Miten iskeä mies?

  • Viestiketjun aloittaja Gertrud
  • Ensimmäinen viesti
Gertrud
Hei,

Työpaikallani on mies, joka heittää legendaa ja vilkuilee, jopa tuijottelee silmiin. Tämä osa asiaa siis ei ole ongelma. Nauramme samoille jutuille jne.

Mutta: Miten antaa "se lupa", että SAA ehdottaa enemmän, saa koettaa iskeä sänkyyn? Mitään suhteilua vakavampaa ei ole minun mielessäni.
 
jooo
Hei,

Työpaikallani on mies, joka heittää legendaa ja vilkuilee, jopa tuijottelee silmiin. Tämä osa asiaa siis ei ole ongelma. Nauramme samoille jutuille jne.

Mutta: Miten antaa "se lupa", että SAA ehdottaa enemmän, saa koettaa iskeä sänkyyn? Mitään suhteilua vakavampaa ei ole minun mielessäni.

No tuo on helppoia se kulkee nimellä raha
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Mietin tuossa juuri lauantaisaunassa, että kunhan tulee kesä, niin sitten on hyvä ehdottaa mökkireissua tuohon lähelle, kun sattuu nyt olemaan meidän mökki parinkymmenen kilometrin päässä kaupungista loistopaikalla. Kuuma kun tulee, niin heittää vaan, että nyt kuule lähdet käyttämään mua uimassa (minulla kun ei ole autoa).

Mitään sen fiksumpaa ja aikaisempaa ei tule mieleen. Säpinää? Kuulostaa jotenkin vanhanaikaiselta...??
 
jänkäjoonas1943
Mietin tuossa juuri lauantaisaunassa, että kunhan tulee kesä, niin sitten on hyvä ehdottaa mökkireissua tuohon lähelle, kun sattuu nyt olemaan meidän mökki parinkymmenen kilometrin päässä kaupungista loistopaikalla. Kuuma kun tulee, niin heittää vaan, että nyt kuule lähdet käyttämään mua uimassa (minulla kun ei ole autoa).

Mitään sen fiksumpaa ja aikaisempaa ei tule mieleen. Säpinää? Kuulostaa jotenkin vanhanaikaiselta...??
Entäs sitten? Vanhanaikaista puuhaa tuo naiskentelu puolin ja toisin on!
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Onnistuva mies, kiitos! Onko tämä tarkoittamasi kosketus tyyliin hiusten sipaisu tai pörrötys tms. tai tyylin korjaus ennen kuin mennään yhdessä vaikkapa yleisön eteen (kuuluu työhömme yksin ja työparina)? Kravattia ei meidän firmassa voi oikein korjailla, kun sitä ei juuri käytetä.
 
Onnistuva mies.
Onnistuva mies, kiitos! Onko tämä tarkoittamasi kosketus tyyliin hiusten sipaisu tai pörrötys tms. tai tyylin korjaus ennen kuin mennään yhdessä vaikkapa yleisön eteen (kuuluu työhömme yksin ja työparina)? Kravattia ei meidän firmassa voi oikein korjailla, kun sitä ei juuri käytetä.
Kyllä nuo on hyviä tapoja koskettaa.
Ihan mihinvaan voi koskettaa, sillä se tuntuu hyvältä, kun nainen sen tekee.

Ennen esitystä koskeminen pelkästään mene välttämättä perille, jos sänkyynmeno on tavotteena.

Esityksen jälkeen toistatte kosketuksia, ja samalla puhutte jotakin, koska se sujui teiltä jo.

Jos ei nyt heti, niin myöhemmin tulee kuvioon halaaminen.
Läheisessä halaamisessa selviää miehen ajatukset.
En sano, mutta tunnetta kehossanne jotain erikoista.
Mutta uskaltaako kumpikaan tehdä jatkoehdotusta jää nähtäväksi.

Mielenkiintoinen tilanne, kun molemmat haluaisi, mutta kumpikaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.

No voitte vielä avittaa tilannetta viemällä kättänne sinne suuntaan, toivoen miehen käden tulevan haluamaanne suuntaan.

Ja jos tuokaan ei auta, niin harkitkaa senjälkeen pientä rinnan vilautusta.
Ihan pientä ja sievää.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Auhh, voisi olla jo huomen. Tiedän, että on tiukka aikataulu ja jooo-o, mutta JOSKUS sitä vaan odottaa, että pääsee töihin. :)
Hyvä, kun joku odottaa noin innolla maanantaita ja työpäivää.

Tuossahan olisi ideaa, kuinka ihmiset jaksaisi työssään.
Siitähän on puhuttu paljon ettei jakseta riittävästi.
Pientä erotiikkaa mukaan työpaikoille.

Muistakaa varautua siihen, jos mies vaikka haluaa enemmän kuin pelkän seksisuhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Kyllä nuo on hyviä tapoja koskettaa.
Ihan mihinvaan voi koskettaa, sillä se tuntuu hyvältä, kun nainen sen tekee.

Ennen esitystä koskeminen pelkästään mene välttämättä perille, jos sänkyynmeno on tavotteena.

Esityksen jälkeen toistatte kosketuksia, ja samalla puhutte jotakin, koska se sujui teiltä jo.

Jos ei nyt heti, niin myöhemmin tulee kuvioon halaaminen.
Läheisessä halaamisessa selviää miehen ajatukset.
En sano, mutta tunnetta kehossanne jotain erikoista.
Mutta uskaltaako kumpikaan tehdä jatkoehdotusta jää nähtäväksi.

Mielenkiintoinen tilanne, kun molemmat haluaisi, mutta kumpikaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.

No voitte vielä avittaa tilannetta viemällä kättänne sinne suuntaan, toivoen miehen käden tulevan haluamaanne suuntaan.

Ja jos tuokaan ei auta, niin harkitkaa senjälkeen pientä rinnan vilautusta.
Ihan pientä ja sievää.
Niin. Se on kai tämä suomalainen jäyhyys, kun ei tajuta LUONTAISESTI, että mukavan ihmisen kosketus tuntuu hyvältä - saa oikein rohkaista itseään tekemään niin. Olisipa italialainen tms., niin koskettaminen olisi niin luonnollista. Tai onko mahdotonta, jos kerta kaikkiaan vaan pamauttaa sanoa, että kuule kun sinä olet niin ihana?? Sen minä saattaisin suustani päästää melko helpostikin, kun vähän itseäni etukäteen provosoin. Hyvälle työkaverille (=naiselle) sen sanominen hyvän työn jälkeen on ihan normaalia, miksi sitten MIEHELLE se on niiin vaikeaa?

Miltä miehestä kuulostaa kuulla olevansa "ihana"?
 
Viimeksi muokattu:
Joopa
Niin. Se on kai tämä suomalainen jäyhyys, kun ei tajuta LUONTAISESTI, että mukavan ihmisen kosketus tuntuu hyvältä - saa oikein rohkaista itseään tekemään niin. Olisipa italialainen tms., niin koskettaminen olisi niin luonnollista. Tai onko mahdotonta, jos kerta kaikkiaan vaan pamauttaa sanoa, että kuule kun sinä olet niin ihana?? Sen minä saattaisin suustani päästää melko helpostikin, kun vähän itseäni etukäteen provosoin. Hyvälle työkaverille (=naiselle) sen sanominen hyvän työn jälkeen on ihan normaalia, miksi sitten MIEHELLE se on niiin vaikeaa?

Miltä miehestä kuulostaa kuulla olevansa "ihana"?
Mitä hyöyä kuvittelisit italialaisuudesta olevan, jos olisit yhtä estynyt kuin nytkin?
Toisaalta, jos jotakin lasagnenlikistelijää haluat matkia, niin nehä kuvittelee olevansa kovia laulamaan.
Niin että jonkun hyvin onnistuneen työsuorituksen jälkeen voisit vain yhtäkaikkisesti todeta jotakin siihen malliin, että hyvinhän se MEILTÄ kävi, eiköhän mennä vetäisemään pienet duetot...?
Muista painottaa tuota meiltä-sanaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Joopalle: Ai, minä olen estynyt? No hra/rva Joopa on hyvä ja kertoo, miten hän itse sitten on ei-estynyt.

Italia on kulttuurien kehto: Se, joka toista väittää, ei ole maahan kyllin syvälti tutustunut. Minä olen Rooma-fani ja viettänyt siellä paljon aikaa. Lasagnenlikistelijä on melkoinen vertaus jos ruvetaan maailmanmiesten tavoista puhumaan.
 
Joopa
Joopalle: Ai, minä olen estynyt? No hra/rva Joopa on hyvä ja kertoo, miten hän itse sitten on ei-estynyt.

