irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vuokralainen
Mökin vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä.
 
n19
katsoi kerra yksin ollessa kotona elokuvan `kohtalokas syrjähyppy`. kiihotuin siitä niin että kun poikaystäväni tuli kotii suurin piirtein raiskasin hänet. mehujani valui niin paljon, kun ratsastin, mies oli haaroista aivan märkä. henkisesti olin muualla.
 
pupunussinen
Irstain pano on ehkä se, kun annoin itseäni lähes 10 vuotta nuoremman sällin iskeä mut baarista. Mentiin hänen luokseen ja hän riisui mut välittömästi ja kävi todella kuumana, kuten minäkin. Miellyttävä ylläri oli myös hänen valtava kokonsa ja uskomattomat taitonsa. Tehtiin kaikkea mahdollista joka ikisessä asennossa ja rajua panemista kesti 5 tuntia, välillä nukahdettiin ja päivällä vielä jatkettiin vähän hellemmin. Pantiin ilman ehkäisyä, koska oltiin niin kiimassa. Onneksi ei tullut tauteja eikä raskautta.

Tapasimme muutaman kerran myöhemmin samoissa merkeissä ja aina meno oli yhtä kiimaista. Emme juurikaan keskustelleet tai vaihtaneet ajatuksia muuta kuin tietyn asian saralla. Ihanaa oli silti.
 
satusetä
Alkuperäinen kirjoittaja pupunussinen:
Irstain pano on ehkä se, kun annoin itseäni lähes 10 vuotta nuoremman sällin iskeä mut baarista. Mentiin hänen luokseen ja hän riisui mut välittömästi ja kävi todella kuumana, kuten minäkin. Miellyttävä ylläri oli myös hänen valtava kokonsa ja uskomattomat taitonsa. Tehtiin kaikkea mahdollista joka ikisessä asennossa ja rajua panemista kesti 5 tuntia, välillä nukahdettiin ja päivällä vielä jatkettiin vähän hellemmin. Pantiin ilman ehkäisyä, koska oltiin niin kiimassa. Onneksi ei tullut tauteja eikä raskautta.

Tapasimme muutaman kerran myöhemmin samoissa merkeissä ja aina meno oli yhtä kiimaista. Emme juurikaan keskustelleet tai vaihtaneet ajatuksia muuta kuin tietyn asian saralla. Ihanaa oli silti.
Jännä juttu, että näissä irstain pano -saduissa on
a) miehellä aina iso
b) pano kestää vähintään usean tunnin
c) naidaan tuntemattomien kanssa, mutta kumia ei käytetä.

Huippua!
 
IRHA
Minulla on viisi vuotta nuorempi rakastaja, kun tapaamme noin kerran kuussa niin paineetkin on sen mukaiset, niin meidän sessiot kestävät pari kolme tuntia. Kerran taas esileikki oli kestänyt jo jonkin aikaa kun rakastajani otti oikein kunnolla liukkaria käteensä ja alkoi sormi kerrallaan pyrkimään mun sisään, sitä kesti pitkään ,mutta kaikki sormet oli jo mun sisällä paitsi peukalo,mutta hitaasti hän alkoi sovittamaan myös peukaloa, ja hups menihän sekin, mikä tunne, niin täysinäinen olo. Ei tarvinnut tehdä mitään kun orkku lähti vyörymään, en ikinä ole saanut niin valtavaa orkkua kun silläkertaa. Joskus kaimaan sitä samaa, mutta en ole kehdannut pyytää uusintaa.
 
huge72
Jep..kyllä se oli kun muutamia vuosia sitte päästiin kaverin kaa vetäisemään kahestaan yhtä naista yhtäaikaa. Toinen alla ,toinen takaapäin ja välillä pyllyyn ja välillä kumpikin pilluun. Spermat yhtäaikaa sitten vittuun sisään ja hieman perseelle! Ai Ai...
 
viidakon ykä
Alkuperäinen kirjoittaja pupunussinen:
no tervetuloa tosielämään... :p
oman vaimon kans nussiminen kestää vähintään tunnin ja sekin on pikapano ,joten kyllä vieraan paneminen kestää vähintään kolme tuntii, kokemusta on.
 
siemenlinko
Alkuperäinen kirjoittaja viidakon ykä:
Alkuperäinen kirjoittaja pupunussinen:
no tervetuloa tosielämään... :p
oman vaimon kans nussiminen kestää vähintään tunnin ja sekin on pikapano ,joten kyllä vieraan paneminen kestää vähintään kolme tuntii, kokemusta on.
Stokkan kassajonossa panin yhtä nuorta blondia takaapäin. Onneksi ei kukaan huomannut.

 
Cyyla
Noo, aikoinaan olin opiskelemassa Lappeenrannassa. Opiskelija kahviossa oli näpsäkkä tyttö myyjänä, joka osoittautu melkoiseksi jakorasiaksi. Useat opiskelija kaverit kävivät panemassa sitä. Oma vuoro tuli kun olin paikallisessa juottolassa ja eiköhän tyttö sattunu sinne. Ajattelin että nyt kokeillaan onko minun vuoro. Ja illan päätteeksi se vuoro tuli. Se oli raaka pano, ilman mitään tunteita. Ja kaiken päälle tyttösellä oli menkat, mutta ei se menoa haitannu. Arvaatte että oli sotkua tytön asunnossa. Sänky oli niin kuin siinä olisi teurastettu jokin. Suihkuun kun menin aamulla omassa asuntolassa, suihkun lattia värjäyty punaiseksi vieläkin. Ite tyttösestä jäi mieleen ne rinnat, terhakat ja isot, aivan mahtavat.

Nykyisen elämänkumppanin kanssa suihinotot on kyllä aika häskejä, minusta! On tullut sellainen käytäntö että jos haluttaa seksiä, minulla, mutta jotensakin se ei ole paikasta tai ajasta mahdollisesti, hän tekee sen pikaisesti suullaan. Ja on sitä kyllä tehty vaikka missä. Hän ottaa aina lastin suihin ja nielee tietysti kaiken. Nieleminen kun on "siistein juttu".
 
Nuorena
Sain 15v tutuilta kämpän opiskeluun, muutto päivän illaalla tuli naapurin vanhempi nainen ovelle ohhut aamutakkikki ja votkapullo kädessä. Pyysi mehua votkan sekaan, annoin ja parin paukun perästä juttu luisti. Kun eukko tuli juovuksiin otti aamutakin pois ja tuli alasti syliiniin, anto tissiä ja työnsi kätensä mun housuihin. Rupes kyselemättä naimaan sohvalla että sohva natisi, tunnin päästä halus röökitauon. Sitten riisu multa loputkin ja jatko naimista että tuntu moneen kertaan. En ollut ajatellut että vanhempi eukko on niin himokas ja haluu molempiin paikkohin vuoron perään, mun pyllystä se tykkäs katsella ja työnnellä sormiaan ja muutakin että tuntu. Se oli yllättävä kokemus mitä en odottanut vanhemman naisen tekevän niin irstaati omia halujaan tyydyttäen. Käy joskus kylässä ja on heti alasti näyttelemään paikkojaan ja haluu että nain sitä irstaasti tai toisten päin. (tykkääkö ikä naiset tämmösestä??)
 
nolo
Menin tyttöystävän luo ja oli kerinnyt lähtee maalle. Sen äiti oli ollut naisten kanssa saunomassa, ja tarjos pari tuhtii paukkua. Rupes hyväilemään ja lopuksi oltiin alasti olkkarin matolla ja naitiin muiden eukkojen katsellessa. Kyllä nolotti aamulla mutta ei ole tytölleen kertönut jos ei sen naapurin muijat höpötä omille lapsilleen.
 
Liikaa viinaa
Lähdin nuorena humalassa naisten luo jatkoille, en huomannut että niitä oli kuusi vanhempaa akaa. Yksiössä ei ollut kun iso sänky ja sohva. Yksi istu syliini rinnat näytillä ja kysy halunko naida. Siinä mentiin sänkyyn muiden katsellessa, en arvannut että muutkin haluu tulla sänkyyn samaan aikaan. Siinä sai kaiken kokoista ja ikäistä vuoronperään, välillä tuntu hyvältä ja välillä että raiskataan kun innostuvat naimaan.. Sai siinå virtsat välillä päälleen kun ei kaikki voinut pidätellä mutta toisten haluja se ei haitannut, välillä sai että toinen nai ja toinen istu ja anto suuhun että piti nuolla kunnolla. Aamulla eukot tilasivat taksit ja lähtivät, olin lähdössä kun kämpän emäntä riisu mun housut ja halus naida muo törkeästi että tuntu, piti minua pari tuntia sen rattopoikanaan tai saan selkään, anto piiskaa vaikka olinkin sen mieliksi. Sen jälkeeni tehnyt mieli minkäänlaista tussukkaa eikä vanhaa posliinia.
 
kakkonen
Muistan vielä, vaikka olin paljon nuorempi kuin nyt. Kulmillamme asui minua aika paljon vanhempi "kuuluisa" nainen. Oikeasti vain kymmenkunta vuotta vanhempi, mutta siihen aikaa se oli ikuisuus. Tämä nainen oli aika humalassa ja houkutteli minut uimakoppiin panohommiin. Siinä sitten touhutessamme hän pyysi että panisin pyllynreikään. Se oli minulle ihan uutta enkä meinannut, mutta hän vaati. Se sitten onnistui ja laukesin melkein heti ja lasti meni sisälle. Kun sitten vedin kaluni ulos, tyhjeni neitokaisen suoli oikein paineella. Onneksi ei ollut mitään vaatteita päällä ja oli uimaranta jossa saattoi käydä pesulla.
 
Iätöntä seksiä
Tykkään reilusti kypsistä naisista, 50-60 v. Itse olen 23. Kerran etelänlomalla oli aivan mielettömän kiihottavaa nussia upean rouvan kanssa. Hän oli 57-vuotias ja kertoi olevansa vielä isoäiti. Uhkea perä ja isot rinnat, kauniit kasvot. Panin aivan kivikovana takaapäin ja tärisin irstaasta himosta kun tuo isoäiti imi kyrpää.
 
pienessä huppelissa
Pyysi kanta vanhaa naista hakemaan kossua alkosta kun en itsesaanut, toivat ja pyysivät puutarhamökille juomaan. Oli kuuma kesä ja akat pelkissää alkkareissa, kyllä siinä hiki tuli pienessä mökissä. Toinen nainen käski riisuu farkut pois kun oli kuuma ja huomas kun kalsarit kiristi, otti multa kalsaritkin pois kun seiso. Otti suihin ja halus panna vaikka toinen katselikin, parin paukun jälkeen toinen mamma otti housut pois ja halus että nain. Siinä tuli molempia ikä mammoja naituu moneen kertaan(toinen 72v ja toinen muka nuorempi). Aamulla oli krapula ja morkkis, muna kipee molempien eukkojen naitavana olemiseta.
 
haha
Lähdin nuorena humalassa naisten luo jatkoille, en huomannut että niitä oli kuusi vanhempaa akaa. Yksiössä ei ollut kun iso sänky ja sohva. Yksi istu syliini rinnat näytillä ja kysy halunko naida. Siinä mentiin sänkyyn muiden katsellessa, en arvannut että muutkin haluu tulla sänkyyn samaan aikaan. Siinä sai kaiken kokoista ja ikäistä vuoronperään, välillä tuntu hyvältä ja välillä että raiskataan kun innostuvat naimaan.. Sai siinå virtsat välillä päälleen kun ei kaikki voinut pidätellä mutta toisten haluja se ei haitannut, välillä sai että toinen nai ja toinen istu ja anto suuhun että piti nuolla kunnolla. Aamulla eukot tilasivat taksit ja lähtivät, olin lähdössä kun kämpän emäntä riisu mun housut ja halus naida muo törkeästi että tuntu, piti minua pari tuntia sen rattopoikanaan tai saan selkään, anto piiskaa vaikka olinkin sen mieliksi. Sen jälkeeni tehnyt mieli minkäänlaista tussukkaa eikä vanhaa posliinia.Pyysi kanta vanhaa naista hakemaan kossua alkosta kun en itsesaanut, toivat ja pyysivät puutarhamökille juomaan. Oli kuuma kesä ja akat pelkissää alkkareissa, kyllä siinä hiki tuli pienessä mökissä. Toinen nainen käski riisuu farkut pois kun oli kuuma ja huomas kun kalsarit kiristi, otti multa kalsaritkin pois kun seiso. Otti suihin ja halus panna vaikka toinen katselikin, parin paukun jälkeen toinen mamma otti housut pois ja halus että nain. Siinä tuli molempia ikä mammoja naituu moneen kertaan(toinen 72v ja toinen muka nuorempi). Aamulla oli krapula ja morkkis, muna kipee molempien eukkojen naitavana olemisetaSain 15v tutuilta kämpän opiskeluun, muutto päivän illaalla tuli naapurin vanhempi nainen ovelle ohhut aamutakkikki ja votkapullo kädessä. Pyysi mehua votkan sekaan, annoin ja parin paukun perästä juttu luisti. Kun eukko tuli juovuksiin otti aamutakin pois ja tuli alasti syliiniin, anto tissiä ja työnsi kätensä mun housuihin. Rupes kyselemättä naimaan sohvalla että sohva natisi, tunnin päästä halus röökitauon. Sitten riisu multa loputkin ja jatko naimista että tuntu moneen kertaan. En ollut ajatellut että vanhempi eukko on niin himokas ja haluu molempiin paikkohin vuoron perään, mun pyllystä se tykkäs katsella ja työnnellä sormiaan ja muutakin että tuntu. Se oli yllättävä kokemus mitä en odottanut vanhemman naisen tekevän niin irstaati omia halujaan tyydyttäen. Käy joskus kylässä ja on heti alasti näyttelemään paikkojaan ja haluu että nain sitä irstaasti tai toisten päin. (tykkääkö ikä naiset tämmösestä??)



- että tämmöstä :)
 
Opiskelija-20v
Katselin kaupungilla pitkään ja flirttailevasti hyvännäköistä naista, selvästi minua vanhempaa, aika julkeasti oikeastaan, katse vartaloa nuollen. Olen nimittäin heikkona tuollaisiin iäkkäämpiin kaunottariin. Säpsähdin kun hän sanoikin iloisesti Moi! Kertoi muistavansa äitini ja minutkin, vaikka olinkin kovasti muuttunut sitten viime näkemän. Oli asunut samassa rapussa kuin me, ja äitini kanssa viettäneet paljon aikaa hiekkalaatikolla samanikäisine poikineen. Vuorotellen sitten myöhemmin minun isä ja äiti hän miehensä kanssa kuskasivat poikiaan urheiluharkkoihin, mutta muuttivat sitten muualle. Muistinhan minäkin lopulta entisen naapurin rouvan, vaikka vuosia olikin kulunut noista ajoista.

Kyseli kuulumiset ja kerroin että toista vuotta opiskelen yliopistolla ja olen muuttanut minäkin vuokrayksiöön pois vanhempien kodista. Vähän olin niistä katseistani vaikeana, mutta hän taisi olla kuitenkin mielissään, sen verran ehdin huomata ennen kuin kuului se yllättävä tervehdys. Hetken oltiin siinä kummatkin melkein painostavasti hiljaa ja aloin jo rykiä sanoakseni että pitää tästä jatkaa, kun hän kysyi maistusiko opiskelijalle iltatee. Hän voisi tarjota köyhälle opiskelijapojalle kotonaan, olisi paljon evästä kun mies lähti yllättäen työmatkalle ja oma poika ei tullutkaan viikonlopuksi.

Sydän pamppaillen kiitin tarjouksesta ja lähdin mukaan, hänelläkin posket punoittivat ja hengitys tihentyi. Mentiin metrolla ja matkan aikana kumpikin tiesi mitä tulisi tapahtumaan, en enää muista mistä yritettiin muka keskustella. Perillä ei puhettakaan teestä, vaan riisuimme hätäisesti ja aloimme nauttia toisistamme. Hän hyväili hoikkaa treenattua vartaloani ja kehui kaluni kokoa. Hyvässä kunnossa oli nainenkin pitänyt oman kroppansa, jota sivelin, leivoin nuolin kiihkeästi kaikkialta. Yhdyntä oli uskomatonta, nainen oli täydellisen ihana, kaluni oli halkeamaisillaan mielettömästä himosta, ja nautinnnon vei huippuunsa yhteisen menneisyytemme aiheuttama tilanteen suloinen riettaus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä