Jalkojen särkeminen

  • Viestiketjun aloittaja Tiiu
  • Ensimmäinen viesti
Tiiu
Onko tietoa mistä voisi johtua ainainen jalkojen (jalkaterät, erityisesti jalkapöytä) särkeminen? Se saattaa alkaa jo heti aamusta, joten rasituksesta todennäköisesti ei ole kyse. Hieronta auttaa hetkeksi, mutta pakotus on todella inhottavan tuntuista. Onko vinkkejä, miten oloa voisi helpottaa? Vitamiineja? Kylmä/kuuma- hoito? Kiitos jo etukäteen!
 
typy
moi. särkeminen johtuu turvotuksesta, eli jos on vielä kivun päälle jaloissa semmonen levoton olo niin sitä se on.
mulla autto kylmät kääreet, ananas ja jalkojen nostaminen ylöspäin. niin ja suolaa vähemmän..
 
Tiiu
Jos se johtuu turvotuksesta, eikös silloin jalkojenkin pitäisi olla turvoksissa :). Mulla ei nimittäin ole ainakaan vielä näkyvää turvotusta ollut. Mut kiitoksia vastauksesta, se vois olla just tuota, mutta outoa on se ettei mun jalat ole turvoksissa.....????? Vai voiko ne olla jotenkin sisäisesti? Joo, olen vähän pöllö, mutta jalkojen särkeminen on vaan alkanut ottaa hiukan päähän.
 
Anniina
Mulla kans särkee sellaisina päivinä, joita edellisinä päivinä oon ollut paljon jalkojen päällä ja kantanut tavaroita/kävellyt enemmän. Kylmä suihku auttaa, varsinkin, jos on mahdollisuus samalla nostaa jalat ylös.
 

Yhteistyössä