Ihastumisen merkit

  • Viestiketjun aloittaja koitan tunnistaa
  • Ensimmäinen viesti
koitan tunnistaa
Mistä huomaa, että nainen on ihastunut mieheen? Miten ihastunut nainen käyttäytyy, jos ei suoranaisesti voisi näyttää ihastustaan? Mitkä ovat ihastumisen oireet/merkit, jos ei vielä olla millään halaus/pussaus linjalla?
 
yksi tapaus
Minä ainakin menen aivan puihin. En osaa/saa sanottua mitään järkevää.
Tai olen lyhytsanainen, ehkä hieman töykeä jonkun mielestä.
Sen verran harvoin ihastun että otan hieman pakkia, tunteita pitää makustella, olla sinut niiden kanssa ennen kuin niitä voi jakaa toiselle.
Ehkä nauran herkemmin, pupillit laajenevat, haron hiuksiani, hieman hermostunut.
Jos mies osaa lähestyä varovasti mutta päättäväisesti, ei hyökkää tukeilevasti, vaan tietää mitä tekee, silloin hän onnistuu.
Voi varovasti koskettaa, kehon kieli kyllä kertoo jos näytän vihreää valoa. Jos loittonen, niin anna aikaa henkäistä hetki.
Näin minulla.
 
Missus*
Mina ainakin hymyilen silloin oikein extra paljon, katson paljon silmiin, puhun ehka vahan pehmeammalla aanella, saatan kosketella itseani (ei mitaan sen pervompaa, haha, ihan vain hiusten koskettelua, kaden sivelya jne), puhun paljon ja aika avoimesti, esitan hanelle kysymyksia hanesta itsestaan ja kuuntelen mielenkiinnolla, saatan koskettaa hanta kevyesti esim kateen jutellessa kun nauramme yhdessa tms, ja tietysti pyrin nayttamaan hyvalta hanen seurassaan, kiinnostunut nainen ei esim rohnota rennosti esim suljetussa asennossa, vaan hanesta nakyy etta han haluaa olla viehattava, eli aina vessasta palattua huomaa etta huulikiiltoa on lisatty;-)

 
Missus*
Ja kun oikeasti on kiinnostunut, niin silloin saattaa valilla olla ihan hiljainen, nayttaa vahan sopolta/punastuneelta, hymyilla ja samaan aikaan vaikuttaa vahan hermostuneelta (excited)...

Se jos nainen nauraa helposti, spontaanisti niin sekin on merkki siita etta han on vahan hyvalla tavalla jannittynyt ja pitaa seuralaisestaan, eli voi olla seksuaalisesti kiinnostunut...
 
Anne
Kun ihastus tulee huoneeseen katse kiinnittyy häneen, hengitys salpaantuu. Yrittää hakeutua mahd. lähelle ihastusta, katselee/ vilkuilee salaa, yrittää olla kontaktissa ihastuksen kanssa.
 
OmenaMato
Viimeksi muokattu:
Tuijottelija
No mä ainakin yritän kattoo mun ihastusta silmiin ja hymyillä ja olla sitä mahollisimman lähel ;) <33

Mä taian olla vähän tykästynyt nytten. Tuijottelen ja hymyilen enkä osaa olla hymyilemättä kun juttelen hänen kanssaan. Sitä vaan en tajua että miten sen kanssa on niin helppo jutskaa. Oon vähän jänskännyt että rupean menemään kipsiin sen lähellä, mutta sitten kun se avaa suunsa ja ruvetaan juttelemaan, mulla onkin jotenkin niin kiva olo :) Mutta enpä mä muuta uskalla tehdä kun olla oma itteni ja olla sille kiva. Niin ja haen varmasti enemmän katsekontaktia kun muihin...ja toisaalta ehkä yritän vältelläkin katseita ettei se rupia ajattelemaan että oon joku hullu :p
 
Viimeksi muokattu:
Kaisa
Niinkuin kaikki täällä hokeekin, niin nainen todella nauraa paljon ja katsoo sinua suoraan silmiin hymyillen. Aina kun hän näkee sinut niin hän hymyilee. Ei välttämättä uskalla tervehtiä tai jutella mitään. Kaikki riippuu kylläkin siitä, että miten ujo nainen on.

