Mies pettää?

  • Viestiketjun aloittaja Onneton äiti
  • Ensimmäinen viesti
Onneton äiti
Mieheni on alkanut käyttäytyä itselleen ei ominaisella tavalla. Outoja puheluita, liikenneruuhkaa, kaupoilla käyntiä yksin ym. Mitä te vastaavassa tilanteessa olevat olette tehneet? Olen aiemmin saanut tietää, että hänellä oli muutama vuosi sitten jonkinlainen juttu naimisissa olevan naisen kanssa kun naisen mies soitti minulle ja kertoi asiasta. Mieheni kielsi asian. Mutta luottamus meni. Odotin silloin lastamme enkä uskaltanut tehdä asialle mitään. Nyt on samanlaista liikehdintää ilmassa, joten osasin nyt ajatella asiaa toisin. Olen selannut puhelimen ja löytänyt tuntemieni naisten numeroita, joita minulla ei ole. Soittotiedoista ei löytynyt mitään. Mieheni sanoo, ettei hänellä ole sähköpostiosoitetta mutta voiko sen tarkastaa mistään ja voiko yhteyttä pitää muuten tietokoneen kautta. Olen hyvin onneton kun on pieni lapsikin asiassa mukana. Auttakaa.
 
Hakuammuntaa - ei lohtua
niin onhan hänellä sähköpostiosoite tai halutessaan useampiakin. Naiset, jotka tunnet ja joiden puhelinnumero on miehelläsi eivät ole siis ystävättäriäsi ja jos et mitenkään voi käsittää mitä "virallista" yhteyttä miehelläsi ja heillä on niin... Käykö miehesi "poikien kanssa" baareissa?

Ai mitäkö muut ovat vastaavassa tilanteessa tehneet? No, ottaneet epäilykset puheeksi ja saaneet kuulla olevansa luulosairaita, sairaalloisen mustasukkaisia, yleensä vain sairaita jne. Rakentavaa keskustelua tai vähääkään uskottavia selityksiä on turha odottaa, tunnustamisesta puhumattakaan.

Ellei mies oikeasti ole välillä oikeasti juuttunut liikenneruuhkaan ja käy kaupassa helpottaakseen sinun osuuttasi vauvan äitinä. Näillä aikamäärillähän ei pettämässä käydä, joten epäilet ilmeisesti puheluita - puhelutiedot tietysti voi poistaa. Onko ajallisesti mahdollista varsinaiseen aviorikokseen paitsi siis esim. ruokatunnilla?

 
onneton äiti
Lapsemme on nyt 3 vuotta vanha ja tosiaan tuosta tapauksesta on muutamia vuosia ja se yhä askarruttaa. Olen kysellyt häneltä onko kaikki hyvin tai onko jotain mitä minun pitäisi tietää ja hänen vastauksensa on, että missä välissä muka kerkeää ja tulenhan aina yöksi kotiin. Ja ne kauppareissut, ei hän ainakaan kotitaloustavaraa ole ostanut. Eli ostoksia en ole nähnyt. Nyt lähti mökille yksin ja minä lapsen kanssa kotiin. Heti heräsi arvailut. En tiedä olenko vain luulosairas ja liioittelen. Mutta myöntäisikö hän jos jotain olisi. Ei ainakaan edellisellä kerralla. Sitä en tiedä oliko pettäminen fyysistä, kovasti väitti ettei ollut. Mutta tämä naisen aviomies oli eri mieltä. Mieheni oli kuulemma pyytänyt tämän vaimoa mökillemme saunomaan. Kyllä raastaa kovasti.
 
jkku
Soita sen naisen miehelle ja kysy, onko nainen nyt kotona. Jos ei ole, niin voi olla että on miehesi kanssa mökillä. Tai voihan se olla joku muukin.
Sähköpostiosoitteita voi olla pilvin pimein kenellä vaan. Niitä saa ilmaiseksi netistä mistä vaan.
Kyllä sulla ihan aiheesta hälytyskellot soi. Älä puhu asiasta miehellesi mitään, ettei hän tiedä sinun epäilevän. alkaa vain tarkemmin peitellä jälkiään, jos jotain peittelemistä on. Ala vain tarkkaan seuraamaan asioita ja tosiaankin, jos pystyt, mene aamulla mökille katsomaan, mitä sinne kuluu.
 
Ei enää hakuammuntaa
Kaunis ihana elokuinen viikonloppu, mikä vaati häntä lähtemään yksin ilman perhettään mökille? Kysyithän - mitä hän vastasi? Ellet kysynyt tai kysyit eikä hän vastannut niin eiköhän tuo jo kertone asioiden tilasta; hän tietää että tiedät muttet uskalla varmistaa asiaa.

 
varma tieto helpottaa
Netistä saa ladattua keylogger-ohjelmia, esim. ardamax-keylogger.
pane semmoinen koneeseen niin näet, mitä on kaveri netissä näpytellyt. toinen varteenotettava vaihtoehto (laitonko ? kuka laskee?)... Esmes. saunalahdella on netissä mahdollisuus saada puheluerittely, varmaan muillakin. sieltä voi kaivella, onko sama numero toistuvasti listassa ja mihin aikoihin soitettu, etc.. keinoja on jos aikaa ja viitsimystä löytyy. voimia siihen suuntaan.
 
Ei enää hakuammuntaa
niin tuossa vaiheessa pyytäisit kyllä ketä tahansa tuttavaa viemään sinne mökille. Eihän se sinun häpeäsi ole mitä sieltä sitten löytyneekin - tietenkin ellet halua kaikesta huolimatta jatkaa avioliittoa. Ei 3-vuotias estä matkustamista bussissa tai junassakaan. Tietty jos miehesi vain saunapuita siellä hakkaa niin ei kannata näyttää kyyditsijälle hysteriaa, esittää vain vaimoa jolle tuli niin kova ikävä. Puuttuuks näiden pettureiden vaimoilta temperamenttia tai jotain...
 
entinen toinen nainen
jos työmatkat venyy "ruuhkan" takia vaikka puolisen tuntia, niin siinä ajassa ehtii hyvin käydä tekemässä tekosensa. Jos ei ruuhkaa ole aiemmin ollut, mistä se yhtäkkiä olisi tullut, varsinkin jos tuota tapahtuu kovin usein.

Jos miehesi poistaa kotikoneelta kaikki netin historiatiedot, et voi välttämättä sitä kautta nähdä mitä hän on puuhannut. Mutta kuten joku sanoi jo, duunikonetta voi myös käyttää.. Ja jos kännystä on kaikki puhelin/tekstari-tiedot poistettu, onhan sekin jo hiukan epäilyttävää..

Tuo mökkijuttu on myös aika epäilyttävä. Pahimmassa tapauksessa miehesi ja hänen (uusi) hoitonsa ovat siellä viettämässä mukavaa, kiihkeää kesäviikonloppua... Yritä tosiaan saada jostain auto/kyyti paikanpäälle. Eipä tarvi sitten enää arvailla. Selkeästi miehesi ei muuten myönnä mitään, ellei jää rysän päältä kiinni.
 
opittujavinkkejä
Kyllä kannattaa tosiaan parhaansa mukaan saada mies ns. rysän päältä kiinni, eli sinne mökille vaikka taksilla jos ei muuten. Ja jos sinne ei pääse, niin sitten muuten ala pitää mielessä esim. kuinka usein teillä on seksiä ja onko siinä muutosta, missä mies sanojensa mukaan on viipynyt, onko tyhjentänyt sivuhistoriaa, miltä vaatteet tuoksuvat (näkyykö merkkejä vieraan naisen meikistä, hajuvedestä), löytyykö miehen boksereista kiihottumisjälkiä jos on ollut myöhässä, tuoksuuko kumilta, käykö heti suihkussa kun tulee kotiin, pitääkö kännyä äänettömällä, jos sanoo menevänsä johonkin, niin käy joskus tarkastamassa puhuuko totta.
 
nyt tyttö rukka
Voi voi miehet ehtivät vaikka mitä. Ystäväni mies vei vaimonsa hääpäivää juhlistamaan matkalle ja petti siellä matkalla vaimoaan toisen kanssa! Niin että - silmät auki. Mene sinne mökille ja selvittäkää asiat. Lasta en ottaisi mukaan, koska et voi tietää, mitä siellä oikein avautuu eteesi :/

Tsemppiä ja voimia!
 
onneton äiti
Olen soittanut tänään pari kertaa ja ihan normaalilta kuullostaa. Sen takia meni yksin kun tilasi multakuorman. Ja meillä on huomenna juhlat, joihin minun pitää valmistella. Sattuipa vaan niin sopivasti samaan aikaan multakuorma ja juhlat, että tiesi etten pääse mökille. Olimme tytön kanssa pari vkonloppua sitten reissussa ja mies tietysti kotona yksin. Reissun jälkeen huomasin meillä uuden pyyhkeen, keltaisen ja pitsireunaisen. Sanoi serkkunsa tulleen käymään. Ja sanoi, että lakanat pitää vaihtaa kun serkku( miespuolinen) oli nukkunut sängyssä. Ihmettelin asiaa kun meillä löytyy myös vieraspatjoja. Puhelimesta ei viestejä löydy, on ilmeisesti poistettu. Ja sinä päivänä kun sanoi olleensa töiden jälkeen kaupassa, oli meidän entinen naapuri, kaunis nuori nainen soittanut ja mies oli töiden jölkeen soittanut hänelle takaisin. En tiedä, kuullostan ihan vainoharhaiselta. Tuntuu tosi kurjalle kun kokoajan ajattelee vaan sitä asiaa. Olen kyllä kysynyt onko jotain mitä minun pitäisi tietää mutta ei kuulemma ole. Jos mies pettää niin miksi hän ei vain lähde vanhasta suhteesta ja mene sen uuden luo? Tätä minä en pettämisessä ymmärrä. Jos minä en kerran voi antaa hänelle mitä hän tarvitsee niin miksi hän ei sitten lähde. Seksiä meillä kyllä on 2-3 kertaa viikossa riippuen tietysti töistä ja tytön nukkumisesta, joten sitä kyllä kotona saa. Miksi sitten kaipaa jännitystä elämään? Omasta mielestä olen itse ihan sievä ja normaalipainoinen nainen, tietysti raskaus on muuttanut kroppaa mutta muuten ihan ok. Alkaa vaikuttamaan jo itsetuntoonkin.
 
entinen toinen nainen
Eiköhän tuo nyt ole jo ihan selvä juttu. Nukkuiko miehesi serkku siis samassa sängyssä (teidän parivuoteessa) miehesi kanssa? Menee jo aika paksuksi potaskaksi tuollaiset jutut. Voitko soittaa miehesi serkulle ja jotenkin ohimennen varmistaa asian? Ja tainnut siltä hoidolta jäädä oma pyyhe teille vahingossa...

Et ole vainoharhainen. Sulla soi hälytyskellot päässä, taitaa olla ihan syytäkin.
 
Miiruli
Aika inhottava tilanne sulla...
Ei kai pettäjää taida kiinni saada kuin hyvällä (huonolla) tuurilla rysän päältä, hyvä valehtelija kun keksii kyllä selityksiä ja tekosyitä kaikkeen.
Toisaalta...kun asia sinua vaivaa ja ajattelet sitä koko ajan, voihan olla myös, että alat nähdä piruja sielläkin, missä niitä ei ole. Varsinkin kun sinulla on ollut vaikeuksia luottaa mieheen jo pidemmän aikaa.
Yritä nyt vain keksiä keinoja varmistaa miehen puheet.

Jos yhtään lohduttaa, niin mä uskon, että totuus tulee kyllä aina ilmi, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Ja uskon myös, ettei vika ole sinussa. Jotkut vain kaipaavat jonkinlaista jännitystä tai vaihtelua elämäänsä, kurjaa että se niin usein tehdään toisen ihmisen tunteiden ja elämän kustannuksella. Tsemppiä ja jaksamista kovasti, toivottavasti saat jotain selkoa asiaan.
 
entinen kohtalotoveri
Kyllä tuo kaikki kertomasi valitettavasti kuulostaa ihan siltä itteltään; pettämiseltä. Olen tosi pahoillani puolestasi! Tiedän, miten hankalaa tuossa tilanteessa on olla: ei ole vedenpitäviä todisteita, mutta kuitenkin jokin on vinossa, ja sitten alatkin syytellä itseäsi vainoharhaiseksi.

Suosittelisin sinua nyt olemaan ihan hissukseen miehellesi. Älä siis paljasta, että epäilet (eli siis tiedät) asiasta, vaan odota että hän tekee virheen. Mies voi olla huolimaton, kun ei osaa aavistaa että toinen on kärryillä. Hän ei tule koskaan myöntämään asiaa. Jos sinulla ei ole todella vedenpitäviä todisteita, tai hän ei jää rysän päältä kiinni, et pääse puusta pitkälle. Et siis voi vaan "ottaa asiaa puheeksi" miehen kanssa. Hän leimaa sinut vainoharhaiseksi ja hulluksi. Usko pois, kokemusta on!

Mieti, haluatko elää tuollaisessa suhteessa. Jos et, ala kaikessa hiljaisuudessa valmistella eroa. Vaikeaa on, tiedän, mutta se on ainoa keino. Uskottoman paskiaisen kanssa ei kannata tuhlata tätä ainoaa elämää!
 
jkku
Alkuperäinen kirjoittaja entinen kohtalotoveri:
Kyllä tuo kaikki kertomasi valitettavasti kuulostaa ihan siltä itteltään; pettämiseltä. Olen tosi pahoillani puolestasi! Tiedän, miten hankalaa tuossa tilanteessa on olla: ei ole vedenpitäviä todisteita, mutta kuitenkin jokin on vinossa, ja sitten alatkin syytellä itseäsi vainoharhaiseksi.

Suosittelisin sinua nyt olemaan ihan hissukseen miehellesi. Älä siis paljasta, että epäilet (eli siis tiedät) asiasta, vaan odota että hän tekee virheen. Mies voi olla huolimaton, kun ei osaa aavistaa että toinen on kärryillä. Hän ei tule koskaan myöntämään asiaa. Jos sinulla ei ole todella vedenpitäviä todisteita, tai hän ei jää rysän päältä kiinni, et pääse puusta pitkälle. Et siis voi vaan "ottaa asiaa puheeksi" miehen kanssa. Hän leimaa sinut vainoharhaiseksi ja hulluksi. Usko pois, kokemusta on!

Mieti, haluatko elää tuollaisessa suhteessa. Jos et, ala kaikessa hiljaisuudessa valmistella eroa. Vaikeaa on, tiedän, mutta se on ainoa keino. Uskottoman paskiaisen kanssa ei kannata tuhlata tätä ainoaa elämää!
Olen täsmälleen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Lakana ja pyyhejutut on jo ihan liian paksua..... Oikeesti. Nyt laput pois silmiltä, hemmohan kusettaa sua ihan mennentullen. Mutta: älä paljasta miehellesi, että tiedät/epäilet. Miehesi luulee että olet ihan kuus-nolla jymäytettävissä ja tekee kohta virheen ja jää rysän päältä kiinni. Niin niille aina käy. Äläkä yritä kysyä/keskustella asiasta suoraan. Se ei sitä ikinä tunnusta. Ei ikinä. Samoin kokemusta on siitäkin. Vaikka ex jäi periaatteessa rysän päältä kiinni (näin sähkö- ja tekstiviestit muilta naisilta) ei siltikään ikinä tunnustanut. Mutta hän onkin ex nyt.

Samoin olen samaa mieltä: uskottoman paskiaisen kanssa ei kannata tuhlata elämäänsä, tätä ainoaa.



 
mimmmi
Siis vaihtoiko miehesi lakanat ja vei pyyhkeenkin pesuun, vai teitkö sinä sen? Kyllähän niistä lakanoista nyt pystyy nähdä tai haistaa, onko niissä jotain jälkiä / toisen naisen hiuksia tai hajusteita... Samoin pyyhkeestä, tuskin miespuolisen serkun pyyhe tuoksuisi kovin kukkaiselta... Aika paksua on joo, luulisi että mieskin tajuaisi edes yrittää peittää tommoset jutut - siis että vieraalla olisi omat lakanat mukana tai sellaiset haettaisiin kaupasta ja sitten hävitettäisiin.
Kännykkä on sellainen juttu, josta voi päätellä tosi paljon. Pitääkö mies sitä äänettömällä, taskussaan, onko mukana suihkussakin? Onko teillä ollut aina avoin peli kännykän kanssa, eli voit vastata hänen puhelimeensa ja hän sinun, onko se muuttunut viime aikoina? Miten mies käyttäytyy julkisella paikalla sinun kanssasi, vai käyttekö yhdessä missään sellaisissa paikoissa, joissa voisi törmätä johonkin toiseen naiseen? Vilahtaako miehen puheessa jonkun naisen nimi useasti viattomissa tilanteissa, tai onko yhtäkkiä jotain uusia juttuja, joita mies sinulle ehdottaa tai asioita, joita mies muka yhtäkkiä tietää, esim. naisiin liittyvissä asioissa? Kaikkeen tällaiseen kannattaa kiinnittää huomiota... ja puhelin ratsata silloin, kun tiedät että hän ei ole tajunnut mitään poistaa. Humalassa esimerkiksi. Tsekkaa myös viestien "Luonnokset", onko siellä jotain valmiiksi kirjoitettua, jonka voi kiireesti lähettää toiselle. Tai onko siellä sellainen loki, josta näkee kenelle viestejä on useimmin lähetelty tai puheluita soiteltu.
Tsemppiä, ja jos mies jää kiinni niin kylmästi ulos vaan!
 
Miehesi viilaa sinua linssiin ja pahasti
"Sen takia meni yksin kun tilasi multakuorman. "

Miten tuo estää sinun olemisesi mökillä? Hän on siis tilannut "multakuorman" pe ja la on juhlat. Sinä menet siis vasta juhliin? Eli pe/la-yö aikaa toimia yksin=vieras nainen.

"Reissun jälkeen huomasin meillä uuden pyyhkeen, keltaisen ja pitsireunaisen. Sanoi serkkunsa tulleen käymään."

Käyttävätkö miehet keltaisia pitsipyyhkeitä??

"Ja sanoi, että lakanat pitää vaihtaa kun serkku( miespuolinen) oli nukkunut sängyssä."

Vieras siis nukkuu sängyssä isännän vanhoilla lakanoilla ja isäntä itse lattialla? Lakanat olivat siis samat jotka olivat lähtiessäsikin mutta ne piti vaihtaa kun tulit takaisin? Eikö toisen lakanoissa ole vähän inheää nukkua vaikka olisi millainen serkkukörmy?


 
vaimo-06
Alkuperäinen kirjoittaja Hakuammuntaa - ei lohtua:
niin onhan hänellä sähköpostiosoite tai halutessaan useampiakin.
Kerro nyt tyhmälle, miten nuo liittyvät toisiinsa? Ei mitenkään ainakaan minun työpaikallani. Tietokonetta käytän työkseni, vain ja ainoastaan, mutta minkäänlaista sähköpostiosoitetta ei ole työnantajan suunnalta annettu, eikä mitään sähköpostia pysty muutenkaan työpaikalta käyttämään, kaikki mahdollisuudet on estetty.
 
vaimo-06
Alkuperäinen kirjoittaja entinen toinen nainen:
jos kännystä on kaikki puhelin/tekstari-tiedot poistettu, onhan sekin jo hiukan epäilyttävää
Millä lailla? Itse siivoan aina puhelimesta tuollaiset tiedot, en tiedä miksi. Se vain on tullut tavaksi vuosia, vuosia sitten. Silti en petä miestäni tai tee muutakaan epämääräistä.

 
dsfsfsfsf
Hommahan on ihan selvä. Samantekevää saako rysän päältä kiinni vai ei, todellisuus on jo tullut selväksi. Eikä se nähtävästi edes yhtään kadu pettämistään. Kannattaisi nyt keskittyä miettimään miten tästä eteenpäin. Suosittelen eroa.
 
voi äly hoi älä jätä.
Vai että vielä serkku-poika ollut yötä, ja tounut mukanaan oikein keltaisen pitseillä koristellun pyyheliinan. Joopajoo.

Taitaa olla kyseessä joku mielikuvituksen tuottama serkkupoika, tai sitten joku naapurin uhkea rebekka-risto.
 

Yhteistyössä