-Itsetyydytys-

  • Viestiketjun aloittaja somsri
  • Ensimmäinen viesti
Runkkis
Kätevästi kättä käyttelen ja joskus jotain apuvälineitä mitä nyt sattuu ympäristöstä löytymään. Sohvatyynyjen väliin on hauskaa heittää mällit kyläreissulla. Myös nettikeskusteluissa kehutut Pringelspillu ja jokamiehen vesipillu on testattu. Paremmaksi olen havainnut oman kehitelmäni, jossa vaahtomuovin palaseen on tehty saksilla leikkaamalla sopivankokoinen reikä. Sinne kun tökkii liukastetun kortsun kanssa, niin tekee gutaa.
 
Tanya
Käyn pitkässä, kuumassa, hyvältä tuoksuvassa kylvyssä, ajelen kaikki karvat pois ja rasvaan vartalon ihon pehmeäksi. Laitan vähän hajuvettä ja kampaan pitkät hiukseni. Vedän vaaleat verhot ikkunan eteen ja laitan mukavaa musiikkia soimaan. Tanssahtelen alasti hieman peilin edessä musiikin tahdissa ja sivelen karvatonta, sileää, kosteana odottavaa alapäätäni. Tiedän jo mitä ihanaa on tulossa. Otan laatikosta esiin kaksi sauvaa. Toinen on iso, paksu musta muovinen sauva. Toinen on läpikuultavan sininen pieni helmisauva. Asetun sängylle selälleni ja laitan isomman sauvan päälle. Surina jää musiikin alle. Ikkuna on auki ja kevyt ilmavirta löyhyttelee verhoja. Alhaalta kuuluu ihmisten ääniä, heillä ei ole aavistustakaan mitä puuhailen.

Kuvittelen kaksi miestä huoneeseen kanssani. Kuvittelen itseni ottamassa toiselta suihin kontallani, sillä aikaa toinen hyväilee selkääni ja takapuoltani. Sivelen käsilläni rintojani ja nännini jäykistyvät. Olisipa ihanaa tuntea niillä oikean miehen kuuma suu ja kieli. Hivelen masuani pitkin alaspäin sauvalla. Levitän toisen käden sormilla pilluni täysin auki. Tärisevä tekokyrpä lähestyy pilluani ja pyörittelen sitä ympyrässä reisilläni ja häpyhuulilla. Olen jo ihan märkä.

Otan käsipeilin ja asetan sen jalkojeni väliin nojaamaan paksuun tyynyyn. Katselen kiiltelevää pilluani peilistä ja kuvittelen mitä kaikkea miehet tekisivät minulle...alan olla jo niin kiimassa että on vaikeaa odotella...Pyörittelen sauvan päätä klitoriksella ja sitten hitaasti työnnän sen sisääni katsoen samalla peilistä. Näyttääpä ihanalta. Voihkin hiljaa. Kunpa olisikin nyt oikea mies tyydyttämässä minua...Sauva surisee hiljaa sisälläni. Tuntuu ahtaalta. Klitorikseni on ihan turvonnut ja kohonnut. Liikutan sauvaa ihan vähän sisällä ja hyväilen sormella klittaa...uuh, alan olla jo äärirajoilla...Otan toisen sauvan ja nuolaisen sitä, sitten työnnän sen varovasti peppuuni. Katson peilistä miten kaksi sauvaa töröttää alapäässäni. Onpa makea näky...kuvittelen miten miehet panevat minua hitaasti ja syvälle molempiin reikiin, liikutan hieman sauvaa vasemmalla kädellä sisälläni ja oikean käden sormilla hieron klitorista....aaAAAHHH nyt tulee :)
 
Sika
Naisten kannnattaa olla varovaisia tuon itsetyydytyksen kanssa. Se voi viedä mennessään.
Yks kaukainen sukulaisnainen tuli hulluks, kun se nuorena tyydytti itse itseään niin paljon. Sillä oli kaiket illat käsi haaruvälissä ja hirvee rytkytys päällä. Sit se vaan sekos.
 
Handfull of luv
Kaksi kättä ja runsas mielikuvitus, niillä pääsee alkuun. Muistista tulee tarvittaessa välähdyksenomaisia stimulaatioita aiemmista kiimaisista hetkistä naisten kanssa joita haluaisi juuri nyt tässä taas kokea, mutta ei, olen yksin. ääh. Tunnustelen kaluani, oi, sehän jäykistyy, taidanpa..hm ei, tämähän tuntuukin hyvältä... ja liikettä, liikettä peliin, mmm, tulipa mieleen eräs ihana pano, aiiih, jossa tapahtui kaikkea mahdollista, mmm, hemmetti, olisipa sen ihanan naisen huulet, auuu, muistan sen kostean pillun, ooo, mitkä häpyhuulet, kun hän pyysi minua nuolemaan sitä kosteaa, ei kuin ihanaa yli äyräiden tulvivaa... tule heti tänne... mmm, ja ne kauniit pyöreät täyteläise rinnat, kivikovat nännit joita suutelin.. ooh, mikä erektio... ja se kieli, kuinka villisti se tanssi terskani ympäri, auh, ja se tulikuuma kraateri, johon upotin kullini, pillu, joka nielaisi kaluni kuin välipalan, siellä.... ja se lantion liike allani, pyysin lopettamaan, tulin hulluksi... pallini hakkasivat vasten hänen oii.. ei. täytyy lopettaa. Kerron myöhemmin lisää eräästä mustatukkaisesta paholaisnaisesta, joka...
 
täh
Jaa että NAISTEN pitää olla varovaisia vai? Se on sun mielipitees. No, eikös miesten kannata olla varovaisia. Miehethän tunnetusti runkkaavatkin enemmän kuin naiset ja sen huomaa, jos tuo sinun väittämäsi pitää paikkansa, niin miehet selvästi ovat sekoamassa, huomaahan sen heistä selvästi kun vintti on jo suhteellisen pimeänä. Ja miksi naiset eivät saisi omin keinoin tuottaa itselleen orgasmia? Jos on sinkku ja muutenkin jos naisella tekee mieli, eikä ole miestä lähettyvillä, niin miksi pitäisi pidättäytyä siitä ihanasta tunteesta? Kysynpä vaan...
 
Sika
Naisilla se on niin erilaista, jotenkin kielletympää. Siksi naiset varmaan tyydyttää itseään vähemmän kuin miehet.
Tämäkin sukulaisnainen oli ihan hulluna siihen itsetyydytykseen, eli sillä meni överiks ja se sekos.
Se alotti sen jo ihan lapsena ja siltä kiellettiin se, mutta se vaan vatkas klitoristaan ja ynisi. Sille varmaan jäi siitä syyllisyyden tunne ja kun se ei kuitenkaan voinu pitää näppejään erossa tavarastaan, niin se sekos.
Lääkärit sanoi jälkeenpäin, että sitä ei olis saanu kieltää, vaan sen olis pinäny antaa rytkyttää itseään. Mutta eihän sitä muut kestä, kun yks vaan vinkuu ja ynisee.
Nahkaremmeillä kädet sängynlaitaan kiinni, että jättää klitoriksensa rauhaan.
 
Woman 45
Eikös täällä ole muita hammasharjan käyttäjiä? Siis sähköisen.. :)
On muuten ihana epeli! Voi aluksi tuntua liian kovalta, mutta ei sit enää, kun alkaa tuntua hyvältä.. :)
Ja ihana on myös leikkiä sauvalla JA harjalla yhtäaikaa!!
Ei ole makeampaa!!!

Joskus nautiskelen katselemalla seksifilmiä ja leikin samalla harjalla. Harja on siitäkin kiva, että ainakin minä saan sillä nopeasti. Perheenäidillä on kuitenkin niin vähän omaa rauhaa. :)

 
täh
Nimimerkkisi on todella sinulle sopiva! Tuo stoori taitaa olla omakeksimäsi. Eikä kaikki naiset samanlaisia ole, vaikka tuo totta olisikin. Onhan miehiäkin, jotka vatkaavat jatkuvasti parruansa ja olen myös nähnyt miehiä, jotka hierovat etumustaan housujen päältä, jotta kalu seisoisi ja näin etumus näyttäisi pullottavalta ja heitä näin kiihottaa, että naiset katselevat heidän etumustaan. Sitten he ryntäävät vessaan runkulle. Ihme touhua tuokin. Varmaan tuota tekevät juuri miehet, joilla ei vintillä enää paljon valoa ole!
 

Yhteistyössä