"Halpa" ja eksoottinen kaukomatkakohde- ei thaimaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalle kesällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkalle kesällä

Vieras
Onkos jollakulla ehdotuksia.
Ensi kesän matkakohde haussa mutta hinta ei saisi olla tajuton. Tietenkin kaukomatkat maksaa mutta mun löytämät olisivat olleet 6000e-9000e (2aikuista ja 2lasta)

Olen kuullut Gambiasta paljon hyvää, en ole kyllä itse käynyt. Kauas on kyllä pitkä matka ja lennot ovat kalliita. Kesällä kivoja, lämpöisiä paikkoja löytyy lähempääkin kyllä..

[QUOTE="monia";22821726]Kesällä kannattanee matkustaa lähemmäs. Aasiassa sadekausi.... Talviaikaan taas suosittelen Bali, Langawille, Malediivit, Goa..

Miksi ei Thaimaa?[/QUOTE]

Balilla on kuiva kausi kesällä. Samoin Koh Samuilla Thaimaassa (tai voi vähän sataa, mutta ei varsinaisesti ole sadekausi ainakaan).

[QUOTE="monia";22821726]Kesällä kannattanee matkustaa lähemmäs. Aasiassa sadekausi.... Talviaikaan taas suosittelen Bali, Langawille, Malediivit, Goa..

Miksi ei Thaimaa?[/QUOTE]

Kuka menee lomalle varsinkaan lasten kanssa seksiturismin mekkaan? Miten siellä pystyy lomailemaan kun ihan lähellä papat käy lapsiin kiinni?

[QUOTE="mää";22821842]Kuka menee lomalle varsinkaan lasten kanssa seksiturismin mekkaan? Miten siellä pystyy lomailemaan kun ihan lähellä papat käy lapsiin kiinni?[/QUOTE]

Et ole tainnut käydä itse kun tuollaisia harhoja kuvittelet??? Mutta joo, jos ap ei halua Thaimaahan, syystä tai toisesta, niin eipä sitä heille ole pakko tuputtaa.

[QUOTE="mää";22821842]Kuka menee lomalle varsinkaan lasten kanssa seksiturismin mekkaan? Miten siellä pystyy lomailemaan kun ihan lähellä papat käy lapsiin kiinni?[/QUOTE]

sinä et selvästikkään ole käynyt Thaimaassa! Eri maa löytyy Bangokista/Phuketista/Pattayalta kuin mm. KhaoLak, Samui, KohTao. Mene, koe ja sano vasta sitten!!

Ihmeellistä yleistystä!! Ja kyllä minä olen lomaillut ja tulen lomailemaan Thaimaassa LAPSIENI kanssa

[QUOTE="juu";22822012]Missä harhakuvitelmissa elät? Joka paikassahan siitä toitotetaan. Itse en menis mistään hinnasta Thaimaahaan, ennen kuin saavat kitkettyä tuon kauhean seksiturismin pois.[/QUOTE]

seksiturismi Thaimaassa keskittynyt tietyille aluille. Mm Pattaya, jota myös paikalliset häpeävät. Kateellisten panettelua sanon minä. Jokaikisessä alemman elintason maassa on täysin samaa seksiturismia. Thaimaa vain on niistä otsikoihin nostettu. Joten parasta, kun pysttelet vain kiltisti suomessa. ;)

[QUOTE="höpöhöpö";22822080]seksiturismi Thaimaassa keskittynyt tietyille aluille. Mm Pattaya, jota myös paikalliset häpeävät. Kateellisten panettelua sanon minä. Jokaikisessä alemman elintason maassa on täysin samaa seksiturismia. Thaimaa vain on niistä otsikoihin nostettu. Joten parasta, kun pysttelet vain kiltisti suomessa. ;)[/QUOTE]

No en pysy, toukokuussa Seychelleille!!

[QUOTE="juu";22822012]Missä harhakuvitelmissa elät? Joka paikassahan siitä toitotetaan. Itse en menis mistään hinnasta Thaimaahaan, ennen kuin saavat kitkettyä tuon kauhean seksiturismin pois.[/QUOTE]

Öö, no mun kuvitelmat perustuu siihen todellisuuteen, jonka olen Thaimaassa yhteensä 7 matkalla itse kokenut. Ja juu, olen kyllä matkaillut monella muullakin maailman kolkalla Afrikasta Aasian kautta Väli- ja Pohjois-Amerikkaan eli sitä perspektiiviäkin löytyy.

[QUOTE="juu";22822099]No en pysy, toukokuussa Seychelleille!![/QUOTE]

Yhtälailla maksullista tarjolla sielläkin! ;) Joten otappa asioista selvää!! Tehdään hurjan paljon vähemmän valmismatkoja, joten ei ole uutisotsikoissa kuten Thaikut.

Iran olisi ainakin eksoottinen ja mielenkiintoinen jos pitää kulttuurista. Iranissa voisi yhdistää esimerkiksi Teheranin, Isfahanin ja Kishin saaren niin saisi sekä kaupunki- että rantaloman. =)

Sitten toinen olisi Tonga. Lennot on tosi kalliita, mutta esimerkiksi Australian Sydneyhyn pääsee noin tuhannella eurolla ja sieltä muistaakseni Tongalle muutama satanen. Voisi yhdistää Australian ja Tongan. Tosin Australiassa on tuolloin talvi, ettei ole niin lämmintä...

Öö, no mun kuvitelmat perustuu siihen todellisuuteen, jonka olen Thaimaassa yhteensä 7 matkalla itse kokenut. Ja juu, olen kyllä matkaillut monella muullakin maailman kolkalla Afrikasta Aasian kautta Väli- ja Pohjois-Amerikkaan eli sitä perspektiiviäkin löytyy.

Sama juttu! Thaimaassa matkattu 5 kertaa, joten omakohtaista kokemusta löytyy. Nämä junttieinarit jotka täällä väkättää, ovat vain kateellisia panettelijoita.
Surullista, että Thaimaasta on jollakulla sellainen kuva... :(
Olen itse asunut opiskeluaikana Balilla ja matkannut sieltä ympäriinsä. Voin kertoa, että samaa menoa löytyy lähes jokaisesta alemman elintason maasta.

Oikea, aito Thaimaa on kaikkea muuta, kuin seksiturismia ja neonvalo discoja.

Yhteistyössä