mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
silk
Silk sai taas n. viikko sitten sellaisen selkäsaunan, ettei paljon tee mieli rehvastella ja kiukutella. Uikutuksesta ja pyytelystä unohtaa huolimatta tuli komennus mennä sängyn päälle pylly paljaana odottamaan. Jouduin odottamaan siinä asennossa kauan, samalla toivoen ettei tulisi vielä, ei ihan vielä...Pelko tulevasta selkäsaunasta vain kasvoi. Antaakohan se tosi lujaa, kun on noin vihainen. Polvet tutisi ja hirvitti. Varsinkin kun mies tuli tuimana ja näin sen vetävän housuistaan pois sen raskaan mustan farkkuvyön.
Huusin ja pyytelin, mutta se puraisi pakaroille ja reisien yläosaan kerran toisensa jälkeen.
Kun pylly oli pehmitetty punaiseksi näin rottikikepin miehen kädessä sain sillä kovat sivallukset, punaiset mustelmaksi muuttuvat juomut päälle. Lopeta, lopeta, ei enää! EI ENÄÄ!
Vieläkö on uhmaa?Hiljaa! Minä päätän paljonko on tarpeeksi, nainen.
Ja niin siinä kävi, että säätämisyrityksestä leveä remmi paukkui itkuun asti. Takapuoli kirvellen ja polvet tutisten , itkien laukesin mieheni sylissäni.
EI TEE MIELI KIUKUTELLA!
 
ankara tarvittaessa
Sait varmasti ansiosi mukaan, luulen. Joskus selkäsauna on annettava todella tuntuvasti, jotta se toimii kunnolla eli nainen nöyrtyy perusteellisesti. Enkä tarkoita väkivaltaa, hakkaaminen ja rakkaudella kurittaminen ovat kaksi aivan eri asiaa, ja naisen on saatava tuntea olevansa turvassa, vaikka kurittava käsi selkäsaunan hetkellä tekeekin kipeää. Naisen paikka on siinä, miehensä sylissä piiskalle antautuvana, paikat paljaina ja sielu vielä paljaampana, silti täysin turvassa ja tietäen, että kuritus on rakkautta. Itse haen vaimoni huomenna lentokoneelta, kun hänen viikon mittainen työmatkansa päättyy, ja hän tietää, että luja selkäsauna on tulossa, niin paljon on viikon varrella lapsellista ja riitaista sävyä ollut puhelinkeskusteluissamme, ja jotta niistä selvitään, on piiskaus lähes ensimmäinen asia, joka on hoidettava, kun tulemme kotiin.
 
silk
Sait varmasti ansiosi mukaan, luulen. Joskus selkäsauna on annettava todella tuntuvasti, jotta se toimii kunnolla eli nainen nöyrtyy perusteellisesti. Enkä tarkoita väkivaltaa, hakkaaminen ja rakkaudella kurittaminen ovat kaksi aivan eri asiaa, ja naisen on saatava tuntea olevansa turvassa, vaikka kurittava käsi selkäsaunan hetkellä tekeekin kipeää. Naisen paikka on siinä, miehensä sylissä piiskalle antautuvana, paikat paljaina ja sielu vielä paljaampana, silti täysin turvassa ja tietäen, että kuritus on rakkautta. Itse haen vaimoni huomenna lentokoneelta, kun hänen viikon mittainen työmatkansa päättyy, ja hän tietää, että luja selkäsauna on tulossa, niin paljon on viikon varrella lapsellista ja riitaista sävyä ollut puhelinkeskusteluissamme, ja jotta niistä selvitään, on piiskaus lähes ensimmäinen asia, joka on hoidettava, kun tulemme kotiin.
Kyllä tuli selkään ihan asiasta. Eilen tuli kiukuteltua ja rähistyä niin, että seuraava kerta lähestyy... Tekisin mitä vaan ettei remmi heiluisi, mutta kun se ei auta ja pyytely vaan pahentaa tilannetta. Niin heti kun nuoriso on poissa jaloista maistan taas miehen kädestä. Ketjussa on paljon kirjoituksiani, sopimuksemme on ollut voimassa jo yli 2 vuotta ja pitää.'
Kun tietää saavansa oikei kunnolla selkäänsä tietää myös että toinen ei vain leikittele vaan on tosissaan .
Muuta kuin nöyrä ja paljas siinä ei voi ollakaan. Eikä kuulukaan.
 
