MANDUCA kantoreppu, sopiiko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sfsf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sfsf

Vieras
Mä tässä harkitsen et ostanko baby björn repun vai sen Manducan.... baby b. sopii kyllä mulle mut miten se koko... meneekö 100kiloiselle? entä miten sen lapsen jalat menee... ku oon niin levee....

Siitä en tiedä sopiiko lihavalle. Itse olen tuosta haaveillut, serkulla on sellainen. Siinä on systeemi sekä pienen vauvan jaloille että ison. Pienen vauvan jalkoja ei levitetä koko leveydelle vaan sen repun sisäpuolella on sellainen systeemi. Isomman vauvan jalat sitten levitetään vasta. Kauhean hankalaa selittää noita jalkoja :).

Mahtuu siis lihavalle jatko palan kanssa ainakin.
Mutta eri asia on se, jaksatko sitten kantaa, hikoiletko kovin jne.. Koska jos sinulle tulee tuskainen olo kun painoa roikkuu lisää edessä niin harvoin lapsikaan silloin viityy.

Nämä ystävän kautta opittuja juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mahtuu siis lihavalle jatko palan kanssa ainakin.
Mutta eri asia on se, jaksatko sitten kantaa, hikoiletko kovin jne.. Koska jos sinulle tulee tuskainen olo kun painoa roikkuu lisää edessä niin harvoin lapsikaan silloin viityy.

Nämä ystävän kautta opittuja juttuja.

no meillä molemmat muksut on rakastaneet olla kantoliinassa pieninä. vaikka olinkin sillon isompi. kantorepuista kumpikaan muksuista en tykännyt enkä tykännyt mäkään.

Yhteistyössä