e-pillereiden lopetus

  • Viestiketjun aloittaja YASMIN
  • Ensimmäinen viesti
nainen87
noniin mä ku luulin että kropan oma hormoonitoiminta käynnistyi, saa taas todeta ettei se oikein niin mennyt....taas odottelen menkkoja....nyt 52kp....tuleekohan ne sitten taas 61kp vai milloin....kivaa yrittää hankkia lasta ku menkkoja ei näy ja ajatukset vain pyörii sen ympäri....miettii voikohan edes tulla raskaaksi.....ja miksi mulla pitää käydä näin ku kavereilla on alkanut menkat tyyliin heti ja olleet normaalit ja saaneet lasta 6 kuukauden sisällä pillereiden lopettamisesta....itellä ku on jo 3,5 kuukautta mennyt ja vain yhdet menkat ollut....ja olen testannut mutta negaa näyttää...
 
lopetin
diane novat reilu kuukausi sitten, kuuden vuoden syömisen jälkeen, tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja siitä parinkymmenen päivän päästä runsaat ja kivuliaat kuukautiset, jotka onneksi kestivät vain kolme päivää.Ikinä ennen en ole ovulaatiota tuntenut mutta kuukautisista kymmenen päivän päästä alkoi kohtua kipristellä ja lopulta se oli kuin tulessa.Kipu menin yön aikana ohitse, niin uskoakseni tämä oli juurikin sitä.
Finnejä on nyt ilmaantunut pitkästä aikaa, mutta ei mitenkään mahdottomasti.Mutta ne hormoonimyrskyt ensimmäisen kolmen ja neljän viikon aikana lopettamisesta olivat jotain aivan käsittämätöntä!
Nyt tämä jo tasoittuu ja odotan toisia kuukautisia, kohtua nipistelee jo tuttuun tapaan että eiköhän ne ole jo tulollaan.
Vauvasta haaveilen.Ikää 36v että lopultakin tuntuu sille, että nyt olisi aika saada lapsi.
Pitkästä aikaa tuntuu myös oma keho omalta, varsinkin itkuisuus oli pillerien syömisen aikaa tavallista runsaampaa, nyt on suoraansanottuna ihanaa olla nainen!
Toivottavasti se raskauskaan ei antaisi vuosikaupalla itseään odotuttaa.
 

Yhteistyössä