Geisha kuulat?

  • Viestiketjun aloittaja Kia
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmeliini
Mä esitän nyt vähän tyhmän kysymyksen... En kerkeä lukea tätä koko ketjua läpi, joten en tiedä oletteko te kaikki äitejä vai löytyykö kuulien käyttäjistä myös lapsettomia... Eli kysymykseni on: Onko niistä kuulista huomattavaa hyötyä myös niille jotka eivät ole synnyttäneet? Tarkoitan siis että onko ero tosiaan huomattavan suuri ennen ja jälkeen kun on ruvennut käyttämään kuulia? Lapsettomilla siis.
 
n-28v.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmeliini:
Mä esitän nyt vähän tyhmän kysymyksen... En kerkeä lukea tätä koko ketjua läpi, joten en tiedä oletteko te kaikki äitejä vai löytyykö kuulien käyttäjistä myös lapsettomia... Eli kysymykseni on: Onko niistä kuulista huomattavaa hyötyä myös niille jotka eivät ole synnyttäneet? Tarkoitan siis että onko ero tosiaan huomattavan suuri ennen ja jälkeen kun on ruvennut käyttämään kuulia? Lapsettomilla siis.
Olen harrastanut geishakuulia jostain kakskymppisestä alkaen, ja en ole synnyttänyt. Etuja on tästä enemmin kuin osasin odottaakaan.

 
s-h opiskelija
Alkuperäinen kirjoittaja juulituuli:
miten niitä geishakuulia puhdistetaan? siis millä aineilla on ok puhdistaa ettei tule mitään hiivoja jne.?
Käytän ihan tavallista mietoa nestesaippuaa ja lämminvesi. Huolellinen huuhtelu takaa ettei kuuliin jää pesuainetta. Kuivaus tapahtuu kylppärin patterin päällä. Etuna tästä tulee kuulien esilämmitys ennen seuraavaa käyttöä.
 
Maunu
Alkuperäinen kirjoittaja kuulat on:
Olen nyt ottanut käyttöön kultakuulien kanssa vuoroteltavaksi smartbalssit, jotenkin ne tuntuvat liian isoilta. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Vai vaatiiko ne totuttelua?
Hankin vaimolle joululahjaksi sellaise narulliset geishapallot, pinemmät irtonaiset muovipintaiset kuulat ja pienent käyttöohjeet. Vastaanotto oli positiivinen, saa nähdä riittääkö innostus alkua pitemmälle.

Geishapalloja hän piti hieman isoina ja hankalina, kun molemmat eivät mukavasti mahdu yhtäaikaa sisään. Saa nähdä miten pienempien kuulien kanssa käy.
 
N23
Smart ballssit!

Hei kaikki smart ballesien käyttäjät!

Itse olen nyt käyttäny muutaman päivän ja tulin tänne sivustoille keskusteluja katsomaan, pelästyin kuin parissa viestissa joissain sivuilla on sanottu, että EI synnyttäneen ei kannata niitä käyttää?!!! Onko näin, oon paljon tietoa niistä lukenut siksi smart ballseihin päädyin mutta nyt olen saanut ristiriitaista tietoa.. Ja en kyllä halua itseäni venyttää koska olen tiukassa kunnossa muutenkin, haluan vain lisätreeniä.

Lisäksi mun pakkauksessa ei ollu käyttöohjeita, mutta treenavatko ne pallot ilman jännitys-rentoutusliikkeitäkin??!

Kiitos, jos joku voi jakaa mielipiteitä! Vai pitäskö jo siirtyä harjoituskuuliin?



 
nainen32v
minulla nuo kyseiset kuulat ja en kyllä ole synnyttänyt...
Minä nautin kuulista suunnattomasti ja olen kyllä ymmärtänyt että ne ovat täysin turvalliset! Niillä voi tehdä lihasharjoituksia tai vain laittaa ne sisään ja vaikka lähteä lenkille.Minä teen niin...lisäksi ne ovat aivan ihanat esim.kun ajelee autolla kuoppaisia metsäteitä...voi ja voi... =)

Älä huoli ja sure joutavia...lihakset vahvistuu, ei ne mitään löysty! höpölöpö!
 
ikää 30+
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
minulla nuo kyseiset kuulat ja en kyllä ole synnyttänyt...
Minä nautin kuulista suunnattomasti ja olen kyllä ymmärtänyt että ne ovat täysin turvalliset! Niillä voi tehdä lihasharjoituksia tai vain laittaa ne sisään ja vaikka lähteä lenkille.Minä teen niin...lisäksi ne ovat aivan ihanat esim.kun ajelee autolla kuoppaisia metsäteitä...voi ja voi... =)

Älä huoli ja sure joutavia...lihakset vahvistuu, ei ne mitään löysty! höpölöpö!
Paikat vain on tiukentuneet kuulien käytöstä, vaikka en ole synnyttänyt. Aluksi oli ongelmaa liika kiihoittuminen geishapallojen kanssa vaikka kotiaskareita tehden. Olen nyt tottunut jo melko kauan palloja käyttäen. Ja sen kiihoittumisen pystyn hallitsemaan, vaikkakin treenin lopuksi kaipaan aina orgasmin.
 
ensikertalaa
minkälaiset kuulat sopisivat minulle? mielestäni ( ja miehen mielestä) pimpsani on aika tiukka jo ennestään, ja osaan käyttää lantionpohjalihaksia, mutta haluaisin harjoittaa niitä lisää. koskaan ei tiedä paremmasta ellei kokeile.....

smartballsien on sanottu keskusteluissa olevan liian suuria, monet ovat niitä kuitenkin suositelleet?

kultakuulistakin on puhuttu, jos ne ovat pienemmät, voisin ne hankkia.

toyheavenissa oli kuitenkin monenlaisia kultaisia kuulia, joissakin ei mainittu kokoa ollenkaan, joten mitkäköhän niistä ovat nämä kyseiset kultakuulat?
 
lunafani
Alkuperäinen kirjoittaja ensikertalaa:
minkälaiset kuulat sopisivat minulle? mielestäni ( ja miehen mielestä) pimpsani on aika tiukka jo ennestään, ja osaan käyttää lantionpohjalihaksia, mutta haluaisin harjoittaa niitä lisää. koskaan ei tiedä paremmasta ellei kokeile.....

smartballsien on sanottu keskusteluissa olevan liian suuria, monet ovat niitä kuitenkin suositelleet?

kultakuulistakin on puhuttu, jos ne ovat pienemmät, voisin ne hankkia.

toyheavenissa oli kuitenkin monenlaisia kultaisia kuulia, joissakin ei mainittu kokoa ollenkaan, joten mitkäköhän niistä ovat nämä kyseiset kultakuulat?
Ehdottaisin Luna merkkisiä kuulia. Mielestäni fantastisen mukavat ja huolettomat käyttää.
 
rouvaxx
Alkuperäinen kirjoittaja lunafani:
Alkuperäinen kirjoittaja ensikertalaa:
minkälaiset kuulat sopisivat minulle? mielestäni ( ja miehen mielestä) pimpsani on aika tiukka jo ennestään, ja osaan käyttää lantionpohjalihaksia, mutta haluaisin harjoittaa niitä lisää. koskaan ei tiedä paremmasta ellei kokeile.....

smartballsien on sanottu keskusteluissa olevan liian suuria, monet ovat niitä kuitenkin suositelleet?

kultakuulistakin on puhuttu, jos ne ovat pienemmät, voisin ne hankkia.

toyheavenissa oli kuitenkin monenlaisia kultaisia kuulia, joissakin ei mainittu kokoa ollenkaan, joten mitkäköhän niistä ovat nämä kyseiset kultakuulat?
Ehdottaisin Luna merkkisiä kuulia. Mielestäni fantastisen mukavat ja huolettomat käyttää.
Minulla nyt kokemusta 2 viikkoa vasta näistä Luna-kuulista. Tosi hyvä ostos, ja käytän näitä ahkerasti huomatessani käytön helppouden. Ihan eri planeetalta, kuin entiset kolisevat halpiskuulat.
 
nyt sinkkuna
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmeliini:
Mä esitän nyt vähän tyhmän kysymyksen... En kerkeä lukea tätä koko ketjua läpi, joten en tiedä oletteko te kaikki äitejä vai löytyykö kuulien käyttäjistä myös lapsettomia... Eli kysymykseni on: Onko niistä kuulista huomattavaa hyötyä myös niille jotka eivät ole synnyttäneet? Tarkoitan siis että onko ero tosiaan huomattavan suuri ennen ja jälkeen kun on ruvennut käyttämään kuulia? Lapsettomilla siis.
Olen lapseton 20 vee ja opettelin näiden ihmekuulien salat jo pari vuotta sitten isosiskon opastuksella. Käytän säännöllisesti, mutta välillä tulee muutamien viikkojen taukojakin. Sitten taas erityisen ahkeraa treenausta useitakin viikkoja peräkkäin.
Hyöty on ollut selvästi havaittavissa, ja tunnen itse lihaskunnon muuttuneen paljon paremmaksi.
 
27 vee lapseton
Voi kiitos hyvistä nauruista, jotkut kommentit tai asiattomien kommenttien vastaukset saivat mut todella repeämään! Siitä vaan kimpassa ostamaan säkillinen kuulia tiimarista...
Asiallisesti, itsekin ajatellut ja nyt vakuuttunut että tällaiset kuulat täytyy hankkia! Varmasti monella tapaa hyödylliset:)
 
ruusukvartsi
Voi kiitos hyvistä nauruista, jotkut kommentit tai asiattomien kommenttien vastaukset saivat mut todella repeämään! Siitä vaan kimpassa ostamaan säkillinen kuulia tiimarista...
Asiallisesti, itsekin ajatellut ja nyt vakuuttunut että tällaiset kuulat täytyy hankkia! Varmasti monella tapaa hyödylliset:)
Ei tuo lasikuulat mikään huono idea ollut! Geisha-kuulia myydään mm. kivestä valmistettuja (jade, ruusukvartsi). Kyseisiä kiviä saa ostettua yleensä 1-4e hintaan ja niistä vain valitsemaan ne pyöreimmät ;). Mielummin käytän sellasia kuin muovisia mistä voi irrota ties mitä myrkkyjä.
 
Viimeksi muokattu:
medium
Ei tuo lasikuulat mikään huono idea ollut! Geisha-kuulia myydään mm. kivestä valmistettuja (jade, ruusukvartsi). Kyseisiä kiviä saa ostettua yleensä 1-4e hintaan ja niistä vain valitsemaan ne pyöreimmät ;). Mielummin käytän sellasia kuin muovisia mistä voi irrota ties mitä myrkkyjä.
Mulla on sellainen aito kristallipallo. Jos nyt tungen sen "tuonne" niin saankohan näkyjä? Ei se ole sellainen molukka sentään kuin telkkarissa näkee meedioiden pöydillä, vaan pienehkö n. 4cm/halk.
Kiveä kun on niin siinä ois harjoituspainoakin ja jos vielä saan kaupan päälle vaikka oikean lottorivin, niin jes! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä