-Itsetyydytys-

  • Viestiketjun aloittaja somsri
  • Ensimmäinen viesti
hillomunkit
Kuvittelen miehen katsovan ja kiihoittuvan hän kehoittaa, kieltää käskee.
Lopuksi hän laskee paljaan pilluni päälle.
- Koska en jaksa kokoaikaa, niin siksi kuvittelen että käskee lopettamaan. Käskee jatkamaan jnep.
toisinaan innostun niin että rankaisen ja revin, ihanaa. Mutta kipeänä kuljen seuravat päivät.
 
tadaa
Eikös täällä ole muita hammasharjan käyttäjiä? Siis sähköisen.. :)
On muuten ihana epeli! Voi aluksi tuntua liian kovalta, mutta ei sit enää, kun alkaa tuntua hyvältä.. :)
Ja ihana on myös leikkiä sauvalla JA harjalla yhtäaikaa!!
Ei ole makeampaa!!!

Joskus nautiskelen katselemalla seksifilmiä ja leikin samalla harjalla. Harja on siitäkin kiva, että ainakin minä saan sillä nopeasti. Perheenäidillä on kuitenkin niin vähän omaa rauhaa. :)

Hei tuntuu hyvältä sähköharjankäyttö miehestäkin, ilman harjaosaa ja laittaa vaan jotain pehmikettä päähän ja pitää sitä vasten terskan alapintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Näytillä
Olen naisalaisella paikassa töissä. Tykkään kun runkkaan että joku kattsoo, Osastolla on 19 naista ja minä, melkein jokaiselle olen tyydyttänyt itseäni niiden katsellessa. Toiset haluu kun kiihottuvat naidakkin, kyllä joka päivä saa tyydyttää itseään jonkun edessä ja välillä naida vaikka vanhaempaakin eukkoo kun kunnolla seisoo.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Näytillä
Olen naisalaisella paikassa töissä. Tykkään kun runkkaan että joku kattsoo, Osastolla on 19 naista ja minä, melkein jokaiselle olen tyydyttänyt itseäni niiden katsellessa. Toiset haluu kun kiihottuvat naidakkin, kyllä joka päivä saa tyydyttää itseään jonkun edessä ja välillä naida vaikka vanhaempaakin eukkoo kun kunnolla seisoo. Kiihottavaa runkata suuhun kun nainen työntää sormet anaaliin.
 
tunnustelija
Alkuperäinen kirjoittaja Näytillä;10664130:
Olen naisalaisella paikassa töissä. Tykkään kun runkkaan että joku kattsoo, Osastolla on 19 naista ja minä, melkein jokaiselle olen tyydyttänyt itseäni niiden katsellessa. Toiset haluu kun kiihottuvat naidakkin, kyllä joka päivä saa tyydyttää itseään jonkun edessä ja välillä naida vaikka vanhaempaakin eukkoo kun kunnolla seisoo. Kiihottavaa runkata suuhun kun nainen työntää sormet anaaliin.
Jestas kun tuntuu tutulta! Nyt olen työtön mutta kun samanlaisessa paikassa esimies-naisen häivyttyä mentiin välillä 2-3 kimmaa miesten veskiin nuoren himokkaan kaverin kanssa, kaikki runkattiin toisiamme katsellen ja usein se kaveri jäi panemaan jotakuta veskikopissa.
Osasi kanssa kiihottaa sormillaan orgasmiin jos nainen ei halunnut muuten naida.
 
Niin.
Ja minulla on ollut sellainen käsitys, ettei naiset yleensä halua katsella miehen itsetyydytystä.

Tiedän myös naisia jotka eivät ole itseään milloikaan tyydyttäneet.

Mitenkähän naiset oppivat sen itsetyydytyksen?
 
tunnustelija
Ja minulla on ollut sellainen käsitys, ettei naiset yleensä halua katsella miehen itsetyydytystä.

Tiedän myös naisia jotka eivät ole itseään milloikaan tyydyttäneet.

Mitenkähän naiset oppivat sen itsetyydytyksen?
Me naiset taidettiin kyllä katsella toisiamme mieluummin kuin sitä kaveria...
Tiedän naisia jotka eivät enää tyydytä itseään mutta eikös se ole ihan myötäsyntyistä se tyydyttäminen eli alkaa jo nuorena tunnustella paikkojaan ja sillä lailla löytää itsetyydytyksen ihanuuden?
Myönnän että hormoneilla on tärkein vaikutus asiaan - ja ne toimii eri lailla eri naisilla - toisilla haluttaa niin usein kuin miehilläkin.
Noi työpaikan "seksihurjastelut" yleensä käytiin vakiporukalla - muutkin tiesi muttei tulleet mukaan kuin ehkä joskus uteliaisuudesta ja osa tietysti paheksui muttei kuitenkaan antaneet meitä ilmi - oli aina sellainen ilmitulon pelko ja kielletyn hedelmän maku joka teki siitä vieläkin nautittavampaa!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä haluu
Ja minulla on ollut sellainen käsitys, ettei naiset yleensä halua katsella miehen itsetyydytystä.

Tiedän myös naisia jotka eivät ole itseään milloikaan tyydyttäneet.

Mitenkähän naiset oppivat sen itsetyydytyksen?
Kyllä käyn vanhemman naisen luona ja tarjoo juotavaa kun riisun housut alas hieroen munaani kunnolla. Kun innostuu riisuu itsekkin ja pitää tyydyttää naista joka tavalla kun haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Kielletty hedelmä?
Vanhempi pomoni pyys joskus ylitöihin huoneeseensa, Välillä hiero mun munaa ja halus katsella kun tyydytin itseäni. Sitten halus että hieron sen kalua, en ollut ennen koskenut miestä tai hieronut kun itseäni. Sitten halus sen sohvalla tulla takaa, kyllä tuntu erikoiselle eka kerta mie..n kaa. Kyllä tuli käytyä "ylitöissä" mielenkiinnosta mitä kaikkee miehet tekee keskenään, ainakin opettavaista anaalista ja imemisestä ym.
 
Kysely
Alkuperäinen kirjoittaja Kielletty hedelmä?;10763690:
Vanhempi pomoni pyys joskus ylitöihin huoneeseensa, Välillä hiero mun munaa ja halus katsella kun tyydytin itseäni. Sitten halus että hieron sen kalua, en ollut ennen koskenut miestä tai hieronut kun itseäni. Sitten halus sen sohvalla tulla takaa, kyllä tuntu erikoiselle eka kerta mie..n kaa. Kyllä tuli käytyä "ylitöissä" mielenkiinnosta mitä kaikkee miehet tekee keskenään, ainakin opettavaista anaalista ja imemisestä ym.
Mieheni on koht 60v ja se on pyytänyt saunomaan nuoria sällejä. Huomasin kun menivät saunaan niin miehelläni melkein seiso, sillä ei ole aikoihin muna seisonut mun kanssa. Runkkaavatko miehet keskenään saunassa, ainakin äänistä säätellen tekivät jotain. Nuoret varmaan haluu kokeilla miestä`? Imevätkö miehet toistensa kulleja ja naivat takapuoleen, ainakin kun kuuntelin siellä oli kunnon pano meneillä. Onko noko yleistä että äijät nai toisiaan saunassa, tai nuoria poikia?
 
tunnustelija
Jestas kun tuntuu tutulta! Nyt olen työtön mutta kun samanlaisessa paikassa esimies-naisen häivyttyä mentiin välillä 2-3 kimmaa miesten veskiin nuoren himokkaan kaverin kanssa, kaikki runkattiin toisiamme katsellen ja usein se kaveri jäi panemaan jotakuta veskikopissa.
Osasi kanssa kiihottaa sormillaan orgasmiin jos nainen ei halunnut muuten naida.
Näin tänään hyvin saman näköisen nuoren miehen kuin tuon silloisen seksikkään kesäapulaisemme! Ei tietysti voinut olla sama kaveri, mutta toi elävästi mieleen sen kerran kun tyydytti mut sormillaan...
Kotiin tultuani oli housut jo märät, ei siinä muu auttanut kuin helpottaa itse oloani...
 
Viimeksi muokattu:
mary2
Näin tänään hyvin saman näköisen nuoren miehen kuin tuon silloisen seksikkään kesäapulaisemme! Ei tietysti voinut olla sama kaveri, mutta toi elävästi mieleen sen kerran kun tyydytti mut sormillaan...
Kotiin tultuani oli housut jo märät, ei siinä muu auttanut kuin helpottaa itse oloani...
Olen uusi täällä enkä ihmettele että housut kostuu kun lukee viestejä ja sitten haluaa itsetyydytystä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
saunassa
Mieheni on koht 60v ja se on pyytänyt saunomaan nuoria sällejä. Huomasin kun menivät saunaan niin miehelläni melkein seiso, sillä ei ole aikoihin muna seisonut mun kanssa. Runkkaavatko miehet keskenään saunassa, ainakin äänistä säätellen tekivät jotain. Nuoret varmaan haluu kokeilla miestä`? Imevätkö miehet toistensa kulleja ja naivat takapuoleen, ainakin kun kuuntelin siellä oli kunnon pano meneillä. Onko noko yleistä että äijät nai toisiaan saunassa, tai nuoria poikia?
Kyllä saunassa kun on nuoeremman kansssa ja pesee selän ym. Siinä kun molemmilla seisoo niin tulee vanhakin innostumaan pyllynreijästä. Miesten kesken on helpompi kun nai tai antaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vaarallista touhua
Kyllä saunassa kun on nuoeremman kansssa ja pesee selän ym. Siinä kun molemmilla seisoo niin tulee vanhakin innostumaan pyllynreijästä. Miesten kesken on helpompi kun nai tai antaa.
Pahuksen vaarallista touhua harrastaa seksiä saunassa. Varsinkin jos kärsii alhaisesta verenpaineesta. Terveelläkin verenpaine laskee niin alas, että ihmettelen miten
paineet riittävät erektioon. Pumppu on pidemmän päälle tosi kovilla. Mitkä olivat vainajan viimeiset sanat :" Multa tulee..".
 
Viimeksi muokattu:
63v-mies
Nyt yksinollessa runkkaan n. 1-3 krt pv.Aamulla on herätessä kyrpä usein pystys,ja silloin teen sen sängyssä,mutta päivällä runkkaan usein vessassa ja saippuion kyrpäni kunnolla,niin siitä tulee kunnon litinä,niinkuin se olis pillussa.Kun taas saisikin oikeeta pillua,ja silloinkin voi runkkailla yhdessä aina joskus, se on kiihottavaa kun nainen runkkaa.
 
ninnu
Miten/millä teet itsellesi orgasmin, ilman kumppania?

Rohkeita vastauksia........:)

Sängyssä, kostutan keskisormen ja sivelen klittaa, työnnän pari kolme sormea kosteeseen pilluun ja ajattelen jotain komeaa nuorempaa miestä tai joku tuntematon käy kimppuun ja ottaa väkisin ja ei paljon muuta tarvita kun ihana tunne tulee... mieheni nukkuu joka yö sohvalla ei sitä kiinnosta kun televisio ja kohta on myöhäistä.
 
Viimeksi muokattu:
Mami 61v
Ja minulla on ollut sellainen käsitys, ettei naiset yleensä halua katsella miehen itsetyydytystä.

Tiedän myös naisia jotka eivät ole itseään milloikaan tyydyttäneet.

Mitenkähän naiset oppivat sen itsetyydytyksen?
on niin
Kun sain nuoren pojan sänkyyni, nai ainakin neljä tuntia. Lopuksi kun katseli vittuani levitin kunnolla ja rupesin runkkaamaan, sai katsella ja kun oliin saamassa niin käskin nuolla kunnolla vittuni mikä oli ihan märkä, sai katsella muutenkin kun kiinnosti poikaa. Työntelin kahta sauvaa kun katseli , tulee välillä käymään vaikka olen vittu paljaana hieron itseäni. Kun kiihotun panetan itseäni kunnolla kun pojalla on niin hyvä kulli mikä seisoo pitkään.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä haluu;10763677:
Kyllä käyn vanhemman naisen luona ja tarjoo juotavaa kun riisun housut alas hieroen munaani kunnolla. Kun innostuu riisuu itsekkin ja pitää tyydyttää naista joka tavalla kun haluaa.
Etkö kysynyt,että mikset hiero kullia?Munat ei oikein tykkää kovasta hieronnasta!Et muuten ole tyydyttänyt naista koskaan.
 
Onnistuva mies.
on niin
Kun sain nuoren pojan sänkyyni, nai ainakin neljä tuntia. Lopuksi kun katseli vittuani levitin kunnolla ja rupesin runkkaamaan, sai katsella ja kun oliin saamassa niin käskin nuolla kunnolla vittuni mikä oli ihan märkä, sai katsella muutenkin kun kiinnosti poikaa. Työntelin kahta sauvaa kun katseli , tulee välillä käymään vaikka olen vittu paljaana hieron itseäni. Kun kiihotun panetan itseäni kunnolla kun pojalla on niin hyvä kulli mikä seisoo pitkään.
Taitaa olla nuorenpojan kirjoitus haaveistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10911045:
Etkö kysynyt,että mikset hiero kullia?Munat ei oikein tykkää kovasta hieronnasta!Et muuten ole tyydyttänyt naista koskaan.
Kullilla on vaan monta nimeä, ja yksi niistä muna on, ja onhan se pää hyvinkin munan muotoinen.
Tällä terskaa tarkoitan.
Siltä kuoret myös poistaa voi, kuten kananmunasta konsanaan.
 
ninnu46
Miten/millä teet itsellesi orgasmin, ilman kumppania?

Rohkeita vastauksia........:)

Ei ole muutakuin omat sormet, muisto niistä useista suihin otoista ja panoista joita on mieheni kanssa ollut. Mies makasi ja odotti, että teen aloitteen. Nykyään mies tumputtaa itekseen ja mä fantasioin nuoremmista ja komeista miehistä jotka ei aikaile vaan toimii. Panot kestää monta tuntia kun on tuota puutetta niin paljon.
 
Viimeksi muokattu:
homealone
Murkkuiäkisenä opin itsetyydytyksen. Hieroin sormilla klitorista ensin rauhallisesti ja räpeläten. Kun paikat alkoi kostua jatkoin kahdella kädellä. Toinen hieroi klittaa, toisesa työnsin sormen tai kaksi pilluun. Klittaa hieroin aina vain voimakkaammin kun tuli orkku.

Kun sain poikaystävän ei tarvinnut itsekseen. Hän hoiti hommat. Vain harvoin piti itsekseen klitorista hieromalla. En käyttänyt mitään leluja. Itsetyydytys hävetti. Eihän sellaista saanut tapahtua...

Mentiin naimisiin, sain kaksi lasta. Halut hiipui myös itsetyydytykseen. Muutettiin omakotitaloon paremman väen alueelle. Tyydyin mieheni harvoihin haluamiskertoihin ja sain aina orkun. Mies ei kyllä ollut enää kovin haluttava.

Kerran oltiin kesällä viikonloppuna naapurin eronneen miehen (20 vuotta mua vanhempi) kanssa kumpikin kotona yksin. Hän pyysi drinkeille ja lasilliset juotiinkin. Sitten hän alkoi vihjailla olevansa kiinnostunut. Tietysti, komea mies ja mahdottoman kiva, eikä kukaan ollut huomiota pitkään aikaan antanut. Suudelmien jälkeen päädyttiin sänkyyn.

Niin siellä tämä mies ehdotti että koskettelisin itseäni hänen nähden. En ollut IKINä sellaista tehnyt. Vähän aristellen tottelin. Alkujännityksen jälkeen aloin pitääkin siitä. Mies hieroi itseään. Kun yritin tarttua hänen kaluunsa saadakseni sen sisään hän kielsi. Sanoi etten saisi vielä tulla. Sitten mies otti jostain dildon ja pyysi että näyttäisin hänelle kuinka käytän sitä. En tuntenut koko laitetta, mutta nopeastihan tuo alkoi luonnistaa. Se kiihotti niin että oli vaikea pidätellä orkkua. Oli pakko huilata. Sillä aikaa sain nuoeskella miehen kullia. Onneksi hän antoi periksi ja tuli sisääni. Saatiin kumpikin aika nopeesti.

Alettiin sopia tapaamisia salaa. Hän sanoi ettei pysty enää toimintaan itse välttämättä ja halusi mielummin katsella kun tyydyttelin itseäni. Joskus hän kuumeni ja sain oikeeta miestä.

Vuodenkuluttua mies muutti eikä kertonut minne, puhelinnumeronsakin vaihtoi. Vieläkin itseäni tyydytellessä kuvittelen sen miehen katselemaan.
 

Yhteistyössä