Mies -mistä tiedät että naisesi on saanut orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja Kuvailkaa
  • Ensimmäinen viesti
Sivupersoona
Klitorisorgasmista en tiedä mitään.
Joko se ei aiheuta mitään oireita joista mies voisi vetää johtopäätöken orgasmin saannista, tai vaimoni ei saa niitä laisinkaan.

Sensiaan g-pisteorgasmi tuntuu sormessani.
Vaimon selkä köyristyy.
Vagina palloutuu ja etuosa jäykistyy sormen ympärille.
Orgasmin hetkellä se rengasmainen osa sykkii, joka tuntuu sormessani. Sykkiminen muistuttaa miehen siemensyöksyä.
Kieli menee suuhuni ja kuuluu pieni yhkäisy.
Jalat menevät kiinni, ja käteni vedetään pois.

Tehtävä suoritettu onnistuneesti.

Jäikö jotain epäselväksi?
 
Oma kokemukseni
Kaikki miehet eivät selvästikkään tiedota millainen on orgasmi. Kuvailkaa tarkasti. Kiitos.
Riippuu kovasti paljon naisesta. Eräällä kumppanillani oli niin huomaamaton orgasmi että välillä en meinannut edes huomata milloin hän sai. Joskus hän kysyi että meinaatko "tappaa" minut näihin jatkuviin orkkuihin. Kun en mitään huomannut niin aloin jo epäilemään tiesikö hän itsekään mikä on orgasmi tai oliko hän koskaan sellaista oikeasti saanutkaan.

Sitten taas toisen naisen kanssa ei todellakaan jäänyt orgasmi epäselväksi. Hän tärisi kuin horkassa ja kouristeli kuin olisi saanut jonkin kohtauksen. Hänen kanssaan tuntui aina että koko sängyn olisi vallannut maanjäristys silloin kun hän sai. Ja orkun hetkellä hänen klitorikseensa ei saanut missään tapauksessa koskea tai hän "pomppasi kattoon".

Naisten orgasmit ovat kovin erilaisia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
siitä tietää kun kysyy.. jos nainen vain kertoo rehellisesti kokemuksistaan..

minä en halua yksityiskohtaisesti julkisella palstalla kertoa, miltä se tuntuu. enkä ehkä oikein osaisikaan..
 
hillomunkit
Kilitoris orgasmi on huippu ja sen ainakin itse tiedostin aidoksi, niistä kouristuksista jonka koin vielä huipun jälkeen. Nykyään kaikki on lieventynyt, eikä nuorempana koettua enään koe niin rajuna.
Nyt se tulee kuin hyökyaalto joka pyyhki mennessän nostaa huipulle ja seurava aalto kantaa rantaan.
Emätin orgasmi on unohtunut jos sellaista on ollut.

Niin kyllä minäkin olen teeskennellyt päästen nopeammin tumpelosta eroon, sillä jotkut miehet ajattelevat vain itseään, tai sitten hokevat koko ajan : miltä tuntuu.
Ole siinä sitten.
 
Sivupersoona
Miksi miltätuntuu kysymykseen ei voi vastata, ei miltään?
Ja senjälkeen neuvoa paremmat otteet.

Mutta kumpi siinä teeskentelyssä häviää?
Mies joka kuvitteli sen aidoksi, vai nainen joka tiesi huijanneensa.
 
Mies50
Oma kokemukseni kirjoitti suht samoin mitä olen itse kokenut.
Merkillisempiä ovat kokemukset naisen kanssa josta ei oikeastaan mitään selvää saanut, siis että oliko saanut. Oli elänyt pitkään aviosuhteessa jossa ilmeisesti oli vaan miellyttänyt miestään, ollut miehen tyydytyksen kohde. Mitään merkkejä ei näkynyt että olisi lauennut. Mutta kerran kun meillä meni tosi lujaa niin sanoi että hän kyllä kuolee näihin orkkuihin kohta, jos et lopeta.
Ei äänähdystäkään eikä mitään ihon värinöitä, supistuksia....... ei mitään.

Jollain naisella tulee orkun tullessa tarve puristaa reitensä yhteen hurjalla voimalla, samalla kun pimppi puristaa kullia. Toisilla taas on tarve levittää reisiään äärimmilleen ja lantiota nostaen puskea pillua ylöspäin ja jännittyä kaarelle, siis selällään maatessa.
Jollain alkaa jalat hakkaamaan puolelta toiselle niin että naiminen käy aivan mahdottomaksi.
Jotkut menevät aivan sekaisin ja alkavat itkemään kuin lapsi.
Pahimmassa tapauksessa nainen on mennyt aivan elottomaksi, taju kankaalle. Siitä sit pakko herätellä ja läpsiä poskille että haloo, ollaanko vielä hengissä :)

Jälkijäristykset ovat aika yleisiä, vielä minuuttienkin jälkeen.........ihania.
 
Xy1
Jollain naisella tulee orkun tullessa tarve puristaa reitensä yhteen hurjalla voimalla, samalla kun pimppi puristaa kullia. .
Oma naiseni kuuluu tuohon kastiin. Nuoren tavatessamme "järkytyin" suuresti, kun en osannut kuvitellakaan, että naisen orkku voi olla niin raju. Olo on kuin joutuisi mustanlesken puristukseen. :) Tuollaisista orkuista voi mieskin tulla riippuvaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla
Olen nainen, mutta minun tapauksessani miehelle ei jää epäselväksi olenko saanut. Selkä menee kaarelle ja kädet tarttuvat siihen mitä on saatavilla.. hekumallisia kouristeluja. Pakko on myös vähän huutaa ja välillä lähes kiipeilen seinille. Tuntuu, että taju lähtee. Jotkut miehet ovat minua katsellessaan sanoneet, että he haluaisivat olla naisia :D Näyttää kuulemma niin nautinnolliselta, että eivät voi kuvitellakaan tuntemuksia. Jälkiväristyksiä ja -supisteluja tulee myös. Mitä enemmän olen treenannut lantionpohjalihaksia, sitä parempia orgasmeja ja jälkiväristyksiä.
 
yks mies
Aikanaan minulla oli tyttöystävä, joka ei ollut saanut kunnon seksiä aikaisemmissa suhteissaan - tosin en minäkään ollut ennen häntä saanut niin hyvin :) Meillä sitten natsasi kunnolla yhteen ja hän sai välillä sellaisia orgasmeja, että häneltä puutui jalat tai kädet. Ei voinut jäädä huomaamatta, että tuliko vai ei kun toinen ei päässyt hetkee liikkumaan puutuneiden jalkojen vuoksi. Oli kyllä kiva aiheuttaa sellaisia tuntemuksia toisille.

Nykyinen kumppani ottaa hieman rauhallisemmin, kroppa jännittyy, reidet puristuvat yhteen ja iho menee kananlihalle.
 
JS-kolkytjarisat
Kaikki miehet eivät selvästikkään tiedota millainen on orgasmi. Kuvailkaa tarkasti. Kiitos.

1) erittäin voimakas puna kaulan alueella

2) joillakin naisilla nousee nännipihat selkeästi koholle voimakkaan kiihotuksen vuoksi, rajua orgasmia ennen

3) lantion tahattomat nytkähtelyt hallitsemattomasti

4) tätä eivät naiset voi välttää jos saavat orgasmin: kiimahuippu, jolloin pimpsassa suorastaan "tulvehtii" kiimahunajaa hetkeä (muutama sekunti) ennen orgasmia. Tätä on suorastaan mahdoton näytellä ja jos mies "hereillä" niin sen tuntee selvästi. Tähän saattaa liittyä - mutta ei kaikilla- tähän liittyy myös voimakkaat pimpsan lypsyliikkeet kalun/sormen ympärillä tai sitten jatkuva, yhtämittainen värinä - tuolloin on kiva itse "pysäyttää" ja ottaa tuo värinä temmin ympärillä nautittavaksi.

Erään lääkisopiskelijattaren mukaan tuon kiimahuipun tarkoitus on tehdä pimpsa mahdollisimman otolliseksi ympäristöksi onnistuneellle lisääntymistapahtumalle. Pimpsan kouristelun tarkoitusena on saada mies laukeamaan voimakkailla kouristuksilla ja sen lisäksi laukeamisen jälkeen nuo värinämäiset lihasliikkeet edesauttavat lastia siimahäntineen "surffaamaan" perille. Enkä todellakaan pistänyt pahaksi että sain tämän neitosen kanssa käytännön havaintoesimerkkejä useaan otteeseen...

Lisäksi tuohon kiimahuippuun voi liittyä naisen "kaarellemenoa", raapimista, puremista, huutamista....mutta oikestaan kaiken muun nainen pystyy näyttelemään orgasmista paitsi tuon selvän ylimäätäiräisen kostumisen ennen orgasmia.
 
Viimeksi muokattu:
Huono sängyssä
Kaikki miehet eivät selvästikkään tiedota millainen on orgasmi. Kuvailkaa tarkasti. Kiitos.
Olen nainen...mutta vastaanpa silti. En saa orgasmia kuin aniharvoin ja silloinkin itsetyydyttämällä. Pieni mielihyvänväristys voi tuntua kun ns. saan orgasmin mutta ei mitään muuta. Mieheni tietää, että en saa orgasmia yhdynnässä ja ei sitä enää yritäkään saada minulle. Seksiä harrastamme muutaman kerran viikossa. Ikää meillä on 30+ ja avioliittoa noin kymmenisen vuotta takana.
 
Viimeksi muokattu:
Estoinen
Olin noin 30 vuotias kun sain ensimmäisen kunnon orkun. Tein sen itse. Tilanne oli aika epätodellinen ja riemukas. Vieläkään en laukea kunnolla miehen toimesta jotain pieniä orkkuja on tullut mutta ei sellaisa kuin itse tekemällä.
 
täällä tänään
Joo naiset ei haittaa.. mulla oli mies joka ei kyennyt .sitten ero 37v ja bravot.. uikutin ja valutin koko yön pitkän huiskean miehen kanssa nukuttiin pari tuntia ja taas alkuun .. tuntui että joka kerralla noustiin vaan voimakkaammalle orkku tikkas kerrokselle. Minusta tuntuu että me myöhään kypsyneet saamme vasta 35v jälkeen sitä ennen kuin erämaa.. tämän jälkeen on taas ajelijasta riippuen trooppinen sademetsä tai ainakin virtaavat kummut..
Minusta tuntuu myös että jos mies on liian hätäinen ei nainen pääse mukaan ja orkku jää tosi pieneksi.. itse mulkun koolla ei merkitystä vaan sillä kestolla ja aina uudelleen ja uudelleen..

Hikosin . valitin .punastuin. pimppa kuivui suulta mutta sisältä sellaine liukkaus että avot. mies on aivan hulluna kun nainen valuttaa omaa hunajaa. tärisee ja haisee kun sokeri pesä..

Olin noin 30 vuotias kun sain ensimmäisen kunnon orkun. Tein sen itse. Tilanne oli aika epätodellinen ja riemukas. Vieläkään en laukea kunnolla miehen toimesta jotain pieniä orkkuja on tullut mutta ei sellaisa kuin itse tekemällä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä