Joululahja vaimolle

  • Viestiketjun aloittaja juha76432
  • Ensimmäinen viesti
Anton
Moi, täältä löytyy ihan OK lahjojaideoita vaimolle, mutta monet eivät kerro miksi lahjat ovat hyviä. Minun mielestäni tämä on hyvä tieto kun valitsen hyvät joululahjat. Minun vinkki sinulle on että etsit joululahja vaimolle linkistä. Löydät helposti lahjan muillekkin sieltä.

Ostan nykyisin kaikki joululahjat vain netistä!
 
Hukassa
Vanha ketju mutta tuli vastaan googlaamalla.

Niin. Naiseni ei oikeastaan halua mitään. Vähiten tavaraa. Ei pidä koruja, 8 vuotta sitten ostamani kello on paketissa jne. Ja sanoo ettei halua lahjoja. Aina ole. Ostanut tietty. Pari ostamaani, hänen kuunteleman artistinlevyä ovat kirjahyllyssä mupvikääreissä (ollut 3 vuotta).

Olen asiasta vähän ahdistunutkin. Tietysti haluaisin hemmotell naistani ja ostella hänen arvostamiaan asioita. Mutta kun Joulukaan ei sytytä häntä. Sekin ahdistaa mua. Taidan olla meidän suhteen femiini osapuoli.

15 vuotta yhdessä - miten tämä in edes mahdollita. Eikä tämä ole provo.

Ostanen lahjakortin kampaajalle, mutta sen llen jo ostanut kerran. Hän pitää kuitenkin lahjoista, jotka voi käyttää pois ja jotka eivät jää lojumaan ja rasittamaan jos niistä ei pidä. (Tai muistoksi merkkipäivästä muistuttamaan lahjan antajasta).

Joulunaika näin jouluihmisenä ahdistaa mua aika paljon. Haluaisin viettää sitä yhdessä kumööanini kanssa, hurmata hänet pienillä asioilla ja tiemukta niistäx

Anteeksi. Olen ahdistunut (sanomattakin kai kävi selväksi).
 
mielipidee
Kaikki eivät pidä tavarasta, jos sitä on jo riittämiin.
Miksei voisi ostaa lahjakorttia johonkin hoitolaan, kylpylään, ravintolaan tai vaikka johonkin liikkeeseen josta voi itse käydä valitsemassa jotain tarpeellista. Tai sopia ettei osteta mitään vaan säästetään nekin rahat johonkin yhteiseen reissuun tms. Onko pakko ostaa aina jotain?

En itsekään tykännyt kun mies osti aina koruja lahjaksi. Nyt olen ne jo myynyt (on erottu) kaikki.
 
idea
Vanha ketju mutta tuli vastaan googlaamalla.

Niin. Naiseni ei oikeastaan halua mitään. Vähiten tavaraa. Ei pidä koruja, 8 vuotta sitten ostamani kello on paketissa jne. Ja sanoo ettei halua lahjoja. Aina ole. Ostanut tietty. Pari ostamaani, hänen kuunteleman artistinlevyä ovat kirjahyllyssä mupvikääreissä (ollut 3 vuotta).

Olen asiasta vähän ahdistunutkin. Tietysti haluaisin hemmotell naistani ja ostella hänen arvostamiaan asioita. Mutta kun Joulukaan ei sytytä häntä. Sekin ahdistaa mua. Taidan olla meidän suhteen femiini osapuoli.

15 vuotta yhdessä - miten tämä in edes mahdollita. Eikä tämä ole provo.

Ostanen lahjakortin kampaajalle, mutta sen llen jo ostanut kerran. Hän pitää kuitenkin lahjoista, jotka voi käyttää pois ja jotka eivät jää lojumaan ja rasittamaan jos niistä ei pidä. (Tai muistoksi merkkipäivästä muistuttamaan lahjan antajasta).

Joulunaika näin jouluihmisenä ahdistaa mua aika paljon. Haluaisin viettää sitä yhdessä kumööanini kanssa, hurmata hänet pienillä asioilla ja tiemukta niistäx

Anteeksi. Olen ahdistunut (sanomattakin kai kävi selväksi).
Lupaa tehdä joitain palveluksia, jos ei vaimo roinaa halua. Kirjoita lahjapakettiin kortteja jossa lukee esim. Siivoan tämän viikon, laitan ruokaa....vaimo saa sitten ottaa esille sen palvelukortin minkä itse valitsee. Viimeinen käyttöpäivä korttiin?
 
Viimeksi muokattu:
leena_nurmela4
Itse sain mieheltäni upeat helmikorut joululahjaksi. En ollut uskoa silmiäni kun sain koko sarjan eli korvakorut, helminauhan ja rannekorun. Kaikki siis aitoja helmikoruja. Mieheni oli ostanut ne käsittääkseni Nyyssöseltä nettikaupasta.
 
Entinen rouva
Sain ex-mieheltäni lahjaksi seuraavanlaisia ei kivoja lahjoja: silitysrauta, jalkakylpy-hässäkkä(toivoin jalkahoitoa,oli kuulemma edullisempi), videokamera että saan kuvata "lapsiamme"(he olivat 16,14ja 12-v),henkilövaaka jotta saan seurata painoani???,flanellipyjama
kokoa s (kokoni oli m,ja muutenkin pyjama oli tukala,olin toivonut jotain kevyttä "hepenettä"),kaiken huippu lahja oli toiselle naiselle tarkoitettu hajuvesi(itse sanoi että paketit oli vaihtuneet...huoh!!) rihkamasormus arvo10€(sanoi olevan kultasepältä ostettu valkokultaa...tarkistin asian ja huijas!!). Mieti ja kuuntele tyttöystäväsi toiveita tarkkaan!!!
 
kellomies
Olen hankkinut lahjaksi vaimolle aina jotain elektroniikkaa mutta tälläkertaa ajattelin kokeilla mitä tuumaisi aidoista helmikoruista. Tilasin tuolta Nyyssöseltä ja taisi olla seuraavana päivänä jo perillä. Nyt jännitys tiivistyy, mikä on vaimon mielipide :)
 
vierailijatar
Mä sain clasulta ostetun teesiiviläpallon (iso varrellinen) jota olin toivonut. Ilahduin kovasti (olin unohtanut toivoneeni sitä). Sen arvo o euroissa varmaan alle vitosen mutta mä tykkäsin siitä kovasti enkä olis muita lahjoja tarvinnutkaan :). Ei ne timangit ja kultakorut vaan mitä oikeasti sydämellä on... Muutenki mun toiveet on yleensä aika "mietoja", arjen pieniä juttuja mitä ite ei ehkä tuu ite ostettua "kiva mutta en mä tarvi"-verukkeella. Kannattaa kulkea sen naisensa kanssa vähän kaupoilla ja olla oikeasti kiinnostunut mistä se kiinnostuu ja tykkää ja melkein ostaa tms...
 
vierailija
Nappaa parhaimmat joululahjavinkit: Joululahja Naiselle

Itse ostin tuolta Vaimolle ammeen ja hemmottelu paketin, amme on sellainen siirettävä malli joten ei vie turhan paljoa tilaa kun saa saunanlauteiden alle piiloon kun ei tarvetta. Samalla ostin jalkahoito, kasvohoito ja vartalonhoito sarjat yves rocherilta :)
 

Yhteistyössä