P
puhelin ärsyttää!
Vieras
Joo eli puhelinongelmia olis! Liittymä sellasia tarkemmin sanoen.. Oon ollut telefinlandin asiakas vuodesta 2005. Nyt sitten taas vaihteeksi vaihdoin heillä sitä liittymäpakettia. Vaihdoin jostain puheaikaa 1000min/1000 tekstaria hommasta sellaseen kuin KOKO PAKETTI missä pitäisi olla 2800 viestiä, 2800min puheaikaa jne.. Soitin tammikuun puolivälissä niille asiasta.. Ja sovittiin että vaihetaan se, sitten kun uusi laskutuskausi vaihtuu eli 5.2. No tänään aamulla lähetin saldontarkistus viestin sinne, ja tuli että mulla on joku "saldo, puhepaketti 500min, ei tekstaripakettia" tyylinen juttu jossa kuukausimaksu 17,99e? En pysty itse vaihtamaan telefinlandin sivuilta liittymää kun en ole se oikeuksien haltija vaan mies ja hän sattuu olemaan työmatkalla ulkomailla jonne ei paljoa nyt soitella..
Meinaan pistän tosi paljon viestiä ystävien kanssa.. No tänään ehdin pistää 30 viestiä, niin tulee puhelimeen telefinlandilta viesti, että Saldorajasi on täyttynyt! Mitä h....vttiä?!?
Onko ne siellä vaihtaneet mulle väärän liittymän? Vai mitä tää nyt on.. Netistä tarkastin niin muka pitäisi vuorokauden sisällä vaihtua se liittymä siihen uuteen.. No eipä ole tullu mitään viestiä että nyt olis uus liittymä sulla, tai mitään.. Ja vuorokausi alkaa vähitellen olla AIKA lopussa.. Äääh!
Meinaan pistän tosi paljon viestiä ystävien kanssa.. No tänään ehdin pistää 30 viestiä, niin tulee puhelimeen telefinlandilta viesti, että Saldorajasi on täyttynyt! Mitä h....vttiä?!?