Grilli-ilta hyvien ystävien kanssa, miltäs kuulostais jos tarjois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Alkuun: Kir Royal

Sitten pieni alkupalalajitelma:

mansikka-rucolasalaattia
meloni-parmankinkkukääröjä
tomaatti-mozzarellavartaita
graavisiikamoussea saaristolaisleivällä (pieniä suupaloja)

Grilliin sitten:

kanafilevartaita
limemarinoituja scampeja
grillattu paprikahöystö
itse tehtyä perunasalaattia

Ruuan kanssa olutta ja punaviiniä

Kahvin kanssa:

mansikka-raparperi Brita
suklaakakku ja tuoreet mansikat

Mietin, että ruuan kanssa kuitenkin olutta ja valkkaria, mutta taitaa mennä pullo harakoille jos sellaisen avaan kun vain minä olen viininjuoja tuosta neljän hengen porukasta. Jospa varaan varastoon viinipullon mutten edes avaa sitä jos olut maistuu väelle mieluummin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kateelliseksi vetää. En osais ite tehdä mitään noin hienoa. Hyvä on siis suunnitelma !

Ei noi vaikeita oo. Pikkuisen näpräilyä vaatii alkuruuat ja grillauksen valmistelu, mutta loppu tulee sitten siinä sivussa mukavia jutellen ja iltaa istuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kateelliseksi vetää. En osais ite tehdä mitään noin hienoa. Hyvä on siis suunnitelma !

Ei noi vaikeita oo. Pikkuisen näpräilyä vaatii alkuruuat ja grillauksen valmistelu, mutta loppu tulee sitten siinä sivussa mukavia jutellen ja iltaa istuen.

No tää lienee ihmisestä kiinni. Mulle jo pelkkä parin kakun tekeminen on iso urakka.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mietin, että ruuan kanssa kuitenkin olutta ja valkkaria, mutta taitaa mennä pullo harakoille jos sellaisen avaan kun vain minä olen viininjuoja tuosta neljän hengen porukasta. Jospa varaan varastoon viinipullon mutten edes avaa sitä jos olut maistuu väelle mieluummin?

No voithan hankkia ison pullon lisäksi esim. sellaisen pienen pullon (mitä ne on, 25-37cl?) itsellesi, jos muut juo mielummin olutta ja sinä haluat ehdottomasti viiniä? Noihan sitä kavereilta kysyä, haluaako ne ruuan kanssa viiniä ja toimia sitten sen mukaan..:)

Toivottavasti oot se meidän mökkinaapuriin muuttanut nuorenparin toinen osapuoli ja bileet on juhannuksena ja luonnollisesti haluatte tutustua mökkinaapurehin paremmin. Kiitos, kyllä käy :)

Yhteistyössä