Miten saadaan orgasmi yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja Iira.
  • Ensimmäinen viesti
hoidettu on
====
Ei koske, haloo mietiipää peniksen koostumusta, ja alipainetta siinä pumpussa,
kyll muuten koskee jos painetta on liikaa, ja voi tulla kudosvaurioita.
MIstä näitä oikein sikiää.? !!!
Kyllä minä sain tehtyä entiselle naiselleni orkut aina kun tartti,sormettamalla,nuolemalla,nuolin korvan takaa niin jopa alkoi mennä hänellä kylmät väreet ei sitä pillua aina tartte kokoajan räplätä välillä voi koettaa muitakin paikkoja ja sit taas pillua.
Mullakin vaan 14cm mutta hänen mielestään kun kunnolla kiihotuimme tuntui kun se vaan suurenisi kokoajan ja kuulemma mulla tulee paljon.
Yhden yön aikana naimme niin monta kertaa että en ees muista,kiihottumisesta se on kiinni jos ei kaveri kiinnosta ei myöskään kiihotu tarpeeksi,mulla ainaskin seisoo ihan sairaasti jos huomaan että nainen on kiinnostunut,ei se vika ole kummassakaan jos ei onnistu olemme vaan erilaisia ja emme kaikki sovi yhteen!
 
Viimeksi muokattu:
Henkinen lukko
Alkuperäinen kirjoittaja rohkea söi rokan;10519369:
Nuorena olin epävarma. Huonoja kokemuksia ensimmäisestä poikaystävistä, jolla vain itsensä tyydytystarve. Toki itse sain itseni tyydytettyä yksin, mutta ei koskaan yhdynnässä.

Onni oli saada osaava poikaystävä reilu parikymppisenä, jonka kautta häveliäisyys katosi ja opin itsekin kertomaan mistä pidän. Ja kysymään häneltä. Onni ei ole ikuista, 15 vuoden suhde loppui. Seksistä se ei ollut kiinni.

Sittemmin olen oppinut, että miehenkin rakenteella on merkitystä. Ei siis koolla välttämättä? Miehestä riippuen voin saada orkun ratsastamalla ja hieromalla itse klitorista miehen häpyluuhun (tai johonki sellaseen?). Silleen orkut on pienempiä, mutta jaksan pari kolme peräkkäin. Niistä jää aina kuitenkin vähän nälkäiseksi ;-)

Jotkut miehet osaa itsekin sen, että mies on joko alla tai ollaan lusikkana, mutta joka tapauksessa mies ottaa takaapäin samalla hieroen klitoristani. Itse hieromalla en jostain syystä rentoudu. Joka tapauksessa nuo orkut on maata järisyttäviä. Jotkut miehet ei mielellään koske naisen klitorikseen, mutta rohkeasti vaan ottaa miestä kädestä kiinni ja opastaa.

Olen oppinut myös, että mies tykkää kun nainen tulee ensin. Se jälkeen on helpompi itse härnätä penistä supistelemalla emätintä siittimen ympärillä.

Hyvä seksi vaatii jonkinasteista "vuoropuhelua". Vakituisessa suhteessa on erilaista luottamusta kuin tilapäisissä, mutta rohkeudella tilapäisenkin voi saada jatkumaan - jos on muutenkin hyvä tyyppi.

Vaikka joskus jääki orkutta ei pidä tehdä asiasta numeroa. Koska se on niin inhimilistä. Jos kahdesti sama mies jättää kylmäksi, kannattaa miettiä haluaakoottaa riskin ja kolmannella onnistua vai kokea todellista pettymystä. Itsekeskeiseten paskiaisten kanssa ei kannata aikaansa tuhlata.

^Toi on hyvä!

En saanut orkkua ekojen poika/miesystävien kanssa, enkä yhdenillan jutuissa. Hyvältähän naiminen tuntu mut jäin aina vaiheesee. Miehet ei koskaa...
Oon aina saanu orkun itsetyydyttämällä klitorista yhdistettynä vibraan. Mut miesten kanssa ei sitte millään. Josku mies teki pitkään töitä ja alkoi jo olla naurettavaa jatkaakaan. Tuli mullakin paikat kipeeksi.

Sitte tapahtu ihme (olin jo 27 v!): yksi mies ei luovuttanu vaikka olin sanonu etten mä kuitenkaan saa. Maattiin vaan sängyssä varattiin koko päivä mut sitä kokonaa tarvittu. Hyväiltiin toisiamme mut ei kosketeltu tiettyjä paikkoja. Oltiin vaan ja suudeltiin välillä ja kosketeltiin toistemme vartaloita. Kyllä siinä alko vähitellen himot kasvaa. Kun oli tarpeeksi kiihottunut pelkästä ajatuksesta ja toisen läsnäolosta mies alkoi hyväillä jalkoväliäni. Ensin käsin sitten suulla. Se teki sitä alkuun rauhallisesti. Välillä hyväiltiin toisiamme muutenkin. Se hieroi klitorista ja aloin olla ihan kuuma. Mies tuli sisään varovasti. menin lukkoon. En tiedä miks. Se vaan oli siinä, ei liikunu ja hyväili. Rentouduin. Sitten se alotti taas rauhalliset työnnöt. Se jaksoi tosi pitkään. Ihan salaa aloin lähentymään orgasmia. Se mies osasi kai lukea vaikka mitään ei puhuttu. Kai mä sitte huokailin tai jotain. Se osas hieroa itseään just sopivasti ja väitän että klitorikseen osui, ja nopeutti tahtiaan koko ajan. Lopulta mikään esto ei enää auttanut. Laukesin, mutta niin kävi miehellekin.

Tavattiin uudestaan. Sillä kerralla makasin selälläni miehen päällä kun hän tuli takaapäin sisään klitoristani hieroen. Se tapahtui nopeasti, ihan maata järisyttävä orkku. Tavattiin vielä kerran, eikä mikään estänyt kunnon molemminpuolista antamista ja saamista. Opin minäkin siinä tuntemaan mistä mies tykkää... Olisin pitäny hänet pidempäänkin mutta muutti työkomennukselle ulkomaille. Kuitenkin sen jälkeen oon ollu rohkeampi ja avoimempi miesten kanssa ja orkkuja on saatu jos ei aina niin lähes, ja pidän kyllä huolen ettei mua jätetä ilman. Nykyisen mieheni kanssa ei oo ollu ongelmia.
 
peproo
Siis luetaanko sellaista orgasmia orgasmiksi yhdynnässä, jos klitorista kiihotetaan alussa/aktin aikana?

Vaimoni saa pieniä orgasmeja pelkällä klitoris-kiihotuksella, mutta pelkällä munalla orgasmia ei saa vielä. Mutta jos munan kanssa sohii oikeisiin kohtiin ja samalla hellästi koskettelee klitorista välillä, vaimoni saa mielettömän orgasmin.

Tällöin orgasmin tullessa tunnen munassani kuinka pillu "supistelee" ja aina ennen hänen laukeemistan meinaan itekin laueta, sillä tuntuu, että vaimoni "imee munaani" silleen jännästi sisään :)

Kannattaako huolestua, jos orkku tulee vain hieman sormiavusteisena. Tosin onnistuu myös lantio-avusteisena, mutta mitäs sen väliä... klitorista kuitenkin kiihottaa se.

Kiitos asiallisille vastaajille etukäteen!
 
Oikein on
On vain harvoja naisia joille riittää pelkkä höyläys. Nainen on rakennettu sellaiseksi, että hän usein tarvitsee ulkoista stimulaatiota saavuttaakseen orgasmin. Voit olla ylpeä itsestäsi ja siitä, että vaimosi nauttii ja saa orgasmin. Samoilla mennään meilläkin. Nautinollista ja ihanaa olla lähekkäin ja kokea samalla jotain todella yhteistä. Kun joskus vielä onnistut lataamaan niin, että tulette yhtä aikaa.. silloin häviää aika, paikka, tajunta....
 
Xy1
Tällöin orgasmin tullessa tunnen munassani kuinka pillu "supistelee" ja aina ennen hänen laukeemistan meinaan itekin laueta, sillä tuntuu, että vaimoni "imee munaani" silleen jännästi sisään :)

Kannattaako huolestua, jos orkku tulee vain hieman sormiavusteisena. Tosin onnistuu myös lantio-avusteisena, mutta mitäs sen väliä... klitorista kuitenkin kiihottaa se.

Kiitos asiallisille vastaajille etukäteen!
Niin tekee ja tuntuu niin tanan hyvältä miehestäkin. Väliäkö sille, jos kerran orkkuja tulee. Ihan sama millä ja miten, jos kerran naidessa tulee. Olen onnellinen ja nauti siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Leila Kuismanen
Minä Leila olen monesti onnistunut siinä! Kiitos vinkistä sukellusveneeni ! voi voi kun tuo koirani murahti minulle äsken kun soin sen häntäää!! Kyllä tämä puhuminen jo lyö henkeäni epätahtiin!
 
Mr.PanoPupu
En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä, ellen itse tyydytä itseäni samalla. Haluaisinkin nyt tietää, saatteko te muut naiset orgasmin yhdynnässä ilman omaa avustusta? Missä asennossa ja miten/minne mies teitä koskee, jotta saatte orgasmin?

Olen 20v mies ja jokainen naiseni on saanut vaikka eivät ennen minua olekkaan saanut. mutta yksi erittääin hyvä tapa on esileikin pituus miten teette sen. suosittelen sinua ottamaan banaania ja kuoria sen paistat kananmunan syöt sen? pane ruisleivänpäälle voita ja nauti lämpimän kaakaon kanssa ilman tressiä voin kyllä joskus näyttää miten homma toimii minulta luonnollisesti =) lämpimiä ruokailuhetkiä! terveellistä elämää! orgasmien maailmassa!
 
Viimeksi muokattu:
Sonja
olen 20v enkä ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä eikä ole ollut koskaan lähelläkään vaikka olisi kädetkin apuna...enkä myöskään suuseksissä. Orgasmi vaatii paljon aikaa n 30min ja vielä enemmän keskittymistä... se onnistuu ainoastaan sormipelillä ja siinä on onnistunut vain 2 miestä vaikka seksikumppaneita on ollutkin useita. Ihme kyllä nautin seksistä silti kovasti ja miehelläni on täydellinen penis<3 mutta kyllä kadehdin naisia ketkä saa yhdynnässä "isoja" orkkuja.

Huvittavaa kun mies sanoi meidän alkuaikoina ettei ollut tyydyttänyt ketään ikinä sormilla mutta osasi homman paremmin kun ketään muu ikinä...
 
- Maija Mehiläinen -
En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä, ellen itse tyydytä itseäni samalla. Haluaisinkin nyt tietää, saatteko te muut naiset orgasmin yhdynnässä ilman omaa avustusta? Missä asennossa ja miten/minne mies teitä koskee, jotta saatte orgasmin?
Ennen synnytystä sain orgasmin arviolta n. 70% yhdynnöistä eli en ihan aina. Minä tulen, kun mies työntää "syvälle" ja nytkyttää niin, että klitoriksen alueelle tulee painetta. Mieheni on oppinut huomaamaan missä vaiheessa kannattaa siirtyä "nytkytykseen". Hän on kieltämättä hyvä rakastelija. En minäkään laukea keskinkertaisessa suorituksessa.

Täytyy kyllä sanoa, että laukean aika helposti, kun mies vain osaa. Usein esileikkiä pitää vähän rajoittaa, kun meinaan jo tulla. Meillä ongelma on niin päin, että minä laukean ensin.

Lapsen syntymän jälkeen orgasmivarmuuteni vain kasvoi.

Tulen myös takaapäin vatsallani maatessa, kun mies sujauttaa kätensä alleni ja hivelöi työntöjen kanssa samassa tahdissa alapäätäni.

En tiedä olenko itsekäs, mutta enää en osaa edes kuvitella seksiä ilman kunnon orgasmia. :) Mmmmm.. alkoikin jo tehdä mieli.... :)
 
Viimeksi muokattu:
Vielä nuori
Mitä voi sanoa orgasmiksi! Olen parikymppinen nainen, enkä ole aivan varma voiko kokemani "orgasmit" luokitella orgasmeiksi vai vaan pelkäksi kunnon kiihotukseksi. Yhdynnässä tai kun mieheni suutelee hellästi kaulaani saan kasvoihini väristyksiä ja kädet tuntuvat menevän tunnottomiksi. Silloin muukin kroppani on aika turtana, enkä jaksa liikuttaa jäseniäni melkein ollenkaan. Silloin on jotenkin todella lötkö olo :D... Välillä myös koko kroppaa tärisyttää seksin aikana, kun on todella kiihottunut. Voisiko joku sanoa mitä mieltä on tästä. Miltä tuntuu kunnon orgasmi ja ovatko kokemani pieniä orgasmeja?
 
Doñana
Kyllä sen orgasmin tunnistaa kun se tulee :). Tuo kuvaamasi olotila kuulostaa hyvältä kiihotustilalta joka saattaa jatkuessa päätyä orgasmiksi. Omat orgasmit tuntuvat välillä perhosilta ja välillä taas järisyttävät kuin tulivuori. Mutta tosiaan nuo orgasmit vaativat mieheltä hyvää taitoa ja tuntemusta, ja itseltä hyvää kiihotusta ja keskittymistä.
 

Yhteistyössä