Ujon merkkejä:

* Yrittää salaa vilkuilla sinua vähän väliä.
HUOM! Vain pervot vilkuilee sinun alapäätäsi. Se EI ole ihastumista!
* Pieniä iloisia katseita nähdessään sinut.
* Välttää liikoja katseita sinuun. Varsinkin jos nainen on katsonut sinua hetken ja huomaat sen, niin hän todellakin säikähtää ja katsoo muualle.
* Ehkä jopa uskaltautuu juttelemaan sinulle
Älä siis luovu toivosta, vaikka nainen pyrkii vastaamaan lyhyesti eikä koskaan aloita juttelua kanssasi
* Jotkut sanat / lauseet voi olla uhkaavan, ilkeän, pelokkaan tai jopa ärsyttävän kuuloisia.
Esim. ¨Ja tiedoksi vain, että ne sun entiset hiukset oli kauniimmat.¨ osoittaen sinua. Nainen todella katuu sanomaansa ymmärrettyään mille se kuulosti, mutta ei uskalla välttämättä lähtä korjaamaan sanomaansa.

Muutenhan EI niin ujommat käyttäytyy lähes samanlailla, paitsi uskaltaa tehdä enemmän.
Esimerkiksi tulla juttelemaan ja kehua sinua.
 
15w poika
Auttakaa: Olen ollut yhteen tyttöön noin 4 vuotta ihastunut, hän on samassa koulussa. Mutta rinnakkaisluokalla. Ongelmani on että hän on aika suosittu. Olemme tunteneet 1lk asti ja olemme hyviä kavereita. Voiko joku auttaa miten saisin hänet omakseni? Pelottaa myös vähäsen että tämä asia pilaisi kaveruutemme. Mutta olen jo kyllästynyt vain unelmoimaan hänestä.(En tiedä hänen tunteistaan mitään minua kohtaan) Nyt jotain hyviä vinkkejä
Miten voisin saada hänet ja miten kertoisin tunteeni. MITÄ TEEN?! Kiitos jos autat.
 
kerroit
Auttakaa: Olen ollut yhteen tyttöön noin 4 vuotta ihastunut, hän on samassa koulussa. Mutta rinnakkaisluokalla. Ongelmani on että hän on aika suosittu. Olemme tunteneet 1lk asti ja olemme hyviä kavereita. Voiko joku auttaa miten saisin hänet omakseni? Pelottaa myös vähäsen että tämä asia pilaisi kaveruutemme. Mutta olen jo kyllästynyt vain unelmoimaan hänestä.(En tiedä hänen tunteistaan mitään minua kohtaan) Nyt jotain hyviä vinkkejä
Miten voisin saada hänet ja miten kertoisin tunteeni. MITÄ TEEN?! Kiitos jos autat.
ikäsi ihan oikein, muuten on vähän ontuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Auttakaa: Olen ollut yhteen tyttöön noin 4 vuotta ihastunut, hän on samassa koulussa. Mutta rinnakkaisluokalla. Ongelmani on että hän on aika suosittu. Olemme tunteneet 1lk asti ja olemme hyviä kavereita. Voiko joku auttaa miten saisin hänet omakseni? Pelottaa myös vähäsen että tämä asia pilaisi kaveruutemme. Mutta olen jo kyllästynyt vain unelmoimaan hänestä.(En tiedä hänen tunteistaan mitään minua kohtaan) Nyt jotain hyviä vinkkejä
Miten voisin saada hänet ja miten kertoisin tunteeni. MITÄ TEEN?! Kiitos jos autat.
No nuoruudenihastuksia tulee ja menee, joten ei kannata huolestua.

Mutta yleensä on helpointapa saada selville toisen tunteet, kun menee vierelle koskettaa hiuksia, tai ottaa kädestä kiinni.
Ihastunut antaa koskettaa, ja ei ihastunut työntää luotaan pois.
 
Viimeksi muokattu:
TodellaUjoNainen
Minä olen ujo nainen ja käyttäydyn aika epäilyttävästi kun olen ihastunut :D

Ensinnäkin: Haen katsekontaktia. Mutta kun olen sen saannut, käännän katseen nopeasti pois ja innostun jutteleemaan entistäkin äänekkäämmin heille, joitten kanssa sillä hetkellä olen.

Toisekseen: Puhun kovaan tai yritän muuten vain herättää huomiota, mutta yleensä kuitenkin selkä mieheen. Jos en ole saannut katsekontaktia aikohin, saatan masentua ja ajatella "ei hän minusta pidä"- tyylisesti ja silloin minä vetäydyn omaan kuoreenii, toivoen että mies huomaisi sen..

