kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti
Mary
Ollaan oltu miehen kanssa reilu vuosi yhdessä, mutta ei asuta yhdessä, vaan nähdään 1-2 x viikossa, joten seksiäkin on sitten yleensä 1-2 x viikossa. Eli ei ihan joka kerta kun nähdään, mutta ehkä vähän useammin kuin joka toinen kerta. Itse haluaisin useammin, tai hieman "petyn" aina jos mies ei halua, tai siis jaksa, sillä väsymys on silloin se syy kun seksiä ei ole. Itse en ole kieltäytynyt seksistä koskaan. Mietin mitenköhän tämä mahtaa mennä sitten jos joskus muutamme yhteen.. tuskinpa sitä ihan joka päivä jaksaisikaan, mutta kyllä kerran viikossa on liian vähän. 2-3 x viikossa olisi ainakin itselleni varmaan se sopivin. Välillä mietin tai ihmettelen vähän, että mistä miehen väsymys oikein voi johtua, kun kuitenkin nukkuu tosi pitkiä yöunia.. itse saatan joskus mennä muutaman päivän alle 6 tunnin unilla (ja itselläkin raskas työ), mutta ei silti koskaan niin paljon väsytä että ei seksi maistuisi. Tulee vaan joskus vähän huoli miehestä tuon takia...:unsure:
 
Jenna
Me ollaan seurusteltu reilu puoli vuotta, ja alkuhuuman ollessa edelleen vahva seksiä on 5-8 kertaa viikossa. Ehkä se siitä hiukan harventuu kun aikaa kuluu tai sitten ei. Eipä sillä niin väliä, ainakin nyt tuntuu että ollaan aika lailla samalla aaltopituudella asian suhteen ja se on tietysti tärkeintä.
 
vaude
pari alku vuotta tuli pidettyä kirjaa noin 5x viikossa parin vuoden ajan...3 kertaa viikossa vielä kun pari pientä lasta. kolmas vähensi sitten 1-2 kertaan. (ps. laskin vain juhlavat toimitukset loppuunsaatetut =aktit)
 

Yhteistyössä