Lothar-ketju!

  • Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Plaza-tiimi
Tässä uusi Lothar-ketju, kaikki Lothar jutut tänne. Vanha ketju siirrettiin Erotiikka-palstalle. Keskustelu alkoi mennä liian yksityiskohtaiseksi, joten erotiikan puolella voitte keskustella hieman vapaammin aiheesta kuin täällä. Pysytellään siis asiallisessa keskustelussa! Muut Lothar-ketjut poistetaan.


 
hyvä hyvä!
OK! Eli siis täällä JUORUTAAN Mr. Lotharista näin ensisijaisesti, no saa kertoa vähän mielipiteitäkin. Mutta tosiaan, vähän ujostutti lukea niitä pippelijuttuja. Kiitos Plaza-tiimille, että tunnustatte Mr. Lotharin arvon ja oikein avaamalla avaatte hänestä uuden ketjun! Itse aion kirjoittaa vastakin tähän VIRALLISEEN Lothar-ketjuun enkä minnekkään muualle!

PS. Olisi kiva lukea vaikka Elleistä moniosainen Lotharin haastattelu ja henkilökuva
 
Pippa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoOOOOhhjaa:
voi haukotus..........
Äläs kuule yhtään haukottele siellä! Et ole tainnut Mr. Lotharin keikoilla edes käydä kun noin väsyttää. Jokainen Mr. Lotharin livenä nähnyt ei voi muutakuin huutaa WHIPII WE WANT MORE!! Menisit katsomaan. ;-)
 
Maija_seitenysi
Alkuperäinen kirjoittaja (XxX):
Hommaisitte elämän ettekä jauhaisi tosta ikälopusta kaljusta veivaajasta enään..lutikka on menneen talven lumia
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan täysin. Kävin kerran kattomassa sitä, enkä paljon kostunut. Mikälie onkaan muiden mielest, mut miun mielestä ylimainostettu savolainen huoripukki joka ei tiedä naisten viihdyttämisestä mitään!
 
Erika_
Alkuperäinen kirjoittaja Maija_seitenysi:
Alkuperäinen kirjoittaja (XxX):
Hommaisitte elämän ettekä jauhaisi tosta ikälopusta kaljusta veivaajasta enään..lutikka on menneen talven lumia
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan täysin. Kävin kerran kattomassa sitä, enkä paljon kostunut. Mikälie onkaan muiden mielest, mut miun mielestä ylimainostettu savolainen huoripukki joka ei tiedä naisten viihdyttämisestä mitään!
Onhan sinullakin oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ja monen muun mielipide on, että Mr. Lothar on fantastinen mies, jolla on ehkä maailman upein vartalo ja pakarat!!! Jos et keksi mitään kaunista sanottavaa niin mene lasettamaan muualle!!!
 
Maija_seitenysi
Alkuperäinen kirjoittaja Erika_:
Alkuperäinen kirjoittaja Maija_seitenysi:
Alkuperäinen kirjoittaja (XxX):
Hommaisitte elämän ettekä jauhaisi tosta ikälopusta kaljusta veivaajasta enään..lutikka on menneen talven lumia
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan täysin. Kävin kerran kattomassa sitä, enkä paljon kostunut. Mikälie onkaan muiden mielest, mut miun mielestä ylimainostettu savolainen huoripukki joka ei tiedä naisten viihdyttämisestä mitään!
Onhan sinullakin oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ja monen muun mielipide on, että Mr. Lothar on fantastinen mies, jolla on ehkä maailman upein vartalo ja pakarat!!! Jos et keksi mitään kaunista sanottavaa niin mene lasettamaan muualle!!!
No hei sullekin!

Ei kuule kiinnosta mitkään lötsys plötsyliinit kun mulla on nykyään omakin mies ja ei enään tarvii lähteä minnekään baareihin maksettuja miehiä kattomaan. Kyllä ikioma halinalle voittaa nuo kaikki ladysnight vemputtajat ja mun mies on parempi kun lothar ja komeempi!!
 
Erika_
Alkuperäinen kirjoittaja Maija_seitenysi:
Alkuperäinen kirjoittaja Erika_:
Alkuperäinen kirjoittaja Maija_seitenysi:
Alkuperäinen kirjoittaja (XxX):
Hommaisitte elämän ettekä jauhaisi tosta ikälopusta kaljusta veivaajasta enään..lutikka on menneen talven lumia
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan täysin. Kävin kerran kattomassa sitä, enkä paljon kostunut. Mikälie onkaan muiden mielest, mut miun mielestä ylimainostettu savolainen huoripukki joka ei tiedä naisten viihdyttämisestä mitään!
Onhan sinullakin oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ja monen muun mielipide on, että Mr. Lothar on fantastinen mies, jolla on ehkä maailman upein vartalo ja pakarat!!! Jos et keksi mitään kaunista sanottavaa niin mene lasettamaan muualle!!!
No hei sullekin!

Ei kuule kiinnosta mitkään lötsys plötsyliinit kun mulla on nykyään omakin mies ja ei enään tarvii lähteä minnekään baareihin maksettuja miehiä kattomaan. Kyllä ikioma halinalle voittaa nuo kaikki ladysnight vemputtajat ja mun mies on parempi kun lothar ja komeempi!!
Menehän sitten sen äijäs viereen täältä ulisemasta ;) Taitaapa siltikin Mr. Lothar kiinnostaa kun kerran vaivaudut hänestä kirjoittamaan. Se on ihan ok :) Ymmärrän sinua :))
 
Sanna Kuopiosta.
[pitkä lainaus moderoitu]

Ihan OK näköinen naku kaljupää..Juoksi täällä backstagelle niin nopsaan ettei ehtinyt edes nimmaria pyytämään..Sääli kun vaikutti aika symppikselle ja olisi ollut kiva päästä juttelemaan....
 
ei paha
[pitkä lainaus moderoitu]

Mr Lotharin vartalo on aika pop eiks vaan? Mä olen jutellutkin kerran kun pääsin Mr Lotharin kaa jatkoille..puhuttiin ilmastonmuutoksesta ja Mr Lotharilla oli joku ratkaisukin siihen, mutta en muista sitä enää kun olin niin humalassa ja jännittynytkin hänen seurassaan. Mukava mies kuitenkin on! Ja se P:kone se P:kone!! (",)
 
Toimiston kaunottaret Piija Tiija ja Miija.
Mille ihmeelle me naurettais näin makeesti, jossei olis löysää lörtikkää? Käykääs kattomassa tuo youtuben video, saatte nauraa ja kunnolla!!! Jätkä koikkelehtii ja sätkii, kaikki neljä siel yleisössä on tosi vaivaantuneen näkösiä. Pään sahaus on huippu, mitään noin ubertyperää en oo nähnyt vuosiin.... Buohahahhhaaaa......
 
zoomit)
Tuo Lotharin show on kyllä oikeasti ihan kamalaa katsottavaa ja ei voi suositella sitä kenellekään. En viitsi mainostaa yökerhoa jossa olin mutta satuinpahan vaan samaan aikaan lotharin keikan kanssa.

Tunnelma oli ihan hyvä jo iltakahdeksasta lähtien ja muuttui kokoajan paremmaksi ja paremmaksi, DJ soitti kokoajan uusinpia hittejä ja meno oli reippaan riehakasta...

Noin klo 22.30 kaikki pysähtyi kuin seinään! Muistan vieläkin miten kesken Rhiannan Umbrella kappaleen tuo lothar hyppäsi kärpäslaseissaan ja mankka kourassa sieltä kankaiden välistä ja löi jonkun vitun vanhan scootterin biisin soimaan ja alkoi tanssimaan :( Siinä se hyppi ja pomppi varmaan 20min ja välillä imppasi jotain ronsonia ja puhalteli siitä liekkejä. Housunsakin tiputti ja pilasi meidän kaikkien tunnelman.... Kiertäkää kaukaa nuo lotikan keikat...
 
Jyvänjemmaaja-34
Alkuperäinen kirjoittaja zoomit):
Tuo Lotharin show on kyllä oikeasti ihan kamalaa katsottavaa ja ei voi suositella sitä kenellekään. En viitsi mainostaa yökerhoa jossa olin mutta satuinpahan vaan samaan aikaan lotharin keikan kanssa.

Tunnelma oli ihan hyvä jo iltakahdeksasta lähtien ja muuttui kokoajan paremmaksi ja paremmaksi, DJ soitti kokoajan uusinpia hittejä ja meno oli reippaan riehakasta...

Noin klo 22.30 kaikki pysähtyi kuin seinään! Muistan vieläkin miten kesken Rhiannan Umbrella kappaleen tuo lothar hyppäsi kärpäslaseissaan ja mankka kourassa sieltä kankaiden välistä ja löi jonkun vitun vanhan scootterin biisin soimaan ja alkoi tanssimaan :( Siinä se hyppi ja pomppi varmaan 20min ja välillä imppasi jotain ronsonia ja puhalteli siitä liekkejä. Housunsakin tiputti ja pilasi meidän kaikkien tunnelman.... Kiertäkää kaukaa nuo lotikan keikat...
Täällä minun kotikylällä siitä hepinheiluttajasta ei olla kuultukaan ja jos muija mainihtis nimenkin niin sais mustan silmän. kaikenmaaliman Lohtareita saatana.
 
Maamies Peltonen
Aikamoinen nössömies tuo lötzär. varmaan niitä metroseksuaalisterja, jotka on aina niin hyvänhajuisia ja muodikkaita. tuo lötzärhän pukeutuukin vaaleanpunaisiin höyheniin aina kadulla. Tämä on totta vaalean punaisiin höyheniin! Jos tulis meidän tilan pellolle niin valmet petrani puhuisi ja jäljelle jäisi vain kourallinen vaaleanpunaisia höyheniä. Eihän sitä riikinkukkoa erota niissä höyhenissä linnusta tai ihmisestä. ihminen se kai kuitenkin on.
 

Yhteistyössä