Klamydian oireeton vaihe

  • Viestiketjun aloittaja voi ei!
  • Ensimmäinen viesti
voi ei!
Kuinka monta vuotta klamydia voi olla oireeton?
Voiko olla vain 2 vuotta vai voisiko olla mahdollista jopa 7 vuotta?

Onko oireeton klamydia sitten aina oireeton vain alkaako vaivaamaan vasta vuosien päästä?

Itse en ole ainakaan pettänyt, yhdessä oltu 7 vuotta ja nyt klamydia. Onko exältä saatu vai omalta mieheltä?
 
sorkken
Kuinka monta vuotta klamydia voi olla oireeton?
Voiko olla vain 2 vuotta vai voisiko olla mahdollista jopa 7 vuotta?

Onko oireeton klamydia sitten aina oireeton vain alkaako vaivaamaan vasta vuosien päästä?

Itse en ole ainakaan pettänyt, yhdessä oltu 7 vuotta ja nyt klamydia. Onko exältä saatu vai omalta mieheltä?
todennäkösesti oot saanut nykyiseltäs. jos väittää että oot vaan ollu oireeton ja hän saanut sulta niin älä usko. kun oot hoitanu ittes muista jatkossa kondomi ja luovu siitä vasta kun seukannut ainaki vuoden ja testit puolin ja toisin tehty ennen kun luovutte kortsusta. luottamus on tärkeä asia.
 
Viimeksi muokattu:
pettäjän tie
Kuinka monta vuotta klamydia voi olla oireeton?
Voiko olla vain 2 vuotta vai voisiko olla mahdollista jopa 7 vuotta?

Onko oireeton klamydia sitten aina oireeton vain alkaako vaivaamaan vasta vuosien päästä?

Itse en ole ainakaan pettänyt, yhdessä oltu 7 vuotta ja nyt klamydia. Onko exältä saatu vai omalta mieheltä?
Korkeintaa 1/2 vuotta.

Eli oot sanut nykyiseltä mieheltäsi. Oiskos ollut Joulujuhlissa vaikka tai jotain?
 
Viimeksi muokattu:
uskotoivorakkaus
Mistäköhän edellinen mahtoi tuon 1/2 vuotta keksiä.. No sen kummemmin siihen puuttumatta, oireet voivat olla sellaisia vuosien varrella, ettei niitä välttämättä ole liittänyt sukupuolitautiin. Esimerkiksi lievätkin vuotohäiriöt, kummalliset kivut, kovemmat kuukautiskivut. Itselle kävi reilu 15 vuotta sitten niin, ei ollut tullut mieleenkään että mies oli käynyt pettämässä. Lopulta taudin hauduttua pari vuotta tietämättäni aiheutti niin vaikean kohtu/munasarjatulehduksen ettei enää voinut olla huomaamatta. Lopputuloksena munasarjat täynnä kiinnikkeitä jne. Kaikenhuipuksi idiootti terveyskeskuslääkäri väitti ettei voi olla miehellä piilevänä, joten hoidatti vain minut. Seurauksena uudet antibiootit kun epäilin asiaa (tiesin että olin elämäni aikana ollut vain puolisoni kanssa yhdynnässä) ja kävin sukupuolitautien poliklinikalla. Silloin vaadittiin mieskin tutkittavaksi ja saatiin molemmat terveeksi. 6 vuoden päästä, laparoskopian jälkeen saimme vielä toisen lapsemmekin. Toivottavasti aloittajalle ei ole vaurioita taudista syntynyt. Asia kannattaa muistaa mainita jos aikomuksena on lisääntyä eikä tule kohtuuajassa raskaaksi.
 
kp
eikös tuo voi olla oireetonkin joillakin.jostain muistaakseni lukenut, en tiedä sitten voivatko oireet puhejeta ihan noin vain, mahdollisesti.mutta siis olette varmaan testanneet myös miehesi?tietenkään sekään ei mitään todista, koska jos olette harrastaneet suojaamatonta seksiä niin olethan voinut sen tartuttaa myös hänelle.mutta niin vaikeita nuo tuolaiset jutut kyllä, kun sitä ei voi tarkasti tietää keneltä sen on saanut:/
 

Yhteistyössä