kondomi

  • Viestiketjun aloittaja 50v
  • Ensimmäinen viesti
Kumitesti
Lukaisin tuosta etusivulta Raakkel Liekin kumitestin ja totesin, että todellakaan ei pienikaluisille ole kumeja, ainakaan niitä ei testattu. Isoista ja keskikoisista vain puhuttiin.
Yleisin leveys testatuissa oli 52 milliä, joka tarkoittaa 3,5 sentin halkaisijaa. Yksi isoksi mainittu oli peräti 4 senttiselle varrelle.
Missä lienevät alta kolmesenttisten kumit ? EU-standardin mukainen kumi hölskyy päällä ja yli puolet pituudesta jää tyveen rullalle.
Monelle miehelle riittäisi kumin pituus 100 mm ja leveys 40 mm.
 
-.-.-.-.-
Alkuperäinen kirjoittaja Kumitesti:
Lukaisin tuosta etusivulta Raakkel Liekin kumitestin ja totesin, että todellakaan ei pienikaluisille ole kumeja, ainakaan niitä ei testattu. Isoista ja keskikoisista vain puhuttiin.
Yleisin leveys testatuissa oli 52 milliä, joka tarkoittaa 3,5 sentin halkaisijaa. Yksi isoksi mainittu oli peräti 4 senttiselle varrelle.
Missä lienevät alta kolmesenttisten kumit ? EU-standardin mukainen kumi hölskyy päällä ja yli puolet pituudesta jää tyveen rullalle.
Monelle miehelle riittäisi kumin pituus 100 mm ja leveys 40 mm.
Kamalaa. Onneksi meillä on normaalikokoinen.
 
48v
Olipas liukunut kauas tämä ketju.
Ajattelin päivittää tämän, kun vähän viime kuussa lupailin.
Kaveri toi tullessaan tukkupakkauksen Aasianpoikien pienille kaluille tehtyjä kumeja ja nehän istuu kuin käsine. Nyt ei tarvitese pelätä, että kumi jää sisään tai rikkoutuu vähän rajummassa käsittelyssä.
Tuodaanhan maahan ruokaakin vaikka mistä suunnilta maailmaa, joten tässä on markkinarakoa maahantuojalle ihan varmasti.
Pienikaluisille sopivan kokoisia kumeja sieltä, missä kalut ovat luonnostaan pieniä.
 
Maijuli vastaa
Täältä olen löytänyt helposti kortsut (eikä tarvii muuten rekisteröityä kauppaan...)
http://www.kondominet.fi/
Tuolta muuten näkyy mukavasti nuo kondomien. Sultan Sensitive on kapein 50mm, kapeampi kuin esim Magic (52mm) tai Sultan Conture (55mm)
 
käyttäjä minäkin
Miksi ette naiset käytä naisten kondomia? Siinä ei kalun koolla ole väliä ja tuntuma on hyvin aito. Vaatii harjottelua tuo asentaminen, mutta kyllä se siitä.
 
sinkkurouva46
Saako noita Aasianpojille tarkoitettuja pikkukumeja mistään Suomesta.
Haluan, että kondomikaappini on vähintää yhtä hyvin varustettu kuin vaatekaappini ja viinakaappini. Kun kuitenkin joskus kotiin kulkeutuu pienikaluinenkin mies, niin olisi kiva tarjota heti oikeaa kokoa kullekin.
 
Minä123123
Tämä on vanha ketju, mutta varmasti ihmiset vielä lukevat.

Hongkongilainen nettikauppa otti valikoimaansa kondomeja ja näyttävä olevan pienempiä (3.6cm halkaisija). Älkää pelästykö alhaisia hintoja. Nuo tulee suoraan tehtailta. Kondomien valmistus on halpaa. Suomen hinnat ovat suorastaan järkyttäviä.
Ja kyllä noihin kortonkeihin uskaltaisin luottaa. Kiinassa on yhden lapsen rajoitus ja ehkäisyvälineiden toimivuus on tärkeää. Ja nuo raskaustestit mitä tuolta sivustolta saa on todettu tarkemmaksi kuin yleensä. Lue arvostelut.

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1106~r.6564571

Ja tuosta kaupasta sen verran että yleensä toimitus kotipaikkakuntaan on kestänyt n. 7 työpäivää lähetyksestä. Toimituskuluja ei tule, eikä tilausrajaa ole. Liike häviääkin halvimmissa tuotteissa jonkin verran, mutta ne tuovat asiakkaita.
 
sultan.
Meillä mies tykkää eniten Sultan Sensitivestä. Ja kyllä mäkin oon huomannut eron, kun ollaan jotain muita kokeiltu, tuo ei hankaa. Toi on oikeesti ohut ja kestävä kumi ja mies sanoo, että se ei purista kuten monet muut.
 
Maik99
Mulla on ollut ongelmana, että laukeaminen kumin kanssa peuhatessa saattaa joskus jäädä jopa tapahtumatta. Nyt pistetään testiin olisiko ohuemmasta kumista ilontuojaksi :) Toinen seikka, mikä varmaan voisi auttaa, on jos pystyisi pidättäytymään itsetyydytyksestä edes vähäksi aikaa.

Tuo kondominetin kauppa oli aika kätevän oloinen, kaikki oleelliset tuotetiedot esillä. Nyt vaan pakettia odottelen ja kun se luukusta kolahtaa, niin pidetäänkin kortsujen-testaus-viikonloppu.
 
m33
Alkuperäinen kirjoittaja Kumitesti:
Lukaisin tuosta etusivulta Raakkel Liekin kumitestin ja totesin, että todellakaan ei pienikaluisille ole kumeja, ainakaan niitä ei testattu. Isoista ja keskikoisista vain puhuttiin.
Yleisin leveys testatuissa oli 52 milliä, joka tarkoittaa 3,5 sentin halkaisijaa. Yksi isoksi mainittu oli peräti 4 senttiselle varrelle.
Missä lienevät alta kolmesenttisten kumit ? EU-standardin mukainen kumi hölskyy päällä ja yli puolet pituudesta jää tyveen rullalle.
Monelle miehelle riittäisi kumin pituus 100 mm ja leveys 40 mm.
Peniksien ympärysmitta vaihtelee 8-15 cm (keskiarvo 10-12cm) ja samaan aikaan kondomien leveyserot ovat pari milliä! En usko, että miehet nyt niin ujoja ovat, etteivät rohkene kysellä erikokoisiakin kondomeita.

Itselläni on melko hyvät kokemukset Sure-kondomista, jota sai joskus SinCitystä. Nyt oli sekin loppunut ja uudesta erästä ei ollut tietoa.

Kiinnostaisi tietää miten naiset ovat reagoineet, jos miehellä ei kondomi pysy päällä. Meneekö tunnelma pilalle, vai otetaanko pienipeniksisen kanssa helpommin riski olla kokonaan ilman kondomin suojaa?? Itse olen saanut ainakin pari anaaliehdotusta vain, koska pienempi on siinä parempi. Olin kyllä silloin niin nuori, että ehdotus tuntui pelkästään vastemieliseltä loukkaukselta.

 
vinkiksi
Muistakaa etelänmatkoilla ollessanne, että kondomin raaka-aine ei kestä pitkään kuumia säilytysoloja, eli yrittäkää ostaa ne sellaisista sisätiloista, jotka on ilmastoituja. Myös Thaimaasta tuodut kannataa valita samoin perustein.
 
Muistakaa varoa... lisäys
Etenkin Etelä-Euroopan katolisissa maissa kondomit voivat olla aika vanhoja, eli tuon hyvän säilytyksen rooli korostuu. Siellähän ehkäisy on paavin erityisvihollinen nro 1 :)
 
gerda
Alkuperäinen kirjoittaja nuvaton:
Alkuperäinen kirjoittaja n46:
Minä taas ihmettelen sitä, että nuoretkin naiset käyttää liukastetta.
E-pillerit ja ehkäisyrengas kuivattavat limakalvoja ja hillitsevät haluja, ikävä kyllä.
Ja liukaste on myös hemmetin kiva "lelu" vaikka luonnollista liukastustakin olisi kylliksi.

Meillä on käytössä Sultan - kondomit, mielestäni on ohut ja mukava ja pysyy hyvin päällä. Siis ehkäisynä on rengas, mutta jossain olosuhteissa käytetään kumia.
 
kokemuksia
Ainakin Sultan Conture luisti meillä pois päältä ja tuntui tosi tunnottomalle. Joissakin kondomeissa on liian leveä kärkiosa, jotta pysyisivät paikallaan. Sultania on sanottu isoksi kondomiksi, joten onneksi olkoon, jos se miehellesi silti on sopiva.
 
timo81
Alkuperäinen kirjoittaja 13cm:
Alkuperäinen kirjoittaja 48v:
Melkolailla sama tilanne. Pitää kumeja käyttää, mutta kun löydy kokoja.
Erotiikka palstalta kerran kyselin, mutta se meni vitsailuksi ja törkeisiin juttuin.
Jumbon seksiliikkeessäkin kävin, mutta en itse ainakaan löytänyt mitä hain, pelkkiä tavallisia ja extrasuuria. Myyjänä oli nainen, joten en ilennyt kysyä.
Tietääkö joku esim netissä kauppaa, josta voisi ostaa vähän pienempiä kumeja, kun nämä tavalliset ( muka EU-normikokoiset ) ei pysy päällä ?
Ks. esim. http://www.kortonki.com/product_info.php?products_id=98
Tuo Durexin malli on uusi, en ole vielä kokeillut mutta ainakin kapeampi jonkin verran. Myös Mamba on hieman pienempi, samoin Gamp. Netistä löytyy.
Totta on, että useat mallit ovat suht reiluja. Tosin pituutta ei kannata tuijottaa vaan kumin leveyttä.
Nettikeskusteluissa asiallisia kommentteja kondomeista on vaikea löytää. Täällä sentään joku myöntää ihmetelleensä samaa kuin minä, ettei kokovaihtoehtoja ole saatavilla. SinCityssä ongelma kyllä tiedettiin ja myönnettiin, mutta valitettiin kondomien huonoa saatavuutta.

Kysyin joskus apteekista ja seksiliikkeestä kondomeita, jotka pysyisivät hyvin paikoillaan. Molemmat suosittelivat ainakin kokeilemaan pienempää kondomia. Seksiliike neuvoi menemään apteekkiin ja apteekki seksiliikkeeseen! Jotain huvittavaa neuvoa he tarjosivat, jota en oikein uskonut käytännössä testatuksi. Apteekin myyjä ehdotti, että kondomin reunasta voisi pitää kiinni, jos se uhkaa luistaa pois. Seksiliikkeen myyjä ehdotti välttämään yhdyntää takaapäin, koska silloin kondomi helpommin luistaa pois. (Penis on silloin enemmän puristuksessa ja siksi myös kondomi pysyy huonommin.)

Nyt olemme kokeilleet: Mamba, Sure, Pasante Trim, Iron Grip, Amor ja Mysize47, Slimline-kondomeita, joiden kaikkien olisi pitänyt pysyä paremmin paikallaan.

Joillakin yhdyntä voi kestää kovin lyhyen aikaa, mutta meillä puolisen tuntia. Yhtä kondomia voi käyttää viisi kymmenen minuuttia, joten tavallisin kulutus on neljä kondomia yhdyntää kohden. Jos olemme pelkästään yhdynnässä takaapäin (esimerkiksi ensin seisaaltaan ja sitten makuulla ja pari kertaa nelinkontin, niin kondomeja voi mennä viisikin kappaletta. Ellei kondomia vaihda hieman etuajassa, niin kondomi luiskahtaa kokonaan pois. (Niin on pari kertaa käynytkin.)

Varsinaiista eroa en ole huomannut, vaikka kondomin koko on vaihdellut pari milliä suuntaan tai toiseen. Kondomeita on saanut vaihdella siitä lähtien, kun siemensyöksyn kesto on ylittynyt ehkä viideksi minuutiksi. Nuorena siemensyöksy tuli aluksi ensimmäisellä kerralla reilusti alle minuutissa ja toinen siemensyöksy muutamassa minuutissa.

Tosi tavallisia ongelmia ennenaikainen siemensyöksy ja kondomin pois luistaminen ovat.

 
Pave
Mulla on ollut ongelmana, että laukeaminen kumin kanssa peuhatessa saattaa joskus jäädä jopa tapahtumatta. Nyt pistetään testiin olisiko ohuemmasta kumista ilontuojaksi :) Toinen seikka, mikä varmaan voisi auttaa, on jos pystyisi pidättäytymään itsetyydytyksestä edes vähäksi aikaa.

Tuo kondominetin kauppa oli aika kätevän oloinen, kaikki oleelliset tuotetiedot esillä. Nyt vaan pakettia odottelen ja kun se luukusta kolahtaa, niin pidetäänkin kortsujen-testaus-viikonloppu.
Rakastelin illalla yhden tutun naisen kanssa ja hän halusi minun käyttävän kondomia. En ole pitkään aikaan rakastellut kondomilla ja nainen sai monta orgasmia, mutta minä en sitten millään lauennut. Otin kumin pois ja nainen runkkasi minua ja aika äkkiä laukesin. Minulla siis kondomi vie tuntuman ja vaikka kuinka hinkkaa niin ei vaan mälli lennä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Rakastelin illalla yhden tutun naisen kanssa ja hän halusi minun käyttävän kondomia. En ole pitkään aikaan rakastellut kondomilla ja nainen sai monta orgasmia, mutta minä en sitten millään lauennut. Otin kumin pois ja nainen runkkasi minua ja aika äkkiä laukesin. Minulla siis kondomi vie tuntuman ja vaikka kuinka hinkkaa niin ei vaan mälli lennä.
Näin kävi minullekkin eilen. Ei lauennut millään vaikka kuinka hinkkasin edestakas! Taisin panna ainakin tunnin ja nainen sai useamman orgasmin. Nainen otti lopuksi suihin ilman kondomia ja sitten lensi mälli. Nainen kyllä kehui kestävyyttäni.
 
vierailija
En ole pitkiin aikoihin käyttänyt kondomia, mutta eräällä kauppa reisulla hakiessani liukuvoidetta otin myös kondomi pakkauksen,kotona kokeilin erektion ollessa parhammillaan, mutta yllätys yllätys en saanut kondomia rullaantumaan kuin puoleen väliin asti, peniksen vahvuus pallien päältä noin 45 mm. Muutaman päivän jälkeen kokeilin uudellen sama tulos, otin kondomin reunasta varoen kiinni ja yritin vetää auki palleihin asti, mutta ei onnistunut, peniksen mitta noin 16 cm, olinko unohtanut kodomin paikalle sovittamisen vai mistä oli kysymys vai eikö sen kuulukkaan rullautua palleihin asti, kerro jos tiedät.
 

Yhteistyössä