Viimeksi muokattu:
strict husband
Itse en henkilökohtaisesti oikein välitä mistään porukkajutuista, meillä piiskakuri on selkeästi kahdenkeskinen juttu, intiimi asia, joka ei kaipaa katsojia. Jotkut tuttavat kyllä tietävät asiasta, sillä olen muutamia kertoja taluttanut vaimon kesken illanvieton kotiin, kun käytös on ollut sitä luokkaa, että kurinpalautus on ollut aiheellista, ja tuolloin olen kyllä selvästi ilmoittanut muiden kuullen, mitä varten poistumme. Kerran talutin vaimon niskavilloista pihalle kesken kapakkaillan ja annoin kiivastuksissani lähimetsässä remmiä paljaalle perseelle, kun en malttanut odottaa kotiin saakka. Silloin meillä oli silminnäkijöitä, mutta nämä kaksi miestä kääntyivät hienotunteisesti pois huomattuaan, mitä oli tekeillä. Vaimo rimpuili häpeissään otteessani, mutta en antanut sen häiritä vaan vein homman määrätietoisesti loppuun saakka eli annoin vyön heilua oikein kunnolla, ja talutin sitten naiseni takaisin baariin ja komensin naamanpesulle. Loppuilta oltiinkin sitten hyvinkin kilttiä tyttöä :)
 
Joukon edessä piiskattu
Ainakin häpeän ja nöyryytyksen tunnot voisivat nousta kolmenteen potensiin tällaisessa joukkopiiskauksessa...
Ryhmässä tehtävässä piiskauksessa voi kokea myös syvää yhteenkuuluvuutta ja lämpöä. Nöyryytys ei ole ainoa tunne. Mutta tämä riippuu tilanteesta. Piiskansaajien ja -antajien yhteisö on eri asia kuin naureskeleva yleisö.
 
Viimeksi muokattu:
uuh-aah
Piiskaa ja piiskaa, jee. Mitä sitten, jos tosiaan saisitte sitä oikeasti?? Siis rangaistusmielessä. Ei ole aina kovinkaan hauskaa, siitä on leikki kaukana, kun oikeasti alistetaan housut kintuissa piiskattavaksi niinku pikkukakara. Leikkinä menettelee, on joskus jopa hauskaa, mutta tosissaan toteutettuna on aika alistavaa.
 
Kuripari
Löytyykö täältä muita vastaavassa tilanteessa eläviä pareja kun me? Meillä ei toiminut keskinäinen piiskaus, molemmat kun olemme enemmän kuria tarvitsevia. Meillä on reilun vuoden ollut tuttavana eräs mieshenkilö, joka antaa aina tarvittaessa meille kummallekin selkään. Olemme 30 puolessavälissä ja se mies on kuusissakymmenissä.

Meillä tämä toimii hyvin ja on kummasti aktivoinut parisuhdetta. Tänään saan ihailla vaimon punaisiksi piiskattuja pakaroita ja kuulla kertomuksen miten hänelle on tänään käynyt. Käräytin hänet nimittäin kiukuttelusta ja tupakoinnista viikolla. Setä tuo katuvaisen vaimon kotiin tuota pikaa.
 
PiiskattuAvioMies
Löytyykö täältä muita vastaavassa tilanteessa eläviä pareja kun me? Meillä ei toiminut keskinäinen piiskaus, molemmat kun olemme enemmän kuria tarvitsevia. Meillä on reilun vuoden ollut tuttavana eräs mieshenkilö, joka antaa aina tarvittaessa meille kummallekin selkään. Olemme 30 puolessavälissä ja se mies on kuusissakymmenissä.

Meillä tämä toimii hyvin ja on kummasti aktivoinut parisuhdetta. Tänään saan ihailla vaimon punaisiksi piiskattuja pakaroita ja kuulla kertomuksen miten hänelle on tänään käynyt. Käräytin hänet nimittäin kiukuttelusta ja tupakoinnista viikolla. Setä tuo katuvaisen vaimon kotiin tuota pikaa.

Meidän perheessä allekirjoittanut saa säännöllisesti piiska vaimoltani ja kyllähän väliin mahtuu myöskin muutama muu tuhmurikin
 
Viimeksi muokattu:
Rape
Löytyykö täältä muita vastaavassa tilanteessa eläviä pareja kun me? Meillä ei toiminut keskinäinen piiskaus, molemmat kun olemme enemmän kuria tarvitsevia. Meillä on reilun vuoden ollut tuttavana eräs mieshenkilö, joka antaa aina tarvittaessa meille kummallekin selkään. Olemme 30 puolessavälissä ja se mies on kuusissakymmenissä.

Meillä tämä toimii hyvin ja on kummasti aktivoinut parisuhdetta. Tänään saan ihailla vaimon punaisiksi piiskattuja pakaroita ja kuulla kertomuksen miten hänelle on tänään käynyt. Käräytin hänet nimittäin kiukuttelusta ja tupakoinnista viikolla. Setä tuo katuvaisen vaimon kotiin tuota pikaa.

Wow, siinäpä vasta olisikin kokemus - saada puolison kanssa yhtä aikaa selkään. Voisi toimia melkoisena parisuhdeterapiana...
 
Viimeksi muokattu:
olavi
Olin yhden vanhemman naisen luona piiskkattavana ja teki muutakin. Menin terveyskeskuseen kerran viikossa saammaan vitamiinipiikin, nolotti kun oli peppu punasn remmin jäljiltä. Tuttu hoitja pisti missä oli terve kohta, Laittoi jotain rasvaa pahinpiin paikkoihin ja vielä pyllyn reikään. Hävetti mutta hoitaja hymyili vain ja käski ottaa rauhallisemmin seksileikit.
 
Kuripari
Wow, siinäpä vasta olisikin kokemus - saada puolison kanssa yhtä aikaa selkään. Voisi toimia melkoisena parisuhdeterapiana...
Sitä se nimenomaan on. Siinä pyytää tosissaan saada anteeksi toiselta typeryytensä. Tilanne on kyllä todella nolo, jos joutuu saamaan vaimon nähden selkäänsä joltain kolmannelta osapuolelta. Saman on todennut vaimokin.

Kyllä siinä tuntee saavansa hyvityksen, kun tietää miksi vaimo saa piiskaa ja on sitä todistamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Rape
Sitä se nimenomaan on. Siinä pyytää tosissaan saada anteeksi toiselta typeryytensä. Tilanne on kyllä todella nolo, jos joutuu saamaan vaimon nähden selkäänsä joltain kolmannelta osapuolelta. Saman on todennut vaimokin.

Kyllä siinä tuntee saavansa hyvityksen, kun tietää miksi vaimo saa piiskaa ja on sitä todistamassa.

Sitä ei ole kyllä missään fantasioissa tullut mieleen, että antavana osapuolena olisi toinen miespuolinen henkilö, vaikka vaan ja ainoastaan kurituksen oslta, mutta kuitenkin. Aina siihen liittyy myös se seksuaalinen puoli ja kun arkkiheteroksi on syntynyt. Mutta että kumppanin edessä joutuisi kaikki ne asiaankuuluvat rituaalit tekemään ja alistumaan toisen miehen piiskattavaksi. Ja syytä on pelätä, että se ei ihan mitään pikku taputtelua sitten olekaan... Mielenkiintoista olisi myös saada kuritusta yhtä aikaa kumppanin kanssa, lohduttaa, kannustaa kestämään tietäen hyvin, että seuraavat sivallukset osuvat omaan ahteriin.
 
Viimeksi muokattu:
Muanilveilijä
Sitä ei ole kyllä missään fantasioissa tullut mieleen, että antavana osapuolena olisi toinen miespuolinen henkilö, vaikka vaan ja ainoastaan kurituksen oslta, mutta kuitenkin. Aina siihen liittyy myös se seksuaalinen puoli ja kun arkkiheteroksi on syntynyt. Mutta että kumppanin edessä joutuisi kaikki ne asiaankuuluvat rituaalit tekemään ja alistumaan toisen miehen piiskattavaksi. Ja syytä on pelätä, että se ei ihan mitään pikku taputtelua sitten olekaan... Mielenkiintoista olisi myös saada kuritusta yhtä aikaa kumppanin kanssa, lohduttaa, kannustaa kestämään tietäen hyvin, että seuraavat sivallukset osuvat omaan ahteriin.

Hui että mikä tilanne! Häpeä ei voisi suurempi olla saada selkäänsä joltakin korstolta vaimokkeen edessä jonkun töppäyksensä johdosta!
 
Viimeksi muokattu:
Kuripari
Alkuperäinen kirjoittaja Muanilveilijä;10432360:
Hui että mikä tilanne! Häpeä ei voisi suurempi olla saada selkäänsä joltakin korstolta vaimokkeen edessä jonkun töppäyksensä johdosta!

Kyllä minä mieluummin olisin itse halunnut naisen antamaan, mutta vaimolle se ei käynyt missään tilanteessa. Se mustasukkaisuus on sellaista, vaikka onhan se kyllä itse kullekin vaikeaa välillä. Tuossa olet oikeassa on todella häpeä saada selkäänsä vaimon silmien edessä, eikä niin kauheasti nauti katsomisestakaan, jos oma vuoro on sen jälkeen tulossa.
 
PiiskattuAvioMies
Kyllä minä mieluummin olisin itse halunnut naisen antamaan, mutta vaimolle se ei käynyt missään tilanteessa. Se mustasukkaisuus on sellaista, vaikka onhan se kyllä itse kullekin vaikeaa välillä. Tuossa olet oikeassa on todella häpeä saada selkäänsä vaimon silmien edessä, eikä niin kauheasti nauti katsomisestakaan, jos oma vuoro on sen jälkeen tulossa.

näinhän se on!

aviomies ät nic piste fi
 
Viimeksi muokattu:
Muanviljelijä
Kyllä minä mieluummin olisin itse halunnut naisen antamaan, mutta vaimolle se ei käynyt missään tilanteessa. Se mustasukkaisuus on sellaista, vaikka onhan se kyllä itse kullekin vaikeaa välillä. Tuossa olet oikeassa on todella häpeä saada selkäänsä vaimon silmien edessä, eikä niin kauheasti nauti katsomisestakaan, jos oma vuoro on sen jälkeen tulossa.

Miten tuo noin käytännössä hoituu? Päättääkö vaimo rangaistuksen kovuuden vaiko se kolmas osapuoli ja kuka teillä ylipäätään päättää, että se on nyt selkäsaunan paikka? Kerro ihmeessä joku esimerkki...
 
Viimeksi muokattu:
mieshenkilö-46
Olen jo aikaisemmin kirjoittanut. Minun mielestäni kiihoittavinta on, että tilanne on mahdollisimman aito. Siis emäntä ("äiti") määrää, milloin olen kurituksen tarpeessa ja kuinka lujaa. Ja siihen "pojalla" ole mitään sanomista. Ei siis mitään molemminpuolista sopimusta, että nyt minä tarvitsen kunnon piiskauksen. Vaan niinkuin lapsena, jolloin äiti määräsi.
Tosiassa meillä on kohtalaisen normaali perhe-elämä, jossa asioista keskustellaan (ja joskus riidelläänkin). Mutta sovitaan joskus "kurinpalautuspäivät", jolloin emännällä on täydet kasvatusoikeudet. Turvasanoja ei tarvita, koska jo tiedän, miten lujaa hän rankaisee.
Täällä on ollut puhetta kolmannen osapuolen antamista kurituksista. Ajatus kiihoitti meitä molempia. Oli eräs vaimon tyttöystävä (naimaton), joka tuntui kiinnostuneelta vitsa-asioista. Minun suostumuksellani emäntä sitten kerran hänen ollessaan meillä kylässä varovasti vihjaisi, että meillä vitsa on vielä käytössä minun takamuksillani. Aluksi niinkuin leikillään, mutta kun hän selvästi kiihoittui asiasta, niin vähitellen myönsimme, että ei se pelkkää leikkiä ole.
Sitten naiset muistelivat, miten olin ollut vieraallemme epäkohtelias. pyytelin anteeksi, mutta vaimo totesi "tästä et anteeksipyynnöllä selviä, hae piiska!" Huomasin että ajatus selkäsaunasta vieraan nähden kiihotti minua todella kovasti. Piiskan haku kaapista ja yritin ojentaa sitä vaimolle. Mutta hän ilmoitti, että koska olin loukannut vierastamme, niin pitäisi pyytää rangaistuksen häneltä! Hävetti, mutta kävin tosi kuumana. Tuntui melkoisen hurjalta laskea housut alas ja mennä ensimmäistä kertaa toisen naisen polville. (Lapsuuden jälkeen.) Ja pelotti, että kuinkahan lujaa hän lyö. Aluksi tuli vain kevyttä ripsimistä, mutta emäntä kehoitti sivaltelemaan kunnolla. Ja niin tapahtui. Hän selvästi kiihoittui asiasta. "Kyllä minä - räps - sinut opetan - räps - kohtelemaan vieraita - räps - kunnolla. Etköhän - räps - rupea uskomaan..."
Ja jälkeenpäin emäntä sanoi, että hänestä oli tuntunut minun selkäsaunan seuraaminen ainakin yhtä kiihottavalta kuin minun piiskaaminen. Ja kyllä minäkin olin sitä mieltä, että se toi "mukavan" piristyksen suhteeseemme. Ja kuulemma jatkoa seutaa...
 
silkmaster
ajattelin kantaa korteni kekoon aiheeseen liittyen, ootte varmaan lukenut vaimoni silkin kirjoituksia aiheesta ja voin sanoa että yhteinen sopimuksemme helpottaa parisuhdettamme ja ehkäisee riitoja ja mökötystä.
Minulla on täysi valta päättää kotikurin tarpeesta ja määrästä ja pakko myöntää että se kiihottaa, kerrankin ilmoitin töistä että tahdon hänen olevan odottamassa kun tulen ja ilmoitin vaatimukset pukeutumisesta jne. Hän yritti vastustella, mutta suostui koska tiesi niskoittelun vain pahentavan rangaistusta.
Piiskasin oikein kunnolla keittiön pöytää vasten ja lopuksi rakasteltiin ja halittiin. Suosittelen kaikille, kun toteutetaan rakkaudella
 
silkmaster
Silk sai taas n. viikko sitten sellaisen selkäsaunan, ettei paljon tee mieli rehvastella ja kiukutella. Uikutuksesta ja pyytelystä unohtaa huolimatta tuli komennus mennä sängyn päälle pylly paljaana odottamaan. Jouduin odottamaan siinä asennossa kauan, samalla toivoen ettei tulisi vielä, ei ihan vielä...Pelko tulevasta selkäsaunasta vain kasvoi. Antaakohan se tosi lujaa, kun on noin vihainen. Polvet tutisi ja hirvitti. Varsinkin kun mies tuli tuimana ja näin sen vetävän housuistaan pois sen raskaan mustan farkkuvyön.
Huusin ja pyytelin, mutta se puraisi pakaroille ja reisien yläosaan kerran toisensa jälkeen.
Kun pylly oli pehmitetty punaiseksi näin rottikikepin miehen kädessä sain sillä kovat sivallukset, punaiset mustelmaksi muuttuvat juomut päälle. Lopeta, lopeta, ei enää! EI ENÄÄ!
Vieläkö on uhmaa?Hiljaa! Minä päätän paljonko on tarpeeksi, nainen.
Ja niin siinä kävi, että säätämisyrityksestä leveä remmi paukkui itkuun asti. Takapuoli kirvellen ja polvet tutisten , itkien laukesin mieheni sylissäni.
EI TEE MIELI KIUKUTELLA!
Odotan sinua kotiin, oot taas uhmitellut, silk, kuri on löystynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä