huonot asennot

  • Viestiketjun aloittaja Hannu79
  • Ensimmäinen viesti
Rekku
Olen huomannut ettei minulle pieni munaisena sovi esim lähetyssaarnaaja asento ollenkaan, myös lusikka on mahdoton. Muilla samoja huomioita?

Mä taas pienimunaisena olen huomannut, että lähetyssaarnaaja on melkeimpä paras asento.
Lusikka ei käy, koska muna lipsuu ulos pillusta kokoajan. Jos edes ylettääkään huulia pidemmälle.
 
Viimeksi muokattu:
näin se vaan menee
Mä taas pienimunaisena olen huomannut, että lähetyssaarnaaja on melkeimpä paras asento.
Lusikka ei käy, koska muna lipsuu ulos pillusta kokoajan. Jos edes ylettääkään huulia pidemmälle.

Se on kuule Rekku semmonen asia, että vaikka kullissa sitä pituutta oliskin ihan runsaasti niin naisen ahterin koko ratkaisee aika paljon........lusikassa.
Isoahterista naista ei kerta kaikkiaan pysty naimaan lusikassa koska sitä persustaa vaan on niin paksusti.
Ja juuri siinä mielessä hoikka nainen on tuhat kertaa monipuolisempi rakastelussa kuin ylipainoiset. Varsinkin paljon ylipainoiset ovat toivottomia tapauksia.............siis miehen puolelta katsottuna.
 
Viimeksi muokattu:
MindWill
Aika suht isokokosena omistajana vissiin?? oon 17 ja on 17cm. onko iso ? pieni ?

Paras on lähetys asento ku saa itse päättää syvyyden ja vauhdin.
Mutta jos yrität tytölle tehä mieliks anna se on päällä ni se saa tehä noi.

Haluisin ite kokeilla lusikkaasentoa, mutta en nää logiikkaa?

Jos on iso tyttö ole päällä jos sopusuhtanen tai pieni anna se on päällä. Mihi tarvii lusikkaa?

Koiraa haluisin kokeilla. Mutta onks se kuis helppoo? Mite paljo toisen pitää pyllistää et tulee iha pillunreikä esiin?
Ellei paina numeroon 2 :) Joka on kyl varmasti parempaaki :D

Eli: Pana saarnaaja, anna tyttö on päällä, onko mun kulli iso ikääsekseni? ja onnistuuko koira kyuinka helposti käytännössä?
 
Bigger-John
Aika suht isokokosena omistajana vissiin?? oon 17 ja on 17cm. onko iso ? pieni ?

Paras on lähetys asento ku saa itse päättää syvyyden ja vauhdin.
Mutta jos yrität tytölle tehä mieliks anna se on päällä ni se saa tehä noi.

Haluisin ite kokeilla lusikkaasentoa, mutta en nää logiikkaa?

Jos on iso tyttö ole päällä jos sopusuhtanen tai pieni anna se on päällä. Mihi tarvii lusikkaa?

Koiraa haluisin kokeilla. Mutta onks se kuis helppoo? Mite paljo toisen pitää pyllistää et tulee iha pillunreikä esiin?
Ellei paina numeroon 2 :) Joka on kyl varmasti parempaaki :D

Eli: Pana saarnaaja, anna tyttö on päällä, onko mun kulli iso ikääsekseni? ja onnistuuko koira kyuinka helposti käytännössä?
17cm on keskikokoa vähän suurempi, eli aika jees. Paksuus on muuten yhtä tärkeä, ellei tärkeämpikin kuin pituus.
Takaapäin paneminen on varsin luonnollinen asento, ja onnistuu helposti. Siinä pääsee myös aika syvälle. Naisen lantion asento vaikuttaa paljon miltä tuntuu ja miten syvälle pääsee.
Lusikka-asento ja kasvokkain-kyljellään sopivat sellaiseen intiimiin ja rauhalliseen rakasteluun. Siinä ei pääse syvälle, mutta asento on levollinen ja voi näprätä kaikkia muita tärkeitä nappuloita naisen vartalolla. Ja hyvä suudella samalla.
 
Viimeksi muokattu:
täti törröllään
kyllä se pojat on nyt niin, että se paksuus sen pienuuden tai suuruuden ratkaisee ja kyllä dogipano on paras mahdollisuus saada molemminpuolinen nautinto, jos elimessä ei mitat kohtaa sitä ämpäriä, mihin sitä ollaan tunkemassa...on paljon helpompi piukistella kontillaan kuin lahnana maaten uskonpuhdistusta odottaen ;)
 
Xy1
Kannattaa puhua vain omasta puolestaan. Meillä dogipanot ei onnistu ollenkaan, koska kalu menee aivan liian syvälle ja tekee kipeää. Itselleni tekee kyllä hyvää, jos varovaisesti touhuisi, mutta vaimo ei ole koskaan saanut tuosta asennosta mitään hyvää. Pelkkää pelkoa ja varomista. Hän ei voi ymmärtää, että joku nainen voisi saada orkkuja takaapanosta.
 

Yhteistyössä