Hae Anna.fi-sivustolta

Hei Te, jo tupakoinnin lopettaneet..

Viestiketju osiossa 'Tupakoinnin lopettajat' , käynnistäjänä mietin vain.., 06.09.2009.

1. Kohta 12v savuton Vierailija

Minut ajoi aikanaan lopettamaan tupakan orjuutus. Aina piti etsiä paikka jossa voi polttaa, ja koulutusten ym tauot meni paikan etsimiseen ja ehdinkö polttaa, ehdinkö polttaa.........
    Jälkikäteen huomasin myös hajun, josta moni muukin on sanonut. Olenko oikeasti haissut noin h-tin pahalta? Tosi noloa.
    Poltin paljon ja join kahvia, joten hampaani alkoivat mustua sisäreunoilta, siis kielen puolelta. Tästä olen päässyt eroon. Jaksan hengittää paremmin ja minulla on enemmän aikaa käytettävissäni, rahasta puhumattakaan (poltin melkein 2 askia päivässä). Uskalsin ruveta lapsesta haaveilemaan lopetettuani polttamisen ja sainkin ihanan pojan.
    Läski olin jo polttaessani eikä painoa ole siihen ajanjaksoon verrattuna tullut yhtään lisää.

2. Jdjdl Vierailija

Itsellä tupakointi jäi yhtäkkiä, hetken mielijohteesta, n. 10 vuoden sauhuttelun jälkeen. (Aski päivässä). Nyt seitsemän viikkoa ilman. Tupakointi ei sinäänsä haitannut elämääni muutoin kuin toki rahallisesti sekä urheilusuorituksissa jonkin verran. Elämäntapani ovat vaan muutoin niin terveelliset, että halusin vain eroon siitäkin myrkystä. Nyt on pakko sanoa, että itsellä jälkeenpäin melkoisen "haistap**ka" fiilis koko lopettamisesta. Olen viimeisen seitsemän viikon aikana kärsinyt kaiken maailman oireista, jatkuvasti. Ensin tuli ummetukset (oli kyllä odotettavissa), niistä kun pääsi niin iski ihme ihottumaoireet ympäri kehoa. No siitä kun pääsi, tuli järkyttävän huono iho. Kasvojen kunto on kuin teini-ikäisellä. Otsa ja ohimot täynnä pientä ryyhkää, isompia finnejä pukkaa toista toisen perään. En ole syönyt suklaata tjms herkkuja sen koommin kuin ennen lopetustakaan, joten syypäätä huono hakea sieltäkään suunnalta.
    Välillä tuntuu, että missähän ne hyvät vaikutukset oikeen viipyy. Vai joo, tulempa kertomaan niitä hyviäkin seuraamuksia kun niitä ilmenee

T. Savuton mutta katkera

3. weer Vierailija

heei eli kun täällä nyt puhutaan tupakoinnista ja lopettamisesta, niin halusin kysyy, että miten sähkötupakat on auttanut? Ite oon polttanut nyt tässä tosi kauan, ja tuttu suositteli sähkötopakkaa, esimerkiksi www.paulsaar.com tai www.xsmoke.fi?
    T: halukas lopettamaan!

4. Alesuo Vierailija

Hei kaikki lopettaneet!

Olen itse tupakoinnista vuosi sitten luopunut ja kiinnostunut siitä, millaisilla menetelmillä ihmiset ovat tupakasta päässeet eroon. Olen myös kiinnostunut, miten tupakan riippuvuuden vahvuus on vaikuttanut siihen, MITEN tupakasta on alettu yrittää päästä eroon. Joten olisinkin äärimmäisen kiitollinen, jos te kaikki, jotka tässä valtavassa elämänmuutoksessa olette onnistuneet, ottaisitte viisi minuuttia aikaannee ja vastaisitte muutamaan kysymykseen.

Linkki löytyy alta, kysely on nimetön. Tuloksia käytän terveystiedon tutkielmaan.

https://fi.surveymonkey.com/r/JJ5H9BN

5. eräslukija Vierailija

6. eräslukija Vierailija

Savuton sanna kirjoittelusi on outoa. Tupakoinnin lopetamisesta on paljon hyötyä terveydellisesti ja rahallisesti, sen kaikki tietää faktaksi. Ja sinä yrität kertoa jotain aivan muuta. Miksi noin kirjoittelet ja mitkä ovat motiivisi?

Jaa tämä sivu