kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti
tiia
Hei, Haluaisin tietää kuinka usein/paljon harrastatte seksiä parisuhteessanne...eli montako kertaa viikossa?

Tämä ei ole mikään provo, haluaisin vain verrata omaan suhteeseeni, jossa seksiä on ehkä liian vähän nykyisin... Kiitos edeltäkäsin vastauksistanne!
 
sexsex
Kun miehelläni oli salarakas, harrastimme 2 kertaa päivässä...mutta nyt kun tilanteesta on useampi vuosi ja elämme ihan hyvää elämän vaihetta seksiä on 2-3 kertaa viikossa. Yhdessä on olut 20v ja 3 lasta. Jos jää alle 2, alan olemaa aika kiukkuinen ""vanhapiika"".
 
no tota
Hiukan riippuu. Välillä voi olla niin, että viikossa kertoja kertyy n.2, useinmiten toki enemmän. Sitten saattaa olla että innostumme ja muutaman päivän sisään saatetaan rakastella 4-5 krt. Viikonloppuisin harrastetaan siis useimmiin, yleinsä 2krt-3krt päivä. Viikolla kertoja on sitten 2-5. Riippuu hirveästi tilanteista. Lapsia on kolme..
 
meillä
Meillä suunnilleen kerran viikossa ja silloin pitkän kaavan mukaan ja erittäin nautinnollisesti. Olen tähän tyytyväinen, vaikka aikaisemmin halusin useammin. Nykyään pitkälti laatu korvaa määrän, sillä meillä on vauva. Olen enemmän kuin tyytyväinen tähänkin, ihanaa huomata että parisuhde on edelleen olemassa eikä lapsen saamiseen liittyvät kauhujutut toteudu kaikkien kohdalla. Seksin lisäksi tyydytän itseni yleensä n kerran viikossa. Ehkä joskus palaamme sellaisen suomalaiseen (muka) keskiarvoiseen kaksi kertaa viikossa :) Itse tulen kyllä kärttyisäksi ellen viikkoon saa..
 
Anneli
Meillä vielä harvemmin, kuluneen vuoden aikana 2 kertaa, jos kolmannen saisi ennen vuoden vaihdetta, niin olisipa hyvä. Revi siitä.

Joskus ihan vakavissani harkitsin, että hankin rakastajan. En vaan pystyisi elämään itseni kanssa, jos niin tekisin. Erityisestikin , kun miehen haluttomuuden syynä ilmeisestikin on masennus ja sen hoitamiseen käytettävät lääkkeet. Pitäisi olla tukena ja minä se vaan kitisen kun en saa tarpeeksi seksiä. Argh.




 
seksitön????????
Minulla suurinpiirtein sama, eli 5-6 kertaa vuodessa. oiskohan syy siihen että minä olen lihonut noin 20 kg viimeisen 5 vuoden aikana ja mies samoin? mitä luulette.

Ihanaa on sitten kun innostumme, harrastamme suuseksiä aika paljon silloin kun sekstailemme. Sekä puolin että toisin.

 
Bored
Mies 32 ja minä 22,seksiä yhtä usein ku 30v naimisis,kerran kk korkeintaan..Itse haluaisin huomattavasti useammin mut toi toinen..Muuta en saa ku krapula seksiä..Mut siihen en suostu enään..
 
Okko
Aiemmin 4-5 krt viikossa,nyt rv 35 täyttyessä 2-3 kertaa...Mutta,mutta,ollaan huomattu meillä seksin parempaa ja nautinnollisempaa,vaikka välillä olisi pidempiä pausseja. Liian tyydytettynä seksi voi alkaa maistua puulle, eli hyvää kannattaa odottaa... ;o)
 
Anni
Meillä seksiä n. 3-5 krt viikossa, harvoin menee viikko ilman seksiä ja siinäkin syynä miehen väsymys.

Seksin ohella on paljon suukkoja ja haleja joka päivä monet kerrat.
 
nainen 32
Nykyisessä suhteessa seksiä harrastettu viimeksi 17.9... Joo ei meillä lasketa, minä se aktiivinen osapuoli miestä ei kiinnosta ja luulenpa ettei sitä kiinnosta elo mun kanssa muutenkaan ei ole ollu seksi kuin vähenemään päin ja en enää viitsi vongata...
 
Jaska
On viikkoja että joka päivä ja kaksikin kertaa. Mutta sitten on kahden joskus on ollut kolmenkin viikon selipaattia. Minä haluaisin jonkinlaista säännöllisyyttä olis paremmin tasapainossa!
 
Yymn
Nykyisin muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen kerran viikossa tai kahdessa. Työkiireistä ja väsymyksestä riippuen. Ja totta se on että silloin siihen käytetään aikaa, hierontaa yms ja tuntuu entistäkin mukavammalle.
 
Sarianna
En tapaa miesystävääni joka päivä, mutta kun nähdään, niin illassa seksiä on 1-3 kertaa. Tosin seurustelua on takana vasta 6 kk, joten tuore suhde on vielä siinä vaiheessa, että ei malta pitää näppejään erossa toisesta. Viikonlopun aikana (pe-illasta ma-aamuun) kertoja tulee siis yleensä noin 6. Sen lisäksi tyydytän itseäni 1-2 kertaa viikossa.

Pitkässä parisuhteessa ollessani seksiä oli 2-3 kertaa viikossa paitsi kuukautisten aikaan ei lainkaan. Nykyisessä suhteessa kuukautisten aikaan perinteinen seksi yleensä jää, mutta harrastamme silloin peppuseksiä, seksiä suihkussa tai sitten annan miehelle suuseksiä.

Mielestäni 2-3 kertaa viikossa on hyvä määrä sitten, kun suhde on ollut jo useamman vuoden ja himokkuus tasaantunut.
 
mies
Se vähän riippuu... 1-3 krt kuukaudessa. Ollaan vielä alle kolmekymppisiä, joten ei paljoa naurata. Taitaa akka ottaa minut jo niin itsestäänselvyytenä, ettei tee oikein mitään sen eteen, että olisi kiihottava joskus ihan kahdenkeskenkin (silloin kyllä pynttäytyy, kun on tyttöjen kanssa ulos lähdössä!). Seurustelun alussa oli kyllä korsettia ja vaikka mitä, nyt ei ikinä. Moneen vuoteen ei ole mitään seksikästä päälle laittanut. Itse olen yrittänyt helliä ja tehdä kotitöitä, niinhän täällä neuvotaan, mutta ei tunnu auttavan. Lapsia ei ole. Kai sitä on sitten akka vaihdettava... joku kaunis päivä.
 
Mrs X
1-2 krt/viikko, mikä on minulle aivan liian vähän, mutta miestäni en saa useammin asiaan innostumaan. Useampi kerta viikossa tarkoittaa kuulemma sitä, että käyttäytyisimme kuin kanit!?!?
Vakavasti olen harkinnut jopa salasuhteen aloittamista, mutta jokin vielä jarruttaa.
Rakastelukertojen lisäksi on siis tyydytettävä itse itsensä muutama kerta viikossa.
 

Yhteistyössä