Hae Anna.fi-sivustolta

Luukku-postin estolistasta kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä Angry one, 09.03.2007.

1. Angry one Vierailija

Luukku postiin tulvii roskapostia jonka saa estettyä tilaamalla maksullisen luukun. En kyllä ymmärrä mitä tämmöinen asiakkaiden kiusaaminen hyödyttää: moinen vaan ärsyttää ja jos maksullisen sähköpostin haluan niin en ainakaan luukulta sitä enää ota!
    Mutta, maksuttomassa versiossakin on mahd. tehdä "luo esto"-toiminnolla roskapostin saapumiseen. Onko tämä toimiva toiminto vai silmänlumetta? Kannattaako sitä käyttää, vähentääkö se yhtään roskapostin tulemista? Vai tuleeko roskapostia sitten vaan lukemattomista muista osoitteista, joten taistelen tuulimyllyjä vastaan?

2. FT Vierailija

Ilmaisen mtv3-Luukun roskapostin esto on ollut toiminnassa kuukauden verran. Roskaposti on vähentynyt noin kolmanneksella, mutta edelleen sitä tulee paljon ja jonkin verran myös estämistäni osoitteista. Estosta huolimatta jatkuva roskapostitulva ei toimi ainakaan minua kohtaan menestyksellisenä maksullisen palvelun markkinointikeinona.

3. toinen mielipide Vierailija

Mulle tuli ehkä joskus vuosi istten ihan järjettömästi roskapostia luukkuun. Päätin sitten kokeilla sitä pidempää (olikohan 6kk) roskapostisuojaa ja se toimi aivan loistavasti! Mutään törkyä ei tullut sen aikana eikä sen jälkeenkään vaikken suojan loputtua uutta enää ostanutkaan.

4. ollikka Vierailija

Minulla ei ole koskaan tullut luukkuun roskaposteja. Johtuneeko maksullisesta virusturvastani. Se ei kyllä estä koneen/liittymän omaan sähköpostiin tulemasta, mutta en sitä roskasiivilää käytä.

5. FT Vierailija

'Ilmainen' Luukku: Kirjautumisen suojattomuus, välkkyvät mainokset, heikosti toimiva roskapostin estotoiminto ja lopetuksessa pakko-ohjaus mtv3-sivustolle - voiko mainoksilla maksetulta palvelulta muuta enää vaatia?

Luukkua kannattaa verrata muihin ilmaisiin email-palveluihin, joissa mm. suojattu kirjautuminen, POP tai IMAP, virusten ja roskapostin esto, tallennustilaa jopa gigatavuja, ei pakkosyöttöä jollekin kiinnostamattomalle sivustolle ja mainoksetkin vain välkkymättömiä tekstimainoksia.

Löysin omani.

6. paulat Vierailija

Miksi luukkkuun on tullut laatikko, että ilmoita roskapostiksi, kun ilmoitan, roskapostia tulee ihan samanverran, kuin ennenkin. Ei se vähennä sitä yhtään.
    Kohta kaikki poistaa luukun käytön hirveän roskatulvan vuoksi.
    Pitäisikö maksaa roskapostisuojan takia, roskapostin, jota ei itse edes tilaa.
    Itse ostin kuukaudeksi roskapostisuojan, siitä ei ollut mitään apua, sama määrä tuli roskaa.

7. mamikka Vierailija

Itse lopetin koko luukun. Sain kaiken lisäksi roskapostia itseltänikin..

Jaa tämä sivu