Kahden miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja omiav
  • Ensimmäinen viesti
omiav
Nyt se sitten on tullut koettua....seksi kahden miehen kanssa:)
Mieheni ystävä Itävallasta oli täällä käymässä.
Hänen piti mennä hotelliin yöksi, mutta jäikin sitten meille. Vietimme mukavaa päivää syöden ja juoden. Tämä komea Itävaltalaismies flirttaili kanssani, miehenikin huomasi sen. Hän Kehui minua kauniiksi ja aika suoraan sanoi rintojeni olevan syötävän isot:)
Se tuntui ihan kivalta.
Nukkumaan mennessä hän tulikin meidän sänkyyn ja minä olin kahden miehen välissä. Oli eroottinen tunnelma.
Mieheni ehdotuksesta aloin peitonalla hyväilemään vieraamme isoa kalua.
Sen jälkeen olikin ihanaa seksiä kahden miehen kanssa.
Tuntui taivaalliselta, kun olin mieheni sylissä ja vieras mies työnsi kovaa kaluansa minuun. Oli uskomattoman ihanaa olla kahden miehen käsittelyssä.
Mieheni kaveri oli varsin kestävä ja aamulla ennen lähtöään hän vielä nai minua mieheni katsellessa vieressä.
Ihanaa!
 
tasapuolisuuden nimissä
No seuraavaksi sitten toinen, seksikäs ja kaunis nainen yhteiseen vuoteeseenne. Voit sitten ihaillen katsella, miten miehesi nai häntä - eikö vain?
 
waltterik
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
Voih! Ihanaa...haavelen tuosta ap...ole onnellinen!!!
olen siinä onnellisessa asemassa oleva mies että olen saanut osallistua naiseni fantasioiden toteutumiseen, kuten seksiä kahden tai jopa kolme miehen kanssa.
 
Miten suhtautua
Oma vaimonikin on vihjaissut moisesta haaveesta. Internetissä törmään vastaaviin videoihin silloin tällöin ja kieltämättä ne ovat aika eroottisia ja naisessa kiehtoo tietynlainen "lutkaisuus/himokkuus", mutta missä vaiheessa iskee mustasukkaisuus? Voiko vaimoaan katsoa enään tuon jälkeen samalla tavalla silmiin? Luonteeltani olen muutenkin mustasukkainen.

Vai olenko vain mustasukkainen koska helppohan se on toinen mies sänkyyn löytää, mutta halukasta naista on hiukan hankalempi kai kysellä, jos vaimo siis "palauttaisi palveluksen"
 
kaunokirjallisuutta
Alkuperäinen kirjoittaja omiav:
Nyt se sitten on tullut koettua....seksi kahden miehen kanssa:)
Mieheni ystävä Itävallasta oli täällä käymässä.
Hänen piti mennä hotelliin yöksi, mutta jäikin sitten meille. Vietimme mukavaa päivää syöden ja juoden. Tämä komea Itävaltalaismies flirttaili kanssani, miehenikin huomasi sen. Hän Kehui minua kauniiksi ja aika suoraan sanoi rintojeni olevan syötävän isot:)
Se tuntui ihan kivalta.
Nukkumaan mennessä hän tulikin meidän sänkyyn ja minä olin kahden miehen välissä. Oli eroottinen tunnelma.
Mieheni ehdotuksesta aloin peitonalla hyväilemään vieraamme isoa kalua.
Sen jälkeen olikin ihanaa seksiä kahden miehen kanssa.
Tuntui taivaalliselta, kun olin mieheni sylissä ja vieras mies työnsi kovaa kaluansa minuun. Oli uskomattoman ihanaa olla kahden miehen käsittelyssä.
Mieheni kaveri oli varsin kestävä ja aamulla ennen lähtöään hän vielä nai minua mieheni katsellessa vieressä.
Ihanaa!
On se kummaa että näisä tarinoissa aina sillä vieraalla on iso kalu ;) Haluaisin joskus sadun jossa olisi pienikullinen vieras mies.
 
1 + 3
Alkuperäinen kirjoittaja waltterik:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
Voih! Ihanaa...haavelen tuosta ap...ole onnellinen!!!
olen siinä onnellisessa asemassa oleva mies että olen saanut osallistua naiseni fantasioiden toteutumiseen, kuten seksiä kahden tai jopa kolme miehen kanssa.
Itse taas osallistun seksiin vaimoni ja useiden naisten kanssa. Levittävät ihanat pyllynsä sohvalla rinnakkain tai päällekkäin ja minä se poika tikkaan. Sperma valuu ylimmän pillusta alempiin ja käyn jokaisen naisen reijissä, eli poraan kuuteen kimaiseen koloon. Välillä pumppaan takaa ja toinen alla oleva nuolee pussejani ja ottaa pilluun lentävien roiskeiden valuvat jämät suihinsa. On kiva lennättää kolmen polvillaan odottavan naisen ahnaisiin suihin.
 
ooo ku ihanaaaaaaaaa
Ai, että tämä stoori taisi olla tositeeveestä.Onpa ihanaa naida noin monen kanssa.Miehesi varmaan pyytää vielä isänsä ja veljensäkin naimaan sinua yhtäaikaa.Voi miten jalo mies sinulla ap onkaan. Onpa aivan iiiiihhhaaaannaaaaaa
 
1+2 kuviossa ollut
Olen yhden kerran eläissäni ollut sängyssä kahden naisen kanssa. Ja kuvio oli se, etteivät pimut pelailleet keskenään laisinkaan vaan keskittivät kaiken huomion minuun ja minä heihin. Olihan se mukavata kahden noin 25 vuotiaan likan kanssa, mutta oli se raskastakin. Kun piti pelata yhdellä ketjulla kahta ketjua vastaan. Kun toinen oli saanut tarpeeksi munaa niin toinen jo vaati lisää ja toi kierre se vaan jatku ja jatku. Ei ollut hänellä paljon siemeniä aamulla enää jaettavaksi. Ja kaikki lähti liikkeelle pienestä flirttailusta ostoskeskuksen food courtissa.
 
Toivo -60
Olen itsekin ollut useammin toisena miehenä, ja useampia kertoja vaimoni ja toisen naisen (eri naisia) kanssa kolmistaan. Ongelma on vaan se että olemme kaikki olleet keski-ikäisiä pulskahkoja ja rumia taviksia, joilla pienehköt normikullit vielä miehillä ja osalla puolikalju päässä. naisetkaan eivät ole mitään ruusuja, vaan kunnon jenkoilla ja vatsamakkaroilla varustettuja, roikkuvilla tisseillä, usein tuuhea karvapehko vielä kruunaa kaiken. Näillä eväin kun hikoat ja ähkit niin homma on hieman toista kuin netin ryhmä/parinvaihtokuvissa joissa nuoria, hoikkia, kauniita, isokullisia ja kiinteätissisiä ihmisiä.
 

Yhteistyössä