klamydia/sisäsynnytintulehduksen jälkeen raskaaksi???

  • Viestiketjun aloittaja onnistuuko enää??
  • Ensimmäinen viesti
onnistuuko enää??
Sairastin klamydian ja sisäsynnytintulehduksen parivuotta sitten kesällä. Alkoi hirveät alavatsakivut ja veren vuoto, tulehdusarvot pomppas ties minne ja jouduin sairaalaan tippaan ja sain antibioottia.
Klamydian aiheuttama sisäsynnytintulehdus on siis takanapäin ja kaikki ok, mietin että onkohan mitään mahdollisuuksia enää saada lapsia? Onko joku kokenut saman ja silti tullut raskaaksi? Huolestuttaa niin,että joudunko olemaan lapseton lopun ikäni..Olen vasta 23v:(
 
onnistuuko enää??
Alkuperäinen kirjoittaja º0º00º;10448643:
Mistäs sen klamydian sait? Olisikos varovaisuus aikanaan ollut paikalla?

en kaipaa saarnaa, ja sain sen sellaiselta pojalta jota aikanaan treffailin. Sitten löysin oman mieheni ja tartutin sen tietämättömänä siihen. Kumpikin hoidettiin tauti pois, mutta jommalle kummalle se ilmeisesti jäi ja tartutti mut samantien uudestaan ja sitten oltiinkin jo sairaalassa :( Kyllä siittä sellasen opetuksen sai,että enää en ilman kumia sohi. Olin nuori ja tyhmä, tiedän, ja jos lapsettomuus on palkka niin ei auta muu kun kestää.

Haluaisin vaan kuulla kokemuksia vastaavista tapauksista.
 
Nyt äiti
Niin, jälkiviisaus on typerää ja omahyväistä paskaa. Voi pilkka osua omaan nilkkaan tätä reikää (= º0º00º)

Ap, varaa aika kynelle, ne varmaan voi ainakin sen tsekata, että onko munasarjoissa yms arpeutumia tulehdusten jäljiltä. mulla ollut (muista syistä) pahoja tulehduksia munasarjoissa, mutt silti tulin helposti raskaaksi. Toivotaan teillekin käyvän niin!
 
Mamma miekin
Läpikäyty kuppa, tippuri,klamydia ja herpes. Ei niitä kannata pelätä, reippaasti vaan olen jatkant porskuttamista ja lapsiakin on tullut 5:ltä eri mieheltä. Nykyisin vaivat hoituu niin helposti pois.

Anna mennä vaan! Kaikille ne tulee jossakin vaiheessa. En tunne yhtään ystävää jolla ei olisi tulehduskierrettä mutta kukas nyt vilkkaan seksielämän jättäisi parin klamydian tai herpeksen takia. En minä ainakaan. Onpahan nekin vähän vaihtelua elämään. Yksitoikkoinen terveyskin on tylsää.
 
apua kaipaava
Nostelen tätä vanhaa ketjua täältä... Lisää kokemuksia aiheesta kaipaillen!
Olen 24 vuotias ja sairastin oireetonta kalmydiaa peräti yli vuoden ajan. Klamydia todettiin kohdunulkoisen raskauden yhteydessä. Tauti hoidettu pois. Tämän jälkeen kiertoni on ollut mitä sattuu... Tälläkin hetkellä on menossa kp54. Ennen kalmydiaa se oli normaali 30-32pvää. Pitääkö käydä lääkärillä vai onko kierron venymiseen muita syitä? Ovulaatio on ollut kp 13-14 tienoilla koska olen tikuttanut sitä mahdollisen raskautumisen toivossa. Mutta onko näin pitkällä kierrolla mitään mahiksia...
 
onnistuuko enää??
Nostelen tätä vanhaa ketjua täältä... Lisää kokemuksia aiheesta kaipaillen!
Olen 24 vuotias ja sairastin oireetonta kalmydiaa peräti yli vuoden ajan. Klamydia todettiin kohdunulkoisen raskauden yhteydessä. Tauti hoidettu pois. Tämän jälkeen kiertoni on ollut mitä sattuu... Tälläkin hetkellä on menossa kp54. Ennen kalmydiaa se oli normaali 30-32pvää. Pitääkö käydä lääkärillä vai onko kierron venymiseen muita syitä? Ovulaatio on ollut kp 13-14 tienoilla koska olen tikuttanut sitä mahdollisen raskautumisen toivossa. Mutta onko näin pitkällä kierrolla mitään mahiksia...

Mulla on kans kuukautiskierrot venyneet hirveesti..ennen oli kans sitä normaalia 28pvää,MAX35pvää.... nykyään (viimekerralla esim) 49pvää....jne.....en tiä kans mistä johtunee,olisko se klamydia sitte tonkin takana?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä