kertakäyttötuttipulloista

  • Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti
minä vain
Onko kukaan käyttänyt kertakäyttötuttipulloja reissussa? Mitä ootte tykänneet? Kannattaako ostaa ja yleensäkin mistä niitä ootte hankkineet? Paljonko suurin piirtein maksaa? Saako tavalliseen tuttipulloon pelkkiä kertakäyttöisiä pusseja?

Kiitos jo etukäteen!
 
Niisku
Ollaan mökillä käytetty ja kyl ne hyviä on jos ei haluu montaa tuttipulloa ottaa mukaan.Täytyyhän siin kuiteskin pestä se tuttipullonpään ni samal sitä tulis itse pullokin pestyy.meil on aina niit päitä monta mukana ni ei tarvii koko aikaan pestä niit.En sit tiiä onks siin paljoon eroa tavallisen pullonkaa.
Mies osti kirppikseltä ni en tiiä paljon uutena maksaa.
Kait ne pussit kävis normaaliinkiin pulloon,enpä oo tajunnu kokeilla.Pitääkin ens kerral kokeilla,kiitti vaan vinkistä:)
Jos ne sopii ni sithän ei tarvi ku ostaa niit pusseja.

Niisku&Emma 10vk
 
cc
muistaakseni se ""pullo"" maksaa jotain 5euroa ja pussit (40kpl) pari euroa. et ei kovin kalliita.
empä oo mäkään tajunnut tota tavalliseen pulloon laittoa. miksei sopis sinne? voi olla vaan vähän vaikeeta sitten tietää et kuinka paljon sitä maitoo siellä pussissa on.
 
minä
Meillä oli kertakäyttötuttipullo käytössä, kun opiskelin ja poika oli mukana niin pakkasesta mukaan pussi pakastettua maitoa mukaan. Oli helppo lämmittää ja heittää pussi pois kun oli tyhjä. Hankintahintaa en muista ja pusseja saa lisää, ei olleet kovin kalliita. Ainakin Citymarketissa on kumpiakin.
 
kati2
Ostettiin nyt tän toisen tulokkaan käyttöön pakkaus jossa oli kertakäyttöpullo ja 40 pussia maksoi euromarketin tarjouksessa 2,95€ Ollaan oltu kovasti tyytyväisiä ostokseen, koska poika tarvii melkein joka tissittelyn jälkeen myös pullosta....Ei tarvi olla koko pullo arsenaalia keitettynä vaan riittää kun illalla on renkaat ja tutit keittäny niin piisaa koko seuraavaks päiväks...
 
keskosmamma
Kertakäyttötuttipullo oli kyllä yhdessä vaiheessa ihan ehdoton. Lapsella oli nenämahaletkun aikaan niin heikko imu että ei saanut tavallisesta tuttipullosta irti mitään 20 min juomisella. Kokeiltiin jopa suu-kitalakihalkioisten tuttipulloja mutta apu oli lähempänä kuin voi kuvitellakaan: tuo kertakäyttötuttipullo oli niin helppo imeä velliä että sillä saatiin lapsi ruokittua kun mikään muu ei enää auttanut.

 
Santtu
Kertakäyttö pullota ja niiden pussien valmistus on lopetettu. En ole uusia vielä nähnyt. Meille ostettiin poistosta noita pusseja viimekesänä ja nyt tarvittaisiin lisää. Niitä vaan kun en ole löytänyt.

Jos joku löytää pussseja niin kertoisiko mistä!
 
Jeps
Hoooh, ihan turhuuksia omasta mielestäni. Kun se pullo on helpoin ja nopein pestä. Sen todella pesee siinä samassa missä rinkulat ja tuttiosatkin.

Lisäksi siinä on aina sen pussin virittelemistä, itse myös inhoan sitä isoa reikäpullo hökötystä. Käytin muistaakseni nuo pullopussit loppuun, ihan tavallisten pullojen kanssa.

Jos haluaa käyttää ja säästää pullojen riskauksen, niin suosittelen laittamaan pullopussin ihan tavallisen pullon sisälle. Ekalla kerralla siinä on vähän taiteilemistä, käytti sitten hökötystä tai tavallista pulloa. Mutta opin itselleni helpoimman tavan. Eli taitoin pussin, laitoin sen pullon sisälle ja lusikalla tökkäsin pussin kunnolla auki.
 
Jeps
Niin ja :D

Pidä ihmeessä pussin reunoista ja pullon reunoista MOLEMMISTA kiinni, kun kaadat maidon tuohon ""pohjattomaan"" hökötykseen=eli kertakäyttöpulloon.

Älä tee kuten itse tein. Kun yövalvomisista väsyneenä, laitoin pullopussin kertispulloon sisälle ja kaadoin maitoa pulloon. Huoh, lattiallehan se pussi ja maidot sitten luiskahtivat!!
 

Yhteistyössä