Kolmanneksi: Hymyilen paljon ja minua naurattaa selittämättömistä syistä, jos meillä on mennyt "hyvin" (eli saannut katsekontaktia, tai mies on tehnyt jotain ystävällistä minua kohtaan). Yritän kuitenkin aina peittää sen niin ettei mies itse huomaa sitä. Eräät ystäväni ovat tosin oppineet tunnistamaan tämän "perättömän ilon"

Neljänneksi: En pysty puhumaan miehelle. Vaikka olisi tilanne jossa olisi "kohteliasta" sanoa jotain, unohdan aina miten tehdä yhtään mitään. En saa sanaakaan sanottua ja tunnen jopa itse kuinka katseeni jäätyy suorastaan vihaiseksi, etäiseksi.

Ujona naisena minun on kuitenkin pakko sanoa, että minä suorastan RAKASTAN katsoa miestä silmiin. Jos tunnette naisen, jolla vaikuttaisi olla samanlaista taipumusta "minunlaiseen" ujouteen, katsokaa häntä silmiin ja kysykään jotain. Kysymykseen on pakko vastata. Älkää välittäkö vaikka hän sanoisi jotain typerää - lupaan että nainen itse jo ruoskii itseään tarpeeksi siitä.
Ujot naiset eivät tarvitse muuta kuin pienen tönäisyn eteenpäin :) Jotkut tosin isomman kuin toiset... :(
 
TodellaUjoNainen
Minä olen ujo nainen ja käyttäydyn aika epäilyttävästi kun olen ihastunut :D

Ensinnäkin: Haen katsekontaktia. Mutta kun olen sen saannut, käännän katseen nopeasti pois ja innostun jutteleemaan entistäkin äänekkäämmin heille, joitten kanssa sillä hetkellä olen.

Toisekseen: Puhun kovaan tai yritän muuten vain herättää huomiota, mutta yleensä kuitenkin selkä mieheen. Jos en ole saannut katsekontaktia aikohin, saatan masentua ja ajatella "ei hän minusta pidä"- tyylisesti ja silloin minä vetäydyn omaan kuoreenii, toivoen että mies huomaisi sen..

Kolmanneksi: Hymyilen paljon ja minua naurattaa selittämättömistä syistä, jos meillä on mennyt "hyvin" (eli saannut katsekontaktia, tai mies on tehnyt jotain ystävällistä minua kohtaan). Yritän kuitenkin aina peittää sen niin ettei mies itse huomaa sitä. Eräät ystäväni ovat tosin oppineet tunnistamaan tämän "perättömän ilon"

Neljänneksi: En pysty puhumaan miehelle. Vaikka olisi tilanne jossa olisi "kohteliasta" sanoa jotain, unohdan aina miten tehdä yhtään mitään. En saa sanaakaan sanottua ja tunnen jopa itse kuinka katseeni jäätyy suorastaan vihaiseksi, etäiseksi.

Ujona naisena minun on kuitenkin pakko sanoa, että minä suorastan RAKASTAN katsoa miestä silmiin. Jos tunnette naisen, jolla vaikuttaisi olla samanlaista taipumusta "minunlaiseen" ujouteen, katsokaa häntä silmiin ja kysykään jotain. Kysymykseen on pakko vastata. Älkää välittäkö vaikka hän sanoisi jotain typerää - lupaan että nainen itse jo ruoskii itseään tarpeeksi siitä.
Ujot naiset eivät tarvitse muuta kuin pienen tönäisyn eteenpäin :) Jotkut tosin isomman kuin toiset... :(
 
Väenö
Minä olen ujo nainen ja käyttäydyn aika epäilyttävästi kun olen ihastunut :D

Ensinnäkin: Haen katsekontaktia. Mutta kun olen sen saannut, käännän katseen nopeasti pois ja innostun jutteleemaan entistäkin äänekkäämmin heille, joitten kanssa sillä hetkellä olen.

Toisekseen: Puhun kovaan tai yritän muuten vain herättää huomiota, mutta yleensä kuitenkin selkä mieheen. Jos en ole saannut katsekontaktia aikohin, saatan masentua ja ajatella "ei hän minusta pidä"- tyylisesti ja silloin minä vetäydyn omaan kuoreenii, toivoen että mies huomaisi sen..

Kolmanneksi: Hymyilen paljon ja minua naurattaa selittämättömistä syistä, jos meillä on mennyt "hyvin" (eli saannut katsekontaktia, tai mies on tehnyt jotain ystävällistä minua kohtaan). Yritän kuitenkin aina peittää sen niin ettei mies itse huomaa sitä. Eräät ystäväni ovat tosin oppineet tunnistamaan tämän "perättömän ilon"

Neljänneksi: En pysty puhumaan miehelle. Vaikka olisi tilanne jossa olisi "kohteliasta" sanoa jotain, unohdan aina miten tehdä yhtään mitään. En saa sanaakaan sanottua ja tunnen jopa itse kuinka katseeni jäätyy suorastaan vihaiseksi, etäiseksi.

Ujona naisena minun on kuitenkin pakko sanoa, että minä suorastan RAKASTAN katsoa miestä silmiin. Jos tunnette naisen, jolla vaikuttaisi olla samanlaista taipumusta "minunlaiseen" ujouteen, katsokaa häntä silmiin ja kysykään jotain. Kysymykseen on pakko vastata. Älkää välittäkö vaikka hän sanoisi jotain typerää - lupaan että nainen itse jo ruoskii itseään tarpeeksi siitä.
Ujot naiset eivät tarvitse muuta kuin pienen tönäisyn eteenpäin :) Jotkut tosin isomman kuin toiset... :(
Tarvittee vaen pienen tönäsyn takkoa päen..mieluummin iliman housuja...
 
Viimeksi muokattu:
Ujo
Täällä ilmoittautuu toinen ujostelia.

Vaikka ikää on jo melkein viiskymppiä niin käytös on kuin milläkin umpitollolla kun ihastun...

Pääsiäisenä sain jopa toteuttaa itseäni. =:)

Mut hei, on se kuitenkin kivaa.
 
asiasta puhunut
Tämäkin asia riippuu pitkälti siitä, onko kyse ylipäätään naisista (joita et edes tunne, esim baarireissut) vai onko kyseessä joku tietty, kenties ennestään tuttu nainen.

Naisen kiinnostuksen huomaa mm. elekielestä. Kun olette esim. kahvilla, nainen seuraa kiinteästi liikkeitäsi, kuuntelee, katsoo. Hän saattaa alkaa peilaamaan liikkeitäsi (jos vaikka nojaat toiseen käteen, hän saattaa myös tehdä niin huomaamattaan). Lisäki hän yleensä nojautuu hieman eteenpäin (lähemmäksi sinua).

Yleensä myös naisen käytös muuttuu tunteiden myötä. Hyvinkin ulospäinsuuntautuneesta keskustelijasta saattaa tulla ujo/hiljainen.

Lisäksi mm. fb/txt yms käyttäytyminen. Nainen saattaa laittaa ihan turhia viestejä tai vaihtoehtoisesti vastata sinun lähettämiisi viesteihin, jotka eivät oikeastaan edes vastausta tarvitse. Nainen kyselee. On kiinnostunut elämästäsi.

Kai jokaisesta naisesta kehkeytyy "pikkutyttö" kun lähellä on ihastus.. saatetaan punastella tai hihittää tyttömäisesti miehen vitseille. Ollaan ehkä hieman hermostuneita.. Pelätään, että mokataan jotenkin.

Mutta joka tapauksessa, kaikki yleensä lähtee katsekontaktista (jos siis muuten ulkoisesti viehätätte toisianne edes jonkin verran).. Ja mikään ei ole sen vastustamattomampaa kuin mies, joka uskaltaa hetken (huom ei tuijottaa kiusaavasti!) katsoa naista silmiin ja HYMYILLÄ! Tämä viestii varmasta kiinnostuksesta ja on tavaallaan kuin merkki, että tulisitko juttelemaan kanssani. :)

Toisaalta on tietty myös näitä naisia, jotka "aktivoivat"miehiä huvikseen. Vähän niin kuin omantunnonkohotus tms. merkeissä. Mutta he tykkäävät yleensä kaikin muinkin tavoin olla huomion keskipisteenä (huom. pukeutuminen, kävely, katse, puhe, nauru).

mutta..jokainen on yksilö ja reagoi tunteisiin eri tavalla.
 
Kiia
AUTTAKAA JOKU PLIIS! Oon ihastunut yhteen poikaan joka on samalla luokalla ja ollaan tunnettu päiväkodista asti oon ollu ihastunut jo 2 vuotta ja hänen lähellään vaan tuntuu niin kivalta. Pitäisikö lähettää viesti vai... Oon kertonu vaan parhaille kavereille ja oon ihan pulassa.
 

Yhteistyössä