksuutta on tarpeeksi ja pituutta putkella noin 30 cm, että ei kyllä käy pieneksi. On kyllä pumppailtava varoen, kun veden kanssa saa kovat paineet. Käyttö onnistuu myös siten ,että pidät painetta 5 min ja lasket paineen pois ja pieni tauko ja uudestaan pumpataan paine ja pidetään 5 min ja taas löysätään paine jne. Pumppua pidetään siten, että venttiili puoli on yläviistossa asennossa, ettei vesi karkaa putkesta pois. Venttiilin alle jää pieni ilmatila pumpun sisälle. Näyttää pelaavan ihan hyvin, kun istuu jakkaralla hieman taka kenossa asennossa. Kenellä on tuo pumppu niin voi kokeilla itse. Kalu vaan rasvattuna sisään. Helppo pumppailla ja torpoo kyllä kalu.

Oletteko te niitä kavereita, joista urologituttuni kertoo uskomattomia juttuja, nimettömästi tietenkin. On katkenneita verisuonia, heikot erektiot ilman pumppua, tai ei seiso lainkaan jne.

Kaikkea sitä jannut kalulleen tekee. Kiva sitten viiskymppisenä muistella, että kannattiko.
 
Viimeksi muokattu:
jussi treenari
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämeininki;10307962:
Oletteko te niitä kavereita, joista urologituttuni kertoo uskomattomia juttuja, nimettömästi tietenkin. On katkenneita verisuonia, heikot erektiot ilman pumppua, tai ei seiso lainkaan jne.

Kaikkea sitä jannut kalulleen tekee. Kiva sitten viiskymppisenä muistella, että kannattiko.

Minä en ainakaan kulje missään sun tutulla uroloogillas. Taidat itse olla joku uroloogi, mut et uskalla tunnustaa. Ihmettelen mikä sua kiinnostaa katsella näitä viestejä, kun tommosta saarnaat. Menisit saarnaamaan jonnekin muualle, jos olet Niitä miehiä tai naisia.

Minä pumppailen siksi ,että kaluni kasvaisi isommaksi ja kyllä se on kasvanutkin nyt jo 18 cm pituus. Mittaa tullu lisää jo 2 cm ja paksuutta aika mukavasti kans. TOSI KOVA STONDIS, ETTÄ SILLEEN. Olen jäänyt tähän koukkuun niin, että pakko jatkaaja katsoa kui isoksi sen saa kasvatettua. Hyvä mennä sit isona naisiin, kun on kunnon kalu lahkees ja tietää ,että voi antaa myös naisil nautintoo. Itsetunto on mul kyl kasvanut kovasti.

Olis kauheen kiva jos noi paskan jauhajat menis pois täältä foorumist, kun ei ne voi antaa mitään informaatiota toisille kuitenkaan. Menkööt vaikka psykiatrille!!
 
hyvämeininki
Minä en ainakaan kulje missään sun tutulla uroloogillas. Taidat itse olla joku uroloogi, mut et uskalla tunnustaa. Ihmettelen mikä sua kiinnostaa katsella näitä viestejä, kun tommosta saarnaat. Menisit saarnaamaan jonnekin muualle, jos olet Niitä miehiä tai naisia.

Minä pumppailen siksi ,että kaluni kasvaisi isommaksi ja kyllä se on kasvanutkin nyt jo 18 cm pituus. Mittaa tullu lisää jo 2 cm ja paksuutta aika mukavasti kans. TOSI KOVA STONDIS, ETTÄ SILLEEN. Olen jäänyt tähän koukkuun niin, että pakko jatkaaja katsoa kui isoksi sen saa kasvatettua. Hyvä mennä sit isona naisiin, kun on kunnon kalu lahkees ja tietää ,että voi antaa myös naisil nautintoo. Itsetunto on mul kyl kasvanut kovasti.
Kannatta tosiaan ensin vaikka googlettaa, mikä on urologi.

Kyllä ne tytöt tietää, että normaali pippeli on sen 13 cm, ei se pumppaamalla siitä mihinkään kasva.
 
Viimeksi muokattu:
Mauri
Kyllä kaverini muija ainakin pani merkille että löytyy isompaakin letkua kuin 13cm. Itse en ole koskaan käyttänyt pumppua, mutta uskon vakaasti että siitä on hyötyä. Aion myös hankkia sellaisen, vaikka en aio hakea kuin pientä parannusta, kun lahkeesta löytyy niinikään 18cm. Ja jos käykin niin, niinkuin joku täällä vittuili että viiskymppisenä lakkaa seisomasta kalun ollessa n. 20cm, niin voin kertoa että se on mulle yks ja sama. Mulle riittää sen ikäisenä pelkkä muisteleminen että kyllä muijat tykkäs.
 
jepujee
Kyllä kaverini muija ainakin pani merkille että löytyy isompaakin letkua kuin 13cm. Itse en ole koskaan käyttänyt pumppua, mutta uskon vakaasti että siitä on hyötyä. Aion myös hankkia sellaisen, vaikka en aio hakea kuin pientä parannusta, kun lahkeesta löytyy niinikään 18cm. Ja jos käykin niin, niinkuin joku täällä vittuili että viiskymppisenä lakkaa seisomasta kalun ollessa n. 20cm, niin voin kertoa että se on mulle yks ja sama. Mulle riittää sen ikäisenä pelkkä muisteleminen että kyllä muijat tykkäs.
Luulenpa Mauri, että viiskymppisenä lerppapippelinä sua ottaa aika hemmetisti päähän, että nuorena tuli pumpattua jonkun älyttömän sentin takia, kun jo valmiiksi oli iso kalu.

Viiskymppisenä alkaa ne nuoret naiset himottaa ja sitten se onkin jo myöhäistä sohia löysällä.
 
Viimeksi muokattu:
Jori hei
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämeininki;10309490:
Kannatta tosiaan ensin vaikka googlettaa, mikä on urologi.

Kyllä ne tytöt tietää, että normaali pippeli on sen 13 cm, ei se pumppaamalla siitä mihinkään kasva.

Onkohan sinulla koulunkäynti mennyt aivan hukkaan? Näyttää aivan siltä, ettet tiedä asioista yhtää mitään. Kannattaisi ensin ottaa selvää ja aukoa päätään vasta sitten. Vai 13 cm tosi pieneltä tuntuu. Minun tuttavavilla kaikilla isompi. Alle keskimittaisen kalun, mutta kuitenkin vittuilet toisille. Minä kyllä sinuna olisin ihan hiljaa, jos lahkeesta löytyis niin pieni. MENE urologille saamaan informaatiota!!!!
 
Jussi treenari
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämeininki;10309490:
Kannatta tosiaan ensin vaikka googlettaa, mikä on urologi.

Kyllä ne tytöt tietää, että normaali pippeli on sen 13 cm, ei se pumppaamalla siitä mihinkään kasva.
Kyselen vaan, että onks sullakin niin pieni, että vaan 13 cm pitkä kalu. Minulla on 18 cm, vaikka olen vasta täyttänyt 16 vuotta. Sul varmaan käy kateeks, kun tommosia kirjoittelet. Alle keskiarvon se on. SIIS PIENI MIKÄ PIENI, EI SIITÄ PÄÄSE MIHINKÄÄN. Sulle varmaan tytöt nauraa, kun näkevät sen. Olen siitä ihan varma. Kannattais tehdä sille jotain! Se voi olla 50 vuotiaana jo myöhästä katua.
 
hyvämeininki
Kyselen vaan, että onks sullakin niin pieni, että vaan 13 cm pitkä kalu. Minulla on 18 cm, vaikka olen vasta täyttänyt 16 vuotta. Sul varmaan käy kateeks, kun tommosia kirjoittelet. Alle keskiarvon se on. SIIS PIENI MIKÄ PIENI, EI SIITÄ PÄÄSE MIHINKÄÄN. Sulle varmaan tytöt nauraa, kun näkevät sen. Olen siitä ihan varma. Kannattais tehdä sille jotain! Se voi olla 50 vuotiaana jo myöhästä katua.
Ikää ei valitettavasti ole 50, mutta onneksi enemmän kuin 18. Naisia olen saanut enemmän kuin sinä tulet ikinä samaan, kun nysväät sielä koneen ääressä penispumpun kanssa.

