Henkinen pettäminen

  • Viestiketjun aloittaja Musta Kuu
  • Ensimmäinen viesti
Musta Kuu
Aviota 7 vuotta takana, lapset ja tölli hankittu. Mies pari vuotta sitten ystävystyi työkaverinsa kanssa, soitteli, tekstaili. Ei kertonut minulle ystävästä, kunnes tämä ystävä pyrki minunkin ystäväksi. Nainen, myös aviossa ja äiti, oli tunkemassa meille mitä oudoin verukkein, enkä tajunnut kunnes näin aviomieheni ja naisen yhtäaikaa keittiön pöytämme ääressä kahvilla kanssani. Tivasin molempia erikseen mikä on homman nimi. Nainen kiisti, mies myönsi flirttailunsa kaamean huutoni jälkeen. Naisen potkisin pois elämästäni heti. Tämän jälkeen miehen känny olikin kauan äänettömällä. No, tulin raskaaksi melkein heti tapahtuneen jälkeen. Viimeisilläni mies Ilmottaa haluavansa erota. Näytin ovea, tais pelästyä että enkö alakaan parkumaan hänen peräänsä ja pyörsi mielensä erosta. Nyt kuopus niin iso, että minulla ollut aikaa miettiä mitä ihmettä tässä suhteessa enää on jos tuollaista mies minulle pystyy tekemään. Muutoinkin olen kaikesta vastuussa kotona eikä tukea heru mieheltä. Uskomatonta, että löydän itseni tästä tilanteesta. Ilmeisesti minua oli myös haukuttu mieheni toimesta naiselle, miten hankala ym. olen. Mies yrittää nyt hyvitellä tekojaan mm.kotitöiden teoilla ja lapsiemme hoidolla, koska olen ilmoittanut etten olisi enää tässä jos meillä ei olisi lapsia. Tuskin kuolleet tunteeni enää heräävät. Mutta ennen en lähde kunnes asia selvitetty ainakin omassa päässäni. Enpähän vie taakkaa eteenpäin. Kyllä nyppii!!!!!!!
 
Omillaan seisoja
Aviota 7 vuotta takana, lapset ja tölli hankittu. Mies pari vuotta sitten ystävystyi työkaverinsa kanssa, soitteli, tekstaili. Ei kertonut minulle ystävästä, kunnes tämä ystävä pyrki minunkin ystäväksi. Nainen, myös aviossa ja äiti, oli tunkemassa meille mitä oudoin verukkein, enkä tajunnut kunnes näin aviomieheni ja naisen yhtäaikaa keittiön pöytämme ääressä kahvilla kanssani. Tivasin molempia erikseen mikä on homman nimi. Nainen kiisti, mies myönsi flirttailunsa kaamean huutoni jälkeen. Naisen potkisin pois elämästäni heti. Tämän jälkeen miehen känny olikin kauan äänettömällä. No, tulin raskaaksi melkein heti tapahtuneen jälkeen. Viimeisilläni mies Ilmottaa haluavansa erota. Näytin ovea, tais pelästyä että enkö alakaan parkumaan hänen peräänsä ja pyörsi mielensä erosta. Nyt kuopus niin iso, että minulla ollut aikaa miettiä mitä ihmettä tässä suhteessa enää on jos tuollaista mies minulle pystyy tekemään. Muutoinkin olen kaikesta vastuussa kotona eikä tukea heru mieheltä. Uskomatonta, että löydän itseni tästä tilanteesta. Ilmeisesti minua oli myös haukuttu mieheni toimesta naiselle, miten hankala ym. olen. Mies yrittää nyt hyvitellä tekojaan mm.kotitöiden teoilla ja lapsiemme hoidolla, koska olen ilmoittanut etten olisi enää tässä jos meillä ei olisi lapsia. Tuskin kuolleet tunteeni enää heräävät. Mutta ennen en lähde kunnes asia selvitetty ainakin omassa päässäni. Enpähän vie taakkaa eteenpäin. Kyllä nyppii!!!!!!!
No ihmettelen miksi ylipäätään enää olet suhteessa koska pärjäät lasten kanssa ilman miestä, vai pärjäätkö?
 
Viimeksi muokattu:
minä ja muut
No miksi sitten pysyt tilanteessa, jos et nauti kun ukko matelee. Syytät vain muita.
"Oma tie" tarkoittaa minusta tietä, jossa ei omien valintojen kustannuksella loukata muita ihmisiä, hajoteta perhettä, tuoda uutta naista kotiin, mies on rikkonut pahasti omaa vaimoaan kohtaan.
Jos omaa polkuaan haluaa kulkea, ei se käy että muut joutuvat kärsimään. Ei ole enää mitään moraalia näköjään, uskotonta aviopuolisoa ei saisi enää syyttää vaikka olisi kuinka syypää.
 
Viimeksi muokattu:
syytellä saa
mutta ei vuosia samasta asiasta.
Parisuhteessa eteen tulee pettymyksiä ja näköjään hairahduksiakin. Jompi kumpi ihastuu, rakastuu tai pettää. Sellaista se elämä on. Pettämisen yli joko päästään tai sitten ei.

Olet päättänyt lasten takia jäädä suhteeseen, joten pettämisen pitäisi olla sinun ja miehesi välillä loppuunkäsitelty juttu siinä vaiheessa kun teit päätöksen jäädä.

Miksi yhä jauhat vanhaa asiaa?
Jos et pääse menneestä yli, niin eroa ja eroa mieluummin heti.
Meinaan lasten on todella ikävää kasvaa riitaisassa kodissa, ikävässä ilmapiirissä jossa isä ja äiti eivät kunnioita eivätkä kohtele toisiaan hyvin.
 
sekasotkua
Aviota 7 vuotta takana, lapset ja tölli hankittu. Mies pari vuotta sitten ystävystyi työkaverinsa kanssa, soitteli, tekstaili. Ei kertonut minulle ystävästä, kunnes tämä ystävä pyrki minunkin ystäväksi. Nainen, myös aviossa ja äiti, oli tunkemassa meille mitä oudoin verukkein, enkä tajunnut kunnes näin aviomieheni ja naisen yhtäaikaa keittiön pöytämme ääressä kahvilla kanssani. Tivasin molempia erikseen mikä on homman nimi. Nainen kiisti, mies myönsi flirttailunsa kaamean huutoni jälkeen. Naisen potkisin pois elämästäni heti. Tämän jälkeen miehen känny olikin kauan äänettömällä. No, tulin raskaaksi melkein heti tapahtuneen jälkeen. Viimeisilläni mies Ilmottaa haluavansa erota. Näytin ovea, tais pelästyä että enkö alakaan parkumaan hänen peräänsä ja pyörsi mielensä erosta. Nyt kuopus niin iso, että minulla ollut aikaa miettiä mitä ihmettä tässä suhteessa enää on jos tuollaista mies minulle pystyy tekemään. Muutoinkin olen kaikesta vastuussa kotona eikä tukea heru mieheltä. Uskomatonta, että löydän itseni tästä tilanteesta. Ilmeisesti minua oli myös haukuttu mieheni toimesta naiselle, miten hankala ym. olen. Mies yrittää nyt hyvitellä tekojaan mm.kotitöiden teoilla ja lapsiemme hoidolla, koska olen ilmoittanut etten olisi enää tässä jos meillä ei olisi lapsia. Tuskin kuolleet tunteeni enää heräävät. Mutta ennen en lähde kunnes asia selvitetty ainakin omassa päässäni. Enpähän vie taakkaa eteenpäin. Kyllä nyppii!!!!!!!

Kenenkä kanssa niiden olisi pitänyt sitten kahvilla olla sun kotona, kaksisteenko???

2 vuotta sitten mies ystävystyi, tapaili naista, sitten dumppasit naikkosen pihalle.. tapahtuiko tämä kuukaudessa vai useammassa?

Tulit raskaaksi, raskaus kestää 9 kk ... taaperonne on nyt yhä alle 2 vuotta, siis miten niin se on helpompi hoitaa?
Nythän se vasta on kaikkein hankalimmassa iässä, ei nuku enää kuin yhdet päikkärit, satuttaa itteensä joka paikkaan kun ei pysy vielä kunnolla pystyssä mutta juoksee joka suuntaan pää kolmantena jalkana.

Mies ei auta yhtään, koskaan, ikinä, ja sitten auttaa... eiks sulle mikään ole hyvä?

Sulla on ollut enemmän kuin 2 vuotta aikaa käsitellä asia pois päiväjärjestyksessä päästäsi. Eipä näköjään mikään aika riitä, olisiko sulla nyt se paljon puhuttu kapasiteettiongelma?

Mitäpä jos ens kerralla keskit hiukka loogisemmin etenevän provon!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä