mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Wagner
Lapsuudessa koin tälläisen tilanteen yökylässä kaverini luona. Saimme yhdessä vuorotellen toistemme aikana risusta, ja nöyryytys oli hirveä. Siitä emme puhuneet koskaan jälkeen, vaikka ystävyytemme säilyi pitkään. En halua enää kokea.

Häpeän huippu voisi joukkopiiskauksessa olla se, kun isompi joukko odottaisi vuoroaan housut alhaalla kädet pään päällä seuraten rangaistavana olevan kärsimyksiä ja samalla alkaa ottaa eteen... voi hirviätä miltä sen täytyy tuntua. Voisi olla jopa helpotus kun oma vuoro lopulta tulee ja huomio kiinnittyy muihin asioihin.
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Onko täällä joku dominoiva nainen joka halua keskustella minun kansani?En ole ulkomaalainen,minä olen suomenruotsalainen mies ja haluan että nainen alistaa minua esim.annaa minulle piiskaa paljalle pylylle ja reidelle ja olen avoin kaikenlaista nöyrytystä ja alimisesta.
 
piiska pete
Olin myöhään ulkona ja tulin tyttökaverin luo hänellä oli nais ystävä vierailulla.Tytöt sanoi että ai kännissä tullaan kotiin taidat tarvita piiskaa.Sanoin ei teistä taida olla piiskaajaksi.Tytöt sanoi että okei kokeillaan mene sängyn päälle mahalleen.Minä sanoi että se oli vitsi mutta tyttö kaveri sanoi housut pois ja heti.Menin mahalleni sängylle toinen nainen tuli pääpuolelle ja pitikäsistä kiinni.Tyttökaveri tuli taakse jalkojen päälle ja sanoi että oletko valmis.Edessäni oleva tyttö sanoi nyt saat maistaa piiskaa.Hänellä oli ruskeat nahkahousut jalassa ja ajattelin että hän on dominoiva.Tyttökaverini löi remmillä takapuoleeni ja sanoi että nyt saat maistaa tätä herkkua.Minä sanoin että voidaanko jutella mutta hän sanoi että tietysti mutta ensin saat maistaa remmiä.En sanonut että sain samalla orgasmin.Itku siinä oli vähällä tulla.Sain sen käsityksen että he nauttivat siitä.En edes rimpuillut kunnolla kun ajattelin että olkoon näin.Tytöt sanoi piiskauksen jälkeen että ethän kanna kaunaa minä sanoin että olin ansainnut rangaistuksen.Mutta ihmettelin että mistä he tämän keksivät.
 
jarkko
mulla kävi vähän aikaa sitten kanssa niin, että jouduin tyttöystävän piiskaamaks. Se oli jo pidempään leikkisästi sanonu, että jos oon tuhma niin saan remmistä persuksille. Olin sitten tuhma, osittain kokeilumielessä osittain koska olin vaan sellasella tuulella.
Tyttöystävä tuli väsyneenä töistä ja suuttui. Hän sanoi, että nyt poika tulee remmiä. Minä pistin vastaan, mutta tyttöystäväni tuli ja otti oman vyöni housuistani. Se tuntui jo käsittämättömän nöyryyttävältä. Sitten hän käski mennä makuuhuoneeseen, laskea housut kinttuihin ja polvistua sängyn eteen.
Hän oli niin hurjana ja tilanne hieman kiihotti minua, joten alistuin tottelemaan. Päästyäni sängyn viereen hän painoi ylävartaloni sänkyä vasten ja hiveli omalla vyölläni takapuoltani. Yritin vielä anella, ettei hän löisi, mutta ei auttanut.
Sain kymmenen sivallusta ja jokainen niistä sai minut ulisemaan ja vedet nous kyllä silmiin. Siitä huolimatta alko myös seistä.
Lopuks tyttöystävä käski nousta ja, kun huomas mun seisokin, ei suuttunutkaan vaan hyväili kalua lohduttavasti ja suuteli mua. Laukesin vavisten ja hän piteli sylissään.

Taidan olla tuhma joskus uudestaankin.
 
Nicnac
Mikä kipein tai kiihottavin / pelottavin? Yksi erikoisimmista oli Paavo Rintalan kirjassa Pojat kuvattu tapaus, kun pojat saivat paljaalle pyllylle messinkisellä rautalangalla. Sen jos minkä voisi kuvitella sattuvan.
 
lukijahirmu
Mikä kipein tai kiihottavin / pelottavin? Yksi erikoisimmista oli Paavo Rintalan kirjassa Pojat kuvattu tapaus, kun pojat saivat paljaalle pyllylle messinkisellä rautalangalla. Sen jos minkä voisi kuvitella sattuvan.
Mitä tällainen messinkinen rautalanka on? Minusta se on messinkilankaa. Rintalan tekstissäkin sanotaan: "Se oli pureva messinkilanka. Olis nyt rasvaa jossain."
 
Viimeksi muokattu:
Nainen-82
Minä haluaisin saada selkään. Olen miehelleni tästä kertonut. Pari kertaa hän on vähän antanut remmistä. Viimeisestä kerrasta taitaa olla aikaa pari vuotta. Haluaisin saada selkään vanhemmalta mieheltä/naiselta joka olisi tarpeeksi auktoriteettinen, osaisi pitää kuria. Olo on levoton, tietää mitä haluaa muttei saa.

Lapsena sain usein selkään remmillä. Viimeisin kerta oli 19vuotiaana. Sainoin äidille pahasti, haistattelin, hän kävi hakemassa remmin kaapista ja käski housut kinttuihin. Siinä makasin äidin polvien päällä poikittain pylly paljaana ja sain kunnolla selkään. Voi kuulostaa oudolta että noin isona sain selkään, mutta niin kauan kuin asuin kotona, piti vanhempia kunnioittaa ja sääntöjä noudattaa, muuten sai rangaistuksen.
 
pekko
Onko kenelläkään tietoa löytyisikö kunnon foorumia kotikurista kiinnostuneelle? Juu tiedän kyllä kotikuri foorumin, mutta ei oikein nappaa. Keskustelut on naurettavia ja lapsellisia. Ja hyvätkin aiheet pilataan joko pistämällä leikiksi, tai riitelemällä. Sellaista en kaipaa, vaan asiallista keskustelua ilman täällä olevia kauhistelijoita.
 
Kooti-ukko
Tällä palstalla ei taida olla minkäänlaista moderaattoria - tai hän ei ainakaan tee mitään. Mitä hemmettiä ketään kiinnostaa joidenkin ihmisten keskinäiset riidat ? Tällainen pitäisi heti siivota pois ja palata asiaan.

Tulee mieleen tämän keskustelun tasosta, miten lapsina (n. 5-vuotiaina) yritettiin ärsyttää riidan sattuessa toista väykyttämällä "[...], väy väy väy väy".

[viestiä moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
sivusta seurannut..
Tällä palstalla ei taida olla minkäänlaista moderaattoria - tai hän ei ainakaan tee mitään. Mitä hemmettiä ketään kiinnostaa joidenkin ihmisten keskinäiset riidat ? Tällainen pitäisi heti siivota pois ja palata asiaan.

Tulee mieleen tämän keskustelun tasosta, miten lapsina (n. 5-vuotiaina) yritettiin ärsyttää riidan sattuessa toista väykyttämällä "Paskanaama, väy väy väy väy".
Samaa mieltä. Paitsi että 5-vuotiaanakin riitely ja loanheitto kohdistui pelkästään itse riitapukareihin. Täällä herjataan aivan ulkopuolista nimimerkkiä joka ei ole loanheittoon osallistunut. Onko Ellit-palstan tapa todella se, että mihin tahansa viestiketjuun voi heittää mitä tahansa aiheeseen kuulumatonta legendaa eikä siihen puututa millään lailla?
Olisi tosiaan syytä siivota ja palata asiaan.
 
Viimeksi muokattu:
silk
Mikä kipein tai kiihottavin / pelottavin? Yksi erikoisimmista oli Paavo Rintalan kirjassa Pojat kuvattu tapaus, kun pojat saivat paljaalle pyllylle messinkisellä rautalangalla. Sen jos minkä voisi kuvitella sattuvan.
Selkään tulee ensin remmillä, pelkään sitä, viuhahdusta ja huumaavaa läiskähdystä pakaroille. Sillä yleensä lämmittelee pyllyn helläksi seuraavalle eli puraisevalle rottinkikepille. Kamalaa sekin, en melkein kestä, mutta pahin on vielä tulossa. Viimeistely kun haluaa oikein ottaa luulot pois ja olla ankara on paksu jatkojohdonpätkä! Koko ajan kurkin, ettei ottaisi sitä.
Pakarat jo minulla ihan tulessa remmin jäljiltä mutta johdonpätkä vaan vihloo uudelleen ja uudelleen .Saan oikein miehen kädestä. saa polvet ihan löysiksi ja pyytelemään ettei anna sitä. Muutamakin sivallus tuntuu kauhealta, todella.

Itken ja ulisen, kiemurtelen ja pyrin karkuun, päästä, päästä, olen jo ihan kiltti, päästä Mutta se vain lisää iskuja. Viisainta vain yrittää pysyä paikoillaan ja kärsiä. Ei onnistu, ulina pääsee. Kuitenkaan se ei riko mitään, ankara ja monta päivää kirvelevä kipu vaan vihloo ja muistuttaa kurinpidosta. Ja myös näkyy: korkeat siniset juomut pitkin pakaroita.

Lomamatkoillakin on rauhallista, tiedän että remmi ja johto on pakattu laukkuun ja usein ensimmäisenä iltana olenusein pylly paljaana ja polvet tutisten vasten hotellihuoneen sänkyä. Piiska vaan viuhahtaa ja koitan olla hiljaa ettei muut asukkaat kuule.
Nyt on taas tullut kenkkuiltua monta päivää ja selkäsauna on varmaan viikonloppuna tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
silk
Selkään tulee ensin remmillä, pelkään sitä, viuhahdusta ja huumaavaa läiskähdystä pakaroille. Sillä yleensä lämmittelee pyllyn helläksi seuraavalle eli puraisevalle rottinkikepille. Kamalaa sekin, en melkein kestä, mutta pahin on vielä tulossa. Viimeistely kun haluaa oikein ottaa luulot pois ja olla ankara on paksu jatkojohdonpätkä! Koko ajan kurkin, ettei ottaisi sitä.
Pakarat jo minulla ihan tulessa remmin jäljiltä mutta johdonpätkä vaan vihloo uudelleen ja uudelleen .Saan oikein miehen kädestä. saa polvet ihan löysiksi ja pyytelemään ettei anna sitä. Muutamakin sivallus tuntuu kauhealta, todella.

Itken ja ulisen, kiemurtelen ja pyrin karkuun, päästä, päästä, olen jo ihan kiltti, päästä Mutta se vain lisää iskuja. Viisainta vain yrittää pysyä paikoillaan ja kärsiä. Ei onnistu, ulina pääsee. Kuitenkaan se ei riko mitään, ankara ja monta päivää kirvelevä kipu vaan vihloo ja muistuttaa kurinpidosta. Ja myös näkyy: korkeat siniset juomut pitkin pakaroita.

Lomamatkoillakin on rauhallista, tiedän että remmi ja johto on pakattu laukkuun ja usein ensimmäisenä iltana olenusein pylly paljaana ja polvet tutisten vasten hotellihuoneen sänkyä. Piiska vaan viuhahtaa ja koitan olla hiljaa ettei muut asukkaat kuule.
Nyt on taas tullut kenkkuiltua monta päivää ja selkäsauna on varmaan viikonloppuna tulossa.
Tuli selkään. Kinasin ja viisastelin liikaa, niin, että miehen sietokyky ylittyi, ihan huomaamatta. Se käy niin helposti. Sitten vastaanharaamisesta huolimatta olin taas pylly paljaana ja vedessä notkistettu rottinkikeppi sivalsi paljaalle pyöreälle pyllylleni.
Uhma oli päällä vielä housuja laskiessa, mutta kun iskuja alkoi sataa tiuhaan tahtiin en voinut muutakuin ulista ja parkua. Ankara oli.
Se rottiki on julma, vihlonta jatkuu vielä ja pepussa on n. 30 tummuvaa juomua, tuntuu. En taida oikoa puheita ja olla ylimielinen pitkään, pitkään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
pojankoltiainen
Alkuperäinen kirjoittaja kettutyttö;10527682:
Välineenne saada /antaa piiskaa? Entä asento?

Ja kuinka helposti antaudutte piiskattavaksi?

Olen reilu parikymppinen pojankoltiainen. Tyttökaverin kanssa huomattu, että molemmat on kiinnostuneita kurinpitojutuista. Me on sovittu, että aina kun olen käymässä hänen luonaan, niin hän on emäntä, joka päättää miten vieraita komennellaan. Sitten jos muutetaan yhteen, täytyy kai tehdä uusi sopimus. Aina kun tulen käymään niin hän pitää minulle pitkän kuulustelun mitä on taas tullut tehtyä. Kaikki ylinopeusrikkeet ja muut otetaan esille. Sitten hän päättää minkälainen rangaistus niistä seuraa. Eikä minulla ole siihen mitään sanomista. Housut alas ja kumarrun pöydän päälle. Ja otan nöyrästi kurinpalautuksen. Hän antaisi mielellään pajunvitsalla mutta siitä jää vähän liian selvät jäljet joita on hankala selitellä esimerkiksi saunassa. Todettu että hiusharjalla pääsee myöskin itku eikä se jätä niin selviä jälkiä. Pienet mustelmat voi selittää kaatumisella. Esimerkiksi jalkapallossa, siinähän tulee muutenkin mustelmia. Joskus lomareissulla on pajunvitsaa kokeiltu. Ja mökistä kuului pikkupojan surkea parkuminen. Kyllä minä nöyrästi otan vastaan mitä hän määrää, muuten tulee suunsoitosta lisää.
 
silk
Miehet! Miltä tuntuu seisoa remmi tai piiska kädessä, nainen edessä pylly paljaana ja polvet tutisten odottamassa että sivallat . Miltä tuntuu uikahdukset ja pyytelyt ja iskujen jäljet joita saat aikaan- Itse tiedän vain selkäänsaavan osapuolen nöyrtymisentunteen.
 
kaipuuta
Kevät ja vitsan kaipuu on saapunut... Kummallista, että kevät tuntuu herättävän minulla aina valtaisan mielihalun kuritettavaksi pääsemisestä/joutumisesta. Liekö kyse siitä, että koivut heräävät eloon ja vehreille oksille olisi mukava saada käyttöä ;)

Totta puhuen en ole koskaan saanut piiskaa ainakaan aikuisena, lapsena ehkä joskus pienen läimäytyksen takapuolelle. Kiinnostusta olen tuntenut alistumiseen ja piiskan saamiseen teini-iästä asti, mutta niinpä tässä on pari vuosikymmentä mennyt vain fantasioissa. Ehkäpä tänä kesänä pääsisin jo askeleen eteenpäin ja pääsen viimein poikittain määrätietoisen miehen polville...

On joka tapauksessa kannustavaa lukea tätä keskustelua ja tajuta, ettei tarpeeni ole aivan kummallinen - kiitos siitä teille kirjoittajat :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä