Libero-koodit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahne

Vieras
Moi!

Tilasin juuri Liberon jalkapallopuvun lapselleni noilla koodeilla. Voiko samat koodit käyttää myös pistekaupassa eli annanko ne nyt kaverille, jolla on pienempi vauva? Yritin hakea tietoa Libero-sivuilta mutta en löytänyt.

Kiitos! Palsta tietää aina. Cosmolle selitys kysymykseen: edellisen Aappa-kampanjan aikana samat koodit kelpasivat sekä pistekaupassa että lakanakeräyksessä, nyt homma siis on muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos! Palsta tietää aina. Cosmolle selitys kysymykseen: edellisen Aappa-kampanjan aikana samat koodit kelpasivat sekä pistekaupassa että lakanakeräyksessä, nyt homma siis on muuttunut.

Jaa..ei mulla vaan käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:

No kyllä kävi, et vaan osannut.
Tai sitten palautetta liberolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:

Kyllä mullakin kävi samat koodit molempiin.:)

Jeps, ihan tuon Aappa-kampanjan säännöissäkin mainittiin, että samat koodit pystyi laittamaan molempiin paikkoihin. Ilmeisesti tietokoneohjelma on nyt kehittynyt... mutta asia on ihan ok, oli kiva saada täältä tieto näin nopeasti.

Yhteistyössä