Erektio ongelma?!?

  • Viestiketjun aloittaja Tanee
  • Ensimmäinen viesti
Wiltsu
Alkuperäiselle... Unohda nämä täällä mainitut pituus, paksuus, koko ym. vaatimukset ja yksityiskohtaiset ohjeet naisen käsittelyyn. Keskity vain omaan nautintoosi ja kehota naistasikin tekemään samoin. Nämä täällä esitetyt ohjeet ovat meille, joiden parisuhteet ovat väljähtyneet aikojen saatossa, eivät nuorille pareille. Voisin tulla tuuramaan sinua, kunnes homma toimii, mutta vaimo ei taida päästää:)
Itseironian taiteenlajista pidän, siinä onnistut M50-. Ironiasta en.
 
Viimeksi muokattu:
tilastoa
Kiitos tiedosta. Joskus kauan sitten. Kaivoin kirjahyllystä gradun, jonka aihe sai minut nauramaan: "Johtohenkilöstön valinta kansainväliseen pankkitoimintaan". Kyllä on vettä virrannut tässä välissä ja nyt minä kirjoittelen parisuhdepalstalla netissä...
Kauan sitten tuntuu olevan oikea ilmaisu, kansainvälistä pankkitoimintaa ei EU:ssa enää juurikaan ole. -90-luvulla se oli hyvinkin kasuaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Tämän ketjun lukuisilla kirjoituksilla saadaan kyllä aikaan erektiohäiriö.

Eli jos puhutaan noinkin paljon aiheen vierestä, niin noilla puheilla ei erektio parane.

Eroottiset puheet kylläkin parantaisi tilannetta huomattavasti.

Kyllä puhuminen tunnelmanluojana on hyvin tärkeää.
Ja puhe pitää olla aiheeseen liittyvää.

Sensijaan jos puhe ei auta, niin sitten kannattaa mennä lääkärinpuheille.
 
Wiltsu
Tämän ketjun lukuisilla kirjoituksilla saadaan kyllä aikaan erektiohäiriö.
Erektiohäiriö lähtee pään sisältä. Oman (ihan sinun oman pääsi) sisältä. Ei onneksi minun pääni sisältä lähde sinun erektiohäiriösi. Minä en saa aikaan erektiohäiriötä kellekään. Jos saan, olen se sellainen, joka säätelee ihmisen psyykkisiä ominaisuuksia. Jollain kielellä vaikka Jumala.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Erektiohäiriö lähtee pään sisältä. Oman (ihan sinun oman pääsi) sisältä. Ei onneksi minun pääni sisältä lähde sinun erektiohäiriösi. Minä en saa aikaan erektiohäiriötä kellekään. Jos saan, olen se sellainen, joka säätelee ihmisen psyykkisiä ominaisuuksia. Jollain kielellä vaikka Jumala.
Olette oikeassa, että erektiohäiriö lähtee omanpään sisältä.

Mutta jos halutaan sen häiriön korjaantuvan, niin siihen tarvitaan seksiin liittyviä puheita.

Olen huomannut, että seksikkäät kirjoitukset saa aiaan erektion.
Vähänaikaa tuntuu hyvälle ja vähitellen laantuu pois.
Se on siinä, ja uusia tulee, jos puhe jatkuu.
Eli aivot tarvitsee jotakin ruokaa, siis puhetta.

Tämän luulisi toimivan samoin livenäkin.
No ainakin minä tarvitsen jotain virikkeitä.

Mutta jos puhutaan vaikka äidinkielen opinnoista korkeakoulussa, niin ei se kylläkään erektiota aiheuta minulle, ja tuskin ap:llekään.
 
Viimeksi muokattu:
Ajatelma
Kiitos tiedosta. Joskus kauan sitten. Kaivoin kirjahyllystä gradun, jonka aihe sai minut nauramaan: "Johtohenkilöstön valinta kansainväliseen pankkitoimintaan". Kyllä on vettä virrannut tässä välissä ja nyt minä kirjoittelen parisuhdepalstalla netissä...

Sinua itkisin, jos ymmärtäisin asian tragikoomisuuden.
Tässä yksi pieni tarina.
Opiskelukaverini sai kuusi ällää. Olisi saanut varmasti enemmänkin, jos se aikanaan olisi ollut mahdollista. Hän sai myös Helsinki Business Collegesta loistavat paperit. Tästä pompsahtikin lakia lukemaan. Kunnes "pimahti". Ei taida tehdä nykyään mitään. 80-luvulla oli tiskarina ravintolassa. Tiedäthän, raja nerouden ja hulluuden välillä on seitinohut.

