laivalla vierasta

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
Kalle 17
Moikka

Kyllä sitä on laivalla tullut harrastettua seksiä usein vieraan miehen kanssa. Mutta joka kerta kumilla jotenkin luotettavampaa vaikka ei se paljasta voitakkaan.

On tullut tehtyä semmoisia juttuja joita ei kotona ole tehty koskaan.
Rohkeasti vaan matkaan...

Laivalla voi olla anonyyminä vanhankin naisen kanssa.. Kerran vanhempi ukko vei hyttinsä juomaan viskiä. Tuli vessasta ilman housuja kulli pystyssä, halus että runkkaan sen munaa. Sai suostuteltua multakin housut pois ja annoin mielenkiinnosta naida pyllyäni sen yön. Myöhemmin olen huomannut että on mäonia miehijä millä on eukko mukana nutta haluu (persettä nuorelta mieheltä). Siinä on tullut kokeiltua molempia sukupuolia. Viime reissulla kokeilin naida miestä anaaliin kun halus kovasti mun munaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kati 19
Laivalla voi olla anonyyminä vanhankin naisen kanssa.. Kerran vanhempi ukko vei hyttinsä juomaan viskiä. Tuli vessasta ilman housuja kulli pystyssä, halus että runkkaan sen munaa. Sai suostuteltua multakin housut pois ja annoin mielenkiinnosta naida pyllyäni sen yön. Myöhemmin olen huomannut että on mäonia miehijä millä on eukko mukana nutta haluu (persettä nuorelta mieheltä). Siinä on tullut kokeiltua molempia sukupuolia. Viime reissulla kokeilin naida miestä anaaliin kun halus kovasti mun munaa.

Laivalla on kiva kun ei kukaan huutele perään, voi olla vaikka vanhemman ukon kanssa. Ja monet ukot haluavat pikapanaja kun eukko ventta kapakassa. Loppuillasta tuntee itsensä nartuksi mutta tulee mentyä kun kiinnostaa vanhemmat miehet, kännissä antaa joskus tehdä kimppakivaa. Aamulla nolotta mutta tulee tehtyä tulomatkalla uudestaan kun on jotenkin koukussa vieraasen munaan vaikka joskus mustaakin miestä.(kokemuksia tullut vaikka olenkin 19v).
 
Viimeksi muokattu:
SAma
Laivalla on kiva kun ei kukaan huutele perään, voi olla vaikka vanhemman ukon kanssa. Ja monet ukot haluavat pikapanaja kun eukko ventta kapakassa. Loppuillasta tuntee itsensä nartuksi mutta tulee mentyä kun kiinnostaa vanhemmat miehet, kännissä antaa joskus tehdä kimppakivaa. Aamulla nolotta mutta tulee tehtyä tulomatkalla uudestaan kun on jotenkin koukussa vieraasen munaan vaikka joskus mustaakin miestä.(kokemuksia tullut vaikka olenkin 19v).

Käynyt laivoilla, OON 16v lähtien, saanut matkoja aina kun haluttanut. Nyt 26v ja nyt joskus halun kimppakivaa, se on joskus haluttavaa kun on monta miestä pienessä hytissä ja nussii kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Virginbebe
Tässä ois hieman kysyttävää. Olen neitsyt ja olen saanut kavereilta pari kertaa kutsun
yhdyntään. Minua pelottaa ensikerta. Sattuuko se paljon? Onko mitään mikä lievittäisi jälkeenpäin. En vitsaile,haluaisn tietää.
 
yksin kotona
Kyllä laivalla on tullut aina harrastettua seksiä.
Me käydään työporukalla kerran pari vuodessa laivalla ja aina tulee harrastettua seksiä niillä reissuilla vieraan kanssa. kohta on kaikkien työkavereidenkin kanssa kokeiltu. ja niistä ei puhuta mitään sitten maissa

Onkohan noi työporukan yhteiset hotellireisut samanlaisia kun no laivamatkat.kuullostaa aika vapaalta meininkiltä? Meillä vaimolla usein noita hotellimatkoja missä vierähtää yö tai kaks työporukalla.
 
Viimeksi muokattu:
firman piikkiin ja koloon
Onkohan noi työporukan yhteiset hotellireisut samanlaisia kun no laivamatkat.kuullostaa aika vapaalta meininkiltä? Meillä vaimolla usein noita hotellimatkoja missä vierähtää yö tai kaks työporukalla.
Meillä laivamatkat ovat aina eläimellistä panoa koska siellä voi kätevästi tehdä kaiken pienillä siirtymisillä: ensin syödään ja juodaan, sitten tanssimaan ja juomaan lisää, sitten hyttiin panemaan ja aamulla jatketaan juomista ja kunnon krapulapanot päälle. Jos reissu kahden yön matka niin sama uusiksi. Tosin meillä kyllä käy välillä porukka seikkailemassa myös oman väen ulkopuolisia. Kyllä nuo hotellireissut myös usein ovat villejä! Itselläkin on vakkari nainen viidessä kaupungissa. Näistä jokainen on varattu mutta tietysti käytetään kumeja eikä koskaan soitella perään. On toiminut ja täytyy sanoa että hauskaa on!
 
Viimeksi muokattu:
Moralisti
Meillä laivamatkat ovat aina eläimellistä panoa koska siellä voi kätevästi tehdä kaiken pienillä siirtymisillä: ensin syödään ja juodaan, sitten tanssimaan ja juomaan lisää, sitten hyttiin panemaan ja aamulla jatketaan juomista ja kunnon krapulapanot päälle. Jos reissu kahden yön matka niin sama uusiksi. Tosin meillä kyllä käy välillä porukka seikkailemassa myös oman väen ulkopuolisia. Kyllä nuo hotellireissut myös usein ovat villejä! Itselläkin on vakkari nainen viidessä kaupungissa. Näistä jokainen on varattu mutta tietysti käytetään kumeja eikä koskaan soitella perään. On toiminut ja täytyy sanoa että hauskaa on!

Ihmisillä on todella korkea moraali sen suhteen, että kaikki mikä tapahtuu aluevesirajan ulkopuolella tai napapiirin pohjoispuolella, niin niistä ei hiiskuta.
Olen aivan varma, että jos olisin pitänyt hauskaa eräiden miespuolisten työkaverieni kanssa jossakin eteläsuomen hotellissa pidetyissä pippaloissa, niin naapurissani asuva vanhapiika kirjanpitäjä olisi aivan varmasti käräyttänyt minut miehelleni.
Mutta kun hauskanpito ( suoranainen irstailu ) tapahtui kansainvälisillä vesillä, niin suu pysyi supussa. Tosin hän lakkasi melkein kokonaan puhumasta minulle, mutta sehän on vaan hyvä asia :))
 
Viimeksi muokattu:
Kunnolla antanut
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.

Kun työpaikalla on tullut patoutunutta tarvetta sukupuolisuhteeseen,Laivalla se päästettiin valloilleen
Tuttu,naimisissa oleva luotettu supermies,oli jo valmiiksi varattuna.Sai nauttia paljasta kunnolla.
Kyllä kondomit kannattaa olla valmiina,jos vaikka tarve iskee muuallekin. On kivan kiihottavaa saada
sisäänsä kunnon "paljas elin" Kun menee aviosiipan luo,pelaa syyllisyydentunto yhä
Laivalla se maistui
 
Viimeksi muokattu:
Kahta Timoa
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.
Sainkohan mä sun miestä ja sen kaveria kerran yhtä aikaa Tallinan laivalla, oli miehillä himot kohdallaan, odottelen seutaavaa Tuska festaria, silloin on uusinta. Itä suomeen Teret.
 
