Millainen on epäviehättävä nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Must-on-turn-on
  • Ensimmäinen viesti
itsekäs p*ska
nainen on viehättävä silloin, kun hän on:
- lempeä = ylitsekäveltävä
- lämmin = avosylinen
- epäitsekäs = hyvä syrän huoraks saattaa, sanoo pohojalaaset
- suora ja rehellinen = tyhmä, jos sanoo ennen kuin ajattelee
- aito = ja tämä mitataan..?
- pysyviä asioita arvostava = materiaa?

Kauniisti ajateltu, Neiti. Mutta joskus Prinssi Urhea osoittautuu päteväksi iilimadoksi, joka ottaa irti minkä saa ja kokee lopulta ettei voi kunnioittaa naista jonka ainoa ominaisuus on olla luottavainen, rehellinen ja aito.

Hei. Jottei liian kyyniseksi heittäydytä, niin tosi loistavaa jos kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa. Oli ominaisuudet mitä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Neiti
Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs p*ska;10551625:
- lempeä = ylitsekäveltävä
- lämmin = avosylinen
- epäitsekäs = hyvä syrän huoraks saattaa, sanoo pohojalaaset
- suora ja rehellinen = tyhmä, jos sanoo ennen kuin ajattelee
- aito = ja tämä mitataan..?
- pysyviä asioita arvostava = materiaa?

Kauniisti ajateltu, Neiti. Mutta joskus Prinssi Urhea osoittautuu päteväksi iilimadoksi, joka ottaa irti minkä saa ja kokee lopulta ettei voi kunnioittaa naista jonka ainoa ominaisuus on olla luottavainen, rehellinen ja aito.

Hei. Jottei liian kyyniseksi heittäydytä, niin tosi loistavaa jos kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa. Oli ominaisuudet mitä tahansa.
Lempeys on eri asia kuin liiallinen ja vääränlainen kiltteys, kyllä lempeäkin ihminen voi osata sanoa ei. Kylläpä olet tosiaan kyyninen ihminen, kun ajattelet lämpimän ja epäitsekkään luonteen saattavan huoraksi! Huoh. Niin, liian suora ei saisi tietenkään olla, loukkaavuuteen asti. Aitouden vastakohta on siis teeskentely ja teennäisyys, sillä se "mitataan". Materia ei tosiaankaan ole pysyvää: yhdessä hujauksessa talo, auto jne saattaa olla mennyttä. Voit miettiä, että mitähän ne pysyvät asiat saattaisivat oikeasti olla..?

Harmi, jos itse olet tavannut vain iilimatomiehiä. On tullut minun niitäkin kohdattua, joten mitään prinssejä en odota mistään tupsahtavan. Usko pois: hyviäkin miehiä on, ihan todistettavasti. Onnellista elämää sinullekin :)
 
viehätys kuin viehe
Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs p*ska;10551625:
- lempeä = ylitsekäveltävä
- lämmin = avosylinen
- epäitsekäs = hyvä syrän huoraks saattaa, sanoo pohojalaaset
- suora ja rehellinen = tyhmä, jos sanoo ennen kuin ajattelee
- aito = ja tämä mitataan..?
- pysyviä asioita arvostava = materiaa?

Kauniisti ajateltu, Neiti. Mutta joskus Prinssi Urhea osoittautuu päteväksi iilimadoksi, joka ottaa irti minkä saa ja kokee lopulta ettei voi kunnioittaa naista jonka ainoa ominaisuus on olla luottavainen, rehellinen ja aito.

Hei. Jottei liian kyyniseksi heittäydytä, niin tosi loistavaa jos kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa. Oli ominaisuudet mitä tahansa.
Tässä on kaikki saalistuksen yleisperiaatteet esillä. Kaksi vastakkaista puolta - osin samoin osin eri intressein. Molemmilla yhteistä saamisen tarve. kala ei käy aina koukkuun vaikka syöttinä olisi Prinssi iilimato. Eikä Prinssi Urheakaan aina pääse ottamaan irti kaikkea.

