Geisha kuulat?

  • Viestiketjun aloittaja Kia
  • Ensimmäinen viesti
nettiläine
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Saako apteekista smart ballseja? vai mistä ne voisi ostaa?
Tilasin net-anttilasta muiden ostosten yhteydessä. Seksikaupastakin saa näitä Smartballseja. Tiedän, kun olin ystävättäreni tukena seksipuodissa niitä ostamassa.

 
marielina
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Saako apteekista smart ballseja? vai mistä ne voisi ostaa?
Minä tilasin tuolta toyheavenin verkkokaupasta.. linkki taisi itseasiassa löytyä tuolta ketjun alkupäästä. Viikon verran ovat kuulat olleet käytössä ja ihan mukavan tuntuiset, vaikkakin vähän totuttelua vaatii alussa :)
 
kuulat on
Olen nyt ottanut käyttöön kultakuulien kanssa vuoroteltavaksi smartbalssit, jotenkin ne tuntuvat liian isoilta. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Vai vaatiiko ne totuttelua?
 
sex
Alkuperäinen kirjoittaja kuulat on:
Olen nyt ottanut käyttöön kultakuulien kanssa vuoroteltavaksi smartbalssit, jotenkin ne tuntuvat liian isoilta. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Vai vaatiiko ne totuttelua?
Minäpäs pistin vittuuni pari tennispalloa, mutta mulla onkin sellainen reva että oksat pois.
 
Ella-eloiis
Alkuperäinen kirjoittaja strap-on:
Lantionpohjan lihasten treenaaminen vaikuttaa paljon muuhunkin kun seksiin, mutta lisää myös siihen nautintoa kumppanin koosta riippumatta. Tuolta löydät kuulia (mm. noi smartballs-kuulia kannattaa harkita), treeniohjeita sekä hirveesti tietoa treenaamisesta ja hyödyistä, kannattaa käydä kurkkaamassa: http://www.toyheaven.fi
Ostin smartballs kuulat.
Toivorikkaanna tungin ne sisäälleni.
Ne tuntuivat eritttäin epämukavilta ja liian isoilta.
En usko että olen normaalia pienempi.
Onkohan niitä useampaa kokoa.
 
4lapsen äiti
Voiko smartballs-kuulia käyttää jos on kierukka? Onko kellään kokemusta? Noista isoista kuulista kun joku on joskus väittänyt niiden aiheuttavan kierukankäyttäjälle verenvuotoa,jopa runsasta. Ja pienet putoo, ei pysy millään :)
 
kappalainen
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Voiko smartballs-kuulia käyttää jos on kierukka? Onko kellään kokemusta? Noista isoista kuulista kun joku on joskus väittänyt niiden aiheuttavan kierukankäyttäjälle verenvuotoa,jopa runsasta. Ja pienet putoo, ei pysy millään :)
Putoo putoo, jos sulla on niin iso reva.

 
4lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kappalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Voiko smartballs-kuulia käyttää jos on kierukka? Onko kellään kokemusta? Noista isoista kuulista kun joku on joskus väittänyt niiden aiheuttavan kierukankäyttäjälle verenvuotoa,jopa runsasta. Ja pienet putoo, ei pysy millään :)
Putoo putoo, jos sulla on niin iso reva.
Jotenkin arvasin tämänkaltaiset vastaukset. No itseppä vittuni kannan.

 
hormonikierukka
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Voiko smartballs-kuulia käyttää jos on kierukka? Onko kellään kokemusta? Noista isoista kuulista kun joku on joskus väittänyt niiden aiheuttavan kierukankäyttäjälle verenvuotoa,jopa runsasta. Ja pienet putoo, ei pysy millään :)
Jostain kuulin myös etä ei sais käyttää kuulia kierukan kanssa? Kuitenkin kokemusta on yli 3:n vuoden ajalta, eikä ollenkaan mitään ongelmia ole ollut.

 
kultakuula
Ja pienet putoo, ei pysy millään :)

Olen myös neljä kertaa synnyttänyt. Otin kultakuulat ekaksi käyttöön, ei ne aina oikein pysy sisällä. Yksi pysyy kyllä mutta joskus se toinen valuu, mutta pitää vaan harjoitella kotona. Selällään maaten saa hyvin laitettua, niin pysyy paremmin. Smartkuulat tuntuvat aika kookkailta. Kierukasta ei ole kokemusta.
 
kuulat siellä
Alkuperäinen kirjoittaja tzygy:
Alkuperäinen kirjoittaja geshakuulien harkitsija:
voiko kuulia käyttää rakastellessa ?
mäki tota mietin.
Kuinka on? voiko?
No kyllä joskus on kuulat jääneet sisälleni mieheni tullessa minuun. Tätä on tapahtunut siivotessani, kerran baarista tultiin kotiin, ja joskus yölläkin. Pienet kuulat ihan O.K mutta niistä isommista en tiedä

 

Yhteistyössä