Italia on kulttuurien kehto: Se, joka toista väittää, ei ole maahan kyllin syvälti tutustunut. Minä olen Rooma-fani ja viettänyt siellä paljon aikaa. Lasagnenlikistelijä on melkoinen vertaus jos ruvetaan maailmanmiesten tavoista puhumaan.
Nimittäin siinä, että Italia on kulttuurin kehto...Sinnehän se kulttuuri on makeasti nukahtanutkin...
Mutta annetaan sen nukkua rauhassa ja pysytään asiassa.
Kysyit, miten minä olen ei-estynyt.
En ole täysin estoja vailla, mutta olen omaksunut elämäntyylin, jota voisi kuvailla vaikkapa lauseella: Puhumalla asiat selvii ja elämällä elämä sujuu.
Eli, jos toinen sukupuoli kiinnostaa, kysyn. Tähän asti olen onnistunut liittämään tilanteeseen sen verran huumoria mukaan, etten ole aivan "tyhjän päälle" jäänyt, vaikka onkin joskus tullut lunta tupaan. Tällaisten tapausten kanssa isketään edelleen silmää ja hymyillään, ollaan ysrtäviä.
Minulla tämä resepti on toiminut, mutten tietystikään halua sitä väkisin kellekään tyrkyttää, kukin tavallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Niin. Se on kai tämä suomalainen jäyhyys, kun ei tajuta LUONTAISESTI, että mukavan ihmisen kosketus tuntuu hyvältä - saa oikein rohkaista itseään tekemään niin. Olisipa italialainen tms., niin koskettaminen olisi niin luonnollista. Tai onko mahdotonta, jos kerta kaikkiaan vaan pamauttaa sanoa, että kuule kun sinä olet niin ihana?? Sen minä saattaisin suustani päästää melko helpostikin, kun vähän itseäni etukäteen provosoin. Hyvälle työkaverille (=naiselle) sen sanominen hyvän työn jälkeen on ihan normaalia, miksi sitten MIEHELLE se on niiin vaikeaa?

Miltä miehestä kuulostaa kuulla olevansa "ihana"?
Ainakin minun korvissa kuulostaisi ihanalta.
Kunhan ei ole ylimääräisiä korvia kuulemassa, kuten työpaikalla saattaa olla.

Yllättynyt minäkin olen siitä, miten monet ihmiset vierastaa kosketusta.
Minä ainakin tykkään, jos minua kosketetaan.
Eikä siitä minulle tule seksi mieleen, vaan ihana tunne vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Roomasta nyt vielä sen verran, että siellä kyllä on TODELLA PALJON taidenäyttelyitä ja konsertteja, enkä nyt puhu niistä klassisista nähtävyyksistä. Väittäisin, että kulttuurielämä on sangen aktiivista... Myös ruokakulttuuri puhuu puolestaan. En nyt aivan kulttuurin nukahtamiseksi sanoisi, vaikka se sivujuonne tässä keskustelussa onkin.

Huumori hersyy minullakin, mutta se tahtoo usein mennä jopa ironian puolelle. Saa nähdä, millaisia letkautuksia tässä saan aikaan. Ne taitavat tulla selkärangasta, kun jätän asian aktiivisen ajattelemisen.
 
Joopa
Roomasta nyt vielä sen verran, että siellä kyllä on TODELLA PALJON taidenäyttelyitä ja konsertteja, enkä nyt puhu niistä klassisista nähtävyyksistä. Väittäisin, että kulttuurielämä on sangen aktiivista... Myös ruokakulttuuri puhuu puolestaan. En nyt aivan kulttuurin nukahtamiseksi sanoisi, vaikka se sivujuonne tässä keskustelussa onkin.

Huumori hersyy minullakin, mutta se tahtoo usein mennä jopa ironian puolelle. Saa nähdä, millaisia letkautuksia tässä saan aikaan. Ne taitavat tulla selkärangasta, kun jätän asian aktiivisen ajattelemisen.
Niinpä, jätetään naljailut parempaan aikaan ja katsotaan tarkemmin tuota sinun varsinaista asiaasi.
Jos ja kun olet huumoriväkeä, se auttaa paljon, edellyttäen tietysti, ettei tuo kohteesikaan ole mikään rautakangen niellyt piironginjalka. Mutta varo ironiaa, se on myrkkyä kaikenlaisille ihmissuhteille.
Onnistuva mies tuossa jo listasi paljon hyviä vinkkejä. Mielestäni kolmio puhe-kosketus-katse on yksi käyttökelpoisempia.
Kosketus on todella taitolaji. Nykyään niin harva osaa lukea kehon kieltä. Yksi toimiva tapa on unohtaa sopivassa paikassa kätensä hänen kädelleen. Yleensä siitä seuraa myös katsekontakti. Saapa mies olla melkoinen pakasteturska, jos ei siinä vaiheessa jo ala tapahtua.
Itse en ole tuota kokeillut, mutta olen nähnyt sen monta kertaa toimivan.
astetta tehokkaampi tapa taas on seisahtua hänen taakseen hänen istuessaan. sitten vain sormet kahta puolta niskaa ja parit sivelyt ylös-alas. Ei mitään ammattihierojan otteita, vaan hellän naisellisesti.
Yksi versio tästä on tarttua hartioihin, kääntää hänet itseensä päin, aloittaa jotakin, sitten vilkaista häntä silmiin, olla häkeltyvinään, mutista: sori, unohdin...mutta...lähdetäänkö kahville...minun luokseni? Tai jotakin tuon sorttista.
Siinäkin olen samaa mieltä Onnistuvan kanssa, että lähes poikkeuksetta on varmin tapa nolata mies sanomalla häntä ihanaksi muiden kuullen. Kahdenkesken sensijaan, hmmm....:)
Noita vilauttelujuttuja en kyllä menisi suosittelemaan, ne antavat monesti viestin LIIAN innokkaasta/epätoivoisesta yrityksestä. Se taas tulee myöhemmin heijastumaan miehen käytöksessä. Aina. Varmasti.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Juu, ei minusta miksikään vilauttelijaksi ole, tyylitöntä ja mautonta se on mielestäni. Tehkööt sellaiset niin, joilla ei ole korvienvälin eväitä...

Kiitos virkistävästä kommentoinnista, nyt nukkumaan, jotta jaksaa virkeänä aamulla TÖIHIN.
 
Yhden illan
Niinpä, jätetään naljailut parempaan aikaan ja katsotaan tarkemmin tuota sinun varsinaista asiaasi.
Jos ja kun olet huumoriväkeä, se auttaa paljon, edellyttäen tietysti, ettei tuo kohteesikaan ole mikään rautakangen niellyt piironginjalka. Mutta varo ironiaa, se on myrkkyä kaikenlaisille ihmissuhteille.
Onnistuva mies tuossa jo listasi paljon hyviä vinkkejä. Mielestäni kolmio puhe-kosketus-katse on yksi käyttökelpoisempia.
Kosketus on todella taitolaji. Nykyään niin harva osaa lukea kehon kieltä. Yksi toimiva tapa on unohtaa sopivassa paikassa kätensä hänen kädelleen. Yleensä siitä seuraa myös katsekontakti. Saapa mies olla melkoinen pakasteturska, jos ei siinä vaiheessa jo ala tapahtua.
Itse en ole tuota kokeillut, mutta olen nähnyt sen monta kertaa toimivan.
astetta tehokkaampi tapa taas on seisahtua hänen taakseen hänen istuessaan. sitten vain sormet kahta puolta niskaa ja parit sivelyt ylös-alas. Ei mitään ammattihierojan otteita, vaan hellän naisellisesti.
Yksi versio tästä on tarttua hartioihin, kääntää hänet itseensä päin, aloittaa jotakin, sitten vilkaista häntä silmiin, olla häkeltyvinään, mutista: sori, unohdin...mutta...lähdetäänkö kahville...minun luokseni? Tai jotakin tuon sorttista.
Siinäkin olen samaa mieltä Onnistuvan kanssa, että lähes poikkeuksetta on varmin tapa nolata mies sanomalla häntä ihanaksi muiden kuullen. Kahdenkesken sensijaan, hmmm....:)
Noita vilauttelujuttuja en kyllä menisi suosittelemaan, ne antavat monesti viestin LIIAN innokkaasta/epätoivoisesta yrityksestä. Se taas tulee myöhemmin heijastumaan miehen käytöksessä. Aina. Varmasti.
Olen viiskymppin nainen ja vielä on hyvännäköiset sääret, verkkosukat ja lyhyt hame ja kapakkaan. Kun löytyy komee nuori mies, käyn ottamassa sringit pois ja nostan hametta että näkee tyssunin ja olen saanut nuorta seuraa yöksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Viisikymppinen nainen. Kyllä minullakin on hyvännäköiset sääret, mutta noin alas en vajoaisi... Yläpäällä minä pelaan ennemmin kuin alapäällä seuraa saadakseni. Vedätätköhän, kehtaako joku tehdä edes moista saadakseen miestä? :)
 
Seuraaja?
Olen viiskymppin nainen ja vielä on hyvännäköiset sääret, verkkosukat ja lyhyt hame ja kapakkaan. Kun löytyy komee nuori mies, käyn ottamassa sringit pois ja nostan hametta että näkee tyssunin ja olen saanut nuorta seuraa yöksi.
Taas jätit se KUNNOLLA sanan pois? Mikä on tyssunin? Opettele kirjoittamaan sinä KUUNO KUNNOLLA!
 
Viimeksi muokattu:
Tuutikki
Ainakin minun korvissa kuulostaisi ihanalta.
Kunhan ei ole ylimääräisiä korvia kuulemassa, kuten työpaikalla saattaa olla.

Yllättynyt minäkin olen siitä, miten monet ihmiset vierastaa kosketusta.
Minä ainakin tykkään, jos minua kosketetaan.
Eikä siitä minulle tule seksi mieleen, vaan ihana tunne vaan.
Olen kovin samoilla linjoilla sinun kanssa. Minä voin kertoa kokemuksesta, että tuo hellä ja huomaavinen kosketus jättää pysyvän jäljen miehn mieleen. Minä kostetan helposti ihmisiä joista pidän. Iän myötä olen myös oppinut "lukemaan" ihmisestä ketä voi koskettaa. Minun kohdalla erään ihmisen kosketus johti mukavaan pikku romanssiin, johon palataan silloin tällöin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä