Jorma Paavonen

  • Viestiketjun aloittaja onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti
onko tietoa
Onko kellään kokemusta Jorma Paavosen asiantuntemuksesta epäspesifin bakteeritulehduksen hoidossa? Hän on ainakin kirjoittanut lukuisia artikkeleita ko. vaivasta.
 
mer
Jep. Paavonen tutkii mikroskoopilla näytteen samantien ja kertoo, mitä siellä näkyy. Lääkkeet sitten sen mukaan. Myös ennaltaehkäisevää lääkitystä saa, jos hommat uusii. Katsoo myös ultralla melkein joka kerta, tai varmaan ainakin jos et ole hänellä ennen käynyt.

Kaikki asiat kannattaa muistaa kysyä samalla kertaa, sillä hän on kallis mies. Itse kirjoitan muistilapun mukaan, jotten unohda mitään kun kuitenkin jännittää aina niin vietävästi. Olen käynyt hänen hoidossaan jo useita vuosia ja kyllä hän osaa potilaan ottaa hyvin huomioon, vaikka onkin aika jämäkkä professori.
 
mer
Ensimmäinen kysyjä oli ilmeisesti lukenut artikkeleita, tässä muillekin tiedoksi tämä yksi: http://www.helsinki.fi/~jpaavone/artik1.html

Ottaa vastaan Helsingissä mm. Mehiläisessä ja Suomen Terveystalon Sairaala Laserissa. Lähetteellä myös Naistenklinikan vulvapoliklinikalla (mm vulvodynia-potilaat ja muut ns vaikeat tapaukset).

Alle satasella en ole tainnut koskaan selvitä, useimmiten lasku on ollut 100-130 €. Tästä KELA korvaa armeliaasti noin 15 euroa.
 
Siirinen
Alkuperäinen kirjoittaja en tunne:
Niin, että missäs tää Paavonen ottaa vastaa? Sanoit, että kallis, kuinka kalliiksi tulee?
Itse en ole kuullutkaan koskaan.
Hohhoijaa. Kirjoittaa Googleen Jorma Paavonen ja heti ekassa linkissä on hänen kotisivunsa. No, hinnasto sieltä ei käy ilmi, mut kaikki muu tarpeellinen kyllä.
 
onko tietoa
Alkuperäinen kirjoittaja mer:
Jep. Paavonen tutkii mikroskoopilla näytteen samantien ja kertoo, mitä siellä näkyy. Lääkkeet sitten sen mukaan. Myös ennaltaehkäisevää lääkitystä saa, jos hommat uusii. Katsoo myös ultralla melkein joka kerta, tai varmaan ainakin jos et ole hänellä ennen käynyt.

Kaikki asiat kannattaa muistaa kysyä samalla kertaa, sillä hän on kallis mies. Itse kirjoitan muistilapun mukaan, jotten unohda mitään kun kuitenkin jännittää aina niin vietävästi. Olen käynyt hänen hoidossaan jo useita vuosia ja kyllä hän osaa potilaan ottaa hyvin huomioon, vaikka onkin aika jämäkkä professori.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Ei muuta kun aikaa tilaamaan.
 
Fab
Itse pääsin aikoinani ihan kunnallisen kautta lähetteellä Naistenklinikalle Paavosen hoiviin. Lisäksi pääsin aika nopeasti, kun suostuin tutkittavaksi kandien kera...Tosin, sehän on ihan oma tarinansa.

Suosittelen lämpöisesti Paavosta, on todellakin SUomen ainut asiaan t o d e l l a k i n erikoistunut lääkäri.
 
vesimies66
Tässä vielä kaksi nimeä gynekologeista jotka perehtyneet vulvodyniaan: Tomi Mikkola ( jatkaa Paavosen työtä naistenklinikalla) ja Päivi Tommola.

linkki Tommolan juttuun yhdyntäkivuista
http://www.laakarikeskusyhtyma.fi/palvelut/?file=content_exec&id=586&submenu=114

 
käynyt
Kävin Paavosella, otettiin koepala, joka paljastui punajäkäläksi. Soitin tuloksista, sain ylimielisiä vastauksia häneltä ja jäin suoraan sanoen oman onneni nojaan. Käski ostaa kortisonivoidetta apteekista. Nyt olen toisen lääkärin hoidossa, joka on huomattavasti halvempikin.Että tämmönen tapaus tämä professori.
 
Nainen88
Minun on lisättävä viestiketjuun, että yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Itsekin sain Paavoselta osakseni epäasiallista kohtelua. Hän on varmasti asiantunteva, mutta samalla epäempaattinen lääkäri. Apua vaivoihini olen taas saanut lääkäri Tomi Mikkolalta. Suosittelen siirtymään välittömästi hänen potilaakseen, jos Paavonen on vähänkin epäasiallinen.
 
Tyytyväinen
Kävin Paavosella, otettiin koepala, joka paljastui punajäkäläksi. Soitin tuloksista, sain ylimielisiä vastauksia häneltä ja jäin suoraan sanoen oman onneni nojaan. Käski ostaa kortisonivoidetta apteekista. Nyt olen toisen lääkärin hoidossa, joka on huomattavasti halvempikin.Että tämmönen tapaus tämä professori.
 
Viimeksi muokattu:
Tyytyväinen
Olen ollut erittäin tyytyväinen Jorma Paavosen hoitoon ja häneen henkilönä. Kävin ensin neljä kertaa terveyskeskuksessa ja kerran yksityisellä gynekologilla, turhaan, ennen kuin sain ajan Paavoselta. Hän teki vihdoin oikean diagnoosin ja sain avun. Hän on ollut myös kuunteleva, ystävällinen ja lämmin.
 
vierailija
Ihan paras. Suomen pätevimpiä gynekologeja ellei jopa pätevin. Hoiti vulvodyniani kuntoon, kun olin parikymppinen (olen nyt 33). Muistaakseni yhdistelmällä jonkinlaista sähkö- ja jäädytysterapiaa. Luultavasti pelasti seksielämäni, sillä ei tarvinut odottaa, että oireet katoavat iän myötä. Olen yhä hyvin kiitollinen. Naistentaudit ovat hänelle sydämenasia ja se näkyy. Hän myös aidosti keskustelee potilaan kanssa ja osaa lohduttaakin, jos tarvitsee. Näin ainakin yli vuosikymmen sitten. Sittemmin en ole käynyt, kun ei ole tarvinut. Se on myös hyvä merkki siitä, että lääkäri osaa hoitaa. Ei tarvitse käydä kuin hoitojen ajan ja sitten paranee eikä juokse jatkuvasti lääkärissä :) Ainakin omalla kohdallani tuli lopulta halvemmaksi kuin ravata epäpätevillä.
 

Yhteistyössä