Jännä juttu, että tytöt ei baarissa kokoa kysele, ne iskuhommat hoidetaan ihan muilla tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
oijooaijaa
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämeininki;10310802:
Ikää ei valitettavasti ole 50, mutta onneksi enemmän kuin 18. Naisia olen saanut enemmän kuin sinä tulet ikinä samaan, kun nysväät sielä koneen ääressä penispumpun kanssa.

Jännä juttu, että tytöt ei baarissa kokoa kysele, ne iskuhommat hoidetaan ihan muilla tavoin.
Oletko niitä miehiä, jotka käyttää jatkeena mersua tai bemaria, eihän se iskeminen muuten sinulta onnistu? Kyllä se pieni kalu paljastuu et voi sitä salata. Nolo juttu, tyttö nauraa ,että aiotko sä tolla nakilla tehdä jotain. Mene äitis luo kasvattaan sitä! Mitäs siihen sanot?
 
hyvämeininki
Oletko niitä miehiä, jotka käyttää jatkeena mersua tai bemaria, eihän se iskeminen muuten sinulta onnistu? Kyllä se pieni kalu paljastuu et voi sitä salata. Nolo juttu, tyttö nauraa ,että aiotko sä tolla nakilla tehdä jotain. Mene äitis luo kasvattaan sitä! Mitäs siihen sanot?
Tietääkseni en ole kertonut sinulle kaluni kokoa, jota en ole edes katsonut tarpeelliksesi mitata. Se on vähän niinkuin Rolls-Roycen hevosvoimat: riittävä.

Niin kuin eräs kokenut tyttöystävä totesi: teinit ja epävarmat luuserit hokee kalunsa kokoa.
 
Viimeksi muokattu:
Mauri
Noniin, tuli sitten tollanen vempele hommattua ja kolme päivää takana. Vielä ei tietenkään mitää mullistavaa kehitystä, paitsi lepopituuteen tullut heti kättelyssä sentti lisää, sen ollessa nyt 12,5cm. Myöskään mitää punaisia täpliä ei ole ilmaantunut, tai mitään muuta poikkeavaa. Onko nämä täplät sitten seurauksena liian kovasta alipaineesta, josta palstaveljet ovat valitelleet?
 
Oijooaijaa
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämeininki;10312213:
Tietääkseni en ole kertonut sinulle kaluni kokoa, jota en ole edes katsonut tarpeelliksesi mitata. Se on vähän niinkuin Rolls-Roycen hevosvoimat: riittävä.

Niin kuin eräs kokenut tyttöystävä totesi: teinit ja epävarmat luuserit hokee kalunsa kokoa.
Arvaan, että et ole nähnytkään Rolls-Roucea. Isot pojat ehkä kertoneet sinulle satuja. Tutkimuksen mukaan jokainen mies on mitannut kalunsa koon, vähintään sen jälkeen ,kun sitä on haukuttu pieneksi tai kehuttu suureksi.

Vai paarista sinä vokottelet tytön hupakoita - no niinhän ne Luuserit tekee. Muista ottaa LADASI mukaan, kun ei sulla muuta ole kumminkaan. KYLLÄ KOKENEET MIMMIT KYYTIIN SAAT, KUN EI NIITÄ TOISET HUOLI. Kakarat paarista naisia vokottelee, ei sivistyneet miehet varsinkaan, kun ei siellä kunnon naiset istu. Tuosta tyylistäsi ilmaista asioita huomaa, että taidat olla aika kakara vielä iältäsi. Ainakin olen saanut sen vaikutelman puheistasi ja tyylistäsi.
Hommaa nyt se Bathmate, että saat sitä vehjettäsi kasvatettua edes vähäsen. Siitä on kyllä apua sinullekin. Nythän se vasta riittää kusemiseen, eikä muuhun varsinkaan.
 
hyvämeininki?
Arvaan, että et ole nähnytkään Rolls-Roucea. Isot pojat ehkä kertoneet sinulle satuja. Tutkimuksen mukaan jokainen mies on mitannut kalunsa koon, vähintään sen jälkeen ,kun sitä on haukuttu pieneksi tai kehuttu suureksi.

Vai paarista sinä vokottelet tytön hupakoita - no niinhän ne Luuserit tekee. Muista ottaa LADASI mukaan, kun ei sulla muuta ole kumminkaan. KYLLÄ KOKENEET MIMMIT KYYTIIN SAAT, KUN EI NIITÄ TOISET HUOLI. Kakarat paarista naisia vokottelee, ei sivistyneet miehet varsinkaan, kun ei siellä kunnon naiset istu. Tuosta tyylistäsi ilmaista asioita huomaa, että taidat olla aika kakara vielä iältäsi. Ainakin olen saanut sen vaikutelman puheistasi ja tyylistäsi.
Hommaa nyt se Bathmate, että saat sitä vehjettäsi kasvatettua edes vähäsen. Siitä on kyllä apua sinullekin. Nythän se vasta riittää kusemiseen, eikä muuhun varsinkaan.
Juu juu. Sinähän sen tiedät. Kaikilla ei ole samoja ongelmia, sori.
 
Viimeksi muokattu:
visitor
mulla on ollut andro-penis ja bathmate molemmat käytössä reilun kuukauden. Pituus kasvua nyt ei tässä vaiheessa kannata vielä odottaakaan mutta paksuudessa on jo eroa =) joten jatkan treenailua hyvillä mielin,kiva kun täällä kuitenkin edes osa osaa kirjoitella järkeviä kommentteja,sehän on jokaisen oma juttunsa mitä haluaa tehä "pikkuveikallaan" eli keep on pumping guys =)
 
antti
Olen ajatellut itsekkin tilata tuon bathmaten! Ja haluaisin tietää että onko jollekkin oikeasti tullut penikseen mittaa/paksuutta? ja missä ajassa ? Olen todella menettänyt itsetuntoni tolla 14/4 nysällä. Toivon asiallisia vastauksia =)
 
pumppumake
2 vkkoa testannu, ainakin lepotilassa kasvua. 2 kk sitten lopetin kun tuli punaista veripistettä ihoon. Nyt tauon jälkeen ei ole tullut. Ihan ok laite. Katsotaan nyt muutama kuukausi vaikkei olis välttämättä edes tarvis moiseen. Kumma jos vain joillakin toimis ja joillakin ei. Kiva olis tietää lähinnä kuinka monta kertaa ja kuin pitkiä aikoja kerrallaan on laitetta onkäytetty..
 
pumppumake
2 vkkoa testannu, ainakin lepotilassa kasvua. 2 kk sitten lopetin kun tuli punaista veripistettä ihoon. Nyt tauon jälkeen ei ole tullut. Ihan ok laite. Katsotaan nyt muutama kuukausi vaikkei olis välttämättä edes tarvis moiseen. Kumma jos vain joillakin toimis ja joillakin ei. Kiva olis tietää lähinnä kuinka monta kertaa ja kuin pitkiä aikoja kerrallaan on laitetta käytetty..
 
ramppu
Olen todella menettänyt itsetuntoni tolla 14/4 nysällä. Toivon asiallisia vastauksia =)
Antti hyvä. Sulla on ihan normaalikokoinen kulli. Ei kannata stressata sen takia. Mulla on sentin lyhyempi ja ohuempi, mutta hyvin on kelvannut.

Ostin silti Bathmaten, kun sitä niin kehutaan. Huomasin jo ekan käyttökerran jäkeen, että kestää pari runtia ennen kuin virtsaaminen onnistuu, vaikka rakko olisi täynnä. Aiheuttaako tämä pumppu virtsaumpea muilla kuin minulla? Ja paheneeko vaiva käytön myötä?

Muuten Bathmaten käyttö on ihan kivaa, ja kalu näyttää mukavan turpealta käytön jälkeen. Vaikutus kestää lähes vuorokauden. Pysyviä tuloksiakin uskon saavani.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä