Mieheni ei halua julkisia hellyydenosoituksia...

  • Viestiketjun aloittaja ap24
  • Ensimmäinen viesti
ap24
Mikähän on, kun mieheni ei koskaan halua suudella, koskettaa tai edes pitää kädestäni kiinni julkisesti? Hän ei koskaan suostu edes olemaan käsi kädessä julkisilla paikoilla, vaikka kuinka pyytäisin. Jos itse yritän esim. ottaa häntä kädestä tai suudella häntä muiden nähden tulen torjutuksi. Hän sanoo vain, ettei hän pidä julkisista hellyydenosoituksista yhtään ja ne ovat hänen mielestään turhia, koska muutenkin meillä menee hyvin. Jos meillä kerran menee hyvin, miksei hän sitten voisi edes joskus vaikkapa kävellä kanssani käsikkäin? Häpeääkö hän minua, vai mistä ihmeestä mahtaa olla kyse?
 
Onnistuva mies.
Ei häpeä teitä, vaan häpeää tunteiden esittämistä julkisesti.
Toivottavasti osoittaa hellyyttä yksityisesti.
Tilanteenne ei korjaannu nopeasti, mutta aika voi helpottaa tilannetta.
Jos te itse haluatte esittää unteitanne, niin katselkaa miestänne etäämmältä vähän silläsilmällä.
 
käsi kädessä
Aika tylsää rakkautta, jos se lukitaan neljän seinän sisälle. Onnellinen ihminen haluaa ilmaista tunteensa myös muille. Kävely käsikädessä on hauskaa ja edistää yhteenkuuluvuutta.
 
wiltsujohanna
Olen huomannut, että mieheni pitää minua lähellään ja kädestäni kiinni erityisesti "lemmenlomilla". Esimerkiksi viime viikolopun muuten tylsällä grace-risteilyllä meillä oli parisänky-ikkuna-hytti ja erittäin romanttista ja läheistä ja koko reissun ajan mieheni halusi pitää kiinni kädestäni ja minua fyysisesti lähellään; ikään kuin omistavin elkein...Lopulta kuiskasi korvaani ulos jonottaessamme, miten seksy olen.....
 
läheisriippuvuutta
miehesi on oikeassa, miksi pitäisi kävellä käsi kädessä tai suudella julkisesti?

Luonteva kosketus, sipaisu selkään tai kiinnipainautuminen toisen kylkeen jos on paljon ihmisiä ja ahdasta, hiuksen pyyhkäisy olkapäältä tms on ok, mutta eipä minustakaan ole kiva kävellä kadulla mieheni kanssa käsikädessä.

Käsi kädessä kävellessä, joutuu sovittamaan askeleet samaan tahtiin, pitää katsoa koko ajan toisen kanssa samaan suuntaan, ei siis voi ihailla näyteikkunoissa :rolleyes: olevia vaatteita jne.
Käsi kädessä käveleminen estää luonnollisen liikkumisen, ja sitoo toiseen kiinni, ahdistaa, eli aiheuttaa täysin päinvastaisen reaktion kuin mikä sen tarkoitus on.

En pidä myöskään kadulla suutelemisesta. Suuteleminen on intiimi tapahtuma, ei sitä ole tarkoitettu muiden silmille. Tulosuukon ja lähtöpusun voimme antaa, mutta se on samalla tasolla kuin mikä tahansa poskisuudelma tai suukko suulle suikkaus.
 
wiltsujohanna
Käsi kädessä kävellessä, joutuu sovittamaan askeleet samaan tahtiin, pitää katsoa koko ajan toisen kanssa samaan suuntaan, ei siis voi ihailla näyteikkunoissa :rolleyes: olevia vaatteita jne.
Käsi kädessä käveleminen estää luonnollisen liikkumisen, ja sitoo toiseen kiinni, ahdistaa, eli aiheuttaa täysin päinvastaisen reaktion kuin mikä sen tarkoitus on.
Heh heh....käsi kädessä kävely ja suukottelu julkisesti on kaukana läheisriippuvuuden käsitteestä.

En käy reippailla kävelylenkeillä mieheni kanssa käsi kädessä - tietenkään, mutta sitähän aloittaja ei tarkoittanutkaan eikä muitakaan kuvailemiasi tilanteita - vaikutat jotenkin empatiakyvyttömältä, kun et tuollaista tajunnut.
 
Viimeksi muokattu:
hyi hyi
Olen huomannut, että mieheni pitää minua lähellään ja kädestäni kiinni erityisesti "lemmenlomilla". Esimerkiksi viime viikolopun muuten tylsällä grace-risteilyllä meillä oli parisänky-ikkuna-hytti ja erittäin romanttista ja läheistä ja koko reissun ajan mieheni halusi pitää kiinni kädestäni ja minua fyysisesti lähellään; ikään kuin omistavin elkein...Lopulta kuiskasi korvaani ulos jonottaessamme, miten seksy olen.....
Olipas tosi lohduttava kommentti ap:lle. Pääsit taas leuhimaan miten paljon paremmin asiasi ovat. Erittäin epäempaattista. Hyi hyi
 
Kyl määki Turus tsp
Olipas tosi lohduttava kommentti ap:lle. Pääsit taas leuhimaan miten paljon paremmin asiasi ovat. Erittäin epäempaattista. Hyi hyi
Paremmin? Jep, aina riittää hellyyttä ja huumaa, mutta kas kun se johtuu siitä, että kohde vaihtuu niin usein, ettei arkea tule :)
Narsistin yksi piirre on muuten se, että kuvittelee muiden olevan kateellisia, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Lähinnä säälinsekaisia tuntemuksia tuon virtaskan elo herättää. Sääli siis läheisiään kohtaan...
 
Viimeksi muokattu:
suomen heimot
Niin, turuust. Miten se muuten on, sanotaan että itäsuomalaiset osoittaa herkemmin tunteita toisiaan kohtaan ja hellittelee heitä, kuin länsisuomalaiset. Saman olen kyllä empiiristi huomannut tästä lähipiiristä.
 
minä vain
Entinen mieheni ei pidellyt minua kädestä kiinni tai suudellut julkisesti. Hellyyttä hän osoitti kuitenkin muutoin esimerkiksi ruokaostoksilla aina huomioi minun makutottumukset. Kotonakaan hänen hellyyden osoitukset eivät olleet suukkoja ja silittelyä, vaan konkreettisia tekoja. Se, että mies on entinen ei johdu millään tavalla tästä.
Nykyinen mieheni taas hakeutuu viereeni ja silittää niskasta ja pitää kädestä myös julkisesti. Mutta hän on kotonakin paljon lähellä ja haluaa koskettaa.
Miksi tämän kerron. Kerron siksi, että miehet on erilaisia. Miehesi ei varmasti häpeä sinua, vaan julkisesti suutelu voi aiheutta esimerkiksi nolostumisen tunnetta, joten ole huoleti.
Miehesi osoittaa sinulle kiintymistä varmasti monin eritavoin.
 
läheisriippuvuutta
Heh heh....käsi kädessä kävely ja suukottelu julkisesti on kaukana läheisriippuvuuden käsitteestä.

En käy reippailla kävelylenkeillä mieheni kanssa käsi kädessä - tietenkään, mutta sitähän aloittaja ei tarkoittanutkaan eikä muitakaan kuvailemiasi tilanteita - vaikutat jotenkin empatiakyvyttömältä, kun et tuollaista tajunnut.
heh heh vaan itsellesi.
Läheisriippuvuutta oli vain niki, olen käyttänyt sitä ennenkin tällä palstalla.
Mielipiteeni luki siinä kommentissa. Jos olisit fiksu, olisit tajunnut sen ;).
sinulla on ollut monta miestä 5 tai enemmän, en ole pysynyt laskuissa.
Vasta kuukausi sitten itkit eroasi, nyt sinulla on taas mies, ilmeisesti sama aiempi, tai joku uusi, kuka noissa laskuissa mukana pysyy.

Vaikka miehet kuiskuttelevat korvaasi hellyydenosoituksia ja suukottelevat sinua julkisesti, kävelette käsikädessä parisuhteesi eivät kestä. Jospa siis ottaisit sen klapin pois ensin omasta silmästäsi ja vasta sitten arvostelisit toisia.
 
turhaa
olla kateellinen vaikkapa ulkomaistaustaiselle, joka osoittaa hellyyttä ja huomiota ylenpalttisesti, sillä on toinenkin puoli. Vaimoa esim. manipuloidaan hellyyden osoituksilla, mies määrää kaikesta, vaimo ehkä vain kotona. Vaimon mielipiteillä ei ole mitään merkitystä, vaan päätökset tekee mies ja kun vaimo meinaa suuttua, että häntä ei ole kuunneltu, niin mies alkaa paijaamaan ja suukottelee. Lapsenhoitokin kuuluu vaimolle, mies ei paskavaippoja ala vaihtelemaan, akkojen hommaa.
 
peukutus
No, kyllä minä ihmettelisin jos mies kavahtaisi kosketustani, olkoonkin vaikka ruuhkainen katu. Ihmettelisin, että mikäs nyt - ehkä loukkaantuisinkin. Tulisi ilman muuta tunne, että häpeääkö tuo minua vai mikä?

Joskus tulee kävellessä sellainen tunne, että tekee vaan mieli napata toista kädestä kiinni tai jopa vyötäröltä halaukseen (hetkeksi vain, koska niin on vaikea kävellä) tai takapuoleen saatan koskettaa kun se on sopivasti hollilla. Se voi olla vaikka miten nopea kosketus selkäänkin, minusta se on kiva.
 
independent
No, kyllä minä ihmettelisin jos mies kavahtaisi kosketustani, olkoonkin vaikka ruuhkainen katu. Ihmettelisin, että mikäs nyt - ehkä loukkaantuisinkin. Tulisi ilman muuta tunne, että häpeääkö tuo minua vai mikä?

Joskus tulee kävellessä sellainen tunne, että tekee vaan mieli napata toista kädestä kiinni tai jopa vyötäröltä halaukseen (hetkeksi vain, koska niin on vaikea kävellä) tai takapuoleen saatan koskettaa kun se on sopivasti hollilla. Se voi olla vaikka miten nopea kosketus selkäänkin, minusta se on kiva.
Minäkin tykkään siitä jos mieheni koskettaa luontevasti selkääni tai käsivarteen, antaa nopean suukon, mutta tätä isommat hellyydenosoitukset hoidellaan mieluummin kahden kesken. Olemme molemmat hyvin itsenäisiä ihmisiä ja jos toinen kiehnäisi julkisilla paikoilla iholla kiinni, niin aika äkkiä siihen ärtyisi, että mikä nyt on... Jos mieheni kourisi persustani julkisesti ärähtäisin heti, että hei!!!

Teini-ikäisille jatkuva suutelemisen ja käsikädessä kulkeminen on ok, kuuluu asiaan kun ei ole vielä varmoja asioista, mutta aikuisten julkiset suutelusessiot sun muut herättävät enemmän huvittuneisuutta, että oho onpas toi mies/nainen kamalan epävarma itsestään kun sen pitää koko ajan olla iilimatona. Automaattisesti herää myös kysymys, onkohan toi parisuhde sitä miltä se näyttää, mitähän tuollaisella käytöksellä peitellään tai hyvitellään, onko takana mustasukkaisuus, kontrollointitarve jne.

Vastaavasti ikäihmisten, siis selvästi vanhojen parien käsikkäin kävely on hellyttävää, siinä toinen huonojalkainen tukee toista. Poskipusut ja suukot on vanhojen välillä ok, kunnon suutelu olisi rehellisesti sanottuna yöks, onneksi en ole joutunut sellaista ikinä näkemään.

Voi kauheeta, huomasin juuri, minähän olen ihan kamala ikärasisti :oops: .
 
Viimeksi muokattu:
dorkaleena
Tuli mieleen etinen naapuri. Viiskybäne nainen. Sen silloinen miesystävä oli lähdössä töihin, tuli sen terassilta, sillä oli sellanen maatasoterassi sitä pihaa vasten, kun tää nainen hokas sieltä terassituoliltaan että meikäläinen on tulossa. Olin samanikäinen nainen ku hän. Sitten se tempautu siitä tuolistaan ja juoksi sen miehen luo joka oli jo talsimassa autolleen ja tarttu sitä ukkoaan perseestä ja moiskas poskelle. Kyllä siinä ensimmäinen ajatus oli, että meikäläistäkö varten se esitys tehdään.Ehkä ap: ukkokin ajattelee niin, musta on ainakin kiusaannuttavaa katsella jos aikuiset ihmiset tekee noin, tulee tosiaan mieleen joku puskafarssi, teatteriesitys muita varten.
 
peukutus
Aloittaja nyt kirjoitti lähinnä, että mies ei suostu käsi kädessä kävelemään tai suutelemaan kadulla - ehkä hänkään nyt ei mitään kuumia kielareita tarkoittanut? Enkä minäkään kouri miestäni takapuolesta julkisella paikalla mutta voinpa vähän hipaista ohimennen eikä tuo ole pahaa tykännyt, päin vastoin.

Sellaiset erikseen mutta normi kosketus, käsi kädessä tms. on minusta ihan ok ja todellakin loukkaantuisin jos mies vetäytyisi pois "kun ihmiset näkee" -syystä.
 
Onnistuva mies.
Oletteko milloinkaan ajatellut miten hyvältä se pienikin kosketus tuntuu.

Kun minä näen käsikkäin kävelevän pariskunnan, tai muuten osoittamassa hellyyt toisilleen, niin aina ajattelen miten hyvältä heistä tuntuu.
Noin ajatellessa tulee hyvämieli itsellekin.
Varsinaisesti seksiin viittaavat eleet ei tee samaa vaikutusta.
Mieluummin päinvastoin.
Tv-ssäkin niitä eleitä näkee luvattoman usein.

Ehkä tuosta edellisestä tuntemuksesta johtuen itse kuvittelen muiden ihmisten nauttivan siitä kun näkevät muita käsikkäin kulkevia.
Ehkä sitten pitää yrittää vältellä käsikkäin kulkemista.
 
mannamurunen
Mielestäni on todella tökeröä ja jopa tunnevammaista olla vastaamatta toisen hellyydenosoituksiin, oltiimpa sitten neljän seinän sisällä tai ihmisten ilmoilla..Jos miehelleni olisi tärkeämpää miettiä mitä muut mahtavat ajatella, kuin se että minulla on hyvä mieli rakkaudenosoituksista, hänellä ei mielestäni olisi itsetunto kunnossa. Tasapainoinen ihminen ei jätä hoitamatta parisuhdettaan sen takia että esim. pelkää että muut tulevat kateellisiksi. Suomalaiset ovat tunnetusti kansaa, jonka on vaikea näyttää tunteitaan, mutta se ei ole normaalia eikä tervettä! Tunteet ovat luonnollinen osa ihmistä, ja se ettei niitä, sekä positiivisia että "negatiivisia" tunteita, myös tervettä vihaaa, muka joidenkin ahdasmielisten mielestä saa näyttää avoimesti, johtaa ongelmiin...Ei mikään ihme, että Suomessa on väkilukuun nähden niin paljon alkoholiongelmia ja väkivaltaa ja eroja! En ikimaailmassa katselisi päivääkään miestä, joka kieltäytyisi näyttämästä tunteitaan julkisesti.
 
höpöllöpö
Mielestäni on todella tökeröä ja jopa tunnevammaista olla vastaamatta toisen hellyydenosoituksiin, oltiimpa sitten neljän seinän sisällä tai ihmisten ilmoilla..Jos miehelleni olisi tärkeämpää miettiä mitä muut mahtavat ajatella, kuin se että minulla on hyvä mieli rakkaudenosoituksista, hänellä ei mielestäni olisi itsetunto kunnossa. Tasapainoinen ihminen ei jätä hoitamatta parisuhdettaan sen takia että esim. pelkää että muut tulevat kateellisiksi. Suomalaiset ovat tunnetusti kansaa, jonka on vaikea näyttää tunteitaan, mutta se ei ole normaalia eikä tervettä! Tunteet ovat luonnollinen osa ihmistä, ja se ettei niitä, sekä positiivisia että "negatiivisia" tunteita, myös tervettä vihaaa, muka joidenkin ahdasmielisten mielestä saa näyttää avoimesti, johtaa ongelmiin...Ei mikään ihme, että Suomessa on väkilukuun nähden niin paljon alkoholiongelmia ja väkivaltaa ja eroja! En ikimaailmassa katselisi päivääkään miestä, joka kieltäytyisi näyttämästä tunteitaan julkisesti.

Japanilaiset on samanlaisia kuin suomalaiset. Julkisesti ei tunteita näytetä. Vastarastuneet ehkä joskus.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä