kiinnijääminen kiihottaa

  • Viestiketjun aloittaja Peter
  • Ensimmäinen viesti
Peter
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
 
Onnistuva mies.
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
Onhan tuossa oma jännityksensä, ja kiihottavuutensa.

Olen huomannut tuon saman asian.
 
Viimeksi muokattu:
Ongelmako
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
Ehkä tuo on yhdenlainen seksuaalinen ongelma. Hyvä että jollakin keinolla seisoo.
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi
Ehkä tuo on yhdenlainen seksuaalinen ongelma. Hyvä että jollakin keinolla seisoo.
Olin nuorin parin luona kostealla illallisella, kundi vei makkariin kun sen kimma nukahti sohvalle. Nai kunnolla ja huomasin kun nainen katseli kun sen kundi nai mua, kiihottavaa kun jäi katselemaan kun poika sai vierasta mammaa. Sai vanha mammakin kunnolla ja ei tyttökään aamulla sanonut mitään vaikka katseli pitkin yötä.
 
Viimeksi muokattu:
Eila16v
Ehkä tuo on yhdenlainen seksuaalinen ongelma. Hyvä että jollakin keinolla seisoo.
Olin tyttöjen kanssa salaa juomassa, muut lähti ja kaverinikin nukahti. Sen vanhempi isäpuoli tuli jutteelee ja rupes hieromaan rintojani, hameenalle työnsi sormensa. Vei sänkyyn ja riisu, kesken panon kaverini tuli ovelle ja katseli kun sen isäpuoli nai kunnolla. Näin kun työnsi kätensä housuihin ja hiero pipsaasa. Siinäkohtaa sain kunnon orgasmin vaikka olinkin vanhan miehen alla, Kiihottaa vieläkin että joku katselee vaikka vanha mies panee kunnolla. Olen joskus kun kutittaa jalkojenvälistä ollut kolmantena vanhemmalle pariskunnalle kun molemmat haluu, ainakin nautin itse kun joutuu olemaan näytillä.
 
Viimeksi muokattu:
Alina
Olin tyttöjen kanssa salaa juomassa, muut lähti ja kaverinikin nukahti. Sen vanhempi isäpuoli tuli jutteelee ja rupes hieromaan rintojani, hameenalle työnsi sormensa. Vei sänkyyn ja riisu, kesken panon kaverini tuli ovelle ja katseli kun sen isäpuoli nai kunnolla. Näin kun työnsi kätensä housuihin ja hiero pipsaasa. Siinäkohtaa sain kunnon orgasmin vaikka olinkin vanhan miehen alla, Kiihottaa vieläkin että joku katselee vaikka vanha mies panee kunnolla. Olen joskus kun kutittaa jalkojenvälistä ollut kolmantena vanhemmalle pariskunnalle kun molemmat haluu, ainakin nautin itse kun joutuu olemaan näytillä.
Oltiin nuorena tyttöinä kaupukilla juomassa siideriä, mentiin kaverin himaan vaikka sen isä olikin kotona. Kaverin isä tuli pyytämään yöllä muo kaljalle vaikka nukuttiin vierekkäin kimmakaverin kanssa. Ei ollut kun ohut yöpaita päällä. Huomasin kun sen muna rupes seisoo kalsareissa, ohjas mun käden housuihinsa ja rupes sormella hieroo haarojani. Sitten kiihotuin ja olin alla kun nai minua. Sen tyttö heräs ja katseli kun sen isä anto mullee kyytiä kunnolla, kiihotuin kun kaverini katseli isänsä touhuja. Ensi kertaa olin vanhan miehen kanssa mutta annoin tehdä kun sen tytär katsseli ja se kiihotti kummasti.
 
Viimeksi muokattu:
Sepe
Alkuperäinen kirjoittaja vävy;10848596:
Kiihottaa valtavasti, kun työntelen anoppiani. Vaimo saattaa tulla koska tahansa :)
Mun eukko katseli kun nain sen äitiä, oli katsellut pitkään kun himoissani en huomannut heti. Aamulla kyseli miltä tuntu panna vanhaa akkaa monta tuntia. Ei ottanut pinnoja vaan sano että hyväkun mutsi kelpaa jollekkin.???
 
N 51v
Oltiin nuorena tyttöinä kaupukilla juomassa siideriä, mentiin kaverin himaan vaikka sen isä olikin kotona. Kaverin isä tuli pyytämään yöllä muo kaljalleria vaikka nukuttiin vierekkäin kimmakaverin kanssa. Ei ollut kun ohut yöpaita päällä. Huomasin kun sen muna rupes seisoo kalsareissa, ohjas mun käden housuihinsa ja rupes sormella hieroo haarojani. Sitten kiihotuin ja olin alla kun nai minua. Sen tyttö heräs ja katseli kun sen isä anto mullee kyytiä kunnolla, kiihotuin kun kaverini katseli isänsä touhuja. Ensi kertaa olin vanhan miehen kanssa mutta annoin tehdä kun sen tytär katsseli ja se kiihotti kummasti.
Kysyisin kumpi kiihotti enemmän, kun olitte ilmeisesti nuoria tyttöjä. Katselu vai kun vanha mies käytti hyväkseen suo tyttären katsellessa?? Nautitko aktista kun vanha innostu pikku pillusta??
 
Viimeksi muokattu:
uros kuulija
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
kyllä mä ainakin kuulin teidän touhunne....
 
Viimeksi muokattu:
aah79
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?

Kyllä kiinnijääminen kiihottaa, mutta en silti haluaisi jäädä kiinni. Karmeaa olisi, jos vaikkapa omat vanhemmat tulisivat makkariin juuri silloin kun vaimo ottaa suihin:)
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Kiinnijäämisessä on aina omat ongelmansa, yleensä. Katselusta voi silti nauttia vaikkapa pariskuntien kesken. Kimppakivoissa voi myös toteuttaa kiihottavia kuvioita, oman tai toisen kumppanin kanssa, kolmistaankin. Kun ei tiedä että katseleeko joku juuri nyt vai ei.
 
mies kairasta
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
Ilman muutahan kielletyn hedelmän maku kiihottaa. Tämä tapaus sattui Lapin keskiosassa
ennen Nokian kännykkäaikaa. Olin tullut kesäkuussa armeijasta, olin aikeissa nousta etelään
päin menevään postiautoon. Ajattelin kuitenkin juhannuksen vietää Lapissa. Siinä juhannuk-
sen alla eräänä päivänä päätin lähteä ongelle jokivarteen. Tulihan sieltä joku arvokalakin.
Syönti loppui niin lähdin kävelemään tuttua polkua kotiin.Siihen aikaan vuodestahan ei tar
vitse pimeässä haakuroida. Polku tuli naapurin niityn kautta.Siellä oli myös lato. Kävelin
hyvin äänettömästi kohti latoa. Pysähdyin kuin käskystä lähellä latoa.Onneksi ladon ovi ei
ollut minun tulosuuntaan, Sieltä ladosta kuuluikin ihmisen ääniä.Ladon seinät olivat laudois-
ta mutta ainahan siinä vähän rakoja löytyy. Hiivin tosi hiljaa seinän viereen. Siellähän oli
täysi tohina meneillään.Tunnistin näytelmän suorittajatkin heti. Naapurin emäntähän siinä
oli altavastaajana. Pumppumiehenä oli serkkupoika 5 kilometrin päästä. En ikimaailmassa
olisi tästä emännästä uskonut sellaista, en ollut kuullut puhuttavankaan. Serkkupoika oli
minua 6 vuotta vanhempi ja tietenkin kokeneempi. Emäntä oli siinä 50 vuotias, rehevä
nainen. Hänen miehensä oli kyllä parikymmentä vuotta emäntää vanhempi.Ajatukseni pyö-
rivät villisti päässäni. Kuitenkin älysin etten kaada kirnuusta. Kuulin sitten kun serkkuni
kysyi: Siemennänkö? Siihen emäntä:Siemennä. Näin kun emäntä nosti säärensä miehen
lantiolle. Melo pian siitä mies nousi pukilta, kyrpä roikkui veltostuneena. Olisikohan mei-
dän lähdettävä hiippailemaan täältä. Emäntä sanoi: Mene sinä edellä, hän tulee vähän
myöhemmin kaiken varalta. Silloin minulla välähti,kunhan serkkupoika lähtee on minun
tilaisuuteni. Kaveri lähti,oli jo turvallisen matkan päässä ,silloin minä reilusti menin latoon.
Emännän ilme oli lievästi sanoen hämmästynyt. Hänellä oli vielä pukeutuminenkin vähän
kesken.Hymyilin leveästi hänelle. Mitähän te oikein serkkupojan kanssa äsken touhusitte,
minä näin ja kuulin kaiken.Siinä meinasi emännällä olla sanat hakemisessa. Sanoin hänel-
le: Sovitaanko ettei tästä huudella,tietenkin vaadin sinulta pienen palkkion vaitiolostani.
Emännän suu levisi hymyyn, no mikähän se palkkio olisi? Taidanpa arvata, mutta ei tääl-
lä tänä iltana. Mutta tuleehan juhannus, ukko lähtee kuitenkin juhannusraveihin. Menköön,
meillä on silloin hauskaa,eikö niin.Todella oli mieleenjäävä juhannus vähävaraiselle
nuorelle miehelle. Kyllähän se sinä kesänä myöhemmin kiinnijääminenkin oli joskus hy-
vin lähellä niin että hirvitti. Mutta siihen latoon ei kuitenkaan menty emännän kanssa.
Minun etelään lähtö jäi siltä kesältä. Pääsin syksymyöhällä sitten metsurin hommiin,
samoin kuin serkkupoikakin. Enkä vahingossakaan hänelle ole maiminnut siitä latokoh-
tauksesta, vaikka on joskus ryypättykin.
 
Viimeksi muokattu:
Jami
Olin fysioterapian kuntoutuksessa, ja jouduin tekemään kaiken laisia vatsa, ja nivus lihas treeniä.Se aiheutti aivan valtavan seisokin ollessani vain alkkareilla.treenin vetäjä oli vanhempi nainen, kaunis ja treenatun oloinen.Huomashan se tilanteeni vaan ei ollut millään.Teetätti vain enempi ulos päin työntöjä, jolloin olin aivan suojaton seisokin suhteen.Mutta se oli aivan taivaallisen kiihottavaa esitellä itseään, tilanteessa jossa ei ole tavallaan vastuussa tapahtuneesta.
 
Onnistuva mies.
Olin fysioterapian kuntoutuksessa, ja jouduin tekemään kaiken laisia vatsa, ja nivus lihas treeniä.Se aiheutti aivan valtavan seisokin ollessani vain alkkareilla.treenin vetäjä oli vanhempi nainen, kaunis ja treenatun oloinen.Huomashan se tilanteeni vaan ei ollut millään.Teetätti vain enempi ulos päin työntöjä, jolloin olin aivan suojaton seisokin suhteen.Mutta se oli aivan taivaallisen kiihottavaa esitellä itseään, tilanteessa jossa ei ole tavallaan vastuussa tapahtuneesta.
Voin hyvin kuvitella tilanteen kiihottavaksi.

Miten lähellä oli laukeaminen, ja mitä siitä olisi seurannut?
 
Viimeksi muokattu:
kiihottuva Rva
Naisena olen "jäänyt" kiinni tosen miehen panemisesta, toiset vaan katselee ja hyväksyy homman. Miehet ovat valmiita kun vähän vanhakin akka nostaa hametta, on nuorikkellin kelvannut vaikka sen tyttö nukku viereisessä huoneessa.
Toiselta paikkakunnalta työstä palatessa tuntui kiihottavalta,Huomaako mieheni mitään,kunnon kyrvällä herkuttelustani? Toteamus "onpas väljähkö"
 
Viimeksi muokattu:
??
Alkuperäinen kirjoittaja vävy;10848596:
Kiihottaa valtavasti, kumilloin n työntelen anoppiani. Vaimo saattaa tulla koska tahansa :)
r

Nyt olen 20v mies ja naapurin rouva on käynyt lainaamassa neljä vuotta kaikkee mitä keksii. Eukko on 54v ja haluttaa, siinä sit naidaan keittiön pöytää vasten ja välillä pikaset missä sattuu. Ei olla jääty vielä kiinni. On jotenkin kiihottavaa kun nostaa hameen ilman housuja ja haluu!! Naapuri tykkää lähteä haarat märkänä kotiin.
 
Rva 55
Toiselta paikkakunnalta työstä palatessa tuntui kiihottavalta,Huomaako mieheni mitään,kunnon kyrvällä herkuttelustani? Toteamus "onpas väljähkö"
Ukollani käy nuori poika saunomassa ja juopottelemassa. Ukko lähtee yläkertaan nukkumaan(sammumaan) niin ei tarvii kun avaa kylpytakkia niin on poika on naimakunnossa. Välillä antaa niin että sänky natisee, ei ole yllättänyt tai sitten ei välitä vaikka nuori paneekin minua kunnolla. Itse tunnen asian kiihottavalta varsinkin on nuori kovana sisälläni.
 
Viimeksi muokattu:
Surdi
Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?[/QUOTE]


Ei helvetti kiinnosta, jos jää kiinnieikä lähde irti. Se se vasta on noloa.
Ketä sellainen nyt kiinnostaa?
Olen kuullut, että koira(lta) jää kiinni astumisen jälkeen vähäksi aikaa.
 
näytös naapureille
En tiedä kuulostanko vähän pervolta, mutta minua kiihottaa suunnattomasti se että kun harrastan seksiä tyttöystäväni kanssa, niin joku/jotkut voivat nähdä tai kuulla touhumme.

Esim. kerran kun meillä oli tyttökaverini ystävä yökylässä ja meillä sattui jäämään makkarin ovi hieman raolleen,niin silloin houkuttelin tyttöystäväni rakastelemaan kanssani. Tai toinen esimerkki kun kerran ollaan luonnon helmassa vilkkaan lenkkipolulla varrella ryhdytty hommiin. (oli muuten parasta seksiä ikinä!)

En itse asiassa tiedä onko kukaan nähnyt/kuullut meidän harrastavan seksiä, mutta jotenkin pelkkä ajatus saa kyrvän nousemaan pystyyn:).

Kiihottaako muitakin kiinnijääminen ja oletteko peräti joskus jääneet kiinni itse teossa?
Jep, kiihottaa minuakin. Voisin hyvin vaikka jättää makuuhuoneesta verhot auki ja ikkunan raollineen, niin naapurit näkisivät ja kuulisivat kun panisimme oikein kunnolla. Vaimo ei vaan ole innostunut asiasta:(.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Naispuolisena työkaverina en ihmettele miehesi toteamista,eikä ollu "ehkä ainoa kerta"?Kiihottavaa oli sivullisestakin kuunnella

Vesi kaikilla "kielillä"

ne työmatkat,oma vaimokin niitä tekee monta kertaa vuodessa ja viettä öitään hotelleissa ja samoilla reisuilla myös mies työkavereita mukana,siks ei varmaan suostu seksiin pariin päivään kun reisusta kotiutuu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä