lyhyt nainen ja pitkä mies

  • Viestiketjun aloittaja sivusta seuraaja
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seuraaja
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
 
Linssilude
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
Näyttävät eripituisilta.
 
Minä täältä meiltä
No, mieheni on minua 18 cm pitempi ja sen lyhyempää en olisi huolinutkaan, kyllä miestä pitää voida ylöspäin katsoa:)

On sinullakin ongelma. Keskity ihan vaan itseesi ja oman puoliskosi valintaan.
 
hehheh...
hauskaa, en uskonut että joskus vastaisin tälläiseenkin juttuun... no anyway, mä oon n. 165cm ja mies likemmäs kaksi metriä. hyi kamala... =)
eikä mua haittaa ollenkaan enkä kyllä uskonut että jotain muutakaan.
 
miNime
että joku viitsii edes vaivata päätään tuollaisella =) Taitaa olla provo? Meillä on suunnilleen sama pituusero kuin nimimerkillä hehheh... miehineen, eikä kyllä oo koskaan käyny mielessä, että pitäis murehtia sitä millään tavalla.
 
ei kiitos enää
Noh tota noin,mielipide......

Jos nainen on se pitkä ja mies se pätkä niin sori nyt vaaaaaaa...
tuo on kyllä hassun ja nuijan näköistä.
Itse olen 1.79 m ja on mulla ollut mies joka oli 1.65 m sori nyt vaan mutta emmä viihtynyt kävellä pienen miehen rinnalla käsi kädessä! olkoot tyyppi kuinka kiva luonteeltaan tahansa! ei sovi mulle!
Mulle tuli jotenkin epämukava epänaisellinen olo,ja ihmisetkin mulkoili meitä kadulla pitkään kun käveltiin tolleen yhdessä,mua alko ihan ahdistaa ... =D
Mulle ei enää pientä miestä!
 
Voi hyvät hyssykät
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
On sinulla ongelma. Ettet vain haikailisi tätä miestä itsellesi? Vai kirjoitatko peräti itsestäsi?
Kyllä on ongelmat vähissä.
 
Kipari
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
Kyllä miestä pitäisi jotenkin yrittää lyhentää. Pala pois sääriluista, eiköhän se sukulaismies ala näyttää paremmalta.
 
Inhorealisti1
Sivustaseuraajalla on elämässään suuremmat ongelmat vähissä, kun tällaista tarvitsee kysyä. Toivottavasti valitset mielummin väkivaltaisen, alkoholistin, holtittoman rahankäyttäjän tai vieraissavirkistäytyjän puolisoksesi, kunhan pysyt erossa liian pitkistä miehistä.

Me olemme vaimon kanssa kuin majakka ja perävaunu 30 sentin pituuseromme kanssa. Erityisen hauskalta se kuulemma näyttää kun kävelemme kadulla käsi-kädessä. Naureskelijalle (ylensä sinkku) olen vastannut, että pituusero tasoittuu vaakatasossa. Kuinkas itselläsi? Vastaukseksi saan aina happamia katseita...
 
freundi
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
Onkohan kirjoittaja vain kade. Ellei olisi peräti sisarkateutta pitkästä miehestä...
 
Tehoaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kipari:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
Kyllä miestä pitäisi jotenkin yrittää lyhentää. Pala pois sääriluista, eiköhän se sukulaismies ala näyttää paremmalta.
Aivan! Laitetaan mies katkaisuhoitoon ja nainen kasvatuslaitokseen!
 
Daphnia
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset käyttävät pituutta parinvalintakriteerinä. Minusta on suurinpiirtein yhtä järkevää miettiä, sopiiko vaikka ruskeatukkainen yhteen punatukkaisen kanssa vai ei...
 
onpa ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Miltä teistä näyttää eripituiset aviopuolisot?
Suvussamme on yksi nuorikko, joka on aivan liian lyhyt ja myös vähän liian pyöreä.
Ei näytä hyvältä pitkän miehen rinnalla.
Minkä mittainen on aivan liian lyhyt? Mikähän sinunkin ongelmasi on? Kauhistanpa sinua nyt seuraavalla tiedolla: avomieheni on pituudeltaan 187 cm, ja minä - oioi oi - vain 162 cm. Laskepa: eroa on centtitolkulla. Pyöreä en ole, olemme kumpikin normaaleja/hoikkia. Mahdankohan minä nyt näyttää rumalta avomieheni rinnalla. Voi pyhä yksinkertaisuus....
 
Jeen
Minäkin olen vain hitusen yli 160 cm ja mieheni on reilut 180 cm, joten meillä on pituuseroa yli 20 senttiä. En ole koskaan ajatellut, että se olisi minkäänlainen ongelma kenellekään. Tosin en muutenkaan vaivaa päätäni sillä, mitä muut meistä ajattelevat. Minusta ainakin on ihanaa olla oman mieheni halattavana ikäänkuin turvassa. Vaikka en ole ihan laiheliini, miehessä on voimaa kuin pienessä kylässä, joten hyvin jaksaa nostaa minut. Sängyssä pituusero aiheuttaa sen, että hyvin harvoin pituusero rajoittaa "temppuja". Esim. kuusysi-asentoakin voidaan tehdä, kun mies ei ole ihan suorana, vaan osittain kyljellään (jos on allani) tai osittain kohollaan (jos on päälläni).

Pituuseromme ei ole meidän ongelma. Jos se jollekulle on ongelma, niin voi voi. Jos näytämme hassulta, niin oma olomme ei kyllä ole hassu, korkeintaan olemme rakkaudesta toisiimme vähän "höpsähtäneitä".
 
LyhytNainen
Minä olen 164 ja mieheni on 180 eli olen miestäni melkein 20 senttiä lyhyempi! Lisäksi mieheni on vielä roteva. Hitsin vitsi, kun en ole koskaan tajunnut, että meillä on ONGELMA ;-) Täytyy varmasti meidänkin soveltaa nimimerkin "Tehoaa" ehdottamaa menetelmää :-D Kuinkahan suuri kokoero on aloittajan mainitsemalla pariskunnalla.
 
35cm
Meillä pituuseroa 35 cm!!! Minä 155 ja mies 190. Eipä ole meitä tämä haitannut koskaan eikä kukaan muukaan ole sanonut että haittaisi ja jos se jotain haittaa, on se ihan hänen ongelmansa. Mieheni on aina pitänyt pienistä naisista. Tiedän, että niin myös moni muukin pitkä mies pitää. Ainoa haittapuoli on esim tanssiessa, kun ei näe toisen olan yli. Petileikeissä ei haittaa mitenkään. Tosen ei se kyllä seisaaltaan onnistuisi, mutta ei olla niin kaivattukaan.
 
mielipide
mina olen 175cm pitka ja vaimo 154 cm. Muuten menee hyvin, mutta jos tahtoo ylettaa rakastellessa huulilla rinnoille, niin pitaa harrastaa akrobatiaa. Muuten ei ole haitannut.... Pain vastoin.
 
pitkula
Minä en itse pitkänä naisena voi kieltää etteikö miehen pituudella olisi väliä. Eri asia ehkä toisinpäin. Oma mieheni on 193cm, minä olen 177cm. Minusta on ihanaa että voin varvistamalla antaa suukon suulle ja pääsen hänen korkeudelleen mutta silti voin käyttää huoletta korkeita korkoja. Tiedän että mieheni on ylpeä minusta koska olen pitkä. Se on hänen mielestään plussaa, mutta en usko että häntä häiritsisi vaikka olisin lyhyempikin. Ei kai sitä pituuteen rakastuta.
 
ehkä turhamainen
täytyy kyllä myöntää, että itse olen suvereenisti sulkenut silmäni alle 175cm miehiltä. olen ollut kiinnostunut vain pidemmistä miehistä. en osaa sanoa miksi. itse olen tällainen "tosipitkä" 164cm :) aviomieheni on 186cm.
 
Sars
kääpiö, et sä sais seukata ollenkaan, koska kuuluisit varmaan ap:n mielestä jo kategoriaan "aivan liian lyhyt"! (ap:hän ei puhu vain pituuserosta, vaan mainitsee nuoren naisen olevan "aivan liian lyhyt".) eli yksin vaan sinne peräkammariin, mars mars!

niin, ja äidilla ja isällä on pituuseroa kolmisenkymmentä senttiä, ja melkein saman verran on jo yhteisiä vuosiakin koossa. eli ei, ei se onnistu sitten millään ;) (itse ja mies taas samanpituisia, saa nähdä tuleeko meistä mitään! :p)
 
kääpiö numero 2
Tuli mieleen, että mahtaako alkuperäinen olla vaan katkera kun miehet yleisesti ottaen tuntuvat pitävän pienistä naisista.
Tietysti minä tälläisena "aivan liian lyhyenä" olen kuullut kohteliaisuuksia vain pienuudestani. En vaan ole koskaan yhdenkään miehen kuullut ylistävän kuinka ison ja mahtavan kokoisen naisen on saanut rinnalleen!
Niin, ja alkuperäinen varmasti kuolisi häpeästä jos näkisi minut puolisoni kanssa; pituuseroa on 28 cm.
 

Yhteistyössä