Hae Anna.fi-sivustolta

Lumme-puhdistusaineet

Viestiketju osiossa 'Ekoelli' , käynnistäjänä Mankeli, 04.05.2010.

1. Mankeli Vierailija

Onko kellään kokemusta Lumme-tuotteista: pyykinpesuaine, kodinpuhdistusaine jne. ? Ovatko tuotteet oiekasti ympäristöystävällisiä?

2. esme Vierailija

Hei! Joskus kokeilin noita aineita, ja mielestäni ne olivat ihan hyviä. Tuoksu oli mieto ja miellyttävä. Aineita on saatavana täyttöpakkauksina, mikä on mielestäni hyvä juttu. Ympäristöystävällisyydestä en tiedä, en ole asiantuntija.

3. Sikeäuninen nainen Vierailija

Nykyään puhutaan paljon unihäiriöistä, unettomuudesta ja väsymyksestä. Minusta tuntuu, että ihmisillä on jotenkin elämänhallinta hukassa: Ei osata syödä järkevästi ja terveellisesti, siis säännöllisesti ja ihan oikeaa, tavallista kotiruokaa.
    Ihmisen tulee rauhoittua ennen nukkumaanmenoaikaa, ihan niin kuin pienet lapsetkin tekevät.
    Kannattaa katsoa telkasta jotain hyvää ohjelmaa, esim. elokuvaa ja juoda jotain hyvää lämmintä juomaa, teetä tai kaakaota ja syödä kaksi pientä palaa suklaata.
    Ennen nukahtamista voi ajatella päivän mittaan sattuneita tapahtumia, varsinkin positiivisia.
    Vaikka itse olen aikuinen nainen, olen aina nukkunut kuin tukki, siis erittäin sikeästi. Minä nukuin ylioppilaskirjoitusten jälkeen yli vuorokauden yhteen menoon, kaikki jännitys laukesi ja olin siis
    henkisesti hyvin väsynyt.
    Minusta tuntuu aina ihanalta mennä väsyneenä nukkumaan ja herätä hyvin levänneenä ja hyvällä mielellä.
    Minä nukun yleensä sikeästi, nukuin sitten vähän aikaa tai pitkään ja herään vain joskus harvoin,
    kun pitää mennä veskissä käymään. Aaamulla haluan tehdä kaikki aamutoimet rauhallisesti, sillä en pidä kovasta kiireestä ja hosumisesta.

4. mitenkä liittyy Vierailija

Miteenkäs tämä liittyy tuohon Lumme-hommaan? Kertoisitko?

5. Meri Vierailija

Edellisen kanssa ihmettelen ihan samaa asiaa
    Lumme keittiösuihkeen omistan ja mun mielestä se on ihan hyvä

Jaa tämä sivu