milloin raskaustesti näyttää raskauden

  • Viestiketjun aloittaja yrittänyttä ei laiteta
  • Ensimmäinen viesti
Sindy
Yhdynnässä olin 15.11 jolloin olisin voinut tulla raskaaksi. Viimeksi kuukautiseni alkoi 5.11 ja ne oli sellaiset 5 päivän mittaiset. Minulla tosin on kuparikierukka, mutta ei siitäkään kai sata varma voi olla. Vai voiko?
Kuukautiseni ovat olleet viimeiset kolme kertaa epäsäännölliset, joten vaikea laskea mitään ovulaation ajankohtaa jne, tarkkaan... kai.

Kuukautisten ei siis vielä pitäisi alkaa, mutta minulla on selvästi kuukautisoireita eli pari päivää oli nännit kipeät(nyt ei enään paljoakaan), väsyttää todella paljon koko ajan, mieliala vaihtelee, alavatsakipuja ja nipistelyjä alavatsassa. Viikko sitten sattui ihan kamalan paljon vasemmalta puolelta alavatsaa, en päässyt edes kävelemään ilman särkylääkettä. Mistähän tämä voisi johtua?

Heti tuon suojaamattoman yhdynnän jälkeen minulta tuli pahanhajuista valkovuotoa, mikä meni kyllä muutamassa päivässä ohi. Kävin testeissä, ei ollut hiivaa, eikä klamydiaa.

Tänään sitten kävin perheneuvolassa ja siellä tehtiin raskaustesti. Se näytti negaa, mutta hoitaja sanoi että voisin silti olla raskaana, koska kuukautiseni eivät ole vielä myöhässä.
Kuinka todennäköistä tämä on?

Kiitos nopeista vastauksista.
 
oh god..
käytän E-pillereitä, enkä ajatellut että tulisin raskaaksi. Nyt yhdynnästä on vasta 4 päivää, mutta silti raskaustesti oli positiivinen. Onko mahdollista että olen raskaana? Vai menikö testi vain pieleen?? -apua.....:c-
 
tsennifer
Hejsan! :) Eli eli päätin nyt tänne palstalle kirjotella, kun aika tuoretta tekstiä täälläkin! Olen vielä nuori naisenalku (20v) :D ja täällä on varmasti porukkaa joka voisi tietää ehkä hieman paremmin.
Mieleeni juolahti pari kysymystä!
Olen lukennut kymmeniä eriä nettipalstoja ja missä sattuun väitetään eriä, eli voiko tulla raskaaksi vaikka ovis oli n 5päivää ennen yhdyntää? Siitä on nyt jotain 12 päivää ja alamahaa on vihlonut jo viikon verran ja kun hetken ehdin luulla, että menkat alkaa niin valkkaria vain..
Enkä ole varma että voiko oireet jo näin nopiaa näkyä? Eli tässä nyt joitain ''oireita''(?) jos joku samaistuu, jolla on tärpännyt niin vastausta odotan! :D
> Aivastelen useita (noin 1o) kertoja päivässä, mahaa ja selkää särkee (jopa kun tätä istuessaan kirjottaa, niin vihlasee ilkeästi) :/, välillä jotkut ruuat ns kuvottaa.., päätä särkee vähän väliä.
Nyt tänään menossa kp31 !! yhdyntä tapahtui kp20. Menkoista en ole täysin varma milloin olisi pitänyt alkaa, ehkä tuolloin kp28?!

Milloin tehdä raskaustestin?
Raskaana?!!!
 
tsennifer
Hejsan! :) Eli eli päätin nyt tänne palstalle kirjotella, kun aika tuoretta tekstiä täälläkin! Olen vielä nuori naisenalku (20v) :D ja täällä on varmasti porukkaa joka voisi tietää ehkä hieman paremmin.
Mieleeni juolahti pari kysymystä!
Olen lukennut kymmeniä eriä nettipalstoja ja missä sattuun väitetään eriä, eli voiko tulla raskaaksi vaikka ovis oli n 5päivää ennen yhdyntää? Siitä on nyt jotain 12 päivää ja alamahaa on vihlonut jo viikon verran ja kun hetken ehdin luulla, että menkat alkaa niin valkkaria vain..
Enkä ole varma että voiko oireet jo näin nopiaa näkyä? Eli tässä nyt joitain ''oireita''(?) jos joku samaistuu, jolla on tärpännyt niin vastausta odotan! :D
> Aivastelen useita (noin 1o) kertoja päivässä, mahaa ja selkää särkee (jopa kun tätä istuessaan kirjottaa, niin vihlasee ilkeästi) :/, välillä jotkut ruuat ns kuvottaa.., päätä särkee vähän väliä.
Nyt tänään menossa kp31 !! yhdyntä tapahtui kp20. Menkoista en ole täysin varma milloin olisi pitänyt alkaa, ehkä tuolloin kp28?!

Milloin tehdä raskaustestin?
Raskaana?!!!
^ Nyt tuli vähän ruskeaa vuotoa ja nipistelyä mahassa! Pitäisikö huolestua? Merkki raskaudesta????
 
Viimeksi muokattu:
stressieihelpota
Kuukautiseni olivat 12.12. Nyt tammikuun menkat ovat 6 päivää myöhässä.

Olen harrastanut seksiä kondomin kanssa säännöllisesti. Viimeisin kerta on tuolloin 9.1. jolloin oletin kuukautisteni alkavan. Nyt niitä ei kuitenkaan kuulu. Raskaustesti näyttää negatiivista. Voiko, olla että jos hedelmöitys tapahtui 9.1., se ei vielä näkyisi testissä?

Ihan stressaantuneena, koska tosiaan ehkäisystä on huolehdittu. :(
 

Yhteistyössä