Liian iso penis...auuuts

  • Viestiketjun aloittaja tipiti
  • Ensimmäinen viesti
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä liian iso;11037963:
Itse olen 18vuotias mies ja minulla on haarojeni välissä noin 23cmpitkä ja noin 4-5cm paksu. Onko naisten mielestä liian iso? Tämä mies haluaa tietää.

se ole niinkuin laittaisi käden hanskaan. Jokaiselle löytyy sopivan kokoinen. Ja ei tuo nyt niin iso ole. Paksuudella tarkoitat ilmeisesti leveyttä ei toivottavasti ympärysmittaa?
Ja sopivalla asennolla se pituus ei aiheuta ongelmia. Meitä naisia on anatoomisesti erilaisia ihan niinkuin miehiäkin ; )
 
mulggu
Alkuperäinen kirjoittaja kakskertaa synnyttänyt;10538859:
Kun tapasin nykyisen mieheni, muistan ikuisesti ensimmäisen panomme, oikeasti kun näin hänen seisovan kalunsa, meinasin tulla katumapäälle, sillä kalu ei ollut mikään pieni. Toisessa synnytyksessäni välilihaani jouduttiin leikkaamaan reilusti joten ajattelin kuitenkin tuon kalun sopivan helposti sisääni. Olin kuitenkin niin kiimoissani ja varovasti mies tuli todella hiljaksiin sisään, olimme lähetys-saarnaaja asennossa ja aivan pohjaan kalu ei sopinut, ja voin sanoa että paksuuden puolesta olo oli todella täysi. Tuo leikkaushaava välilihassani oli ja on vieläkin ajoittain hieman arka kunnolla naidessa. Kalun kokoa en minä eikä mieheni ole mitannut. Nykyään tuohon on jo tottunut, ja kipua ei yhdynnässä tunne juuri ollenkaan, mutta jos sessio kestää hitusenkin kauemmin niin kävely tekee hieman tuskaa seuraavana päivänä. Nyt kun tuon ison makuun on päässyt, niin eipä ole ikävä tuollaisia "normi" kaluja enää ;)
kukas sitä nyt pientä haluis.

Ootko ylpeä miehestäsi, kehutko kavereille että mulla on isomunanen kaveri, vai onko sillä väliä
 
Huhhai hei
Kai se mahdollista on jollain toisella, mutta tuntuu hassulta, että paksuus koituisi ongelmaksi. Olen sellaista todella suurta mustaa dildokin kokeillut (paljon paksumpi kuin yhdelläkään miehellä), ja isompikin vielä menisi. Ei ole yhtään miestä tullut vastaan, jolla olisi juuri paksuus ongelma. Pituus sitten onkin eri juttu -- kun nostaa lähetyssaarnaajassa jalat tai mies panee takaa hiukan viistoon (toinen polvi ilmassa), liian pitkä on ottanut "pohjaan" tai johonkin vastaavaan kiinni, ja aktin jälkeen on hiukan kohdussa tuntunut kipua. Tässäkin mies on joko tunaroinut esileikin tai kalu ollut reilusti yli 20 senttiä.

Nää on taas näitä naisten silmämääräisiä mittauksia ja höpö höpö juttuja...tuosta saa sellaisen käsityksen, että kertojalla on ollu useitakin yli 20cm kalun omaavia miehiä, vaikka sellaiset on oikeasti TODELLA harvassa...sitä kalua ei mitata persereiästä, vaan päältä...ja jos nussit 10 miehen kanssa, niin kahdeksalla se on 12-16cm ja yhdellä alle ja yhdellä yli....yli 20cm jättikaluja ei todellakaan ole joka puntisssa...hoh hoijaa...
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
No, mulla on kohtalaisen kokoinen kulli. 23 cm ja halkaisija siinä reilut 6 cm. Kaikki naiset, joita olen päässyt polkemaan ovat siitä tykänneet. Ei ole liian iso kenenkään vittuun. Nourempana olin varsinainen läänin sonni. Tuntui, että vittua tarvitsee joka päivä. Kyllähän sitä sai. Naapurin isotissinen rouva panetti itseään minulla monta kertaa viikossa, kun ukko oli töissä. Kyllähän se minulle kelpasi. Nuori mies kun olin siinä 18 v.Hyvä pano, eikä perään huudellut. Sen ukolla oli kuulema liian pieni kulli ja mulla hänen mielestaan mahtava elin. Naisen vittu kyllä sopeutuu kullin ympärille kun sitä vain tarpeeksi valmistelee, eikä heti survo pohjaan asti. Kun on saanut vitun liukkaaksi, niin sitten voi kyllä painaa niin paljon kuin jaksaa koko kyrvän mitalla. Siitä naiset tykkää. Mulla on se tapa, että en pysty vetämään kullia ulos naisesta, ennen siementen laskemista sisälle. Jotenkin tulee pakon omainen tunne painaa viimeiseksi täydelläliemet naisen vittuun - se on autuas tunne, parempaa en tiedä.
 
iso saa
No, mulla on kohtalaisen kokoinen kulli. 23 cm ja halkaisija siinä reilut 6 cm. Kaikki naiset, joita olen päässyt polkemaan ovat siitä tykänneet. Ei ole liian iso kenenkään vittuun. Nourempana olin varsinainen läänin sonni. Tuntui, että vittua tarvitsee joka päivä. Kyllähän sitä sai. Naapurin isotissinen rouva panetti itseään minulla monta kertaa viikossa, kun ukko oli töissä. Kyllähän se minulle kelpasi. Nuori mies kun olin siinä 18 v.Hyvä pano, eikä perään huudellut. Sen ukolla oli kuulema liian pieni kulli ja mulla hänen mielestaan mahtava elin. Naisen vittu kyllä sopeutuu kullin ympärille kun sitä vain tarpeeksi valmistelee, eikä heti survo pohjaan asti. Kun on saanut vitun liukkaaksi, niin sitten voi kyllä painaa niin paljon kuin jaksaa koko kyrvän mitalla. Siitä naiset tykkää. Mulla on se tapa, että en pysty vetämään kullia ulos naisesta, ennen siementen laskemista sisälle. Jotenkin tulee pakon omainen tunne painaa viimeiseksi täydelläliemet naisen vittuun - se on autuas tunne, parempaa en tiedä.
Saahan sitä jokainen toiveensa esittää. Minulla on 3 kokemusta yli 19cm kullista ja ei kiitos. en ala toisen takia itseäni revittään. Ehkä nämä jolla on ongelmia ovat minunlaisia synnyttämättömiä naisia. Kun ei ole vielä kertaakaan pitänyt repiä aukkoa niin ottaa se heti vastaan ja sattuu jos mies vaan runnoo. Joo ollaan märkiä ja sillein. 'Ei vaan ole mun juttu tuo isomulkkuinen mies. Sopivia miehiä onneksi on kuitenkin eniten.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemus hyvä
kukas sitä nyt pientä haluis.

Ootko ylpeä miehestäsi, kehutko kavereille että mulla on isomunanen kaveri, vai onko sillä väliä
rupes

Olen 17v nainen ja saanut parikertaa kai normaalia pientä. Jäin naapuriin juhlien jälkeen ja viiskyppinen ukko tuli sänkyyn kun oltiin humalassa. Kaikki meni siinä pussailussa ennenkuin rupes työntämään sisään, tuntu että halkeen. Varovasti oltiin ja tuntu. Aamulla halus että runkkaan ja oli pitkä ja paksu. Oli pillu hellä mut halusin mennä sen luokse uudestaan, kun sai orkkuja ajatuksesta isosta. Haluttaa usein vaikka on vanha mies, seisoo sitäkin enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus hyvä;11162494:
rupes

Olen 17v nainen ja saanut parikertaa kai normaalia pientä. Jäin naapuriin juhlien jälkeen ja viiskyppinen ukko tuli sänkyyn kun oltiin humalassa. Kaikki meni siinä pussailussa ennenkuin rupes työntämään sisään, tuntu että halkeen. Varovasti oltiin ja tuntu. Aamulla halus että runkkaan ja oli pitkä ja paksu. Oli pillu hellä mut halusin mennä sen luokse uudestaan, kun sai orkkuja ajatuksesta isosta. Haluttaa usein vaikka on vanha mies, seisoo sitäkin enemmän.
Joo, minäkin olen tällä hetkellä jo "aikuinen ukko" 59 ja seisoo kuin rautakanki ilman mitään apuja. Vaimo on kyllä tyytyväinen. Vaikka hänkin on jo kuusikymppinen, niin kullia pitää saada useamman kerran viikossa. Vanhemmat äijät tietää mitä tehdään, eikä hättäile pannessaan. Naapurin parikymppinen likka näki kerran mun kullin mökillä saunan ikkunasta ja sillä tuli pakonomainen tarve saada sitä. Kyllähän se mulle kelpasi. Kun vaimo lähti kauppareissulle, tyttö tuli ja tarttui housun etumukseen ja sanoi, että nyt isäntä nussitaan. No, mikäs siinä totesin. Alkuun tyttö vähän arasteli, mutta kun lämpesi kunnolla ei menolla ollut väliä. Tyttö kiljui kuin tapettava kun panin sitä kunnolla. Sai kuulemma useamman kerran nainnin aikana. Sanoi jälkeen päin, että haluaa uusiksi vielä monta kertaa. Siitä asti tyttö on käynyt nussituttamassa itseään säännöllisesti, vaikka seurustelee vakituisesti. Hän totesi kerran, että haluaa poikasen munan lisäksi kunnon elintä sisäänsä aina silloin tällöin. Hyvää se nuoren ja kauniin tytön pillu on. Ei meidän välillä ole muuta suhdetta kuin nainti suhde. Se sopii kyllä minulle ja myöskin hänelle.
 
mr megabig
mulla on täydessä seisonnassa 34cm pitkä ja 9cm paksu terska on todella paksu että jouduin käymään ympärileikkauksessa kun esinahkaa eisaanut vedettyä terskan taakse enole tavannut ketään jolla olis yhtä iso ja monet naiset sekä exät on olleet alussa innoissaan mutta kun on ruvettu yhdyntään joko ei mahdu sisään tai homma on loppunut kesken eikä jokapaikastakaan löydy tarpeeksi isoja kondoomeja ei ain aina ylpeys olla liian ison peniksen omaava
 
f19
uudella miesystävälläni on todella iso. menneenä viikonloppuna olimme ensimmitä kertaa yhdynnässä, joka sujui ihan mukavasti, kunnes hän jossain vaiheessa innostui vähän liikaa, aiheuttaen minulle kipua. No nyt pari päivää tapahtuneen jälkeen ala-vatsani on edelleen kipeänä ja lisäksi vuodan hiukan verta. ulkoisesti kaikki näyttäisi olevan kunnossa, mutta voiko olla että sisältä on mennyt jotain "rikki"? en millään kehtaisi mennä lääkäriin tämän takia. onko kenelläkän vastaavia kokemuksia?
mun naisystävälle oli sama ongelma mun kansa,hän myös ei kehtaisi mennä lääkärin tämän takia.kyllä se parantuu itse ajalla.kuinka iso sun miesystävällä oli?:)
 
Viimeksi muokattu:
Jessssse
Onko täällä kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia:

Edellisellä poikaystävälläni oli niin paksu, että se ei mahtunut kunnolla sisään. Asetuin päälle, jotta sisäänmeno olisi helpompaa. Istuin koko painollani ja emättimeni suuaukko repesi välilihan puolelta. Sattui niin paljon ettei voitu jatkaa. Lopetin suhteen koska emme voineet harrastaa seksiä ollenkaan. Aian kun olen nykyisen miesystäväni kanssa yhdynnässä, haava aukeaa uudestaan repeämiskohdasta. Olen asiasta kertonut miehelleni ja häntä ja minuakin vaivaa koska haava muistuttaa erityisesti häntä siitä että sisälläni on ollut jotain todella valtavaa.

Kokemuksia vastaavasta? Miehet/naiset?

Juu, tämä juttuhan on ollut netissä melkein kymmenen vuotta sitten jo.. ainakin tuo loppuosa :)
 
Viimeksi muokattu:
keskiikäinen
Juu, tämä juttuhan on ollut netissä melkein kymmenen vuotta sitten jo.. ainakin tuo loppuosa :)
Niin joskus on hyvin vaikeaa jos tuollainen pitkä tekee kipeätä. Itselläni sut lyhyt mutta vaikeuksia aina joskus paksuuden vuoksi koska ympäryysmitta on noi 15 cm luokkaa vaimoni väittää että 16 mutta en oo mitannut itse. Aina on ollut tiettyä vaikeutta elämän vrrella juuri tuon takia. Kunnon kosteus tietysti helpottaa asiaa. Aina kuitenkin on sellaisia jotka siitä nauttiikin kun ei ole tottunut aisian tiimoilta aikaisemmin saanut kokea. Sanoisin että liian pitkä on pahempi kun hyvin paksu joten siitä naiset nauttii enemmän tietyissä rajoissa.
 
Viimeksi muokattu:
lady4sale
Itse nautin isoista. Hyvä esileikki ja liukkaria niin saa tunteen että on niin täynnä kalua...Haeskelen parhaillaan ystävää itselleni touhuamiseen jolla olisi todella paksu. En siis seurustelua, vaan ihan petipuuhiin. Usein isoa saadessa on tärkeintä olla jännittämättä, rentoutuneena nauttii ihan täysin toisella lailla...Rohkeasti kokeilkaa tytöt...
 
keski-ikäinen mies
Itse nautin isoista. Hyvä esileikki ja liukkaria niin saa tunteen että on niin täynnä kalua...Haeskelen parhaillaan ystävää itselleni touhuamiseen jolla olisi todella paksu. En siis seurustelua, vaan ihan petipuuhiin. Usein isoa saadessa on tärkeintä olla jännittämättä, rentoutuneena nauttii ihan täysin toisella lailla...Rohkeasti kokeilkaa tytöt...

Näin se menee juuri kun kerroit, kyllä se on sillein että itsekin silloin tuntee että on jotain kalun ympärillä. Mielestäni se pituus ei niinkään kun se paksuus merkitsee itselleni eniten, vaikka joskus onkin joidenkin kanssa vaikeuksia aluksi. Mutta yhteispelillä kaikki on aina sujunut kun kiirettä noissa duunissa ei todellakaan saa olla.
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen mies;11246196:
Näin se menee juuri kun kerroit, kyllä se on sillein että itsekin silloin tuntee että on jotain kalun ympärillä. Mielestäni se pituus ei niinkään kun se paksuus merkitsee itselleni eniten, vaikka joskus onkin joidenkin kanssa vaikeuksia aluksi. Mutta yhteispelillä kaikki on aina sujunut kun kiirettä noissa duunissa ei todellakaan saa olla.

Näin se on.
Juuri paksuudesta se eniten on kiinni. Toki lisäpituudestakaan ei varmaan ole haittaa, mutta paksuus olisi se ensimmäinen toive.
Kun daami on oikein härillään, niin tuntuu kuin kalun ympärillä ei olisi mitään. Pelkkää märkää. Hyvä ettei tartte kurkata varovasti, kuokinko tyhjää ? Puikkoni on sen verran ohut, että vaatii erityista tarkkuutta asennoissa, että saa stimuloivaa kosketusta.
 
LongJohn
Täällä pienimunaiset miehet kehuskelevat kuinka iso niiden mulkku on ja kuinka naapurin rouvaa, tyttöä tai jotain työkaveria pannaan oikein urakalla, niin että tyttö huutaa niin että metsä raikaa. Haluavat vielä muka uudestaan isoa munaa, joopa joo. Ottakaa nyt järki käteen ja kertokaa totuus pienimunaiset "ison" omistavat miehet. Vaikea kuvitella, että tässä viestiketjussa olisi noin monta isomunaista miestä mitä olen tässä laskenut. Suomalaisella miehellä on pieni muna, tietäkää se.
 
gegezu
Täällä pienimunaiset miehet kehuskelevat kuinka iso niiden mulkku on ja kuinka naapurin rouvaa, tyttöä tai jotain työkaveria pannaan oikein urakalla, niin että tyttö huutaa niin että metsä raikaa. Haluavat vielä muka uudestaan isoa munaa, joopa joo. Ottakaa nyt järki käteen ja kertokaa totuus pienimunaiset "ison" omistavat miehet. Vaikea kuvitella, että tässä viestiketjussa olisi noin monta isomunaista miestä mitä olen tässä laskenut. Suomalaisella miehellä on pieni muna, tietäkää se.

Haha Juuri näin.!!!! toi on niin niin totta.!!!
 
Viimeksi muokattu:
Yks nainen vaan
No omalla kundikaverilla on todella iso, parikymmentä senttiä pitkä ja paksu. Minä taas olen normaalia vähän tiukempi tapaus ainakin parin exän ja gynekologin kommentin mukaan.

Enkä nyt vitsaile.

Olihan se ensiksi vähän järkytys nähdä ja mietin vähän että miten tuon saa sisään. No, varovaisesti ja kun sen aina ihan rauhassa työntää sisään eikä hätäile niin hyvin on mennyt. Itse yhdynnän aikana voi olla rajumpikin kun siinä vaiheessa kosteus on levinnyt tarpeeksi ja paikat tottuneet juttuun.

Jotkut asennot voivat tehdä kipeää etenkin jos ei olla varottu siinä sisääntyöntymisvaiheessa ollenkaan. Sitten pitää vaan keskeyttää hetkeksi. Pari kertaa ollaan saatu paikat ihan kunnolla kipeäksi kun on käynyt vahinko, mutta kyllä siitä on aina päivän tai parin aikana toipunut.

Kaiken kaikkiaan iso kalu ei ole huono juttu. Ihan päinvastoin. Pitää vaan osata suhtautua siihen oikein. Orgasminhan nainen saa helpommin ison kalun kanssa. Se on ihan fakta. Painaa paremmin paikkoja.
 
Iso ei satu
Maailmassa penisten keskimitta on erektiossa 15 cm ja Suomessa 14 cm ja Afrikassa 16 cm. Japanissa, Kiinassa ja Intiassa n 10,5 -11 cm. Erot ovat siis aika pieniä Euroopassa. Peniksen kokoon ei pysty vaikuttamaan. Erektioon pystyy.

Itselläni peniksen koko on n 9 tuumaa eli 23 cm. Peniksen koolla ei ole muuta merkitystä kuin miehille itsetunnolliset asiat. Naisille / osalle suuret penikset lähinnä toimivat helppona visuaalisena ärskykkeenä tai jopa esileikkinä. He mielellään katselevat kauniita ja hyvin treenattuja ja *varustettuja miehiä. Suuri penis on kaunis. Lihaksikas mies varustettuna pienellä peniksellä näyttää hassulta epäsuhtaiseiselta. Pienelläkin peniksellä yhdistettynä esim. nuolemiseen ja taitavaan sormihyväilyyn pystyy aikaan samaan orgasmeja naisille useita. Lisäksi moni nainen kokee, että esim anaaliyhdynnässä pieninkin pippeli on hyvä. Itse olen harrastanut seksiä naisten kanssa ja havainnut, että monessa asennossa esim takaapäin / sivulta suuresta peniksen koosta on vain hyötyä. Silloin pääsee nauttimaan sekä rakastelusta sekä peniksen terskalla, keskikohdalla ja tyvellä. Samoin terska ja keskikohta osuu hyvin naisen g-pisteeseen noin 8-12 cm syvyydessä ja tyvi hankaa klitorikseen. Pitkät penikset ovat myös yleensä aina myös paksuja. *Samoin eri rakasteluasennot onnistuvat helpommin. Suurikokoisella peniksellä rakastelu vaatii mieheltä enemmän kuntoa ja taitoja, koska silloin esim fyysisyys ja *esileikit pitää hoitaa mallikelpoisesti. Nainen toisaalta pystyy ns. "panemaan" kunnolla vastaan, missä syntyy hyvin mielyttävä ns. täyden hekuman rajoilla pyöriminen hyvin pitkiä aikoja. Suurikaluisten miesten kannsss rakastelussa pitää ottaa normaalia varovaisemmin, jos ei halua, että naispartneri saa liian aikaisin hyvän tuntuman vuoksi. Naisella pitää olla myös seksilihakset hyvässä kunnossa myös synnytyksen jälkeen, joka voi aiheuttaa pienikaluisten kanssa ns tunnottomuutta. Minulle kaikki naiset ovat tuntuneet mahtavilta. On kuitenkin lisäksi huomautettava, että samasta aukostahan tulee myös vauvat, joiden halkaisija on jopa 10 kertaa suurempi kuin kenenkään miehen maxi-penis. Naiset nauttii suuren ja suonikkaan katselemisesta. Neuvoksi annan kaikille naisille, jotka alkavat seurustelemaan suuri kokoisten miesten kanssa, että käyttäkää tarvittaessa liukuvoiteita, jotka estävät seksin aikaisen kivun jopa anaaliyhdynnässä täysin. Anaaliaukkoon voi työntää ilman kipua esim mieslääkäri kätensä esim eturauhassen tutkimisessa, kun käyttää hyviä liukuvoiteita. Voiteet ovat todella hyviä ja esim b-rappu seksiä ei kannata harrastaa ilman liukuvoidetta suuri kokoisten kanssa! Seksi on siis selvästi parempaa henkilöiden kanssa, joilla peniksen koko on vähintään 17-19 cm. Miehet olkaa ylpeitä omasta peniksestänne. Siihen perustuu miesten hyvä itsetunto. Itsetuntoa ei voi korvata suurilla autoilla tai taloilla. Suomalaiset naiset eivät katso autojen perään muualla kuin idässä. Nauttikkaa miestenne peniksistä ja turva seksistä, niin kaun kuin voitte, jos olette löytäneet suuri kokoisen miehen. Jos miehellänne on pienikokoinen pippeli alle 15 cm, niin naiset käykää kokeilemassa isoa penistä. *Jokaisella on yksi elämä. Kannattaa kokeilla eri kokoisia, niin tietää riittääkö itselle 10 - 16 cm:n penis?*

QUOTE=tipiti;9334774]uudella miesystävälläni on todella iso. menneenä viikonloppuna olimme ensimmitä kertaa yhdynnässä, joka sujui ihan mukavasti, kunnes hän jossain vaiheessa innostui vähän liikaa, aiheuttaen minulle kipua. No nyt pari päivää tapahtuneen jälkeen ala-vatsani on edelleen kipeänä ja lisäksi vuodan hiukan verta. ulkoisesti kaikki näyttäisi olevan kunnossa, mutta voiko olla että sisältä on mennyt jotain "rikki"? en millään kehtaisi mennä lääkäriin tämän takia. onko kenelläkän vastaavia kokemuksia?[/QUOTE]
 
Iso
Maailmassa penisten keskimitta on erektiossa 15 cm ja Suomessa 14 cm ja Afrikassa 16 cm. Japanissa, Kiinassa ja Intiassa n 10,5 -11 cm. Erot ovat siis aika pieniä Euroopassa. Peniksen kokoon ei pysty vaikuttamaan. Erektioon pystyy.

Itselläni peniksen koko on n 9 tuumaa eli 23 cm. Peniksen koolla ei ole muuta merkitystä kuin miehille itsetunnolliset asiat. Naisille / osalle suuret penikset lähinnä toimivat helppona visuaalisena ärskykkeenä tai jopa esileikkinä. He mielellään katselevat kauniita ja hyvin treenattuja ja *varustettuja miehiä. Suuri penis on kaunis. Lihaksikas mies varustettuna pienellä peniksellä näyttää hassulta epäsuhtaiseiselta. Pienelläkin peniksellä yhdistettynä esim. nuolemiseen ja taitavaan sormihyväilyyn pystyy aikaan samaan orgasmeja naisille useita. Lisäksi moni nainen kokee, että esim anaaliyhdynnässä pieninkin pippeli on hyvä. Itse olen harrastanut seksiä naisten kanssa ja havainnut, että monessa asennossa esim takaapäin / sivulta suuresta peniksen koosta on vain hyötyä. Silloin pääsee nauttimaan sekä rakastelusta sekä peniksen terskalla, keskikohdalla ja tyvellä. Samoin terska ja keskikohta osuu hyvin naisen g-pisteeseen noin 8-12 cm syvyydessä ja tyvi hankaa klitorikseen. Pitkät penikset ovat myös yleensä aina myös paksuja. *Samoin eri rakasteluasennot onnistuvat helpommin. Suurikokoisella peniksellä rakastelu vaatii mieheltä enemmän kuntoa ja taitoja, koska silloin esim fyysisyys ja *esileikit pitää hoitaa mallikelpoisesti. Nainen toisaalta pystyy ns. "panemaan" kunnolla vastaan, missä syntyy hyvin mielyttävä ns. täyden hekuman rajoilla pyöriminen hyvin pitkiä aikoja. Suurikaluisten miesten kannsss rakastelussa pitää ottaa normaalia varovaisemmin, jos ei halua, että naispartneri saa liian aikaisin hyvän tuntuman vuoksi. Naisella pitää olla myös seksilihakset hyvässä kunnossa myös synnytyksen jälkeen, joka voi aiheuttaa pienikaluisten kanssa ns tunnottomuutta. Minulle kaikki naiset ovat tuntuneet mahtavilta. On kuitenkin lisäksi huomautettava, että samasta aukostahan tulee myös vauvat, joiden halkaisija on jopa 10 kertaa suurempi kuin kenenkään miehen maxi-penis. Naiset nauttii suuren ja suonikkaan katselemisesta. Neuvoksi annan kaikille naisille, jotka alkavat seurustelemaan suuri kokoisten miesten kanssa, että käyttäkää tarvittaessa liukuvoiteita, jotka estävät seksin aikaisen kivun jopa anaaliyhdynnässä täysin. Anaaliaukkoon voi työntää ilman kipua esim mieslääkäri kätensä esim eturauhassen tutkimisessa, kun käyttää hyviä liukuvoiteita. Voiteet ovat todella hyviä ja esim b-rappu seksiä ei kannata harrastaa ilman liukuvoidetta suuri kokoisten kanssa! Seksi on siis selvästi parempaa henkilöiden kanssa, joilla peniksen koko on vähintään 17-19 cm. Miehet olkaa ylpeitä omasta peniksestänne. Siihen perustuu miesten hyvä itsetunto. Itsetuntoa ei voi korvata suurilla autoilla tai taloilla. Suomalaiset naiset eivät katso autojen perään muualla kuin idässä. Nauttikkaa miestenne peniksistä ja turva seksistä, niin kaun kuin voitte, jos olette löytäneet suuri kokoisen miehen. Jos miehellänne on pienikokoinen pippeli alle 15 cm, niin naiset käykää kokeilemassa isoa penistä. *Jokaisella on yksi elämä. Kannattaa kokeilla eri kokoisia, niin tietää riittääkö itselle 10 - 16 cm:n penis?*

No omalla kundikaverilla on todella iso, parikymmentä senttiä pitkä ja paksu. Minä taas olen normaalia vähän tiukempi tapaus ainakin parin exän ja gynekologin kommentin mukaan.

Enkä nyt vitsaile.

Olihan se ensiksi vähän järkytys nähdä ja mietin vähän että miten tuon saa sisään. No, varovaisesti ja kun sen aina ihan rauhassa työntää sisään eikä hätäile niin hyvin on mennyt. Itse yhdynnän aikana voi olla rajumpikin kun siinä vaiheessa kosteus on levinnyt tarpeeksi ja paikat tottuneet juttuun.

Jotkut asennot voivat tehdä kipeää etenkin jos ei olla varottu siinä sisääntyöntymisvaiheessa ollenkaan. Sitten pitää vaan keskeyttää hetkeksi. Pari kertaa ollaan saatu paikat ihan kunnolla kipeäksi kun on käynyt vahinko, mutta kyllä siitä on aina päivän tai parin aikana toipunut.

Kaiken kaikkiaan iso kalu ei ole huono juttu. Ihan päinvastoin. Pitää vaan osata suhtautua siihen oikein. Orgasminhan nainen saa helpommin ison kalun kanssa. Se on ihan fakta. Painaa paremmin paikkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Tyrmäyssauva
Ensinnäkin, puhutaan kullin koosta eikä munan koosta. Munilla ei paljon ole käyttöä, kyllä se on kulli jolla hommat hoidellaan. Itse luulin aina että minulla on keskikokoinen vehje, ennenkuin olen eri foorumeista ja mittavertailusta ymmärtänyt että kuulunkin eliittiin.

Aikaisemmin ajattelin että naiset vain itsetuntoani kohottaakseen kehuivat vehjettäni, mutta ajan kuluessa ymmärsin sen olevan faktaa. Penikseni on 19cm pitkä ja nupin ympärys reilu 16cm, eikä juuri ohuempi muualtakaan.

Kerran huora antoi rahat takas, niinkuin laulussa sanotaan. Pitänee olla tyytyväinen varustukseensa.
 

Yhteistyössä