Silti viehättävää enimmäkseen kuvataan noilla ensimmäisillä ominaisuuksilla, joita moni itsekäs p*skakin pyrkii esittämään - aluksi. Se kunnioittaako Prinssi Urhea sen enempää tuollaista itsekästä p*skaa jää kommentoimatta.
 
kuules tätä
Epäviehättävä nainen:

Jassoo, sun mielestä viehättävä nainen on siis karvajalka karvapillu, jolla kulmakarvat rehottaa ja se pukeutuu aina farkkuihin ja teepaitaan tai tuulipukuun. Ja pitäis lueskella jotain Tolstoita tai muuta raskaslentoista!

Olet mustasukkainen, et kestä sitä, jos nainen on meikkaa, luulet, että nainen laittautuu näyttääkseen hyvältä muiden miesten silmissä.

Muuten: älykkömies ei ole seksikäs, miehen pitää olla käytännönläheinen tekijätyyppi, jolla jalat maassa, ei turhia haihattele.
 
Viimeksi muokattu:
Must-on-turn-on
Alkuperäinen kirjoittaja kuules tätä;10557380:
Olet mustasukkainen, et kestä sitä, jos nainen on meikkaa, luulet, että nainen laittautuu näyttääkseen hyvältä muiden miesten silmissä.
Luulen että niin miehet kuin naiset viime kädessä hoitavat hipiäänsä ylenmäärin turhamaisuuden vuoksi.

Meikkaavat naiset rinnastuvat miehiin, jotka puristavat salilla itselleen sikspäkkiä, jotta näyttäisivät hyvältä. Pahimmat tapaukset vielä vetävät hellepäivänä paidan pois, että kaikki näkisivät.

Ja ennen kuin älähdät, että olen kateellinen näille miehille, niin tiedoksi, että liikunta on elämäni pääharrastus. Tänäänkin siihen uhrautui neljä ja puoli tuntia. Niin ikään viihdyn luonnossa kalastamassa ja metsästämässä, joten mikään metroseksuaalikaan en ole.

Sinun tapauksessasi luultavaa on, että perustat elämäsi ulkonäön varaan ja hyökkäät nyt minua vastaan, koska henkiset ulottuvuutesi ovat niin kehnot. Mutta siitä vain itseäsi kehittämään. Henkistä puoltansa voi hoitaa aivan samalla tavalla kuin fyysistäkin. Se vain on paljon työläämpää kuin fyysisen puolen kuntoon punnertaminen. Aerobinen kunto kohoaa nopeasti, kun tekee vuoden pari pitkiä peruskestävyyslenkkejä, ja samalla katoavat läskit, mutta esimerkiksi uutta kieltä siinä ajassa ei kunnolla opi.
 
Jokutyttö
Epäviehättävä nainen:

-ei lue kirjoja
-ei osaa hauskuutella arjen pienillä sattumuksilla
-ei ymmärrä lapsenmielisyyden merkitystä
-ei ymmärrä ironiaa (ironiantajun puute kertoo yleensä sävyjen ymmärtämisen puutteesta)
-on ilkeämielinen tai taipuvainen liittymään muita mollaavien porukkaan (riippumatta siitä, onko mollaukseen aihetta vai ei)
-tuijottaa tositeeveetä
-meikkaa usein
-tilaa enemmän pintakiiltoisia kuin asiasisältöön keskittyviä lehtiä (esim. Me naiset ja Anna vastaan Tiede-lehti ja Suomen luonto)
-on epäitsenäinen ja perustaa arvionsa ja mielipiteensä yleisesti hyväksyttyyn...
.
kun kirjoittelet tuollaista?? Ei ihmisiä todellakaan voi luokitella listalla että millainen on epäviehättävä ja millainen viehättävä... Tai voi, mutta se ei ole oikein! Sellainen on viehättävä ihminen joka viihtyy omassa kehossaan ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Sellainen jolla on terve identiteetti. Persoona ratkaisee paljon eikä se että mitä lehtiä tilaa/lukee. Viehättävän naisen voi löytää yhtälailla maalta kuin kaupungista. Vaikka suomessa asuukin vain 5 miljoonaa ihmistä, tänne mahtuu silti paljon erilaisia ihmisiä.

JOS nyt sitten ruvettaisiin luokittelemaan listalla epäviehättävän ihmisen piirteitä niin minun listassani olisi että: mies joka listaa naisten huonoja ja hyviä puolia.

Miehet ovat miehiä, naiset naisia ja molemmilla on omat huonot ja hyvät puolensa. Sinussakin on joidenkin mielestä paljon paljon vikoja. Joskus toisen heikkoudet on vain hyväksyttävä ja koittaa elää niiden kanssa. Ja voihan toista AUTTAA niiden heikkouksien yli pääsemisessä.
 
Viimeksi muokattu:
Lukija
Onko tämä lukemista?

Entä kirjoittamista?

No, se on nyt jokaisen asia millä saa itsensä tuntemaan tärkeäksi ja fiksuksi, mutta pitääkö lukea kirjoja, että tuntee itsensä ylivertaiseksi. Vai onko lukeminenkin jollakin tapaa perusteltava, koska siinähän vasta aikaa menee hukkaan?

Onneksi sun aikas ei elleissä mene hukkaan. Ei kai kukaan oikeasti oo noin pöllö?
 
Viimeksi muokattu:
Lukija
S

Se että minä en turruta aivojani toisten suoltamalla soopalla, antaa minulle mahdollisuuden ja kyvyn luoda oman ajatusmaailman, joka on juuri minun kaltainen. Minä olen oivaltanut elämästä asioita, joita te ette tiedä olevan olemassa. Me emme tarvitse välineitä pystyäksemme kommunikoimaan, tietoisuus ei ole se , minkä näemme, vaan se minkä tunnemme.

)

Aha. Tämä avasi sinun tyhmyytesi salat. Vai kirjoittaa ammattikirjailijat soopaa... Voi kun oivaltaisit myös oman yksinkertaisuutesi.
 
Viimeksi muokattu:
daadaa.
Mun mielestä tavallinen palkansaaja, joihin myös itse lukeutuu, kuten myös moni nainen, on ihan perusteltua että hän äänestää demareita. Todella junttia on jonkun pienipalkkaisen siwan kassan äänestää kokoomusta!

Tapasin talvella nuoren naisen (nuoruus selittäköön tyhmyyden), jotain 24v, joka tienasi 2000 euroa jostain assarin hommasta, ja äänesti kokoomusta. Minä, 3000 euroa tienaavana - ei tulisi mieleenkään. Kokoomus ajaa rikkaiden asiaa ja piste.
Jokainen saa äänestää sitä puoluetta, mitä itse haluaa, ja mihin tulokseen on tullut, ketä kannattaa äänestää. Pitäisikö siinäkin vielä kuunnella toisten länkätyksiä ja mielipiteitä. Itse ainakin tiedän tasantarkkaan ja aina olen tiennyt, etten demareita äänestä, vaikka en suuripalkkainen olekkaan. Turha siinä päällepäsmäröidä ja haukkua ihmistä tyhmäksi sen perusteella, kun ei ole samaa puoluetta kanssasi. Minusta fiksu ja naisellinen nainen on sellainen, jolla on omat mielipiteensä, eikä anna viedä kun pässiä narusta, ja joka ei hauku ja arvostele muita junteiksi, jos ei vaikka äänestä samaa puoluetta kuin sinä ym.
 
Viimeksi muokattu:
naisellinen.
Naisellinen nainen:
- huoliteltu ulkonäkö
-ryhdikäs
-hyvä käytöksinen, ei kiroile tai juoruile, ja on ystävällinen kaikille
-taiteellinen
-lahjakas monissa asioissa
-lukee paljon
-kuuntelee hyvää musiikkia
-empaattinen
-pitää lapsista
-ptää kodin siistinä
-ei käy punttisalilla, mutta harrastaa liikuntaa esim. tanssia, pilatesta, joogaa
-käyttää usein mekkoja/hameita ja korollisia kenkiä
-käyttää kauniita yöasuja ja alusvaatteita
-käyttää sopivasti koruja
-käyttää sopivasti tuoksuja
-osaa laittaa hyvää ruokaa
-on yhteiskunnallisesti valveutunut ja seuraa aikaansa (liittyy myös lukemiseen)
-ei juo kaljaa
 
Meikkailija
Minulta on töissä aamulla kysytty, olenko sairas, koska olen niin kalpea. Sairaus parani, kun laitoin huulipunaa, jota en aamulla ollut ehtinyt. Aiemmin eräs opettajani (nainen jopa) kommentoi leikillään, että ei ole sopivaa näyttää niin pirteältä siihen aikaan aamusta. Olin silloin tavallistakin väsyneempi, mutta olin huvikseni laittanut kirkkaan punaista huulipunaa.

Että enpä taida todellakaan luopua meikeistäni vain siksi, että jotkut miehet eivät niistä pidä, enhän heitä varten meikkaakaan. (Ihmeellistä tosin, että saan paljon enemmän ja pitempiä katseita miehiltä meikattuna.) Minusta on vain mukavaa laittaa kasvojani ja leikitellä väreillä. Mukavampi lähteä aamulla kotoakin, jos ulkonäkö miellyttää itseä. Lisäksi olen huomannut, että ihoni pysyy huomattavasti parempana, kun käytän meikkiä säännöllisesti, ja kuulemma myös näytän jo ikäistäni nuoremmalta myös ilman meikkiä.
 
Höh
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä m-76;10534768:
Sitten ajellaan 40-80km/suunta työmatkaa ja ihmetellään kun ollaan väsyneitä ja burn outissa ja serotoniini loppuu päästä.
QUOTE]


Se nyt vaan on joidenkin pakko ajella tuo matka halusi tai ei - valtio keskittää/siirtää palveluja ja samaan aikaan vähennetään julkisia kulkuyhteyksiä täällä maalla. Töissä on kuitenkin pakko käydä, että saa talon ja muut velat maksettua.

Ennen työmatkaa oli 4 km - nyt 52. Työnantaja on sama ja työkin entinen. Mutta näin tuotetaan valtion kanssaan polttoaineveroja ja lisätään päästöjä ilmakehään. Mahtavaa.

Joo, eihän tämä varsinaisesti kuulunut otsikon aiheeseen, mutta särähti vain korvaan :/
 
Just tommonen koko päivän
Naisellinen nainen:
- huoliteltu ulkonäkö
-ryhdikäs
-hyvä käytöksinen, ei kiroile tai juoruile, ja on ystävällinen kaikille
-taiteellinen
-lahjakas monissa asioissa
-lukee paljon
-kuuntelee hyvää musiikkia
-empaattinen
-pitää lapsista
-ptää kodin siistinä
-ei käy punttisalilla, mutta harrastaa liikuntaa esim. tanssia, pilatesta, joogaa
-käyttää usein mekkoja/hameita ja korollisia kenkiä
-käyttää kauniita yöasuja ja alusvaatteita
-käyttää sopivasti koruja
-käyttää sopivasti tuoksuja
-osaa laittaa hyvää ruokaa
-on yhteiskunnallisesti valveutunut ja seuraa aikaansa (liittyy myös lukemiseen)
-ei juo kaljaa
Voi hyvä päivä. Miehen unelma yhdessä paketissa.
 
Viimeksi muokattu:
HyäsintBukket
Epäviehättävä nainen... - ei pese hampaitaan säännöllisesti , jättää kainalokarvat ajelematta ja käyttää toppeja , ahmii ruokas julkisella paikalla esim. Kouluruokalassa / työpaikkaruokalassa ottaa ison satsin ruokaa ja "mättää turpaansa" , haisee hieltä koska ei joko käytä dödöä tai käyttää itselleen sopimatobta dödöä laittaa liikaa ripsaria niik että ripset kokkareiset tai liian värikästä / tummaa huulipunaa
 
karvainen
Epäviehättävä nainen... - ei pese hampaitaan säännöllisesti , jättää kainalokarvat ajelematta ja käyttää toppeja , ahmii ruokas julkisella paikalla esim. Kouluruokalassa / työpaikkaruokalassa ottaa ison satsin ruokaa ja "mättää turpaansa" , haisee hieltä koska ei joko käytä dödöä tai käyttää itselleen sopimatobta dödöä laittaa liikaa ripsaria niik että ripset kokkareiset tai liian värikästä / tummaa huulipunaa
kaikki muu osui paitti etten meikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
talkofthedevil
Vain epämiellyttävä mies edes keksii tuollaisen aiheen alunperinkään...!naisvihaajia taas liikkeellä, kun aihepiiri herätti noin monen miehen orgastisen vihasanaryöpyn...
 

Yhteistyössä