Huono olo joka ilta ja yö

  • Viestiketjun aloittaja asouikk
  • Ensimmäinen viesti
asouikk
Mikä ihme mulla on, kun joka ilta tulee hirveen huono olo, joka jatkuu aina yöhön asti. En siihen asti saa nukuttua kunnolla. Tätä huonovointisuutta on jatkunut varmaan yli 3kk ja vålillä on parempia öitä (ei pahoinvointia) ja välillä taas niitä että oksettaa ihan hirveesti, mutta en oksenna. Niin ärsyttävää ja väsyttävää, voikun pääsis eroon tästä. Osaatteko yhtään auttaa mikähän ihme mua vaivaa? Aamulla tosiaan tää olo on ihan poissa!
 
Niinpä
Onko vatsanporttisi löysä, jolloinka hapanta vatsahappoa pääsee virtaamaan ruokatorvea ylös ja saa aikaan kuvottavan olon? Syötkö illalla ennen nukkumaanmenoa ja jos syöt niin kuinka paljon ja mitä? Voisit kokeilla keventää iltasyömistä ja ennen nukkumaan menoa ota Gavisconia (Apteekista) joka tekee suojaavan kalvon vatsaan, niin että virtaus ylöspäin estyy. Jos vaiva ei helpotu niin sitten lääkäriin tutkimuksiin.
 
asouik
Huonoa oloa on myös joskus päivisinkin, ja yleensä etenkin ruokailun jälkeen, eli ei vain makuuasennossa. Mietin kun mulla on niskat aivan pirun jumissa, et voisko siitäkin tavallaab johtua, voisko kipu säteillä jotenkin että tulee huono olo? En tiedä :(
 
väkähäkävää
Huonoa oloa on myös joskus päivisinkin, ja yleensä etenkin ruokailun jälkeen, eli ei vain makuuasennossa. Mietin kun mulla on niskat aivan pirun jumissa, et voisko siitäkin tavallaab johtua, voisko kipu säteillä jotenkin että tulee huono olo? En tiedä :(

Stressi aiheuttaa tollasta ja burnout. Raskauskin saattaa olla mahdollinen tai sit vaihdevuodet tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
aloittaja
Joo eli nyt tätä pahoinvointia on ihan JOKA PÄIVÄ eikä välttämättä edes iltaisin. Joka päivä VÄHINTÄÄN kerran iskee hirveen huono olo ja päätä särkee+huimaa ja tuntuu että laatta lentää, mutta mitään ei oikeasti tule. Raskaustestin tein varalta ja näytti negaa. En enää keksi mitä teen, rajoittaa aika paljon elämää tällanen. Varsinkin julkisilla paikoilla iskee paniikki; mitä teen jos huono olo iskee, entä jos oksennan??? Auttakaa!
 
jooop
Ehkä sulla on tulossa aivoinfarkti. Tanskassa asuva siskoni kertoi, että sinne sairaalaan tuodaan paljon nuoriakin potilaita, jotka tulevat liian myöhään. Vihannes niistä on tullu.
 
Smithk656
Mikä ihme mulla on, kun joka ilta tulee hirveen huono olo, joka jatkuu aina yöhön asti. En siihen asti saa nukuttua kunnolla. Tätä huonovointisuutta on jatkunut varmaan yli 3kk ja vålillä on parempia öitä (ei pahoinvointia) ja välillä taas niitä että oksettaa ihan hirveesti, mutta en oksenna. Niin ärsyttävää ja väsyttävää, voikun pääsis eroon tästä. Osaatteko yhtään auttaa mikähän ihme mua vaivaa? Aamulla tosiaan tää olo on ihan poissa!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä