Mikä ihana, kauhea olo mulla nyt onkaan!!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut iita

Vieras
Apuaapuaapuaaa... HÄN tulee tänne meille töidensä jälkeen, parin tunnin päästä. Lapseni on äidilläni yötä. Olen siivonnut, kokannut ja käynyt suihkussa (2kertaa).
Hän on leski kuten minäkin, poikansa on saman ikäinen suunnilleen kuin mun tyttöni, lapset tulee hienosti toimeen keskenään :) Olemme tapailleet pari kuukautta nelistään, välillä käyneet ulkona kaksistaan. HÄN on ihana..!
Mut mut.. kun mulla ei ole ollut muita miehiä kuin edesmenny lapseni isä :ashamed: oon kai vähän kokematon, ollu yksinkin nyt pari vuotta. Mua jännittää ihan pirusti, sanomattakin on selvää että kyse on nyt yökylästä.

Ostin uudet alusvaatteetkin. Kokkaan vaatimattomasti (?) lasagnea, olemme molemmat vähän Italia-faneja. Viini on jäähtymässä. Mitä vielä olen unohtanut??? Iiiks... Jos joisin jo yhden lasin, siis vain yhden??? Jännitän niin että tärisen.
Auttakaa ja neuvokaa umpi-ihastunutta "teiniä" (29v) :D Hän on minua 10 vuotta vanhempikin. Huokuu jotenkin sellasta rauhaa ja varmuutta, jota mulla ei ole näköjään lainkaan :ashamed:

Me ollaan vasta kahdesti suudeltu, eikä siis mitään muuta. Hän ei ole käynyt meillä enkä minä hänen luonaan, että sekin vielä jännittää :ashamed:
Itku kun en viitsi kynsiäkään purra kun just ne huolella laitoin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kortsut ois ihan kätevät - kaiken varalta - joten kipaseppas kioskille!

Ostin mä niitäkin kaappiin :ashamed: Arvatkaa kuin käsi tärisi kun kassalla maksoin :ashamed: Oon mä nolo.
Enkä mä tiedä enää miten nämä jutut menee...? Kun herrasmies hän on täysin muutenkin niin kai ajattelee myös tuota puolta...?

Hyvin se menee :) Ei kannata kauheesti sitä viiniä etukäteen lipittää, voi muuten hyvät vatsanpohjankutinat vesittyä. Jos otat, niin ota kolme 40 minuuttia ennen miehen saapumista sellainen ihan pieni lasillinen, 12 cl. Saat pahimman jännityksen pois, mutta et ole kuin minimaalisessa hiprakassa.

Ihanaa iltaa!!

piilokamera esiin! haluaa olla kärpäsenä katossa, siis aina siihen saakka kun alkaa intiimit paljastukset ;) :D

kaipaan romantiikkaa ja sitä pientä jännitystä, kiva että sulla on! :)

Kiitos teille kaikille!!! :) Olette kyllä ihania. :heart: Ihan kuin mulla olisi ystäväjoukko tukena ja kannustanut.
Jos ketään kiinnostaa, voin huomenna kun HÄN :heart: on lähtenyt töihin, tulla kertomaan mitä meillä kävi (eli siis kuinka varmaan nolasin itseni...)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos teille kaikille!!! :) Olette kyllä ihania. :heart: Ihan kuin mulla olisi ystäväjoukko tukena ja kannustanut.
Jos ketään kiinnostaa, voin huomenna kun HÄN :heart: on lähtenyt töihin, tulla kertomaan mitä meillä kävi (eli siis kuinka varmaan nolasin itseni...)

Kerrotko tässä samassa ketjussa niin on helppo löytää? :D

Yhteistyössä