Viimeksi muokattu:
Osku
Kun työpaikalla on tullut patoutunutta tarvetta sukupuolisuhteeseen,Laivalla se päästettiin valloilleen
Tuttu,naimisissa oleva luotettu supermies,oli jo valmiiksi varattuna.Sai nauttia paljasta kunnolla.
Kyllä kondomit kannattaa olla valmiina,jos vaikka tarve iskee muuallekin. On kivan kiihottavaa saada
sisäänsä kunnon "paljas elin" Kun menee aviosiipan luo,pelaa syyllisyydentunto yhä
Laivalla se maistui
Menin kahden vanhemman naisen hyttiin humalassa ja siinä sai 17v mies molemmilta kyytiä. Aamulla sain uudestaan, vanhempi (60v) kuivalla vitulla nai että sattu. Kyllä sai naista enemmän kun oli ajatellut. Kokemus sekin kun käytettiin hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Osku
Kun työpaikalla on tullut patoutunutta tarvetta sukupuolisuhteeseen,Laivalla se päästettiin valloilleen
Tuttu,naimisissa oleva luotettu supermies,oli jo valmiiksi varattuna.Sai nauttia paljasta kunnolla.
Kyllä kondomit kannattaa olla valmiina,jos vaikka tarve iskee muuallekin. On kivan kiihottavaa saada
sisäänsä kunnon "paljas elin" Kun menee aviosiipan luo,pelaa syyllisyydentunto yhä
Laivalla se maistui
Menin kahden vanhemman naisen hyttiin humalassa ja siinä sai 17v mies molemmilta kyytiä. Aamulla sain uudestaan, vanhempi (60v) kuivalla vitulla nai että sattu. Kyllä sai naista enemmän kun oli ajatellut. Kokemus sekin kun käytettiin hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
jannu vaan
Menin kahden vanhemman naisen hyttiin humalassa ja siinä sai 17v mies molemmilta kyytiä. Aamulla sain uudestaan, vanhempi (60v) kuivalla vitulla nai että sattu. Kyllä sai naista enemmän kun oli ajatellut. Kokemus sekin kun käytettiin hyväksi.
"kivaa on ollut,enimmäkseen reissuilla!

Kerran oli kummallinen tapaus,Siljan laivalla Turusta tukholmaan, kun aamulla heräsin omasta hytistänikrapulassa, ylläni vain naisten ohuet harmaat sukkahousut?
 
Viimeksi muokattu:
avustaja
On kiihoittavaa katsella kun vaimo iskee nuoria kavereita laivan baarissa ja käy niiden kanssa panemassa meidän hytissä, ennätys varmaan oli kun samana iltana kävi kolme kahden miehen porukkaa panemassa vaimoani, ainakin vaimoni oli tyytyväinen mutta jaksoi hyvin vielä minun kanssa.
 
Eka kerta 16v
Olin sinisilmäinen tyttö kun eka kerta mies juotti ja vei hyttiinsä, piti kyllä hyvänä mut en arvannut että voi olla iso ja paksu. Onnneksi ei ketään tiedä että olin vanhemman miehen kanssa. Nyt käyn joskus yksin kiusaamassa miehiä minihameessa. Pitävät joskus huorana mutta kun sanon etten tarvii rahaa niin haluavat heti naida vaikka vaimot jää ravintolaan. Siitä on tullut joku "halu" kun vanhempi pääsee kunnolla antamaan. Joskus saanut annettua monta onnellista miestä illan aikana.
 
Kuuno
Olin sinisilmäinen tyttö kun eka kerta mies juotti ja vei hyttiinsä, piti kyllä hyvänä mut en arvannut että voi olla iso ja paksu. Onnneksi ei ketään tiedä että olin vanhemman miehen kanssa. Nyt käyn joskus yksin kiusaamassa miehiä minihameessa. Pitävät joskus huorana mutta kun sanon etten tarvii rahaa niin haluavat heti naida vaikka vaimot jää ravintolaan. Siitä on tullut joku "halu" kun vanhempi pääsee kunnolla antamaan. Joskus saanut annettua monta onnellista miestä illan aikana.

Kuuno se vaan jaksaa antaa ja ottaa KUNNOLLA.
 
Viimeksi muokattu:
mie
Meillä myös vaimon kanssa suunnitelmissa, että laivalla jos löytyy kiva teinipoika, niin viedään hyttiin ja nautitaan molemmat! Ristiin rastiin ja joka reikään. Ja ilman kumia. Tietenkin. Olis kiva jos sattuis vielä niin, että vaimo sais viedä poikuuden.....
No minun vaimoni vei kahdelta armeija pojalta poikuuden ja tietty ilman kumeja pääsivät naimaan ihan minun katellessa vierestä. Eka pojista laukesi nopeasti vaimon pimppiin meillä vaan ei ollu mitään ehkäisyä--- massu kasvanut sen jälkeen ihan kivasti vaimolla
 
Viimeksi muokattu:
Inka
Viimeksi muokattu:
jar
Kyllä tulee pukeuduttua seksikkäästi ja huorahtavaksi verkkosukkiin että vaikka olen vanhempi nainen . On kiva kun nuoret miehet tulevat kähmimään humalassa. Haluvat monet pikapanoja hytissä. Kyllä kannattaa olla avonainen paita ja lyhyt hame kun puristelevat rintojani. Kun vielä jättää housut hameenalta pois niin saa varmasti koneeta nuorta kun on sormet pimsassa. Paras kokemus oli ruotsalaisten kanssa mitkä harrastivat lentopalloo kun olin samassa hytissä viiden nuoren himokkaan kanssa. Muut katselivat ja hierovat muniaan että seiso kun pääsivät vuorollaan, Siinä sai kunnolla sitä itseään eikä kotona viitsinyt kertoa. Uusi matka on jo tilattu ja odotan kovasti kun pääsee (lihatiskille) niin kuin naisystäväni sanoo.
 
Viimeksi muokattu:
Paula
Minä käyn kanssa laivalla pari kolme kertaa vuodessa kun tekee mieli mustaa munaa, avokauluksinen pusero, minihame ja stayupit korkeiden korkojen kera niin on tarjokkaita tälläiselle 40 vuotiaalle 158 pitkälle ei ihan missin mitoissa olevallekkin rouvalle... Usein tulee laivalla harrastettua jumppa juttuja ja yleensä ihan paljaana kun ei välttämättä kieli ole ihan sama. Itse olen yleensä katsellut baaritiskit missä miehet seisoskelee ja siihen vaan viereen niin alkaa kohta tulla ehdotuksia varsinkin jos miehet ovat yli 180 pitkiä kun tarjolla hyvät näköalat
 
Viimeksi muokattu:
Keijukainen
Laivalla tykkään käydä keinumassa kerran pari vuodessa. Totta kai nautin paljaalla panemisesta mutta toistaiseksi en ole harrastanut ilman kumia kuin naimisissa olevan työkaverin kanssa, hänet tunne pitkältä ajalta. Kimppa ei ole minun juttuni.
 
softcare
Laivalla tykkään käydä keinumassa kerran pari vuodessa. Totta kai nautin paljaalla panemisesta mutta toistaiseksi en ole harrastanut ilman kumia kuin naimisissa olevan työkaverin kanssa, hänet tunne pitkältä ajalta. Kimppa ei ole minun juttuni.
Laivalla tykkään käydä keinumassa kerran pari vuodessa. Totta kai nautin paljaalla panemisesta mutta toistaiseksi en ole harrastanut ilman kumia kuin naimisissa olevan työkaverin kanssa, hänet tunne pitkältä ajalta. Kimppa ei ole minun juttuni.
Laivalla tykkään käydä keinumassa kerran pari vuodessa. Totta kai nautin paljaalla panemisesta mutta toistaiseksi en ole harrastanut ilman kumia kuin naimisissa olevan työkaverin kanssa, hänet tunne pitkältä ajalta. Kimppa ei ole minun juttuni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä