kondomi

  • Viestiketjun aloittaja 50v
  • Ensimmäinen viesti
50v
Tämä aihe ei oikeasti kuulu tänne sensuellipalstalle, mutta en keksinyt parempaakaan.
Olen koko ikäni pärjännyt ilman kondomia ja markkinoilla olevat tuotteet ovat minulle ihan utopiaa.
Mikä on mielestänne markkinoiden ohuin, hajuttomin ja käyttömukavin kondomi?
Kaikkea sitä pitää vanhoilla päivillä opetella.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja miten ois:
no ota sellainen kumppani kenen kanssa voit sekstata ilman kumiakin..
Voi jeesus näitä valopäitä!

Ei ole mullakaan suurta kokemusta. SukiSukia on sanottu ohueksi mutta en sitten tiedä, onko samalla heikoin...
 
48v
Melkolailla sama tilanne. Pitää kumeja käyttää, mutta kun löydy kokoja.
Erotiikka palstalta kerran kyselin, mutta se meni vitsailuksi ja törkeisiin juttuin.
Jumbon seksiliikkeessäkin kävin, mutta en itse ainakaan löytänyt mitä hain, pelkkiä tavallisia ja extrasuuria. Myyjänä oli nainen, joten en ilennyt kysyä.
Tietääkö joku esim netissä kauppaa, josta voisi ostaa vähän pienempiä kumeja, kun nämä tavalliset ( muka EU-normikokoiset ) ei pysy päällä ?
 
13cm
Alkuperäinen kirjoittaja 48v:
Melkolailla sama tilanne. Pitää kumeja käyttää, mutta kun löydy kokoja.
Erotiikka palstalta kerran kyselin, mutta se meni vitsailuksi ja törkeisiin juttuin.
Jumbon seksiliikkeessäkin kävin, mutta en itse ainakaan löytänyt mitä hain, pelkkiä tavallisia ja extrasuuria. Myyjänä oli nainen, joten en ilennyt kysyä.
Tietääkö joku esim netissä kauppaa, josta voisi ostaa vähän pienempiä kumeja, kun nämä tavalliset ( muka EU-normikokoiset ) ei pysy päällä ?
Ks. esim. http://www.kortonki.com/product_info.php?products_id=98

Tuo Durexin malli on uusi, en ole vielä kokeillut mutta ainakin kapeampi jonkin verran. Myös Mamba on hieman pienempi, samoin Gamp. Netistä löytyy.

Totta on, että useat mallit ovat suht reiluja. Tosin pituutta ei kannata tuijottaa vaan kumin leveyttä.
 
ylsseri
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja ylsseri:
Mulla on kuitenkin 18cm ja aika paksu. On ne ihan hyviä ne standardikokoiset, mutta en ole koskaan käyttänyt, niin en osaa neuvoa.
Mikä siinä on, että aikuinen ihminen (?) on idiootti?
Ja vielä pyydän huomioimaan keskustelijaa jolla oli liian pieni penis standardikokoon, että olethan kuullut, että kondomi laitetaan vasta erektiossa olevaan penikseen, ikä lepotilassa olevaan. Penis voi kasvaa isoksikin kiihottuneessa tilassa.
 
Hyvaa seuraa
Aina valilla tulee kiitollinen olo, ettei oikeessa elamassa tarvitse naiden vajaamielisten kanssa olla tekemisissa. Toisilla se laho paa kulkee mukana, toiset voi laittaa netin kiinni.
 
48v
Tuota ylsseri-tyylistä vitsailua ja vinoilua juuri tarkoitin, kun kerroin erotiikka palstan kommenteista. Eiköhän hän kohta kerro, että hänen 18 senttiä on mitattu lepotilassa ja siitä se vaan kasvaakasvaakasvaa, kunnes räjähtää:)

Mutta kiitos vinkistä noihin pienempii kokoihin.
Olette aivan oikeassa, että pituutta ei pdä tuijottaa. Ylimääräisen kumin voi helposti jättää rullalle peniksen juureen.
Paksuus on juuri se ongelma. Standardi leveys on kait valmistajien taholta määritelty niin, että kalu on vähintään 40 milliä leveä ja kumi sitten venyy myös todella paksujen elimien päälle.
Kun itse vedän sellaisen kumin päälle, jää kumi löysälle, menee inhottavasti kurttuun, eikä tietenkään kestä päällä kovemmassa vauhdissa. Varsinkin siinä vaiheessa, kun laukean ja neste liukastaa, on vaara että kumi jää sisään.

Täytyy kokeilla noita mainittuja. Jos nekin on liian isoja, pitänee alkaa etsimään Aasian suunnalta, koska heikäläisillä on kuulemma kapeat penikset.
 
n46
Minä taas ihmettelen sitä, että nuoretkin naiset käyttää liukastetta. Eikö niitä naitata oikeasti kun eivät kostu? Minä en ole tähän ikään mennessä tarvinnut mitään liukasteita. Vai onkohan kyseessä kakkosreikä? Homouteen taipuvaisia miehiä noilla, pthyi!
 
ainokainen
No voi hyvänen aika, ei siellä alapäässä saa mitään kosteutta olla !!!!
Kosteus on synnin merkki.
Kyllä kunnollisilla tytöillä on aina pillu kuivana kuin beduiinin tohveli.
Ehdottomasti on heti pestävä painepesurilla jos kosteutta ilmenee.
 
N44 vinkkaa
Mainostaa ei saa, mutta kun kysytään Suoltan Sensitive on monia vuosia ollut markkinoilla ja ohut.

Ihmettelen minäkin tuota liukkareiden tarvetta, mutta yksilöllisiähän me olemme.
 
liukkareista
Hormonisyistä voi olla tarvetta liukkareille ihan ns. normiseksissäkin. Vaikka kiihottuu ei se välttämättä näy kosteutena.
Itsellä ongelma ollut n. vuosi synnytysten jälkeen eli imetyksen ajan, sitten taas palautunut ennalleen. Liukuvoidetta on tullut käytettyä useampi putkilo alle kolmikymppisenä.
Kaverilla (synnyttämätön) on niin ahtaat paikat että käyttävät miehensä kanssa ihan säännöllisesti. Kuulemma on kivempi ekan työnnön aikana, se vehkeen suuhan on tiukempi.
n46: Ehkä sulla on vaan niin väljä ettet ole koskaan tarvinnut, joillakin voi olla eri juttu. En tarkoita mitenkään loukkaavasti vaan että on hyvä jos on ns. normaalikokoinen tavara eikä mikään supertiukka. Itse en tarvinnut ennen lastentuloa.
 
kostumaton
Alkuperäinen kirjoittaja n46:
Minä taas ihmettelen sitä, että nuoretkin naiset käyttää liukastetta. Eikö niitä naitata oikeasti kun eivät kostu? Minä en ole tähän ikään mennessä tarvinnut mitään liukasteita. Vai onkohan kyseessä kakkosreikä? Homouteen taipuvaisia miehiä noilla, pthyi!
Onpa taas tosi avarakatseista juttua. Minä olen käyttänyt liukkaria 16-vuotiaasta asti. Nyt olen 23 v. ja tilanne on edelleen sama. Vaikka kuinka kiihottuisin, niin e-pillereiden vuoksi se ei näy kostumisena. Jos minua ei oikeasti "naitata", niin silloin en nai.

Kivahan se olisi, jos ei liukuvoidetta tarvisi, mutta minkäs teet. Jotkut myös kostuu luonnostaan aivan litimäriksi, jotkut vaan pikkasen. En ilman pillereitäkään ole mikään kovin märkä tapaus :D
 
alkuperäinen
Nyt tämä keskustelu rönsyili hiukan.
Minä puolestani kärsin liiasta liukkaudesta, että joskus olisi tamponilla töitä.
Mutta taidanpa kokeilla ensi alkuun sitä Sultan Sensitiveä.
 
m3222
Alkuperäinen kirjoittaja 48v:
Mutta kiitos vinkistä noihin pienempii kokoihin.
Olette aivan oikeassa, että pituutta ei pdä tuijottaa. Ylimääräisen kumin voi helposti jättää rullalle peniksen juureen.
Paksuus on juuri se ongelma. Standardi leveys on kait valmistajien taholta määritelty niin, että kalu on vähintään 40 milliä leveä ja kumi sitten venyy myös todella paksujen elimien päälle.
Kun itse vedän sellaisen kumin päälle, jää kumi löysälle, menee inhottavasti kurttuun, eikä tietenkään kestä päällä kovemmassa vauhdissa. Varsinkin siinä vaiheessa, kun laukean ja neste liukastaa, on vaara että kumi jää sisään.
Kokeilin viikonloppuna Durexin closet fit -kortsua. Istui toi hyvin kovemmassakin kyydissä.
 
48v
Alkuperäinen kirjoittaja m3222:
Alkuperäinen kirjoittaja 48v:
Mutta kiitos vinkistä noihin pienempii kokoihin.
Olette aivan oikeassa, että pituutta ei pdä tuijottaa. Ylimääräisen kumin voi helposti jättää rullalle peniksen juureen.
Paksuus on juuri se ongelma. Standardi leveys on kait valmistajien taholta määritelty niin, että kalu on vähintään 40 milliä leveä ja kumi sitten venyy myös todella paksujen elimien päälle.
Kun itse vedän sellaisen kumin päälle, jää kumi löysälle, menee inhottavasti kurttuun, eikä tietenkään kestä päällä kovemmassa vauhdissa. Varsinkin siinä vaiheessa, kun laukean ja neste liukastaa, on vaara että kumi jää sisään.
Kokeilin viikonloppuna Durexin closet fit -kortsua. Istui toi hyvin kovemmassakin kyydissä.
Jahah, täytynee vielä kokaista niitäkin. Noilla aikaisemmilla tulos hieman parempi, mutta silti on koko ajan tunne, niinkuin luisuisi ulos. Tai oikeastaan voisi verrata siihen tunteeseen, kun liian löysän vyötärönauhan takia saa jatkuasti nostaa housuja ylemmäs:))

Onneksi satuin kuulemaan, että yksi tuttu kaveri lähtee Thaimaaseen syyskuussa. Pyydän häntä tuomaan sikäläisiä pieniä kortsuja vinon pinon mukanaan.
Täytyy itse varmaan ilmoittautua hänen vaimolleen lastin tilaajaksi, ettei mene perhesopu.
 
elisa28
Omalla miehelläni on melko pieni penis (mitään mittoja en osaa sanoa), ja kaikki Sultanin kondomit ovat liian isoja. Parhaiten toimii Magic. Myös Okeido on liian iso. Suki suki on ohuempi kuin Magic ja kooltaan melko sopiva. Kannattaa unohtaa myös Easy.ac, joka on täysin muotoilematon ja siksi istuu huonosti. Toivottavasti sait jotain vinkkiä.
 
m3222
Alkuperäinen kirjoittaja heh hee:):
Olisikohan se kuitenkin Closer fit...eikä Closet fit :)
Joo tosiaan Close Fit, ei Closet, heh.

Myös Matesin Conform-kortsu on tiukka (49 mm). Mulle Sultanit on aika isoja ja Magic myös hiukan. Kalun halkaisija on 4, pituutta n. 13.

 

Yhteistyössä