Se rajan ylitys tapahtuu pikkuhiljaa.Tulee ylimielisyyttä, kaikkivoipaisuutta, itsensä ylentämistä ja muiden alentamista. Riitoja muiden kanssa täysin epärelevanteista asioista, joilla vaan korostetaan omaa, ehkä kuviteltua, erinomaisuutta. Näin on käynyt monelle oman alansa nerolle. Minä-kuva hämärtyy, eikä sitä itse huomaa. Läheiset yrittävät auttaa, mutta jos itsessään ei näe mitään vikoja, niin eihän silloin ole edes avuntarpeessa.
Onko sinulla paljon poltettuja siltoja takanasi (vanhempiin, ystäviin, muihin sukulaisiin)? Myös terveen itsetunnon raja on hiuksen hieno.
 
Viimeksi muokattu:
noolle
Sinua itkisin, jos ymmärtäisin asian tragikoomisuuden.
Tässä yksi pieni tarina.
Opiskelukaverini sai kuusi ällää. Olisi saanut varmasti enemmänkin, jos se aikanaan olisi ollut mahdollista. Hän sai myös Helsinki Business Collegesta loistavat paperit. Tästä pompsahtikin lakia lukemaan. Kunnes "pimahti". Ei taida tehdä nykyään mitään. 80-luvulla oli tiskarina ravintolassa. Tiedäthän, raja nerouden ja hulluuden välillä on seitinohut.

Se rajan ylitys tapahtuu pikkuhiljaa.Tulee ylimielisyyttä, kaikkivoipaisuutta, itsensä ylentämistä ja muiden alentamista. Riitoja muiden kanssa täysin epärelevanteista asioista, joilla vaan korostetaan omaa, ehkä kuviteltua, erinomaisuutta. Näin on käynyt monelle oman alansa nerolle. Minä-kuva hämärtyy, eikä sitä itse huomaa. Läheiset yrittävät auttaa, mutta jos itsessään ei näe mitään vikoja, niin eihän silloin ole edes avuntarpeessa.
Onko sinulla paljon poltettuja siltoja takanasi (vanhempiin, ystäviin, muihin sukulaisiin)? Myös terveen itsetunnon raja on hiuksen hieno.
no, mene hoitoon.
 
Viimeksi muokattu:
ratoksi
Aloitus vaikuttaa jonkun väittelyhaluisen provolta. Halusta on toki kyse, muttei varmaankaan seksuaalisesta halusta. Tietenkin siellä korvien välissä voi tapahtua kaikenlaista - kieroutunuttakin.

Tämä erektiokeskustelu on ilmeisesti tarkoitettu itsensä kohottamiseen tai omnipotenssista kertomiseen. Seksuaaliseen potenssiin sillä ei kuitenkaan ole selvää yhteyttä, vaikka keskustelijoiden ajatuksista saattaisi sellaisia johtopäätöksiä tulla tai he mieluusti antaisivat juuri sellaisten johtopäätösten tulla. Siis kun on mukamas etevä ja kaunis ja älykäs ja hallitsee kielellisen puolen, niin on varmasti tosi haluttava. Ap nyt toisin uskalsi kyseenalaistaa tuon.

no, tietenkin tällaisissa tilanteissa erektio-ongelmassa on kyse vain positiivisesta reaktiosta, ei epäilystäkään! Kauneutta ja älyä tai ylempää tutkintoa ei kukaan voine kyseenalaistaa - ei edes se pikku veitikka!

Mutta ihan hyvä, että on tällaisia keskustelufoorumeja (huom! Parisuhdepalsta), joilla voi ottaa mittaa toisesta ja asettua päälle. Siitä huolimatta laskusuhdanne vaan jatkuu. Toisaalta ei ihme, jos aikoinaan gradututkielmiin poimitulla tietämyksellä valittiin johtohenkilöt kansainväliseen pankkitoimintaan. Kyllä nousevaa käyrää saanee hakea pitkään, eikä taida helppoja troppeja löytyä, vaikka kuinka positiivisesti kehotettaisiin ajattelemaan, uskomaan ja luottamaan.

Sitä odotellessa pidetään toisiamme kädestä kiinni.
 
Voi luoja
Erektiohäiriö lähtee pään sisältä. Oman (ihan sinun oman pääsi) sisältä. Ei onneksi minun pääni sisältä lähde sinun erektiohäiriösi. Minä en saa aikaan erektiohäiriötä kellekään. Jos saan, olen se sellainen, joka säätelee ihmisen psyykkisiä ominaisuuksia. Jollain kielellä vaikka Jumala.
vai suomenkielenosaajia. Mikä SE olet. Uittu kaikkea sitä joutuu kestämään. Nämä pari kyseistä komentoijaa aiheuttaa enemmän erektiohäiriöitä, kuin tuottaa erektioita. Pysyisin kyseisen tyyppisistä naisista tooodella kaukana.
 
Viimeksi muokattu:
looginen
Ajattelin kysästä että, mitä pitäis tehä kun nyt tavannu aivan uskomattoman naisen, ihana, seksikäs, mukava, kaunis, kokopaketti mutta…
Mikä kokopaketti? Siinä tuntuukin olevan jotain uskomatonta. Millä tavalla hän on mukava?
Miten sitä mukavuutta kuivailisit - ilman mitään muttia?

…ongelmana se että ite 21v mies nii ei muna nouse. Onko tämmäne normaalia? Olin aikaisemmin seksisuhteessa ja kaikki pelitti aivan mainiosti paitsi sikakännissä.
On, se on aivan normaalia kehon toimintaa. Olet terve mies, jolla täysin toimiva seksuaalisuus.
Mielestäni ongelma ei ole se ettei muna nouse (niinkuin ei pidäkkään nousta tuossa tilanteessa), vaan todellinen ongelma ilmenee seuraavasti:

Nyt yritetty 2 kertaa, ekalla kerralla stodas mut heti ku pääsin päälle niin meni ihan naruks ja en oikeesti tiiä mitä tehdä...
Ajatella, tiedätkö mitä ajatella? 'Tokalla kerralla ei edes stondannu? Sekin on normaalia eli tavallista ja yleistäkin.
Oletkohan rakastunut? Voi olla että se ei ole normaalitila, mutta voidaan silti ajatella että tervekin ihminen rakastuu.

Juu mut ei se muija kauaa jaksa kattoo löröpilii…
'Sekö muija'? Mistä sen tiedät, onko sellainen tunne? Jos, niin tunne onkin varmaan pätevä. Onko se mukavaa? Kauanko on kauan ja 'sellaisenko muijan' haluat? Mikäli tämä on totta, 'se muija' ei voi olla rakastunut. Tämä antaa aihetta epäillä…

…et mitä mieltä henk.koht olet niistä apteekista saatavista "manpower" jutuista? Jeesaisko tollaset yhtään...
Ajatteletko että Sinun tehtäväsi on tyydyttää hänen seksuaaliset halunsa? Ajatteletko että seksuaaliset halut ovat sama asia kuin seksuaaliset tarpeet?
'Joo, jeesais ne', saisivat aikaan erektion, jotta voisit ajatella ettei Hän (mielitiettysi) jättäisi Sinua. Kun se lääke-erektio sitten Sinulla olisi niin tiedätkö, miten sitä pitäisi käyttää jotta voisit tyydyttää hänen halunsa tai tarpeensa? Kuka ne erottaa toisistaan? Kuka tyydyttää Sinun seksuaaliset tarpeesi, ja miten?
 
Viimeksi muokattu:
Jänkäkoira
Yhdelläkään miehelläni ei ole ollut koskaan erektiohäiriötä.
Ymmärrän, että että miehilläsi (montako näitä onnettomia on muuten ollut?) ei ole ollut erektiohäiriöitä. Sinun laisesi pilkunnusijatärkeilijättären kelkassa erektiottomuus on miehelle normaali olotila eikä siten mikään häiriö, johon voidaan jotenkin vaikuttaa. Häiriö, kuten kielimestarina tietänet, tarkoittaa tilapäistä olotilaa.

Pilkkusäännöt ovat tämän päivän katsannon mukaan mieluumminkin suosituksia kuin ehdottasti noudatettavia. Pilkuista viis kunhan viesti tulee ymmärretyksi. Pilkkun on syytä olla paikallaan mikäli sillä on merkitystä viestin merkityksen kannalta. Useimmiten siis pilkku on aivan turha välimerkki.

Ystävällismielinen lukija sijoittaa puuttuvat pilkut mielessään paikoilleen. Toisin kuin vihamielinen lukija, joka hukkaa asian ja alkaa riitelemään tyhjästä.

Ap:lle. On ihan normaalia, että lurpahtaa kun tapaa naisen, josta on todella kiinnostunut. Älä lannistu. Kyllä se toimii kun luotatte toisiinne. Rauhallista yritystä luottamuksellisessa ilmapiirissä. Se, että teillä meni nauruksi, lupaa paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä